Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały



Witaj nieznajomy.
FacebookRSS
21.II.2013link 
Heroes Online


No i zaczęło się. Pod koniec stycznia w Dusseldorfie zorganizowano zamknięty pokaz gry przeglądarkowej Heroes Online dla prasy i zaproszonych fanów z forum VIP. Dzisiaj serwis Gry Online zamieszcza relację z owego wydarzenia.

Z najważniejszych informacji:
- gra oparta jest na technologii Flash,
- poruszanie na mapie przygód odbywa się w czasie rzeczywistym (ktoś w ogóle jest tym faktem zaskoczony?),
- pole walki złożone jest z heksów,
- atak od tyłu (bez skojarzeń :P) może zadać dodatkowe obrażenia krytyczne,
- jednostki strzelające mają ograniczony zasięg,
- bitwy mogą mieć kilka etapów (obstawa bossa - > walka z bossem), przy czym armia gracza nie uzupełnia swych strat miedzy nimi,
- awans bohatera odblokowuje dostęp do silniejszych jednostek,
- gracz startuje bez zamku, ale w ciągu 2-5 godzin gry może się go dorobić,
- rozbudowa zamku ma być oparta na schematach z H6, lecz przy większej ilości zasobów,
- wszystko wskazuje na to, że mimo obsuwy, gracze dostaną do zabawy tylko Przystań i Nekropolię,
- informacje z pokazu sugerują brak trybu PvP - czas pokaże, na ile są one prawdziwe.

No i tyle. Pozostaje czekać na relację na innych portalach oraz od fanów.

UAKTUALNIENIE:
Opis z serwisu Gram.pl, Gamezilli i Polygamii.


A tymczasem Ubisoft uruchomił profil Heroes Online na Facebooku. Premiera Heroes Online zapowiedziana jest na czerwiec 2013 r.



Alamar
Wasze komentarze (15)
21 lut - 12:42
Reldi
Jak tak dalej pójdzie to w następnej grze "Heroes" dostaniemy 1 miasto i będzie nam musiało wystarczyć^^".
21 lut - 12:58

Tarnoob
NARESZCIE! Nareszcie coś dojrzałego, nieinfantylnego, niecukierkowego, utrzymanego w stonowanych kolorach i realistycznych proporcjach, idące bardziej w kierunku "Twierdzy", "Kozaków", "Disciples", "Commandos" i innych gier z przełomu tysiącleci niż w kierunku Warcrafta, mangi i anime. Szkoda, że trzeba było na to czekać aż tyle lat. Wygląda może nawet lepiej niż Heroes V wg NWC. Dotąd mieliśmy karykaturalne demony-pokemony, anioły-choinki z mieczami na cały ekwipunek, a ostatnio jeszcze anioły-saksofony. Oby MMHO szło dalej w tym dobrym kierunku. Jeżeli się nie będzie cięło i będzie grywalne, może wreszcie zacznę w to grać.
21 lut - 13:03

Tarnoob
@Reldi: wolę grę z dwoma miastami, która nie odstrasza niegrywalnością, pretensjonalnością i nieludzkim czasem oczekiwania na ruch komputera niż 5-9 miast, z których i tak nie da się komfortowo skorzystać.
21 lut - 13:11
pierdyl
Całkowicie popieram Tarnooba. Może heroes VII będzie miał taki dojrzały klimat...
21 lut - 13:16

Tarnoob
O ironio: HoMMO też się wydawało w miarę dojrzałe i stonowane, a nawet nawiązywało do świata z Heroes III i MM7, mimo że było przeznaczone na rynki azjatyckie!
21 lut - 13:33

WojtasCk
Jak dla mnie to tak mogłoby wyglądać Heroes 5 i 6. Full 3d w ogóle mi się niepodobało i Hirołsi stracili klimat.
21 lut - 13:39

Tarnoob
Full 3D dobrze wyglądało na polu bitwy, zwłaszcza w Heroes VI i w KB:Legend (i dodatkach). Full 3D w miastach prezentowało się nawet nieźle w Heroes V, zwłaszcza w Nekropolii, ale Inferno, Loch czy Forteca to jakieś nieporozumienia. Na mapie przygody 3D też by mogło być dobre, gdyby nie było skopane - to chyba nie aż takie trudne nałożyć ciemniejsze i mniej nasycone tekstury czy zrobić bardziej proporcjonalne modele.

Nowe King's Bounty od 1C i Katauri pokazały, jak dobrze zrobić bajkową grę z jajem bez infantylności i pretensjonalności. MMHO ma szansę pokazać, jak zrobić grę niebajkową w ogóle, co się nie zdarzyło od czasów Heroes III i Might and Magic VIII.
21 lut - 14:15

AmiDaDeer
Naah, H1-2 też były bajkowe, a jednak bardziej grywalne od piątki. :P
21 lut - 15:06

Tarnoob
H1-2 były bajkowe tak jak KB:L - bajkowe, ale radosne, nie były tak pretensjonalne, karykaturalne, nie cięły się i nie udawały powagi swoim "Gryfy na wieki!", nieproporcjonalną bronią, kanciastymi liniami...
21 lut - 15:48

Bosper
Co wy gadacie, były bajkowe bo takie były czasy, karty graficzne nie miały akceleratorów, więc grafika musiała być prosta, szczególnie w grze strategicznej, przecież Duke Nukem 3D też miał grafikę bajkową( w sensie rysunkową).
21 lut - 15:49

Bosper
To tak jak porównywanie efektów specjalnych w StarWars z lat 70 tych i tych nowych. Graficzna rewolucja.
21 lut - 15:52

AmiDaDeer
Grafika bajkowa =/= grafika rysunkowa. Patrz Zelda a Metroid.
21 lut - 17:42
sowa11
Jak dla mnie wygląda świetnie - za każdym razem to powtarzam nie każda gra wygląda lepiej w 3d i np heroes powinen pozostać 2d. Tak samo na siłę zmiana stylistyki pod kreskówkowo-mangowe twory ala WoW bo takie są modne nie wszystkim wychodzi na lepsze.
22 lut - 13:01

Alamar
Dodałem kilka rzeczy w charakterystyce i screen z bossem z recenzji na Gram.pl
24 lut - 13:44

Nicolai
Trochę dziwnie to wygląda, bo połączyli modele z H5 i H6. BTW mamy dostać tylko Przystań i Nekropolię, to co robią na screenach jednostki Inferno?
Nius archiwalny - możliwość komentowania została wyłączona.
JB
Dydzio - 25 kwi - 11:03
Kodzo19 - 22 kwi - 16:11
Górski Krasnolud - 21 kwi - 18:03
Woo-Cash - 19 kwi - 13:37
Andruids - 19 kwi - 02:14
Pointer - 18 kwi - 23:40
Nicolai - 17 kwi - 20:56
Trolldaeron - 16 kwi - 18:45
Tarnoob - 13 kwi - 02:27
Tarnoob - 11 kwi - 00:39
Nezerith - 6 kwi - 09:58
Hayven - 5 kwi - 23:09
Major Disaster - 3 kwi - 23:14
Dydzio - 2 kwi - 18:04
Bajan - 2 kwi - 13:41
Andruids - 31 mar - 14:56
avatar - 28 mar - 20:57
mastercook - 27 mar - 22:50
Fandor - 27 mar - 12:13
Sobieski - 26 mar - 23:08
Jacob - 24 mar - 17:09
Bezimienny111 - 13 mar - 09:28
Andruids - 13 mar - 02:28
Kastore - 7 mar - 20:44
Alexei Griffin - 4 mar - 19:00
ShEv441 - 2 mar - 10:44
macowiec - 1 mar - 23:44
Kastore - 29 lut - 21:48
Godzilla - 29 lut - 17:46




© 2003-24 Kwasowa Grota. Wszelkie prawa zastrzeżone. Jakiekolwiek kopiowanie, publikowanie lub modyfikowanie tekstów grafiki i innych materiałów chronionych prawem autorskim znajdujących się na stronie bez wyraźnej zgody autorów jest zabronione.
Grafika smoka z logo strony autorstwa Silvii Fusetti.
Polityka prywatności i cookies. Redakcja, kontakt