Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały



Witaj nieznajomy.
FacebookRSS
30.VIII.2023link
Co byście powiedzieli na danie Mrocznemu Mesjaszowi nowego życia za sprawą trybu kooperacji, raytracingu i pakietu SDK dla moderów? Brzmi interesująco? No to mam dla Was dobrą wiadomość. Bowiem to wszystko ma wprowadzać fanowski projekt "A Call to Arms", który powstaje z błogosławieństwem Ubisoftu. A poniżej w ramach zachęty proof of concept w formie video.

Nicolai
Wasze komentarze (12)
31 sie - 16:03

Hayven
A w jaki sposób wpływa na grafikę cały ten legendarny RTX? Bo ciągle o tym słyszę, tak jakby to był jakiś czarodziejski środek zdolny przenieść jakość grafiki w grze o 15 lat do przodu.
31 sie - 17:40

avatar
Załączony klip daje zgrubsza odpowiedź na to pytanie.
31 sie - 17:48

Kastore
Powinno być ładniejsze oświetlenie.
31 sie - 20:41

Kuririn
Lepsiejsza grafika była nawet na noki 3310 niz to, co zaprezentowae na filmuuuu.
1 wrz - 08:26

Warmonger
RTX ledwo widać, bo całą grę spowija paskudna niebieska mgła. Co to ma być?
1 wrz - 21:12

Crazy-AK47
Raytracing sprawia jedynie, że gra dropi fpsy a twój komputer staje się piekarnikiem xD
Osobiście cała technologia raytracingu jest przereklamowana
Mało gier z tego korzysta, a efekty są znikome
"Realistyczne" oświetlenie sprawia, że nic nie widać bo wszędzie jest ciemno
A wymagania do udźwignięcia tego są za wysokie względem otrzymanego efektu
Zabrzmię trochę jak stary dziad, ale Raytracing to niepotrzebna wydmuszka, bo wcześniejsze techniki oświetlenia są o wiele bardziej wydajne niż śledzenie promieni
5 wrz - 14:48
rad19dym
No tak - lepiej stać w miejscu i się nie rozwijać, bo nic lepszego pod względem grafiki nie da się zrobić. Idąc tym tropem to do dzisiaj nowe gry byłyby tak drewniane i brzydkie, jak na przykład seria Gothic.

Fajnie, że ci twórcy widzą potencjał w ray-tracingu i z tego powodu czekam na efekt końcowy.
6 wrz - 01:20

Andruids
@rad19dym z całym szacunkiem, to wygląda brzydko, więc uciekaj z tym swoim "twórcy widzą potencjał". xfd
6 wrz - 11:38
rad19dym
Ray-tracing będący w trakcie implementowania wygląda brzydko - szok i niedowierzanie!
6 wrz - 13:21

Crazy-AK47
@rad19dym Może i Gothic wygląda jak wygląda, ale jest bardzo rozbudowany
Grafika, grafika, grafika... Nie potrzeba grafiki, żeby się dobrze bawić, Battlebit udowodnił że dobra mechanika wygra z dobra grafika, a sam Battlebit wygląda jak Roblox
Na co komu Raytracing? Raytracing jest tylko do robienia filmów (*kaszel* Sony) a nie gier, Raytracing jedynie robi oślepiające światło a ciemne miejsca robi jeszcze bardziej ciemnie niż powinny
6 wrz - 13:28

Crazy-AK47
At to tak ode mnie: Porównanie mechaniczne Gothica i Morrowina, gdzie mówimy że "Gothic to drewno" ale Morrowind na świecie jest klasyfikowany jako klasyk
Double standards you know...
https://www.reddit.com/r/worldofgothic/comments/15hradc/combat_in_gothic_compared_to_morrowind/
7 wrz - 13:07
rad19dym
@Crazy-AK47 "na co komu raytracing" Na pewno nie tobie, ale to nie znaczy, że nikomu nie jest potrzebny.
Nius archiwalny - możliwość komentowania została wyłączona.
JB
Kastore - 26 maj - 15:04
Hayven - 26 maj - 00:09
J. M. Sower - 25 maj - 11:07
Evenis - 24 maj - 20:09
dziaduq - 22 maj - 16:18
Warmonger - 18 maj - 17:16
CRW - 16 maj - 10:21
kz111 - 15 maj - 15:43
edeksumo - 9 maj - 13:33
FirePaladin - 6 maj - 17:41
Kastore - 5 maj - 23:53
Szaman - 1 maj - 15:22
dragoo2_2 - 28 kwi - 20:21
Akad - 27 kwi - 22:46
Kodzo19 - 22 kwi - 16:11
Górski Krasnolud - 21 kwi - 18:03
Woo-Cash - 19 kwi - 13:37
Andruids - 19 kwi - 02:14
Pointer - 18 kwi - 23:40
Nicolai - 17 kwi - 20:56
Trolldaeron - 16 kwi - 18:45
Tarnoob - 13 kwi - 02:27
Tarnoob - 11 kwi - 00:39
Nezerith - 6 kwi - 09:58
Hayven - 5 kwi - 23:09
Major Disaster - 3 kwi - 23:14
Andruids - 31 mar - 14:56
avatar - 28 mar - 20:57




© 2003-24 Kwasowa Grota. Wszelkie prawa zastrzeżone. Jakiekolwiek kopiowanie, publikowanie lub modyfikowanie tekstów grafiki i innych materiałów chronionych prawem autorskim znajdujących się na stronie bez wyraźnej zgody autorów jest zabronione.
Grafika smoka z logo strony autorstwa Silvii Fusetti.
Polityka prywatności i cookies. Redakcja, kontakt