Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały



Witaj nieznajomy.
FacebookRSS
4.II.2023link 
VCMI

Ukazała się kolejna wersja VCMI 1.1.1.

Jest to hotfix, tym razem ograniczony wyłącznie do poprawek irytujących błędów oraz usprawnień dla platform mobilnych - iOS i Android. W tej wersji nie przybyło nowych funkcjonalności, dzięki czemu możemy mieć nadzieję, że nie przybyło również nowych błędów ;)



Wersja na Androida również została zaktualizowana i jest dostępna bezpośrednio w Google Play.

Duże nowości są planowane na wersję 1.2, a ich liczba rośnie z dnia na dzień. Na pewno warto będzie czekać na kolejne wydanie :)
Warmonger
Wasze komentarze (23)
4 lut - 18:29

Nicolai
Nie ładniej byłoby dać te linki w jednej linii z [center] i [h]?
4 lut - 19:06

Kuririn
tak jest ładnie
4 lut - 22:26

Drwal
Przydałoby się nowe logo VCMI :) Te jest przedpotopowe.

Fajnie, że platforma się rozwija, jutro przetestuje nową wersje na telefon.
4 lut - 23:25

avatar
Podobno na niektórych telefonach po 4-5 turach następują zwiechy. I nie odwiedzaj Więzień - jest bug, który powoduje crashe.
4 lut - 23:35

Kastore
Nowe logo i tak, żeby było wiadomo, że to ma coś wspólnego z Hirołsami.
5 lut - 07:35

Warmonger
Nie wiem, do czego pijecie, logo jest wariacją na temat tej ikony:
https://media.moddb.com/images/downloads/1/203/202579/download.png
5 lut - 07:37

Warmonger
@avatar - ten bug z crashami dotyczył tłumaczeń, których nie ma w wersji 1.1.1.
5 lut - 10:22

Hayven
Nawet jeśli logo jest wariacją na temat ikony RoE, jest na tyle stylizowane, i to jeszcze w zmienionej kolorystyce, że zupełnie się z nią nie kojarzy.
5 lut - 10:34

Drwal
Zgadzam się. Ogólnie przydalby sie jakis wyraźniejszy motyw Heroes 3 w logo lub po prostu jakis napis H3. :)
5 lut - 10:37

Drwal
Obecbne logo kojarzy się z programowaniem albo programem antywirusowym. :P
5 lut - 12:47

Nicolai
Swoją drogą, korzystając z okazji, jak rozwija się skrót VCMI?
5 lut - 13:14

Drwal
Ktoś tu nie zagląda do komnaty VCMI: https://www.vcmi.acidcave.net/o_projekcie.html
:)
5 lut - 13:17

Kammer
A mi się bardzo podoba logo. Jest fajne, estetyczne i unikatowe.
5 lut - 13:43

boardgames_ftw
Mi też logo nie kojarzy się z Heroesami, nazwa zresztą też nie. Nie łudzę się, że nie jest dużo za późno na zmianę nazwy, ale w tym przypadku kierowałbym się prostotą i innymi projektami open source: takie "free/f/open + heroes/homm + 3" byłoby bardziej rozpoznawalne. Logo za to wygląda po prostu amatorsko.
5 lut - 14:42

Nicolai
Same here, logo podoba mi się i od razu widziałem źródła inspiracji, ale za to nazwa średnio kojarzy się z czymkolwiek.
5 lut - 16:01

Kastore
Mnie się ani logo, ani nazwa nie kojarzy z Heroesami. Pamiętam, że pierwszy raz, jak odkryłem VCMI, to myślałem, że to jakiś bootleg.
8 lut - 09:35

Bajan
Logo programu antywirusowego z lat '90, nazwa absolutnie z tyłka...
8 lut - 09:57

Warmonger
Czy mam rozumieć, że poza logiem żadnych poważniejszych problemów z grą nie zauważyliście? (:
8 lut - 10:32

Bajan
Ja w ogóle nie grałem w nowsze wersje. Chciałbym w końcu spróbować, ale nie mam czasu. Jak zagram na pewno się odniosę.
8 lut - 13:37

boardgames_ftw
Ja zawsze jak sprawdzam VCMI, to zniechęcam się AI albo crashami. Najnowszej wersji nie instalowałem, ale właściwie dopóki AI walki i eksploracji nie będą na równi z oficjalnymi (lub lepsze), to zostaję przy HotA.
8 lut - 19:07

Drwal
Pograłem 30 minut w VCMI na telefon i progres jest imponujący. Oczywiscie dalej wygodniej gra mi sie na komputerze, ale jest dużo lepiej.
Na razie mam 2 niedociągnięcia:
1) troche tnie na mapie przygody, a mam myślę niezly telefon, wiec to niekoniecznie wynika z tego.
2) maly bug - jednostki poprzez wysokie morale mogą dostać dodatkowy ruch nawet jak juz wszyscy przeciwnicy zgoneli. Oczywiscie bitwa sie konczy zanim sie ruszymy, ale na pewno tak nie jest w orygnalnej grze
3) ciagle wydaje mi sie ze przy ataku jednostki na drugą na za długo znika informacja o liczbie stworzen.
8 lut - 19:08

Drwal
3*
9 lut - 07:37

Warmonger
Ostatnio zostało rozwiązanych bardzo wiele problemów związanych z bitwami, zmiany wejdą do wersji 1.2.
Nius archiwalny - możliwość komentowania została wyłączona.
JB
Eggyslav - 8 lis - 15:07
Kammer - 3 lis - 13:10
Anarion - 2 lis - 11:56
klimat93 - 1 lis - 16:42
Andruids - 1 lis - 02:41
edeksumo - 31 paź - 22:19
Majster - 31 paź - 21:29
Szaman - 31 paź - 14:11
James_Dean - 30 paź - 14:08
Xfing - 27 paź - 20:17
Alamar - 23 paź - 09:19
Dydzio - 14 paź - 17:13
Garett - 12 paź - 16:18
Soneilon - 23 wrz - 17:00
Hayven - 15 wrz - 16:01
Paskud - 15 wrz - 14:32
Kastore - 15 wrz - 01:59
Eggyslav - 14 wrz - 10:48
Serd - 5 wrz - 19:20
Markham98 - 3 wrz - 22:59
Garett - 2 wrz - 18:48
Garett - 2 wrz - 18:46
Markham98 - 1 wrz - 00:50
Andruids - 30 sie - 22:20
avatar - 28 sie - 21:17
Hayven - 28 sie - 00:48


© 2003-24 Kwasowa Grota. Wszelkie prawa zastrzeżone. Jakiekolwiek kopiowanie, publikowanie lub modyfikowanie tekstów grafiki i innych materiałów chronionych prawem autorskim znajdujących się na stronie bez wyraźnej zgody autorów jest zabronione.
Grafika smoka z logo strony autorstwa Silvii Fusetti.
Polityka prywatności i cookies. Redakcja, kontakt