... a właściwie wszyscy się spodziewali. Jednakże plus dla tych, którzy załapali parafrazę ;). Bohaterowie Magii z Przystani, podobnie jak tamtejsi wojownicy, czerpią korzyści z mistrzostwa w Prawości - umiejętności zwiększającej morale. Są jednak znacznie lepiej wyszkoleni w magii. Choć magia światła wydaje się dla większości z nich oczywistością, to jednak wielu sięga też po magiczne zapałki.
Inkwizytorzy - Są bronią Elratha. Nie tylko osiągają mistrzostwo w magii światła, by chronić i leczyć swoje oddziały, ale również potrafią rozpętać piekło niszczycielskimi zaklęciami magii ognia. I choć są mniej nastawieni na brutalną siłę niż ich kompani, Egzekutorzy, to ciągle posiadają całkiem niezłe umiejętności bitewne.
Główne umiejętności: Prawość, Sztuka Wojenna, Magia OgniaKapłani - To bardziej powszechni bohaterowie religijni swej frakcji. Są mistrzami magii światła, a na polu walki są źródłem nadziei i zbawienia. Jednakże oprócz tego są również biegłymi zarządcami, logistykami i dyplomatami.
Główne umiejętności: Prawość, Magia Światła, Magia PierwotnaSpowiednicy - Są tarczami Przystani i mistrzami w skuteczności obrony oraz magii światła. Ich moc pozwala ochronić armie Imperium przed nawet najstraszniejszymi wrogami, którymi są przede wszystkim magowie ciemności.
Główne umiejętności: Prawość, Magia Światła, Cnota
Kurek
Alamar
Darkem
Aayren
Eruanno
Nicolai
Zehir-12
Kurek
Szykuję od kilku lat pewien projekt związany ze światem M&M
Ściśle tajny >:)
Haarald
Co ciekawi to umiejętności, które powoli wychodzą na światło dzienne. Ciekawi mnie liczba poziomów. Oby dali więcej niż trzy.
Elliv
Według mnie przedstawienia Inkwizytora i np. Spowiednika powinny być zdecydowanie różne, ale czy będą o tym pamiętać?
Alamar
Zaprezentowane właśnie podklasy równie dobrze mogą być klasami zaawansowanymi (jak w Heroes 6) lub też trzema gałęziami jednej klasy ("dobra", "zła", "neutralna" - wariancja z Heroes 6, gdzie mieliśmy de facto trzy klasy bohaterów mocy czy magii w danej frakcji).
Chaosyta Sareth