Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały



Witaj nieznajomy.
FacebookRSS
Podczas finału Pucharu Polski przedstawiono garść screenów prosto od HotA Crew.

Po pełną listę screenów, wraz z komentarzem, zapraszam na forum.

Kammer
Wasze komentarze (26)
5 lip - 14:22

MinosKing
To wszystko jest bardzo ciekawe Kammerze, jednak wychwyciłem małą literówkę. Zamiast listę dałeś "lostę", a konkretnie tutaj: "Po pełną lostę screenów, wraz z komentarzem, zapraszam na forum".

Swoją drogą widać że prace rwą powoli na przód, co można uznać za dobry znak.
5 lip - 14:37

Kammer
Rzeczywiście, poprawione, dzięki.
5 lip - 20:56

Nicolai
Wybaczcie, ale kompletnie mi nie podchodzi Fabryka...
5 lip - 21:45

Kammer
Szczerze mówiąc, to nie wiem, czy komuś w ogóle podchodzi.
5 lip - 22:06

kubawaleczny
Zobaczymy w grze jak się sprawdzi bo dla mnie zapowiada się fajnie.
6 lip - 00:17

Kastore
Dlaczego ma nie podchodzić? Bardzo dobrze zaprojektowane miasto, pomijając wygląd rewolwerowców.
6 lip - 08:16

Nicolai
Szczerze powiedziawszy to jak dla mnie w tym mieście nic nie jest dobrze zaprojektowane. Poszczególne elementy z osobna może i jakoś wyglądają, ale jako całość obok spójności nawet nie stały. Niziołek, kowboj, triceratops, latająca pijawka i steampunkowy robot? Przecież każda jednostka jest z kompletnie innej parafii. I mam świadomość, że lineupy H3 mają sens tylko dlatego, że po latach ekspozycji się do nich przyzwyczailiśmy, ale nawet w tym kontekście Factory wypada po prostu źle...
6 lip - 09:59

Yaaqob
Oj, tam! Ja się jaram jak Reksio na szynkę. ;-D Zwłaszcza po tych ostatnich easter-eggach! ^^
6 lip - 10:28

boardgames_ftw
Jak już pisałem w temacie Hoty, chętnie zobaczyłbym obie koncepcje miast, ale osobno. Steampunkowy odpowiednik Forge z kowbojami, miotaczami ognia i robotami byłby w moim odczuciu mniej kontrowersyjnym miastem kampanijnym niż klasyczne sci-fi. Bardzo chętnie zobaczyłbym też nowe wcielenie Wizarda z H2 z odświeżonymi klasycznymi jednostkami typu niziołki, gnomy, dziki, trolle czy druidzi. Obok Regny/Cove i Vori, to moim zdaniem byłoby najbardziej pasujące potencjalne miasto do H3.
6 lip - 11:51

MasterPoket
Niby człowiek wie, że całe uniwersum to tak naprawdę science fiction, ale dla mnie herosy zawsze będą fantasy, więc fabryka niezbyt mi podchodzi
6 lip - 12:59

Yaaqob
Nie lubię "kowbojszczyzny", ale "amalgamat" Czordzieja z "Heroes 2" z elementami Forge i "kowbojskim steam-punkiem" mnie ujął.
Może po prostu jestem HOTA zealot. ;-D
6 lip - 13:15

Kastore
>>>Przecież każda jednostka jest z kompletnie innej parafii.

Wszystkie są wzięte z prawdziwej planety ziemia i pasują do siebie wizualnie.
6 lip - 13:56

Yaaqob
BTW, @boardgames_ftw - taaak! Po Factory niech wjedzie na stół miasto Vori od HOTA Crew. Marzyć nikt nie zabroni! :-D I obowiązkowa neutralna syrena. ^^
6 lip - 14:01

Bajan
Ja kupuję Factory z miejsca. Jest w tym pomysł. Lepszy linę up niż w Cove czy niektórych oryginalnych miastach (Inferno, Wrota, po części Twierdza czy mój ulubiony Bastion).
6 lip - 18:16

Nicolai
>> Wszystkie są wzięte z prawdziwej planety ziemia i pasują do siebie wizualnie.
@Kastore: Gdzie mogę spotkać krzyżówki pangolina z triceratopsem?
6 lip - 19:00

Kastore
Pancerniki są w DnD oraz występowały już w MM, gdzie też były podrasowane i miały np. ogon podobny do ogona ankylozaura.
6 lip - 21:46

Nicolai
Nie o to pytałem :P
7 lip - 01:06

Kastore
To z planetą ziemia było oczywistą elipsą językową.
7 lip - 10:07

Nicolai
Elipsa językowa to nie pominięcie oczywistego elementu?
7 lip - 14:39

Kastore
Elipsa językowa to figura retoryczna, która polega na celowym pominięciu elementów zdania lub informacji w celu skrócenia wypowiedzi lub wywołania tajemniczości. Może być stosowana w różnych kontekstach językowych, takich jak literatura, reklama czy codzienna rozmowa. Jej celem jest budowanie napięcia, pobudzanie wyobraźni i zachęcanie odbiorcy do samodzielnego wypełnienia luki w treści. Przykłady to celowe pominięcie informacji w zdaniu, tak aby pozostawić pewną nieokreśloność, lub skracanie zdania poprzez pominięcie niektórych słów lub fraz. Elipsa językowa jest świadomym zabiegiem retorycznym, który wymaga znajomości kontekstu i współdzielenia pewnych informacji między nadawcą a odbiorcą.
7 lip - 16:30

Kammer
Czy możemy wrócić do clou, jakim jest Factory?
7 lip - 16:42

Nicolai
@Kastore: Co Ty wyprawiasz? Naprawdę wolisz odpowiadać na pytanie retoryczne przyklejając definicje zamiast przyznać się do błędu?
7 lip - 17:19

Kastore
Nie, bo nie popełniłem żadnego błędu. Czepiasz się dla sportu.
7 lip - 17:37

Nicolai
OK ;)
8 lip - 18:58

Darkem
Szkoda, że nie zobaczymy Smoczego Golema na siódmym poziomie, bo szczerze mówiąc, to myk z dwoma czempionami jest jedynym elementem, którego w Fabryce (Faktorii?) nie kupuję. Przegapili świetną okazję :(
8 lip - 21:20

Tarnoob
A mnie się podoba wybór między robotami a kuatlami czy jak to się tam pisało; oba stwory pasują i do miasta, i ogółem do marki. Smocze golemy też są ok, ale jednak hołdy dla H4 moim zdaniem mają niższy priorytet niż te dla Forge i dla MM8. Ogółem zestaw stworów w Fabryce jest bardzo spoko – kolejny pokaz zadziwiającej jedności w różnorodności, który dawało już HoMM, chyba zwłaszcza H3 przez Bastion i Fortecę.
Nius archiwalny - możliwość komentowania została wyłączona.
JB
edeksumo - 9 maj - 13:33
FirePaladin - 6 maj - 17:41
Kastore - 5 maj - 23:53
Szaman - 1 maj - 15:22
dragoo2_2 - 28 kwi - 20:21
Akad - 27 kwi - 22:46
Kastore - 27 kwi - 21:51
Andruids - 27 kwi - 09:34
Kodzo19 - 22 kwi - 16:11
Górski Krasnolud - 21 kwi - 18:03
Woo-Cash - 19 kwi - 13:37
Andruids - 19 kwi - 02:14
Pointer - 18 kwi - 23:40
Nicolai - 17 kwi - 20:56
Trolldaeron - 16 kwi - 18:45
Tarnoob - 13 kwi - 02:27
Tarnoob - 11 kwi - 00:39
Nezerith - 6 kwi - 09:58
Hayven - 5 kwi - 23:09
Major Disaster - 3 kwi - 23:14
Bajan - 2 kwi - 13:41
Andruids - 31 mar - 14:56
avatar - 28 mar - 20:57
mastercook - 27 mar - 22:50
Fandor - 27 mar - 12:13
Bezimienny111 - 13 mar - 09:28
Andruids - 13 mar - 02:28




© 2003-24 Kwasowa Grota. Wszelkie prawa zastrzeżone. Jakiekolwiek kopiowanie, publikowanie lub modyfikowanie tekstów grafiki i innych materiałów chronionych prawem autorskim znajdujących się na stronie bez wyraźnej zgody autorów jest zabronione.
Grafika smoka z logo strony autorstwa Silvii Fusetti.
Polityka prywatności i cookies. Redakcja, kontakt