Patch 1.3 dla Heroes VII został właśnie wypuszczony. Tym razem naprawia lub poprawia około 130 elementów rozgrywki, zaczynając od poprawienia optymalizacji gry. Patch waży około 2 GB (wersja steamowa) i powinien zacząć się pobierać automatycznie. Twórcy zapowiedzieli już patch 1.4, więc to na pewno nie koniec procesu łatania. Pełna lista zmian znajduje się na oficjalnej stronie. | Dydzio - 26 kwi - 23:01 Jacob - 25 kwi - 21:33 Dydzio - 25 kwi - 11:03 VIP - 24 kwi - 15:17 Kodzo19 - 22 kwi - 16:11 Górski Krasnolud - 21 kwi - 18:03 Woo-Cash - 19 kwi - 13:37 Andruids - 19 kwi - 02:14 Pointer - 18 kwi - 23:40 Nicolai - 17 kwi - 20:56 Trolldaeron - 16 kwi - 18:45 Tarnoob - 16 kwi - 15:04 Tarnoob - 13 kwi - 02:27 jbnp5 - 11 kwi - 19:48 Tarnoob - 11 kwi - 00:39 Nezerith - 6 kwi - 09:58 Hayven - 5 kwi - 23:09 Major Disaster - 3 kwi - 23:14 Bajan - 2 kwi - 13:41 Andruids - 31 mar - 14:56 avatar - 28 mar - 20:57 mastercook - 27 mar - 22:50 Fandor - 27 mar - 12:13 Sobieski - 26 mar - 23:08 Jacob - 24 mar - 17:09 matikarlito - 23 mar - 13:41 matikarlito - 22 mar - 17:19 Bezimienny111 - 13 mar - 09:28 Andruids - 13 mar - 02:28 Kastore - 7 mar - 20:44 Alexei Griffin - 4 mar - 19:00 ShEv441 - 2 mar - 10:44 macowiec - 1 mar - 23:44 Kastore - 29 lut - 21:48 Godzilla - 29 lut - 17:46 |
© 2003-24 Kwasowa Grota.
Wszelkie prawa zastrzeżone. Jakiekolwiek kopiowanie, publikowanie lub modyfikowanie tekstów grafiki i innych materiałów chronionych prawem autorskim znajdujących się na stronie bez wyraźnej zgody autorów jest zabronione.
Grafika smoka z logo strony autorstwa Silvii Fusetti.
Polityka prywatności i cookies. Redakcja, kontakt
Grafika smoka z logo strony autorstwa Silvii Fusetti.
Polityka prywatności i cookies. Redakcja, kontakt
ghalishthog
Fandor
Mav
Alistair
Szaman
Gravius
Acid Dragon
Vusapion
Już w Heroes 6 widać było lekką nutę realizmu, ale wciąż dominował w większości styl baśniowy, teraz mam wrażenie, że proporcje się odwróciły. Podobnie z terenem który wygląda bardziej realnie, ale trzeba przyznać, że pomimo tego niektóre lokalizacje wyglądają ślicznie, szkoda tylko przyćmionych kolorów które nie pogłębiają klimatu.
Jednostki pomimo mocniejszego zróżnicowania ( jak to faktycznie zauważyliście w zakładce Heroes 7 na pięć poziomów ) niż w szóstej części uległy ujednoliceniu szczególnie w kwestii zasięgu ruchu. Zdecydowana większość jednostek ( poza strzelcami ) ma 5 - 6 pkt. ruchu przez co satysfakcja z gry traci, dodatkowo koszt wszystkich najmocniejszych jednostek jest taki sam.
Pamiętam w zapowiedziach, że w tej części bohater będzie miał największy wpływ na rozgrywkę ze wszystkich odsłon. Nawet więcej było powiedziane, że silny bohater ciosem zabija kilka najmocniejszych jednostek i co? Jest całkowicie na odwrót.
To nie wszystkie powody przez które w najbliższym czasie z pewnością nie kupię tej gry, a szkoda, bo gra miała być jedną z najlepszych.
Elliv
Czy komuś kto kupił grę udało ją się uruchomić na systemie 32 bitowym?
Mam grę ale boję się ją wgrywać.
Szaman
Bluearga