Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały



Witaj nieznajomy.
FacebookRSS
Tym razem Ubi zaprezentowało unikatowego bohatera, Belketha, a także zbliżenie na purpuratów - oko i zabójcę - no i oczywiście nową jednostkę neutralną. Miłego oglądania.


Alamar
Wasze komentarze (53)
30 sty - 18:03

Alamar
No, może nie taką nową jednostkę neutralną, bo można było o niej usłyszeć przy okazji opisu Wojowników Pantery z Twierdzy w H6 czy zobaczyć w Duel of Champions:

http://files.acidcave.net/pyramid/kelthor.png

Poza tym czy mi się wydaje, czy panterze ogon się zapalił?
30 sty - 18:07

Farben
Chyba się zapalił, za blisko kuźni stanęła :)
Nie podoba mi się, że dostajemy kolejną neutralną jednostkę tego typu, wystarczyłby te dwa modele wilków jako czteronożne pupilki. Ale lepszy rydz niż nic.
30 sty - 19:50

Nerevar
Co oni tej panterze wsadzili na ogon?! I wolałbym jakąś czarną (względnie przechodzącą w szarości) niż coś, w czym mamy fioletowawe tony (przez kolorystykę Lochu nabawiłem się awersji do tego kolorku - podobnie zadziałała Nekropolia w stosunku do zieleni)...
30 sty - 20:38

blade333
Ta pantera to coś w stylu Białych Tygrysów z Heroes IV, tylko tak samo jak koledzy zauważyli po co jej ta świeczka na ogonie??? :-/
30 sty - 21:02
Lukasz89
Przecież to pewnie efekt tego, że ogon jest po części w budynku! Fajne nawiązanie właśnie do tygrysów z Heroes IV - mi się podoba.
30 sty - 23:02

Bosper
Jak przypatrzycie sie teksturze to kawałek budynku zlał sie z ogonem pantery a nie ogon jest ognisty.
30 sty - 23:06

Bosper
Pantera jest fioletowa lekko bo kojarzy sie ze skrytością i cieniem a te cechy ma loch i pewnie to nawiązanie. Jak dla mnie loch powinien być szaro-czarny
30 sty - 23:15

Nerevar
No nie wiem - w takim układzie ogon wygląda na "urwany" (choć to można ewentualnie podciągnąć pod kwestię perspektywy), ale pozostaje pytanie, co to za dziwny element budynku...
30 sty - 23:23

Falvin
Chciałbym jakoś skomentować wasze komentarze, ale ręce mi opadają. :P W ogóle nad acid cave unosi się dziwny odór malkontenctwa. :D
30 sty - 23:31

Nerevar
A można się dziwić po wyczynach Ubi i s-ki? ;P
31 sty - 00:30

Alamar
>>>Jak przypatrzycie sie teksturze to kawałek budynku zlał sie z ogonem pantery a nie ogon jest ognisty.

Radzę się przyjrzeć budynkowi i dopiero wtedy wyciągać wnioski:

http://www.h6.acidcave.net/sphinx/armorsmith.png
31 sty - 08:29

Bosper
Almar, jak dla mnie jesteś największym malkontentem w dziejach groty, tylko umiesz udowadniać swoje niezadowolenie, daj już spokój i ciesz sie ze UBI w ogóle coś robi, bo niedługo seria zdechnie i tyle a to jedyna fajna turowka.
31 sty - 10:00

Alamar
1. HoMM nie jest jedyną "fajną" turówką na rynku, nadal istnieją inne.

2. Jeśli seria "zdechnie", to czyja będzie to wina - moja czy wydawcy/producenta? Nie chcesz chyba powiedzieć, że moje narzekania mają wpływ na sprzedaż tego tytułu?

3. Dlaczego mam się cieszyć z wybrakowanego produktu (bo H6 takim jest)? Jak wydajesz pieniądze na coś, to chyba nie skaczesz z radości, gdy dostaniesz dziurawe buty czy nieświeże jedzenie? Gra jest jak każdy inny produkt - skoro sprzedawca (Ubisoft) obiecywał w reklamie takie a takie właściwości, a dostaliśmy połowę z tego i na dodatek działającą jak sobie chce, to mamy jak najbardziej prawo wypominać wszelkie wady... tym bardziej, że przy H5 mieliśmy taką samą sytuację. Gracze pamiętają przeważnie tylko ToE, a zapominają, jak wyglądała podstawka H5, proces łatania gry i ile trwało, nim gra stała się grywalna.

4. Nadal nie odniosłeś się do zaprezentowanego obrazka zbrojmistrza, na którym widać, że ogon pantery nie jest teksturą budynku.

5. Ubisoft nic nie robi z łaski - za wszystkim stoją wieloletnie plany marketingowe i jak widzisz po tych wszystkich zapowiedziach nowych tytułów z serii Mocy i Magii, Ubisoft zamierza zarabiać na tej marce jeszcze długo. Co innego, że jak dotąd pokazuje, że idzie po najmniejszych kosztach, zamiast zadbać także o jakość.
31 sty - 10:54

Acid Dragon
Wydaje mi się, że koledzy chcieli powiedzieć, że można wyrażać swoją negatywną opinię o bugach, grywalności, użytych rozwiązaniach, pomysłach....

... no i można też uczepić kilku pikseli w grafice trzeciorzędnej jednostki, jak rzep panterzego ogona :P
31 sty - 11:14

Alamar
Raczej tego, jak wykonany został ten screenshot, który jasno sugeruje, że kotek stanął za blisko ogniska... oraz tego, iż budynek zbrojmistrza nie posiada tekstur, które można by wziąć za ową "świeczkę".
31 sty - 14:57

Nerevar
Toć przecież wszyscy wyrażają negatywną opinię o POMYŚLE (fakt, że zrealizowanym) na dziwaczne rozwiązanie kwestii ogona ;P
31 sty - 17:30

Hayven
A skąd właściwie te screeny? Bo nie ma takiego newsa na Ubi.com :/
31 sty - 17:47

Nicolai
Tutaj Gała wyszedł lepiej niż na poprzednim screenie. Belketh jako Anioł jakoś do mnie nie przemawia. Co do Pantery Cienia to jestem trochę zawiedziony. Grze brakuje Behemotów, Gorgon i Hydr, a oni dają kocurka? Po co?
Swoją drogą są gdzieś podane angielskie nazwy jednostek Lochu, bo nigdzie nie mogę znaleźć pełnej listy?
31 sty - 19:24

Nerevar
Jakąś listę wrzucał kiedyś Alamar, ale jeśli dobrze pamiętam, nie była oficjalnym materiałem. Z newsów jednostkowych znamy następujące nazwy:
Shadow Lurker/Watcher
Minotaur/Minotaur Guard
Manticore/Scorpicore
Faceless/Faceless Puppeteer
Shadow Dragon/Black Dragon

U skrytobójców podano tylko Assassina, Xeny nie miały jeszcze zdaje się oficjalnej prezentacji.
1 lut - 00:25

Bosper
Almar daj już spokój z tm malkontenctwem, nic na to wszystko nie poradzisz, zapewne podobnie krytykujesz wszystko inne ale nic nie robisz aby to zmienić to takie "polactwo" (hipokryzja i marudzenie).
1 lut - 00:27

Bosper
Jak ci sie h6 nie podoba tak bardzo to nie kupuj i nie udzielaj sie zbednie na forum, bo takie bezcelowe gadanie nic nie da(pisz swoje narzekania na oficjalnym forum Ubi a nie tu.
1 lut - 03:59

Nerevar
Wiesz, przy takim podejściu bezcelowe są jakiekolwiek komentarze w Grocie (pomijając ewentualną poradę czy zwrócenie uwagi na jakąś nowość), bo niczemu wszak nie służą ;P
1 lut - 09:23

Farben
Bosper a od kiedy krytyka jest zbędnym udzielaniem? Ktoś kupuje grę, nie podoba mu się, to ma nie mówić o tym, bo jest to zbędne gadanie, mile widziane tylko pochwały?
Alamar ma takie samo prawo do narzekania jak ty do cieszenia się. I wcale twoja racja nie jest większą racją od jego, bo to tylko twój punkt widzenia, a tych punktów jest tylu ilu jest wypowiadających się tutaj ludzi.
I daj spokój z pustymi frazesami typu "narzeka a nic z tym nie zrobi, polactwo". A co, za przeproszeniem, do cholery może tutaj zrobić Alamar? Zatrudnić się w Ubisofcie na prezesowskim stołku?
Kiedyś już zamykali gęby niewygodnym osobom, teraz na szczęście jest demokracja i wolność słowa.
Rzadko się udzielam, ale czasami nie da się oprzeć by czegoś nie napisać.
1 lut - 12:37

Koyuki
Twórcy gry zasłużyli sobie na dużą falę krytyki, zepsuli mnóstwo elementów i zmarnowali ogromny potencjał gry. To co mamy jest powiedzmy "OK" ale pewne składowe tej gry są wręcz groteskowe, zaczynając od grafik miast (pomijam już brak 3D) - od obecnych obrazów i ich poprawności oraz perspektywy "bolą" oczy, kończąc na prostocie i monotoniczności gry. Żadne gry nie są idealne ale Heroes VI jest dla mnie obrazem pośpiechu, niechlujności i braków w estetyce twórców.
1 lut - 12:57

Koyuki
No ok...grafika świata/otoczenia/natury jest ładna.
1 lut - 19:13

Bosper
Co ty wiesz o demokracji w tym Państwie, lepiej sie nie udzielaj bo aż trąci małolactwem. A jeśli chodzi o krytykę to ok ale marudzenie ze wszystko jest beznadziejne to bzdura, skoro cała gra jest do d..y to po co w nią grać. Można napisać ze błędy ze mało rozbudowana ze olewaja, ale ze pantery ma ognisty ogon robić aferę to już bzdura i czepianie sie.
1 lut - 19:15

Nerevar
Znaczy się, powinniśmy wszystko pominąć milczeniem (chyba, że to kwestia pierwszoplanowa)? Wszak co za różnica, jak wygląda jakaś jednostka, jakby pantera była tęczowa też byłoby ok ;P

A jeśli tutejsze marudzenie tak ci przeszkadza, to zawsze możesz przestać czytać komentarze pod newsami.
1 lut - 20:58

Bosper
A ty możesz przestać robić za adwokata, Almar cię oto prosił? Jak nie to daj spokój. Komentować można, że coś tam przeszkadza i nie jest w porządku, ale rozpisywać się o tym i robić wywód cały to bzdura. Właśnie gdyby pantera była tęczowa to byłby powód do dyskusji a tak to zwykłe szukanie dziury w całym.
1 lut - 22:24

Nerevar
Dopukiś nie zaczął się czepiać narzekań, nikt nie pisał długich wywodów. A szukanie dziury w całym byłoby w przypadku, gdybyśmy mieli normalną panterę, a komentarze dotyczyłyby tego, że ma nieodpowiedni odcień jakiegoś koloru na futerku.

I Ubi cię prosiło, byś bronił ich i ich gry? ;P
1 lut - 22:48

Bosper
A pewnie że mnie prosiło LOL :D Wiesz sama koncepcja gry jest fajna, wydawca nie jest najlepszy, ale patrząc na inne firmy(EA GAMES, Blizzard) to niestety nie ma zbytnio następcy(dobrego wydawcy), widać dzisiejsi gracze wolą proste, nierozbudowane gry, dlatego wydawcy specjalnie nie przykładają się do swoich produktów, ważne żeby było ładnie i prosto w obsłudze czy wykonywaniu zadań. Ja się cieszę że po pierwsze kontynuują jedną z moich ulubionych serii i wychodzi to całkiem nieźle (H6 ma fajny klimat, ładnie zrobione jednostki-do tego ciekawe(wiele nowych w starych frakcjach i nareszcie fajne kampanie(nie monotonne) bo te w H3 były tak nudne i tak długo trzeba było je przechodzić że masakra). Ja nic nie bronie a wyrażam swoją opinię
2 lut - 10:36

Hayven
A moja opinia jest taka, że Heroes VI to dno, a dodatek, który mógł je uratować wcale nie jest lepszy. Poza tym, jeśli już mówimy o oznakach małolactwa, to jedną z nich jest też przepychanie siłą swoich poglądów i krytykowanie wszystkich, którzy myślą inaczej i się z tym nie kryją. I nikt tu nie broni Alamara, tylko głównie swoich własnych poglądów, które On wypowiedział na głos. Ubisoft bawi się, gra na emocjach fanów serii, ale nie wychodzi to nikomu na dobre. A jeśli chodzi o tą świeczkę na ogonie Czarnej Pantery, to to jest już po prostu żenada, i zapewne właśnie dlatego tutaj rozgorzała ta dyskusja. Jeśli uważasz, że Ubisoft fajnie kontynuuje serię - twoja sprawa, ale powinieneś też pozwolić innym na krytykowanie tego, co im się nie podoba.
2 lut - 10:54

Bosper
Ok pozwalam tylko nie lubię przesady, ja wcale nie uważam Ubi za dobrego wydawcę, o czym napisałem ale seria powróciła dzięki nim. Jakby nikt sie tym nie zajął to nie byłoby o czym nawet pisać bo ile można dyskutować o h3, odnoszący do h3 itp. A tak to przynajmniej seria nie zostanie zapomniana i może doczekamy sie czasów na godnego następcę części 3. Dzięki temu ze jest h5 i h6 wielu małolatów wie w ogóle ze jest taka gra, bo w prehistorie to przecież by nie grali.
2 lut - 14:57

Hayven
Cóż, ja dzięki H5 poznałem serię - i uważam, że Nivalowi wyszła bardzo dobra gra. Żałuję tylko, że po H5 nadeszło H6, które jest o wiele gorsze. Ponadto, złym pomysłem jest częste zmienianie twórców gry. Nivalowi poszło nieźle. Po kiego grzyba wymieniono ich na Black Hole Entertainment? A dlaczego DODATEK do H6 tworzy zupełnie inny zespół? A dlaczego P. Romero i R. King nie tworzą już muzyki do Heroes? Bo Ubi ma takie widzimisię. A szkoda.
2 lut - 15:11

Bosper
I oto właśnie chodzi to jest sensowna i konstruktywna krytyka. Tak samo uważam jedynie co był dodał na obronę h6 to ładniejsze grafika niż w h5(czytaj mroczniejsza i mniej bajkowa) oraz fajny pomysł z zasięgiem zamków, fortow, przez co nie trzeba w kółko odbijać kopalń (to nudne było i upierdliwe), do tego grafika nawiązuje do h3 (fajne wierzchowce itp), jednak najbardziej mnie wkurza ze w h 6 jest mało armii( i stworzen neutralnych) super dużo bugow i innych błędów oraz brak gildii magów
2 lut - 17:20

Hayven
... i kiepski system zdobywania umiejętności, konieczność łączenia z Confluxem celem posiadania "pełnej gry" (kiedyś jak pojawiła się o czymś takim informacja, to był skandal, a teraz wszystko jest w porządku), wysokie wymaganie sprzętowe, uciążliwe zabezpieczenia, skomplikowany interfejs itp., a do grafiki też można się przyczepić... :P
2 lut - 19:12

Nerevar
>>A dlaczego DODATEK do H6 tworzy zupełnie inny zespół?
Bo Black Hole padło parę miesięcy temu i nie są w stanie już nic stworzyć?

>>nareszcie fajne kampanie(nie monotonne) bo te w H3 były tak nudne i tak długo trzeba było je przechodzić że masakra).
Ja tam wolę te z trójeczki od przygód rodzeństwa z patologii społecznej pochodzącego (w sumie, to był tam ktoś zupełnie normalny?) ;)
2 lut - 21:13

Bosper
Może i był ale w H3 za długo trwało przechodzenie map z kampanii, wolałem hot-seat. Zreszta seria Heroes jest najlepsza do gry wieloosobowej, ale fakt jest faktem ze ten conflux cały to głupota ale taka już forma dzisiejszych gier, EA robi nawet rak ze bez netu w ogóle nie pogarszasz.
2 lut - 22:51

Alistair
Conflux to i tak nie jest nie wiadomo co. Na początku było tak, że bez Confluxa nie było broni rodowych, a tym samym nie było broni w ogóle. Czyli gra bez Confluxa była mniej lub bardziej ograniczona. Ostatecznie zdobywanie punktów za dokonania nie było niezbędne. Dość szybko jednak ktoś stworzył plik, który umożliwiał posiadanie broni rodowych bez połączenia z netem. Dlatego znacznie większym problemem (z tego co wiem do dzisiaj nierozwiązanym) są zabezpieczenia w Diablo 3, gdzie bez neta nie pograsz w ogóle. Blizzard wprowadził chyba najlepsze rozwiązanie antypirackie, większość gry jest na ich serwerach, nie ma opcji zrobienia cracka. I o ile jest to doskonałe rozwiązanie przeciw piratom, to uderza ono jednak również w graczy, którzy zakupili grę. Z Assassin's Creed było podobnie - byle przerwa w dostawie internetu powodowała wywalenie z gry. Ja mam neta z kablówki, który też często przerywa. Wielokrotnie nawet tego nie zauważam, bo są to przerwy sekundowe. Na pewno bym się wkurzał, gdyby mnie nagle wywalało z gry, zwłaszcza bez zapisu. Zdaję sobie sprawę z tego, że coraz mniej jest osób bez stałego łącza, co nie zmienia faktu, że takich osób nadal jest dużo. Dlatego jestem przeciwnikiem takich rozwiązań.

A co do pantery - jeśli faktycznie ma fioletową końcówkę ogona, to chyba kogoś pogięło. To nie grzechotnik, żeby mieć specyficzną końcówkę ogona.
3 lut - 00:06

Bosper
Te zabezpieczenia antypirackie to żenada, ja strasznie tego nie lubię. Nie zawsze ma dostęp do neta a nawet jak mam to czasem wywala z gry co jest irytujące. Nie wspomnę już o tym ze chodzą pogłoski jakoby internet był przeciazony a dawanie takich zabezpieczeń to pogarsza
3 lut - 09:00

Hayven
Hmm... teraz pytanie, dlaczego BHE padło? :P

I dlaczego twórcy wciąż nie odpowiadają na oczekiwania fanów, tylko obiecują kupę rzeczy, a potem ich nie robią? (Słyszałem gdzieś, że każdy bohater w H6 miał mieć wyjątkowy wygląd. I, jak wiemy, nic takiego się nie stało ;(
3 lut - 09:55

Bosper
Racja, ale ja zamiast wyglądu każdego bohatera z osobna to wolałbym aby były zamieszczone wszystkie frakcje i to w podstawce, bo są one podstawowe a w dodatkach po zupełnie nowych stronach, po co był konkurs na nowa frakcje do H6 skoro żaden pomysl nie został wykorzystany? Raczej wątpię aby gracze wymyślili frakcje które już są opisane w kompendium, myśle ze dawali zupełnie nowe ciekawe rozwiązania. Zatem w H7 muszą dać 9 frakcji podstawowych, rozbudowana fabułę kampanii aby je wszystkie powiazac oraz w każdym z dodatków po 1 zupełnie nowej(np jaszuroludzie, pustelnicy (barbarzyncy)z wolnych miast itp. Do tego gra powinna być rozbudowana pod względem zdolności, czarów i map. A można o pomoc prosić graczy , aby dawali pomysły. Wtedy podstawa może kosztować 200 zł a każdy z dodatków po 100 zł. Myśle ze taka fajna grę kupowaliśmy wielu ludzi i miało sentyment jak do H3 która była jedna z najbardziej rozbudowanych części serii( twórcy zrobili jednak błąd nie zabezpieczających jej zbytnio i przez to była kopiowana itp). Chociaż uważam ze gra każda powinna kosztować do około 100 zł a dodatek po 50 zł (tak jak H5) bo dużo ludzi kupi a i koszty sie zwrócą szybko(pomimo rozbudowana) jakoś w h5 opłacało sie dać w sumie 8 frakcji a do tego alternatywne ulepszenia a teraz nic sie nie opłaca nawet dodanie 2 frakcji(przecież bez elfów opowiadanie historii mroczniakow to bzdura ponura
3 lut - 12:00

Hayven
A bez krasnali i Czarodziejów? :P
3 lut - 12:05

Bosper
No też, ale jeszcze jakoś się da, bo można tylko wspomnieć o tym czy o tamtym, dać paru neutralnych bohaterów do rozmów i koniec a w przypadku rozłamu elfów to jak można pokazać rozłam skoro nie ma od czego się rozłamywać? Pomimo wszystko masz rację bo szczególnie będzie brakować krasnali, gdyż mroczniaki walczyły z nimi o terytorium
3 lut - 12:07

Bosper
Jeżeli chodzi o czarodziejów to w ogóle bez sensu pokazywać jest jakieś historie 7 miast i nekromantów, bo ich losy się przeplatają (od początku akademia miała być i wycięcie jej ewidentnie wpływa na luki w fabule podstawki od zwykłej kampanii nekromantów na dlc z cragiem hackiem skończywszy)
3 lut - 13:33

Nerevar
>>Hmm... teraz pytanie, dlaczego BHE padło? :P
Połączenie problemów z Ubi i własnej głupoty.

Bosper, snując takie rozważania ekonomiczne pamiętaj o tym, że herosi to gra stosunkowo niszowa, więc nie można liczyć na to, że masa ludzi się rzuci na trochę tańszą grę. Szczególnie po klęsce wizerunkowej, jaką była szóstka. Weź też pod uwagę, że koszty stworzenia rozbudowanej gry z masą frakcji będą kolosalne - więc o jakim rzędzie wielkości sprzedaży mówisz, by te miały tak szybko się zwrócić? Podobnie droga gra może się okazać nieopłacalna, bo dotychczasowa historia Ubi pokazuje, że herosów spod ich skrzydeł nie opłaca się kupować od razu, lepiej poczekać trochę aż stanieją, a sama gra zostanie połatana. O ile przy szóstce można się było łudzić, że zaliczyli wpadkę przy przejęciu serii, to teraz mamy dwa takie przypadki...

>>przecież bez elfów opowiadanie historii mroczniakow to bzdura ponura
Szczególnie, że opowiadamy historię mającą miejsce ładnych kilka lat po rozłamie ;P
3 lut - 13:45

Alistair
Dla mnie problem polegał tylko i wyłącznie na błędach. Gdyby nie było ich tyle, to grałbym nieraz. A tak, to mi się odechciało. Np. brak ekranów miast w ogóle nie miał wpływu na grę. Wielu graczy było tym brakiem oburzonym, a mnie on w ogóle nie obchodził, bo to tylko kwestia estetyki.
3 lut - 17:31

Bosper
Wiesz, jeśli chodzi oto ze Heroes to gra niszowa to tak jest teraz w przypadku h3 była to jedna z najpopularniejszych strategii turowych. Poza tym wiesz jak ktoś zobaczy taka grę w niskiej cenie to może sie skusi, szczególnie na zachodzie gdzie ta gra kosztowalaby ze 20 euro(to tyle co dla nas 20 zł) a jak ograniczyć koszty ? Wystarczy powrócić na wschód Europy gdzie są tansi programiści lub może nawet zrobić grę w Indiach(tam jest dużo informatyków różnego rodzaju, na wysokim poziomie technicznym, którzy podolaliby zadaniu)
3 lut - 17:57

Nerevar
Strategie turowe same w sobie to gatunek niszowy. Więc to, że H3 były najpopularniejszą grą tego typu, to trochę tak, jakby się cieszyć, że nasz produkt wygrywa w kategorii "lody o smaku miodowo-ketchupowo-bekonowym". Niby sukces, ale jednak nie tak wielki, jak mogłoby się wydawać. Nowa gra z taką ilością frakcji i tak rozbudowana za 20 ojro to rzecz absolutnie i kompletnie nierealna - szczególnie, że cięcie kosztów może mieć miejsce tylko do pewnego poziomu.

A co do indyjskich informatyków - Zmierzch Bogów się kłania ;)
3 lut - 22:58

Bosper
Jeżeli chodzi o H3 to ja nie znam osoby w Polsce która chociaż raz by w to nie grała więc cieżko mówić o małej popularności ale może masz racje. Natomiast, może nie 20, a 30 to już by starczyło. A zmierzch bogów to o jaka grę chodzi, gothic?
3 lut - 23:04

Bosper
Jeżeli chodzi o Gothica to seria zdechla po Nocy Kruka. Trójka to dziadostwo niemiłosiernie taki podrzedny hack & slash czego nie lubię. A jeżeli chodzi o herosów to jakoś Nival zrobił grę z 8 frakcjami za 100 zł podstawa + dodatki po 45 zl
3 lut - 23:32

Nerevar
Polska to też specyficzny rynek ;) Zresztą, znam masę osób, które nie tylko w H3 nie grały, ale nawet średnio kojarzą, co, z czym i dlaczego tam się robi.

Nival zrobił tę grę kilka lat temu i z modelami o wyraźnie niższej jakości - a wszystko kosztuje. Na dokładkę teraz nie ma odwrotu w stronę gorszych modeli - odbiór takiej decyzji byłby zdecydowanie negatywny. I nie jestem pewien, czy 30 by starczyło...

Zmierzch Bogów to dodatek do Gothica - zrobiony przez indyjskich programistów twór takiej "jakości", że Jowood oficjalnie przeprosił za niego fanów.
3 lut - 23:59

Bosper
Grałem w Gothica ale trójka to już była dziadostwem i dodatku nie miałem zamiaru kupować
Nius archiwalny - możliwość komentowania została wyłączona.
JB
Sir Galuf - 29 lis - 00:11
Belegor - 28 lis - 23:52
Alistair - 26 lis - 23:22
Darkstorn - 21 lis - 15:33
Akad - 18 lis - 12:43
Garett - 15 lis - 19:25
Majster - 13 lis - 15:31
Xfing - 11 lis - 00:56
Anarion - 2 lis - 11:56
klimat93 - 1 lis - 16:42
Andruids - 1 lis - 02:41
edeksumo - 31 paź - 22:19
Majster - 31 paź - 21:29
Szaman - 31 paź - 14:11
James_Dean - 30 paź - 14:08
Alamar - 23 paź - 09:19
Dydzio - 14 paź - 17:13
Garett - 12 paź - 16:18
Soneilon - 23 wrz - 17:00
Hayven - 15 wrz - 16:01
Paskud - 15 wrz - 14:32
Kastore - 15 wrz - 01:59
Eggyslav - 14 wrz - 10:48
Serd - 5 wrz - 19:20
Markham98 - 3 wrz - 22:59
Garett - 2 wrz - 18:48
Garett - 2 wrz - 18:46
Markham98 - 1 wrz - 00:50


© 2003-24 Kwasowa Grota. Wszelkie prawa zastrzeżone. Jakiekolwiek kopiowanie, publikowanie lub modyfikowanie tekstów grafiki i innych materiałów chronionych prawem autorskim znajdujących się na stronie bez wyraźnej zgody autorów jest zabronione.
Grafika smoka z logo strony autorstwa Silvii Fusetti.
Polityka prywatności i cookies. Redakcja, kontakt