Wygląd Bohaterów Twierdzy został pokazany dwa tygodnie temu przy okazji demonstrowania lineupu, ale na pełniejszą prezentację musieliśmy czekać aż do teraz. Poznaliśmy także umiejętność frakcyjną, którą podobnie jak w poprzednich częściach jest Szał Krwi. Ma on zwiększać zdolności bojowe jednostek Twierdzy, jednak nie zdradzono jeszcze w jaki dokładnie sposób. Podżegacz Wojenny Podżegacze pragną krwi i bitew. Ich trening i myśli koncentrują się wokół walki. Dowodzą oni swoimi wojskami z siłą i impetem. Najprawdopodobniej są to najbardziej śmiercionośni bohaterowie Ashanu prowadzący małe grupki źle uzbrojonych wojowników. Główne umiejętności: Szał Krwi, Okrzyki wojenne, AtakBarbarzyńca Barbarzyńcy to najbardziej typowi orkijscy bohaterowie, nawet jeśli część z nich pochodzi z innej rasy. Ich umiejętności są wyważone, dlatego kiedy dowodzą armią to bardziej bazują na szczęściu niż Podżegacze Wojenni czy Wodzowie. Główne umiejętności: Szał Krwi, Okrzyki Wojenne, Sztuka Wojenna Wódz Wodzowie są urodzonymi dowódcami, często są wybierani na generałów podczas długich wypraw i jako zarządcy kiedy zakładane są nowe osady. Ich umiejętności przedkładania negocjacji ponad zabijanie są bardzo rzadkie pośród Orków. Może bywają one przeceniane, ale wielokrotnie zadecydowały o losach ich ludu. Główne umiejętności: Szał Krwi, Sztuka Wojenna, Obrona | Szaman - 1 maj - 15:22 Andruids - 1 maj - 01:01 Dydzio - 29 kwi - 09:33 dragoo2_2 - 28 kwi - 20:21 Akad - 27 kwi - 22:46 Kastore - 27 kwi - 21:51 planetavril - 27 kwi - 19:30 Andruids - 27 kwi - 09:34 VIP - 24 kwi - 15:17 Kodzo19 - 22 kwi - 16:11 Górski Krasnolud - 21 kwi - 18:03 Woo-Cash - 19 kwi - 13:37 Andruids - 19 kwi - 02:14 Pointer - 18 kwi - 23:40 Nicolai - 17 kwi - 20:56 Trolldaeron - 16 kwi - 18:45 Tarnoob - 16 kwi - 15:04 Tarnoob - 13 kwi - 02:27 jbnp5 - 11 kwi - 19:48 Tarnoob - 11 kwi - 00:39 Nezerith - 6 kwi - 09:58 Hayven - 5 kwi - 23:09 Major Disaster - 3 kwi - 23:14 Bajan - 2 kwi - 13:41 Andruids - 31 mar - 14:56 avatar - 28 mar - 20:57 mastercook - 27 mar - 22:50 Fandor - 27 mar - 12:13 Jacob - 24 mar - 17:09 matikarlito - 23 mar - 13:41 matikarlito - 22 mar - 17:19 Bezimienny111 - 13 mar - 09:28 Andruids - 13 mar - 02:28 Kastore - 7 mar - 20:44 Alexei Griffin - 4 mar - 19:00 |
© 2003-24 Kwasowa Grota.
Wszelkie prawa zastrzeżone. Jakiekolwiek kopiowanie, publikowanie lub modyfikowanie tekstów grafiki i innych materiałów chronionych prawem autorskim znajdujących się na stronie bez wyraźnej zgody autorów jest zabronione.
Grafika smoka z logo strony autorstwa Silvii Fusetti.
Polityka prywatności i cookies. Redakcja, kontakt
Grafika smoka z logo strony autorstwa Silvii Fusetti.
Polityka prywatności i cookies. Redakcja, kontakt
Minastir
lukkkk
Nicolai
Baloq
Minastir
Baloq
Niemniej jednak będzie w czym wybierać moim zdaniem.
MinosKing
Ogólny pomysł na bohaterów Twierdzy mi się podoba, no cóż nic dodać nic ująć :D
Alamar
Tak, 6 klas to przerost formy nad treścią, a wariancji kół umiejętności tak dużo nie będzie i z czasem i tak będziemy grali jedynym słusznym bohaterem z jedynym słusznym zestawem umiejętności.
Nicolai
1) W oryginale było napisane małą literą, więc zachowałem tę konwencję. Poza tym z gramatycznego punktu widzenia nie widzę potrzeby napisania tego wielką literą. No, a przymiotnik "orkijski" można stosunkowo często spotkać w materiałach fantasy, więc nie wiem w czym problem.
2) To była moja literówka, już poprawiłem. Dziękuję za zwrócenie uwagi.
MinosKing
A i pierwszy raz spotykam się z nazwą "orkijscy"? Zamiast "orkowi":O Nie myśl że chciałem tym się przyczepić do ciebie, a wręcz przeciwnie chciałem tylko wyprowadzić ciebie z błędu ;)
lukkkk
Aayren
Acid Dragon
W H7 natomiast magia ziemi - nawet jeśli byłaby równie silna, co w H3 - będzie dostępna statystycznie dla 1/3 bohaterów. Niektóre frakcje mogą nie mieć do niej dostępu w ogóle. To sprawia, że zamiast ciągle dążyć do tego samego rozwoju bohatera (nawet z czynnikiem losowym!) będziesz się musiał nauczyć grać z tym co masz, a nie dążyć do ciągle tych samych umiejętności, jak w H3.
Poza tym czynnik losowy w H7 ma przecież być.
Ale ograniczenia 10-ciu umiejętności na klasę pozostaną, więc nie wszyscy będą mogli latać po mapie z implozją, czy wskrzeszeniem.
lukkkk
Natomiast gdyby rzeczywiście, każda klasa miała coś innego do zaoferowania, to jestem na TAK, nawet bez losowości. Ale co z umiejętnościami rasowymi? Czy to nie będzie tak, że grając Heaven, Nekropolią czy Twierdzą, dostaniemy zawsze takie same umiejętności dla naszego wojownika? Co prawda je sami sobie wybierzemy, no ale////
Idai
Tak sobie gdybam gdyż bardzo ciekawi mnie jak wprowadzą alternatywny system losowości.
MinosKing
Zaś ja dodam jeszcze tylko to że każda strategia jest dobra, trzeba tylko umieć ją w odpowiedni sposób wykorzystać;]