Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały



Witaj nieznajomy.
FacebookRSS

Noworoczny Turniej Offline 2015 od HandBookHMM.ru!


Wstęp: W celu odświeżenia doświadczeń z Heroes 2 i odnowienia fandomu, grupa entuzjastów stworzyła Mod Noworoczny! To dzieło pozwala na zmianę atmosfery gry na motywy noworoczne, między innymi modyfikując niektóre stworzenia (gobliny, orkowie, rusałki, krasnoludy, niziołki, dziki, magowie, duchy) dostępne w turnieju i przemieniają drzewo wiedzy w piękne drzewko bożonarodzeniowe!


Mod Noworoczny jest modem graficznym, który nie modyfikuje w żaden sposób klasycznego sposobu rozgrywki, nie jest więc wymagany. Jednakże wciąż zalecamy jego instalację, żeby czerpać większą przyjemność w święta.


INSTALACJA:

1. Wypakuj zawartość archiwum do folderu DATA w głównym folderze z grą.
2. Aby zainstalować moda, uruchom setup.bat i naciśnij dwa razy OK.
3. Aby odinstalować moda, uruchom uninst.bat i naciśnij dwa razy OK.


ZASADY TURNIEJU

I. Informacje ogólne

1. Wszyscy mogą wziąć udział. Aby to zrobić, gracz powinien przeczytać zasady, ściągnąć zapis z gry, ukończyć zadanie turniejowe i wysłać końcowy zapis na adres VDV_forever@bk.ru. Preferowana nazwa zapisu gry to nick użytkownika biorącego udział w grze, np. AlexSpl.GX1.
2. Wymagana wersja gry: PoL 2.1. To znaczy że plik egzekucyjny w Twojej wersji gry powinien być w wersji 2.1 (naciśnij prawym na plik -> Właściwości -> Szczegóły). To znaczy, że możesz użyć wersji z GOG.com, albo jakiegokolwiek innego oficjalnego wydania gry. UWAGA! Zmiana wersji gry w trakcie trwania turnieju jest zabroniona.
3. Podczas turnieju zalecane jest tworzenie zapisów gry każdego dnia, co będzie służyć za dowód Twojego przejścia gry.

Warunek zwycięstwa: zbierz największą liczbę noworocznych sopli w 15 dni (artefakt "Wiecznie Zimny Sopel", ostatni zapis gry powinien być uczyniony w dniu 1, tygodniu 3, miesiącu 1).

II. Zakazy

1. Używanie kodów i specjalnych programów pozwalających na zmianę danych w zapisie gry jest surowo zabronione.
2. Poruszanie się bohaterem który uciekł/poddał się w tym samym dniu co ucieczka/kapitulacja jest zabronione. Kupowanie tego bohatera jest dozwolone każdego dnia.
2.1. Zakup i poruszanie się bohaterem gracza który został zwolniony/pokonany w bitwie jest dozwolone tylko dzień po jego zwolnieniu/porażce.
2.2. Zabronione jest ponowne wynajęcie zwolnionego bohatera z armią inną niż początkowa.
2.3. Jeśli bohater ucieknie/podda się/zostanie pokonany w bitwie podczas tury wroga, dozwolone są zakup i poruszanie się od razu po rozpoczęciu tury.
2.4. Bohaterowie komputera mogą zostać kupieni/przesunięci tylko dzień po ich pokonaniu.
3. Używanie czaru Nawiedzenie i sztuczki "feedowania" duchów jest zabronione. Dozwolone jest przeprowadzenie tylko jednej walki z konkretnym neutralnym obozem duchów, z zapisem gry przed i po walce.

Dozwolone jest używanie niektórych programów i narzędzi dla przyśpieszonego rozwoju strategii zapisów gry. Sprawdź sekcję programów tutaj (dla osób nieznających języka rosyjskiego zalecane jest użycie Google Translate).

Dyskutowanie o turnieju w Internecie jest dozwolone!
Ponadto dozwolone jest wykopywanie Najznakomitszego Artefaktu bez kolekcjonowania obelisków.


III. Instrukcje dla uczestników

  • Ściągnij turniejowy zapis gry i umieść go w folderze GAMES w głównym folderze z Heroes of Might and Magic 2.
  • Uruchom grę i załaduj zapis turniejowy gry.
  • Wyślij końcowy zapis gry (nazwany po nicku uczetsnika, np. AlexSPl.GX1) na VDV_forever@bk.ru.
  • Końcowy zapis musi być uczyniony 15 dnia gry, np. dnia 1/3/1.

    IV. Wytypowanie zwycięzcy

    Gracze którzy będą w stanie zebrać największą liczbę Wiecznie Zimnych Sopli w ciąglu 15 dni zostaną określeni jako zwycięzcy. Drugim kryterium (między tymi którzy zdobyli tę samą liczbę sopli) jest suma głównych parametrów bohatera. Trzecim kryterium jest suma złota gracza.

    V. Wirtualne nagrody

    Gracze którzy mają konto na HandBookHMM.ru dostaną odpowiednie wirtualne nagrody (w profilu informacyjnym i pod avatarem):

    1. miejsce - "Grandmaster of Heroes of Might and Magic II 2014 offline tournaments"
    2. miejsce - "Master of Heroes of Might and Magic II 2014 offline tournaments"
    3. miejsce - "Expert of Heroes of Might and Magic II 2014 offline tournaments"

    Ci którym uda się zdobyć wszystkie Wiecznie Zimne Sople na mapie niezależnie od czasu gry dostaną także bonusowy hełm:
    W tym wypadku oba zapisy gry będą liczone - końcowy oraz ten ze wszystkimi soplami.

    Zwycięzcy którzy mają konto na HeroesPortal.net dostaną także lokalne wirtualne nagrody w ramach tamtejszych zasad.

    VI. Prawdziwe nagrody

    Zwycięzcy dostaną te nagrody niezależnie od tego, gdzie są zrejestrowani:

    1. miejsce - klucz do cyfrowej edycji dowolnej gry na Steamie lub Good Old Games (GOG.com) lub odtworzenie prawdziwego wizerunku gracza w stylu Heroes 1/Heroes 2 i rozdzielczości dużego portretu (101x93) - do wykorzystania jako avatar na dowolnej stronie albo zawartości moda do gry;
    2. miejsce - odtworzenie prawdziwego wizerunku gracza w stylu Heroes 1/Heroes 2 i rozdzielczości średniego portretu (51x47);
    3. miejsce - odtworzenie prawdziwego wizerunku gracza w stylu Heroes 1/Heroes 2 i rozdzielczości małego portretu (30x22);

    Zwycięzcy mogą wymienić się między swoimi nagrodami lub od nich odstąpić.


    Dozwolone jest wysyłanie uaktualnień zapisów gry dowolną liczbę razy.

    Czas trwania turnieju: DO 15 LUTEGO 2015 ROKU

    P.S. Życzymy wszystkim uczestnikom szczęśliwego Nowego Roku, i niech radość z Wami pozostanie!

    Pozdrawiamy,
    HandBookHMM.ru Team
    © 2003-24 Kwasowa Grota. Wszelkie prawa zastrzeżone. Jakiekolwiek kopiowanie, publikowanie lub modyfikowanie tekstów grafiki i innych materiałów chronionych prawem autorskim znajdujących się na stronie bez wyraźnej zgody autorów jest zabronione.
    Grafika smoka z logo strony autorstwa Silvii Fusetti.
    Polityka prywatności i cookies. Redakcja, kontakt