Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XDark MessiahHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały



Witaj nieznajomy.
FacebookRSS
Ubisoft opublikował artykuł na temat nadchodzących zmian w systemie losowego zdobywania umiejętności. Zmiany powstawały przy sporym udziale fanów - VIPów, jak i mieszkańców Kwasowej Groty!

Podstawową różnicą jest odejście od zestawu 10 z góry zdefiniowanych umiejętności dla każdej klasy na rzecz większej puli. Ciągle każda klasa bohatera ma pewne umiejętności, których nie może poznać, w szczególności - umiejętności frakcyjne pozostają tylko dla bohaterów danej frakcji. Jednakże reszta staje się w większości dostępna. Przykładowo - klasa Podżegacza z Twierdzy ma teraz dostęp do 15 z 17 standardowych umiejętności.

Drugą zmianą jest system prawdopodobieństw, który sprawia, że każda klasa ma inne szanse na nauczenie się nowej umiejętności podczas awansu. Przykładowo - Podżegacz przy awansie na kolejny poziom ma 12% szans na wylosowanie Ofensywy, ale tylko 2% na wylosowanie Magii Światła.
Po trzecie - każdą umiejętność można teraz rozwinąć do poziomu mistrza, a z tych poznanych można dowolnie wybrać 3, które rozwiniemy do poziomu arcymistrza.
Po czwarte - zniesiono wymóg poznania minimum 1 zdolności przed poznaniem kolejnego poziomu umiejętności. Wyjątek dla zdolności arcymistrza - tu ciągle będzie trzeba najpierw poznać również minimum 3 zdolności z niższych poziomów.
Oprócz powyższych zmieni się też nieco interfejs i liczba oferowanych zdolności (będzie wzrastać w trakcie awansów). Zmiany mają pojawić się "w przyszłej aktualizacji gry".

Acid Dragon
Wasze komentarze (10)
28 kwi - 20:28

Alamar
Przypomnę tylko, że uległ zmianie system LOSOWYCH umiejętności.
Nadal będzie można grać z obecnym systemem wyboru umiejętności i zdolności z 10 przygotowanych przez twórców dla danej klasy.
28 kwi - 20:37

Godzilla B
Ta gra zaczyna stawać się tym czym chciała być osiem miesięcy temu...
28 kwi - 22:14

Nephretes
Jak już będzie to twór grywalny i sensowny dajcie znać. Na ten moment nie tykam.
29 kwi - 00:24

Vusapion
Jeszcze z rok i jakby wyszedł drugi dodatek z pakietem kolejnych zmian, a HeroesVII będzie grywalny. Trzeci raz się nie nabrałem, sparzenie przy kupnie w dniu premiery 5 i 6 było dość bolesne.
O ile piąta część została jedną z najlepszych w historii, o tyle szósta odsłona była ciekawa . . . ale tylko podczas kampanii.

Zbyt wiele filmików oglądałem z bety i gamy (gra w pierwszych miesiącach po wydaniu) żeby być głupim i skusić się na pokracznego człona rodziny Magic&Might.

Na szczęście zaczyna to wyglądać nieźle i oby już tylko było lepiej. Nie ukrywam, że liczę na ósmą część i dlatego trzymam kciuki za sprzedaż dopracowanego HeroesVII.
29 kwi - 00:27

Nicolai
Rychło w porę, że tak powiem ;)
29 kwi - 11:13

Adolf_Egzekutor
@Vusapion Heroes VII jest w tym momencie w pełni grywalny. Co więcej muszę przyznać, że gra się w niego bardzo ale to bardzo dobrze. Oczywiście trzeba dać tej grze szansę. Ja po pierwszym odpaleniu bez patchy byłem załamany, ale w tej chwili spokojnie przyznaję mocne 8/10 punktów, a nadchodzący dodatek i kolejne patche pewnie jeszcze podwyższa moja ocenę. W tej chwili mam przegrane około 200h z czego ponad 150 w trybie hot seat z kumplami, wiec zapewniam, ze wiem o czym mówię ;) Według mnie VII miażdży VI i jest dużo lepsza od V. Podsumowując, polecam wszystkim nieprzekonanym - nie lękajcie się!
29 kwi - 16:10

Sobieski
Dlaczego przy awansie jest wybór aż trzech umiejętności? Nie powinno być tak, że ma się do wyboru jedną nową umiejętność i jedną, którą już mamy i możemy rozwinąć dalej, chyba że te co mamy poznane są już rozwinięte do maksimum i w takim przypadku mamy dwie nowe umiejętności?

Za to zdolności do wyboru są dwie, a z tego co zrozumiałem ich ilość ma być dynamiczna. Był w artykule taki wzorek:
[(2 + Max((#Skills -2), 0) )]
jednak nie wiem za bardzo jak mam go czytać. Jak mam 10 poznanych umiejętności to wybór zdolności wynosi:
[(2+Max((10-2),0))]=[(2+Max(8,0))]=[(2+8)]=[(10)]?

W skrócie:
Myślałem, że przy awansie są do wyboru 2 umiejętności i x zdolności, a ze screenów wychodzi że jest x umiejętności i 2 zdolności.
29 kwi - 19:34

Kurek
Bardzo pozytywna zmiana! Możliwe, że wpłynąłem na rozwój gry :D
2 maj - 20:21

Eraveng
Czyli juz nie mozna samemu wybierac umiejetnosci wedlug uznania? Jak tak to szkoda:(
Właśnie w tym H7 przewyższyło H5 ktore mimo tego jest według mnie najlepsze
4 maj - 09:36

Acid Dragon
Nadal można, tu nic się nie zmienia. Zmiana dotyczy losowego systemu zdobywania umiejętności, a rodzaj systemu (losowy lub dowolny) jest zawsze do wyboru w opcjach mapy.
Nius archiwalny - możliwość komentowania została wyłączona.
JB
Bahamut - 24 kwi - 13:31
avatar - 23 kwi - 22:59
flapdzak - 22 kwi - 23:10
Setillos - 22 kwi - 11:30
Kammer - 22 kwi - 00:24
Alistair - 21 kwi - 10:32
Antalyan - 19 kwi - 20:25
Mateusz - 18 kwi - 01:12
Asderuki - 16 kwi - 21:37
Adolf_Egzekutor - 16 kwi - 16:12
Adolf_Egzekutor - 16 kwi - 16:11
Kastore - 15 kwi - 20:24
Mad Hatter - 14 kwi - 18:02
Creon Engineer - 13 kwi - 15:15
Matheo - 12 kwi - 15:35
Blaza - 6 kwi - 15:21
avatar - 6 kwi - 09:52
mrocznymag322 - 5 kwi - 20:59
mrocznymag322 - 5 kwi - 15:08
anonim1233 - 1 kwi - 22:48
Matheo - 27 mar - 17:47
Alamar - 21 mar - 10:10
Hieronim - 20 mar - 18:45
Hieronim - 18 mar - 15:46
Demorator - 13 mar - 19:04
red dragoness - 4 mar - 16:37
red dragoness - 4 mar - 16:24



© 2003-19 Kwasowa Grota. Wszelkie prawa zastrzeżone. Jakiekolwiek kopiowanie, publikowanie lub modyfikowanie tekstów grafiki i innych materiałów chronionych prawem autorskim znajdujących się na stronie bez wyraźnej zgody autorów jest zabronione.
Grafika smoka z logo strony autorstwa Silvii Fusetti.
Polityka prywatności i cookies. Redakcja, kontakt