Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały



Witaj nieznajomy.
FacebookRSS

Podsumowanie Mocy i Magii 2011

3. Czas roku

Czas roku to kategoria cokolwiek niestandardowa, lecz w tym roku niezwykle istotna.

Pierwsze miejsce zajmuje tutaj 25 lat Might and Magic, a więc wielki jubileusz legendarnego wszechświata (a właściwie już - multiświata) Mocy i Magii. W roku 1986 wydana została pierwsza gra Might and Magic, stworzona przez Jona van Caneghema, a 25 lat później pojawia się Might and Magic: Heroes VI. Obecni twórcy na wiele sposobów uczcili tę rocznicę. M.in. wykorzystując w Heroes VI ścieżki dźwiękowe z poprzednich gier Mocy i Magii, jak i znajome wizerunki dawnych bohaterów, a także tworząc okolicznościową grafikę, komiks, jak i film video. Trzeba powiedzieć, że w tym roku pokazali, iż mimo odcięcia się od poprzedniej fabuły gier i poprzedniego świata, ciągle odnoszą się z szacunkiem do starszych części HoMM-MM, jak i fanów tychże gier.


Drugim "czasem roku" jest tydzień. Jaki tydzień? Bardzo wiele rodzajów tygodnia. Przed premierą Heroes VI Ubisoft zafundował nam m.in. tygodnie artefaktów, stworzeń neutralnych, smoczych bóstw, czy bohaterów. Co ciekawe, każdy z nich trwał tylko 5 dni :>. Niektóre były wręcz wymyślane na siłę, lecz na pewno była to ciekawa forma zapoznawania się z przyszłymi elementami gry.

Na trzecim miejscu zaś bardzo konkretny tydzień: 8-14 sierpnia 2011, czyli czas VIII Konwentu Fanów Heroes of Might and Magic i Fantasy organizowanego przez Jaskinię Behemota. W tym roku Grota miała tam "rekordowo wysoką" reprezentację, jak i własne koszulki :). Coroczne Konwenty pozostają największymi w Polsce zlotami fanów gier Mocy i Magii.


© 2003-24 Kwasowa Grota. Wszelkie prawa zastrzeżone. Jakiekolwiek kopiowanie, publikowanie lub modyfikowanie tekstów grafiki i innych materiałów chronionych prawem autorskim znajdujących się na stronie bez wyraźnej zgody autorów jest zabronione.
Grafika smoka z logo strony autorstwa Silvii Fusetti.
Polityka prywatności i cookies. Redakcja, kontakt