W minionym tygodniu ukazało się trochę ciekawostek odnośnie gier spod znaku Mocy i Magii... i nie tylko. Czas więc na krótkie podsumowanie: 1. Serwis Celestial Heavens zamieścił kolejny wywiad z Marzhinem - fanem sagi Might and Magic, jak i jednocześnie głównym projektantem poziomów w Heroes VI. Z wywiadu można się dowiedzieć, na czym polega praca głównego projektanta i jak powstawały DLC do najnowszej części Heroesów. Tłumaczenie wywiadu można przeczytać tutaj. Oprócz tego administrator serwisu CH umieścił swoją recenzję gry Heroes VI. 2. Na konferencji zorganizowanej przez Ubisoft w Paryżu, pokazano nowe tytuły firmy skupiające się na rynku Free-to-Play. Nie zabrakło wśród nich Heroes Online i kilku nowych informacji o samej rozgrywce: - Gracze będą mogli wezwać inne osoby podczas bitwy, by przyszły im z pomocą - ma to działać na zasadzie funkcji kooperacji. - Będą też posiadać własne miasta, zakładać szlaki handlowe z innymi graczami i oprzeć na nich swoją ekonomię. - Każdy gracz będzie miał do dyspozycji ograniczoną ilość energii na dzień, która będzie przekładać się na to, ile walk (lub też innych akcji) można rozegrać. - Sklepik gry, według twórców, ma tylko skrócić czas oczekiwania, a nie gwarantować automatyczne zwycięstwo. Jednak poniższe stwierdzenie jednego z projektantów gry sugeruje, iż gracze wydający rzeczywistą walutę będą mieli przewagę nad osobami, które tego nie zrobią: "...istnieją "płatne cheaty", które mogą ułatwić rozgrywkę. Gracz przegrał bitwę? Może zapłacić, aby zacząć jeszcze raz. Wygrał, ale poniósł dotkliwe straty? Może zapłacić za natychmiastowe uzupełnienie strat. Rozgrywanie meczów kosztuje energię, gdy się skończy, trzeba poczekać, aż się zregeneruje. Albo zapłacić." Może w sklepiku nie będą dostępne super-hiper-mega-uber-przedmioty gwarantujące zwycięstwo, ale możliwość natychmiastowego uzupełnienia strat i/lub kolejnego ataku na pewno wpłynie na moc gracza. 3. Stephan Winter z Limbicu wypowiedział się na forum Ubisoftu o postępach prac nad łatkami. I tak: - Naprawiono błąd powodujący, że po wykupieniu wszystkich bohaterów tawernianych z Ołtarza życzeń, nie jest możliwe stworzenie własnego bohatera. - Dodano też możliwość ustawienia losowego przeciwnika i bohatera podczas wyboru plansz. - Oraz naprawiono wiele innych błędów - przeczytać o nich można w pierwszym poście w wyżej wymienionym linku. A teraz gorsza wiadomość: większość z tych zmian pojawi się dopiero w patchu 1.7, który według nieoficjalnych informacji ukaże się dopiero pod koniec listopada lub na początku grudnia. Łatki 1.6 prawdopodobnie można się spodziewać 27 września, w dniu wydania drugiego DLC (jeśli Ubisoft stosuję tę samą politykę wydawniczą co dotychczas, a nic temu nie przeczy). 4. Z okazji 14-lecia Jaskini Behemota, Acid Dragon udzielił krótkiego wywiadu. W sumie nic ciekawego nie powiedział. ;P PS [by Acid] Dzisiejsze problemy z dotarciem do Groty były spowodowane awarią serwera, która - jak widać - została już usunięta. Wasze komentarze (0) Nius archiwalny - możliwość komentowania została wyłączona. | AmiDaDeer - 15 paź - 15:19 AmiDaDeer - 15 paź - 14:47 VIP - 14 paź - 19:29 Dydzio - 14 paź - 17:13 Garett - 12 paź - 22:03 Garett - 12 paź - 16:18 Kuririn - 12 paź - 09:17 anonim1233 - 10 paź - 18:31 Bacus - 5 paź - 11:15 boardgames_ftw - 29 wrz - 08:15 Belegor - 26 wrz - 20:45 Soneilon - 23 wrz - 17:00 Andruids - 23 wrz - 01:44 Hayven - 15 wrz - 16:01 Paskud - 15 wrz - 14:32 Zachari - 15 wrz - 02:35 Kastore - 15 wrz - 01:59 Eggyslav - 14 wrz - 10:48 Bacus - 9 wrz - 23:35 Bacus - 8 wrz - 18:03 Serd - 5 wrz - 19:20 Markham98 - 3 wrz - 22:59 Garett - 2 wrz - 18:48 Garett - 2 wrz - 18:46 Markham98 - 1 wrz - 00:50 Markham98 - 1 wrz - 00:46 Andruids - 30 sie - 22:20 avatar - 28 sie - 21:17 Hayven - 28 sie - 00:48 Kastore - 21 sie - 23:26 Droopy - 9 sie - 11:15 Andruids - 7 sie - 22:24 Pointer - 2 sie - 21:45 Hayven - 23 lip - 15:15 Górski Krasnolud - 20 lip - 18:11 |
© 2003-24 Kwasowa Grota.
Wszelkie prawa zastrzeżone. Jakiekolwiek kopiowanie, publikowanie lub modyfikowanie tekstów grafiki i innych materiałów chronionych prawem autorskim znajdujących się na stronie bez wyraźnej zgody autorów jest zabronione.
Grafika smoka z logo strony autorstwa Silvii Fusetti.
Polityka prywatności i cookies. Redakcja, kontakt
Grafika smoka z logo strony autorstwa Silvii Fusetti.
Polityka prywatności i cookies. Redakcja, kontakt