Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XDark MessiahHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały



Witaj nieznajomy.
FacebookRSS
Ostatnio zebrało się trochę nieoficjalnych informacji o Tribes of the East. Większość z nich pochodzi od rosyjskich fanów, którzy mieli okazję obejrzeć pokaz tego dodatku na Russian Game Developers Conference 2007 i podzielili się swoimi wrażeniami i spostrzeżeniami.

- W skład armii orków wejdą następujące jednostki (przedstawione poziomami):
1. Goblin,
2. Rogaty Centaur,
3. Ork wojownik,
4. Szamanka orków,
5. Wódz orków (właściwie to warlord),
6. Pao-kai,
7. Cyklop.

- Gobliny mają być "mięsem armatnim" - szamanka będzie mogła je składać w ofierze, cyklop żywić się nimi w celu regeneracji zdrowia lub też rzucać nimi we wrogów. Nie oznacza to jednak, że nie trzeba będzie dbać o te pierwszopoziomowe oddziały - jeśli stan osobowy goblinów zmniejszy się do 1/4 stanu z początku bitwy, gobliny przejdą na stronę wroga.

- Zdolność rasowa orków - szał bojowy - ma wzmacniać statystyki jednostek. Pomocny będzie w tym pasek adrenaliny - każdy atak oddziałów orków (nawet chybiony) ma "ładować" pasek, podczas gdy każde pasywne posunięcie (obrona, czekanie) ma "rozładowywać" adrenalinę (a więc i osłabiać statystyki).

- Choć bohater pomarańczoskórych nie będzie mógł rzucać żadnych czarów na polu bitwy (tylko na mapie przygód), to frakcja orków, mimo słabego opancerzenia, będzie mogła się oprzeć najsilniejszym magom Ashanu (ciekawe jak to w praktyce wyjdzie - no i czy wyposażenie bohatera orków w księgę czarów z FoH-a "przypadkiem" nie umożliwi mu rzucanie zaklęć na polu bitwy?).

- Budynkami specjalnymi orków mają być: Targ Niewolników, pozwalający na sprzedaż oddziałów w zamian za surowce oraz Stos Trofeów, zwiększający umiejętność szału bojowego.

- Renegaci z Kuźni Przeznaczenia nie będą alternatywnymi jednostkami Przystani.
(Powstało zamieszanie wokół tej pogłoski - Nival niby zdementował ją, ale nie jest to do końca pewne - zobaczymy za kilka(naście) dni jak jest w rzeczywistości.)

- Pojawią się nowe, "unikatowe" kolekcje artefaktów o identycznym charakterze, ofiarujące graczowi dodatkowe premie i możliwości, zależnie od ilości zgromadzonych artefaktów.
Alamar
Wasze komentarze (0)
Nius archiwalny - możliwość komentowania została wyłączona.
JB
Ursus - 22 sie - 22:20
Godzilla - 22 sie - 21:51
Matheo - 22 sie - 11:04
Święty Majkyl - 21 sie - 21:56
Felag - 21 sie - 17:45
James_Dean - 21 sie - 15:56
Święty Majkyl - 21 sie - 13:39
Kastore - 21 sie - 00:35
Blaza - 20 sie - 20:45
Xelacient - 19 sie - 00:37
Święty Majkyl - 18 sie - 15:28
kassandra1986 - 18 sie - 14:39
Tarnoob - 17 sie - 11:51
Kuririn - 16 sie - 23:30
mrocznymag322 - 16 sie - 21:56
avatar - 15 sie - 22:01
Blaza - 15 sie - 16:00
Orzie - 15 sie - 11:07
Święty Majkyl - 14 sie - 23:28
Święty Majkyl - 13 sie - 13:08
Święty Majkyl - 12 sie - 22:53
Święty Majkyl - 12 sie - 22:13
Kaazam - 12 sie - 07:41
klimat93 - 12 sie - 03:42
Kammer - 11 sie - 22:35
Święty Majkyl - 10 sie - 14:50
Kammer - 4 sie - 11:51
Fleszu - 27 lip - 17:37
Synek - 24 lip - 01:28
Antalyan - 23 lip - 15:34
lordgraa - 22 lip - 20:19
flapdzak - 18 lip - 11:04



© 2003-19 Kwasowa Grota. Wszelkie prawa zastrzeżone. Jakiekolwiek kopiowanie, publikowanie lub modyfikowanie tekstów grafiki i innych materiałów chronionych prawem autorskim znajdujących się na stronie bez wyraźnej zgody autorów jest zabronione.
Grafika smoka z logo strony autorstwa Silvii Fusetti.
Polityka prywatności i cookies. Redakcja, kontakt