Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Po cmentarzu włóczy się:
   Kuririn



Witaj nieznajomy.
FacebookRSS

Kolejna garść "nowin" odnośnie powstającej dziesiątej części sagi:

1. Trochę słów reklamy z ust twórców odnośnie cech gry:

- podobnie jak w MM4-5, będą dwa tryby trudności do wyboru,

- klasy bohaterów mają się różnić miedzy sobą, nie będzie za to ekranu ekwipunku znanego z MM6-8,

- Półwysep Nyga będzie w pełni otwarty na eksploatację, czyli będzie można zajrzeć w (prawie) każdy zakątek,

- paski zdrowia wrogów widoczne na jednym z obrazku będą całkowicie opcjonalne,

- choć Półwysep Nyga nie jest całym światem czy nawet kontynentem jak w poprzednich grach, to nadal będzie posiadać różne tereny geograficzne, lecz nie tak zróżnicowane jak poprzednio (np.śnieg koło piasków pustyni),

- drużyna (zapewne) będzie mogła poruszać się trochę szybciej w zależności od czarów/otoczenia, tak by gracze nie marudzili na powolną wędrówkę :P,

- główny przeciwnik drużyny nie będzie biernie czekał w lochu na swą śmierć, lecz będzie realizował swoje plany (czyżby kolejny Saverok, który niby przez całą grę jest aktywny, a gracz i tak walczy z nim na samym końcu? :P),

- członkowie drużyny będą posiadać własne kwestie mówione (spodziewajcie się jednak rozwiązań z MM9, a nie z jakiejkolwiek gry Bioware :P),

- zgodnie z tradycją (minus MM9) nieodkryty obszar będzie zaczerniony.


2. Najważniejsze pytania i odpowiedzi zadane twórcom na czacie w minioną środę:

- Obecna data wydania gry to "when it's done" (Duke Nukem śle pozdrowienia :P);

- Stan gry na dzień dzisiejszy (a raczej "środawy") - tworzenie i ulepszanie mechaniki gry jak: zachowanie bossów, efekty czarów, zapisy stanów gry oraz stworzenie większości lochów; główna część silnika gry już za to istnieje.

- W grze pojawią się zagadki, niektóre rodem z pierwszych części sagi, gdzie trzeba było je wpierw skompletować z porozrzucanych po świecie fragmentów;

- Nie będzie w grze elementów sci-fi, ale znajdą się nawiązania do poprzedniego uniwersum;

- Zabraknie tak typowych czarów dla serii jak Deszcz Meteorytów czy Portal do Miasta, będzie za to ashanowa wersja Punktu Orientacyjnego Lloyda;


- Gra ma być "łatwo przyswajalna", co nie jest równorzędne z "aby nawet idiota mógł ją przejść" (ta, jasne :P);

- W grze będzie podział na czas dzienny i nocny, nie zabraknie również troski o prowiant;

- Niektóre obszary będą dostępne dopiero wraz z rozwojem fabuły czy nauką odpowiednich biegłości.


3. Pojawiła się kolejna ankieta, tym razem dotycząca stworów zamieszkujących lochLoch stworzony całkowicie od podstaw zgodnie z wynikami ankiet. Tak więc będzie to: zrujnowany loch, z zrównoważoną rozgrywką miedzy walką a zagadkami, należący do istot humanoidalnych... a do kogo dokładniej, o tym zadecyduje ta właśnie ankieta.. Jeśli więc chcecie spotkać w podziemiach magiczne konstrukty, żywiołaki, latające oczy czy diabły to ta ankieta nie jest dla Was. :P
Alamar
Wasze komentarze (14)
15 lip - 15:08

Kastore
Co to za brednie z tymi ankietami? Bo co, jak wygrają orkowie to znaczy, że we wszystkich lochach będą orkowie? Jeżeli nie to po kiego grzyba one są?
15 lip - 15:20

Alamar
A przeczytaj uważnie oryginalną treść. :P
To będzie JEDEN loch, specjalnie zaprojektowany "przez" graczy na podstawie tych ankiet. Oprócz tego będą też inne, już zwyczajne, dostosowane do fabuły gry.
15 lip - 22:06

desmond
Chyba Sarevok, ewentualnie Koveras ;P A te głosy postaci to zapewne jedynie nieśmiertelne "greetings and salutations!" itp. Mam nadzieję, że za spolszczenie weźmie się dawna ekipa od sylabizującej wampirzycy z M&M8 i elfa-kastrata z M&M7 ;P
16 lip - 17:02

Hayven
>> Obecna data wydania gry to "when it's done"

A na początku MMX miało być gotowe na Boże Narodzenie :<
16 lip - 17:04

Alamar
Nie, nie miała być. Jedyna data jaka kiedykolwiek się ukazała, to wrzesień tego roku i Ubisoft podał ją od razu przy zapowiedzi tej gry.
16 lip - 17:43

Nicolai
Jestem coraz bardziej negatywnie nastawiony do tej gry. Wychodzi na to, że będzie naprawdę biedna. Co do tej ankiety to danie graczom możliwości stworzenia pośrednio jednej lokalizacji? Tyle wygrać...
16 lip - 18:23

Hayven
Na stronie z ankietą podano, że lochów będzie ponad dwadzieścia. Nie liczyłem, ile ich było w poprzednich częściach, ale pi razy oko wydaje się, że dwadzieścia to trochę przymało :<
17 lip - 16:58

AquaInferus
wydaje mi się ze to były tryby adventur i warrior ??. Nie podoba mi się to obcinanie klasyki , czarów najpierw latanie a teraz np deszcz meteorytów dobrze że chociaż prowiant wraca . Lochy też mogło by ich być więcej. Tak belka mi się podoba i silnik (grafika ) ogólnie tez ale menu ekwipunku mogli by zrobić bardzie Klasyczne jak w 8 nie podoba mi się brak elementów Sci-Fi a samo nawiązanie do starego uniwersum to trochę za mało w grze której pod tytuł to Dziedzictwo (legacy ). boje sie zeby to niebył take nawiązanie jak w 9 gdzie stoi jakiś wieśniak i twierdz że jest Księciem Ironfistem ( tym z 6 częśi zapomniałem imienia ) i opowiada o Diabłach a nikt nie kojarzy o co mu chodzi.
17 lip - 17:13

J. M. Sower
Filmik na którym pomijając gadaninę widać projektowanie poziomu "Sorpigal". Przynajmniej ja tak to zrozumiałem i nie jestem tego pewien, bo nie chciało mi się czytać tych pierdół ;P.
https://mightandmagicx-legacy.ubi.com/opendev/blog/post/view/51e6ae44888ef6cf20000002
17 lip - 17:16

Hayven
Książę Ironfist miał na imię Nicolai i tam to był chyba faktycznie Nicolai Ironfist, syn Rolanda Ironfista, porwanego przez diabły w czasie tuż przed akcją MM6 i uwolnionego bodajże pod koniec MM7 :P
19 lip - 15:27

AquaInferus
Widzisz jakby nie patrzył Nicola i jego ród był ważny w tamtym uniwersum a IX widzimy go w ciele jednego z "Klonów wieśniaków" . A teks jakim rozmawiamy jako bohaterowie IX nie wykazuje zainteresowania jego historią, chociaż ten skrótów opowiada o wydarzeniach z Erathi ( jako Planet z tego co mniemam ) jedyne co możemy zrobić to szukać mu pracy w cyrku? bez jaj Misja dla Nicoli powinna polegać na czymś bardzie epickim . Dlatego boje się o jakoś nawiązań powinny być one adekwatne do tego czegoś lub kogoś do kogo nawiązują .
19 lip - 15:29

AquaInferus
skrótów miało być skrótowo opowiada
19 lip - 23:20

Chad
Dno
Nius archiwalny - możliwość komentowania została wyłączona.
JB
planetavril - 26 kwi - 09:48
Dydzio - 25 kwi - 11:03
Kodzo19 - 22 kwi - 16:11
Górski Krasnolud - 21 kwi - 18:03
Woo-Cash - 19 kwi - 13:37
Andruids - 19 kwi - 02:14
Pointer - 18 kwi - 23:40
Nicolai - 17 kwi - 20:56
Trolldaeron - 16 kwi - 18:45
Tarnoob - 13 kwi - 02:27
Tarnoob - 11 kwi - 00:39
Nezerith - 6 kwi - 09:58
Hayven - 5 kwi - 23:09
Major Disaster - 3 kwi - 23:14
Bajan - 2 kwi - 13:41
Andruids - 31 mar - 14:56
avatar - 28 mar - 20:57
mastercook - 27 mar - 22:50
Fandor - 27 mar - 12:13
Sobieski - 26 mar - 23:08
Jacob - 24 mar - 17:09
Bezimienny111 - 13 mar - 09:28
Andruids - 13 mar - 02:28
Kastore - 7 mar - 20:44
Alexei Griffin - 4 mar - 19:00
ShEv441 - 2 mar - 10:44
macowiec - 1 mar - 23:44
Kastore - 29 lut - 21:48
Godzilla - 29 lut - 17:46




© 2003-24 Kwasowa Grota. Wszelkie prawa zastrzeżone. Jakiekolwiek kopiowanie, publikowanie lub modyfikowanie tekstów grafiki i innych materiałów chronionych prawem autorskim znajdujących się na stronie bez wyraźnej zgody autorów jest zabronione.
Grafika smoka z logo strony autorstwa Silvii Fusetti.
Polityka prywatności i cookies. Redakcja, kontakt