Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XDark MessiahHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały



Witaj nieznajomy.
FacebookRSS
Dzisiaj na twitchowym koncie Ubisoftu odbył się stream z Julienem "Marzhinem" Pirou, a dotyczył możliwości edytora map w Heroesie VII. Wszystkich, którzy nie mogli go obejrzeć lub go przegapili, pocieszam - można go na spokojnie obejrzeć w tym miejscu. A warto, bo na końcu zaprezentowano fanom sagi dwie niespodzianki. ;)

Co do najważniejszych rzeczy:
  • Edytor map posiada dwa tryby: prosty oraz zaawansowany wykorzystujący silnik Unreal.
  • Edytor nie będzie wymagał połączenia online do działania.
  • Generator map losowych jest wbudowany w edytor i obecnie ma pewne ograniczenia (jeden rodzaj terenu na całej mapie).
  • Edytor posiada możliwość edycji bohaterów, przedmiotów czy obiektów (np. stworzenie wiatraków czy studni znanych z poprzednich części)
  • Mapy będą mogły być wielopoziomowe i posiadać zjawiska pogodowe (deszcz, śnieg, noc).
  • Istnieje możliwość importu grafik i tekstur za pomocą "drag & drop".
  • Gracze dostaną darmowe DLC Lost Tales of Axeoth z dwiema kampaniami, będącymi odtworzeniem oficjalnych historii z Heroes 4, które w grze się nie znalazły.
  • Na sam koniec puszczono graczom wywiad Marzhina z Jonem van Caneghemem.

  • Nicolai, Alamar
    Wasze komentarze (28)
    8 wrz - 21:20

    flapdzak
    Co demony robią w Nekropolii?
    8 wrz - 21:21

    Alamar
    To samo co w Heroes 4. :P
    8 wrz - 21:25

    flapdzak
    Ale o co chodzi!? To chyba błąd. Trzeba mieć Lilima, żeby dostawać więcej Lamasu?
    8 wrz - 21:25

    Sobieski
    Ja tam widziałem tylko lamasu zastąpione lilimem, a szkoda, bo mogli jeszcze pająka zastąpić molochem.
    8 wrz - 21:26

    Sobieski
    Wiadomo coś więcej o tym H4 w H7?
    8 wrz - 21:28

    Nicolai
    @flapdzak: Te samo pytanie zadaję sobie od premiery H4.
    @Sobieski: Moloch? A spójrz w screeny :P Co do H4 w H7 to znaleźli oficjalny skrypt do dwóch nieopublikowanych kampanii w H4, więc przeportują całą fabułę tutaj.
    PS. Ciekawe czy odtworzą Azyl z Orkami, Zmorami i Ifrytami?
    8 wrz - 21:28

    dvoytek
    @Sobieski: Przecież na streamie pająk był zastąpiony molochem.
    8 wrz - 21:35

    flapdzak
    "Ja tam widziałem tylko lamasu zastąpione lilimem". Nie rozumiem tego. Co to tam robi? Skoro przerzucają kampanie z H4 do H7, może chcą coś więcej. Może przez to chcą powiedzieć, że Inferno będzie miało związek z Nekropolią. Może ta armia w garnizonie jak nie ma bohatera przy oblężeniu.
    8 wrz - 21:37

    Nicolai
    Jakbyś przeczytał artykuł o modowaniu:
    http://www.heroes7.acidcave.net/modowanie.html
    to wiedziałbyś, że można przerobić zamki na własną modłę w obrębie pojedynczego scenariusza :P
    8 wrz - 21:38

    Alamar
    Grałeś w ogóle w Heroes 4? Jeśli nie, to zajrzyj na dowolną stronę o tej grze i przypatrz się Nekropolii i jej armii.
    8 wrz - 21:40

    Sobieski
    @flapdzak
    Za dużo myślisz. :)
    Po prostu używając tego co mają pod ręką chcą jak najbardziej upodobnić Nekropolię z H7 do H4 na potrzeby tych 2 kampanii. Tak ja to zrozumiałem i nie ma co szukać 1000500100900 dna. :)
    8 wrz - 21:51

    Sobieski
    Chociaż tak właściwie to to na lewo od Marzhina na 10 screenie wygląda chyba jak moloch? Takie małe i ciemne, że ciężko mi stwierdzić czy to pająk czy moloch.
    8 wrz - 22:07

    Nicolai
    @Sobieski: Umarłem ;( Przecież tam jak byk jest Moloch.
    8 wrz - 22:23

    Szaman
    "Mapy będą mogły być wielopoziomowe i posiadać zjawiska pogodowe (deszcz, śnieg, noc)."
    To mi się podoba:) nawet ostatnio miałem taki sen o tym xD tylko że było to w 3D a nie 2D, ale zawsze coś:) Nie do końca rozumiem import tekstur i grafik, OK, grafika że będę mógł zmieniać portrety jednostek, bohaterów przedmiotów itp... a import tekstur? że co? że będę mógł bez pomocy blendera czy 3dmax zmieniać wygląd obiektów? razem z ich animacjami? brzmi aż niewiarygodnie, ale poczekam, jak rzeczywiście tak będzie, to będę miał nie przespane noce w edytorze gry xD
    9 wrz - 06:27

    Ursus
    A już myślałem, że potajemnie umieszczą w grze Fortecę.
    9 wrz - 07:56

    MiB
    "Wszystkich, co nie mogli go obejrzeć lub go przegapili..." oraz "...będącymi rekreacją oficjalnych..." - i Alamar się pod tym podpisał? Grota schodzi na krasnale :P

    Pozdrawiam

    MiB
    9 wrz - 08:16

    Morgan Grin
    Fantastyczna sprawa z tymi kampaniami! Jestem chyba w tej mniejszości, co uważa Heroes 4 za najsłabszą odsłonę, ale jednocześnie uważa ją za naprawdę dobrą grę. Uwielbiałem kampanie w podstawce i liczę, że i te okażą się równie ciekawe i interesujące.
    A może mi ktoś wyjaśnić na czym polega to "drag&drop"?
    9 wrz - 08:24

    Warmonger
    Drag & drop - przeciągnij i upuść. Języków się uczyć!
    9 wrz - 09:21

    Morgan Grin
    To wiem, chodziło mi o to w jaki sposób będzie to działać :D Nie jestem moderem i trochę ciężko mi sobie wyobrazić, jak można tak po prostu "przeciągnąć i upuścić" tekstury i modele. Czy chodzi o dodawanie modeli do plików gry, czy można to zrobić w edytorze? Jednym zdaniem: poprosiłbym wyjaśnienie dla laika :P
    9 wrz - 10:39

    Alamar
    @MiB
    "Grota schodzi na krasnale"

    Nawet nie wiesz, jak bliski jesteś prawdy. :P
    9 wrz - 11:02

    WhyMe
    Mnie bardzo cieszy fakt wprowadzenia dwóch kampanii z świata heroes 4. O tej grze można powiedzieć wiele złych rzeczy, ale kampanie stały na wysokim poziomie, były dobrze przemyślane i rozbudowane. Chętnie przeniosę się na parę godzin do świata Axeoth.
    9 wrz - 11:30

    Matheo
    Mi się wydaje, że Ubisoft w końcu poszedł do rozum do głowy i zrozumiał, że fani mogą sami stworzyć dodatki do gry. Wliczając w to nowe frakcje. Nie zdziwię się jeśli ogłoszą jakiś konkurs i najlepsze prace wypuszczą jako dodatek/DLC.
    9 wrz - 13:04

    Lord Baffourd
    @WhyMe Oczywiście jeśli chodzi o podstawkę. Bo kampanie z takiego np. Winds of War były żałosne.

    Swoją drogą, zamiast nawiązywać do starych światów MM, mądre panie i mądrzy panowie z Ubisoft powinni do nich wrócić. Skoro coraz mocniej uderzają w dawne struny, to sami widzą że Ashan jest - pod względem fabularnym - niewypałem.
    9 wrz - 15:35

    Andruids
    Mają być dwie kampanie - "Unity" i "Every dog has its day". O ile nie interesują mnie przygody jakiegoś ciapka, to Pani z Akademii i cała zawartość jaka się pojawi, brzmią jak najbardziej kusząco : >
    9 wrz - 16:14

    Nicolai
    Też bardziej interesuje mnie zawartość dodatkowa niż sama fabuła, bo bądźmy szczerzy... kampanie H4, zwłaszcza te z dodatku, szału nie robiły.
    9 wrz - 16:39

    Alchemik
    @Andruids
    Mają być dwie kampanie - "Unity" i "Every dog has its day".

    Ciężko mnie zaskoczyć, ale dwie kampanie niezrealizowane podczas H4, to tego się nie spodziewałem.
    9 wrz - 18:29

    Śnieżny elf
    Czy tym "Infernopolis" (:p) będzie można grać na każdej mapie czy tylko w kampanii DLC?
    9 wrz - 18:34

    Alamar
    Mody mają działać tylko na danej mapie. Żeby więc pograć Infernopolis poza kampaniami z DLC, trzeba by ją importować na każdą z innych map osobno.
    Nius archiwalny - możliwość komentowania została wyłączona.
    JB
    flapdzak - 28 cze - 22:21
    Eggyslav - 28 cze - 20:50
    Pointer - 26 cze - 11:32
    Bajan - 26 cze - 11:27
    avatar - 24 cze - 10:23
    Castlebeck - 23 cze - 10:45
    DoctorPlay - 17 cze - 14:54
    Górski Krasnolud - 15 cze - 11:49
    adamnavel - 15 cze - 08:00
    AquaInferus - 11 cze - 10:32
    zmudziak22 - 10 cze - 21:36
    zmudziak22 - 10 cze - 21:15
    Szaman - 10 cze - 16:29
    Kammer - 8 cze - 21:27
    Yaaqob - 8 cze - 12:19
    avatar - 7 cze - 20:20
    Kastore - 4 cze - 17:44
    Krzesiwo - 2 cze - 13:06
    animalish - 27 maj - 20:09
    Kastore - 25 maj - 15:30
    Yaaqob - 24 maj - 11:51
    Ursus - 21 maj - 12:30
    Warmonger - 20 maj - 18:55
    LuckyClover - 19 maj - 08:41
    avatar - 17 maj - 18:32
    Serd - 10 maj - 19:30




    © 2003-22 Kwasowa Grota. Wszelkie prawa zastrzeżone. Jakiekolwiek kopiowanie, publikowanie lub modyfikowanie tekstów grafiki i innych materiałów chronionych prawem autorskim znajdujących się na stronie bez wyraźnej zgody autorów jest zabronione.
    Grafika smoka z logo strony autorstwa Silvii Fusetti.
    Polityka prywatności i cookies. Redakcja, kontakt