Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XDark MessiahHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały



Witaj nieznajomy.
FacebookRSS
...na podstawie opisu z Gamespotu i Heroes Community.

Historia HVI, jak już wiadomo, ma się rozgrywać 400 lat wydarzeniami z HV. Opowiada dzieje rodzeństwa z rodziny Gryfów: pięciu braci i ich siostry-wampirzycy. W kampanii jednak ma być tylko pięć frakcji (Przystań, Nekropolię i Inferno już ujawniono), zaś każda kampania to cztery misje (mało według mnie), które można rozegrać w dowolnej kolejności (jak Disciples 1-2 :P), a po ukończeniu wszystkich odblokować ostatnią, ukrytą kampanię (kto grał w H3 czy HIV:GS, ten domyśla się, jak to wygląda). Kampania ma starczyć na 100 godzin zabawy.


Co od rozgrywki:

- Grafika, która w HV przeszkadzała w eksploatacji mapy ('niewidzialne" surowce bez obracania mapki na wszystkie strony), została podobno poprawiona pod tym względem.

- Surowce są przypisane do miast. Zdobycie miasta powoduje zdobycie też odpowiedniej ilości surowców.

- Można przekształcać miasta wrogich ras na miasta swojej frakcji, jednak zajmuje to kilka tur (kto grał w grę Age of Wonders 2, powinien wiedzieć jak to wygląda).

- Pasek inicjatywy wprawdzie jest widoczny podczas bitew, ale jednostka może wykonać tylko jedną akcję na turę. Bohaterowie będą jednak mogli atakować wrogów (czyli to co mamy w HV).

- Niektóre jednostki strzeleckie będą mogły atakować kilku wrogów (jak magowie czy łucznicy w HV). Inne nie.

- Bitwy, to teraz według zapewnień twórców, nie tylko 'dożynki", ale też misje typu 'uratuj daną jednostkę', czy 'przeżyj daną ilość tur'.

- Widoczne na ekranie pola bitwy przyciski, to czary (właściwie to klawisze skrótów) plus specjalna zdolność dla danej frakcji.

- Około 40% jednostek w danej frakcji, to nowe stworzenia.

- Wzorem King's Bounty czy Disciples pojawią się walkie z bossami. Nie wiadomo, czy będą to jednostki z unikatową grafiką, czy tylko ze zmienionymi statystykami.

- Zrezygnowano (zapewne do czasu dodatku :P) z alternatywnych ulepszeń, stąd każda jednostka będzie miała tylko jedną wersję rozwojową.

- Maksymalny przewidziany poziom bohatera, to trzydziesty (Jeszcze trochę, a będzie tylko dziesiąty, jak w Warcrafcie. Z drugiej strony, od czego będą dodatki? :P), lecz awansowanie ma odbywać się teraz wolniej. Usunięto też system losowych umiejętności, w zamian od początku można rozwijać bohatera wedle uznania (przydałyby się szczegóły odnośnie tego stwierdzenia - czyżby drzewko umiejętności?).

- Zostanie wydane demo gry. Na chwilę obecną jeszcze go nie ma.

- Planowane są już dodatki (A może by trzeba najpierw stworzyć dopracowaną grę, a dopiero później odcinać kupony Ubisofcie?).


I na koniec - nie zdecydowano jeszcze o systemie zabezpieczeń, ale raczej nie będzie to to gówno choćby z Assasin's Creeda 2.
Alamar
Wasze komentarze (0)
Nius archiwalny - możliwość komentowania została wyłączona.
JB
Górski Krasnolud - 5 lip - 18:58
Yaaqob - 4 lip - 16:10
Kammer - 4 lip - 15:48
Górski Krasnolud - 2 lip - 17:39
Eggyslav - 28 cze - 20:50
Pointer - 26 cze - 11:32
Bajan - 26 cze - 11:27
avatar - 24 cze - 10:23
DoctorPlay - 17 cze - 14:54
Górski Krasnolud - 15 cze - 11:49
adamnavel - 15 cze - 08:00
AquaInferus - 11 cze - 10:32
zmudziak22 - 10 cze - 21:36
Szaman - 10 cze - 16:29
Kammer - 8 cze - 21:27
Yaaqob - 8 cze - 12:19
avatar - 7 cze - 20:20
Kastore - 4 cze - 17:44
Krzesiwo - 2 cze - 13:06
animalish - 27 maj - 20:09
Kastore - 25 maj - 15:30
Yaaqob - 24 maj - 11:51
Ursus - 21 maj - 12:30
Warmonger - 20 maj - 18:55
LuckyClover - 19 maj - 08:41
avatar - 17 maj - 18:32




© 2003-22 Kwasowa Grota. Wszelkie prawa zastrzeżone. Jakiekolwiek kopiowanie, publikowanie lub modyfikowanie tekstów grafiki i innych materiałów chronionych prawem autorskim znajdujących się na stronie bez wyraźnej zgody autorów jest zabronione.
Grafika smoka z logo strony autorstwa Silvii Fusetti.
Polityka prywatności i cookies. Redakcja, kontakt