Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały



Witaj nieznajomy.
FacebookRSS

1. Ubisoft oferuje w dniu dzisiejszym Heroesów VI za 23 zł, zaś DLC Pirates of the Savage Sea za 30 zł. Oczywiście gry są w wersji elektronicznej, ale za taką cenę chyba nie warto narzekać... co innego na stan gry. :P

2. Stephan Winter z Limbicu Entertainment na forum Ubisoftu założył temat, w którym gracze mogą zgłaszać, co by chcieli zobaczyć poprawione w patchu 1.7. Chodzi głównie o to, które z błędów z listy tam zamieszczonej, są dla graczy priorytetem do naprawy. Oczywiście można zgłaszać także swoje własne sugestie.
Limbic planuje zapoznać się z opiniami graczy w powyższym temacie 23 sierpnia i pracować nad nimi przez 2-3 tygodnie w sile 2-3 programistów. Tak więc wszelkie sugestie o dodaniu nowych rzeczy (jednostek, budynków, miast) wydają się nierealne w tej chwili do spełnienia przez Limbic Entertainment. Planowany termin wydania łatki 1.7 to pod koniec września.
Alamar
Wasze komentarze (28)
18 sie - 11:14

Farben
A co z łatką 1.6, kiedy będzie i co zmieni?
18 sie - 11:45

Bosper
Lepiej zapytaj a co z dodatkiem(pełnoprawnym) bo piraci to dla mnie żaden dodatek a jedynie uzupełniacz. Wciąż czekam na dodatek z nową armią, już rok od premiery gry niedługo minie a o dodatku ani widu ani slychu
18 sie - 12:21

Gaspar zTawerny
Racja racja to trochę dziwne , że patche nie są w kolejności i zawsze są opóźnienia. Czyżby nie umieli liczyć do? Jest wiele jesczę błędów .
18 sie - 12:35

Alistair
Akurat cena dodatku nie jest powalająca, bo można taniej kupić klucz w sieci. Za to cena podstawki niewątpliwie jest nie do pobicia.
18 sie - 12:57

Matheo
Tak to jest jak się wyda nie gotową grę.
18 sie - 13:03

Mosqua
Matheo - każda nowoczesna gra jest kłębowiskiem błędów. Wiele milionów linijek kodu i nie ma możliwości, aby nie wlazła gdzieś jakaś niepotrzebna zmienna czy jakieś wartości się nie przestawiły.
18 sie - 14:22

Warmonger
Każda nowoczesna gra jest kłębowiskiem błędów, bo mamy dostęp do patchy on-line. Kiedyś grę zabugowaną miażdżyło się w recenzjach i wyrzucało do kosza, teraz czekamy na patche cały rok, jak jacyś frajerzy.
18 sie - 14:40

Farben
Kiedyś kiepskie gry po prostu były i zostawały kiepskimi grami, teraz kiepską grę się łata dzięki dobrodziejstwu internetu. Z czasem z brzydkiego kaczątka może dzięki temu wyrosnąć piękny łabędź, ewentualnie ładna Kaczka Krzyżówka.
18 sie - 15:46

Nerevar
Ale przez to producenci przestali doszlifowywać produkty przed premierą - po co tracić czas, skoro można połatać mając już kasę ze sprzedaży?
19 sie - 11:21

Bluearga
Dziwi mnie, że ktokolwiek ma HVI kupione :D Ja nawet za te 30 zł jej nie kupię, ba, nawet pirackiej wersji nie chciało mi się załatwiać. Totalne DNOO.
19 sie - 12:49

Alistair
Jakbym wiedział, że gra będzie bardziej zabugowana od bety, to też bym nie kupił. Pomijam już fakt, że znowu postąpiłem jak idiota i kupiłem grę tuż po premierze (wyjątek rezerwuję sobie dla King's Bounty: Wojownicy Północy, bo tu mam 97% pewności, że gra będzie od razu grywalna, tak jak jej poprzedniczki, na których się nie zawiodłem - pozostałe 3% zostawiam jako margines błędu, jak w statystyce).
19 sie - 23:09

Mosqua
Wybaczcie Państwo, ale jeżeli sądzicie, że H6 jest zabugowane, to nie wiecie co to znaczy zabugowana gra czy program.
Bluearga - jak dla mnie H6 jest grą dobrą, ma wiele zalet i wiele ciekawych rozwiązań. Nie jest to kalka z H3(+parę ulepszeń) i chwała im za to.
20 sie - 11:51

Fandor
Czy ja wiem czy kalka heroes 3 nie byla by lepsza od zego co mamy w tej chwili?
20 sie - 11:58

Bosper
Nie , bo w H3 było pełno denerwujących rzeczy, jak chociażby zajmowanie w kółko kopalni bo komputer je odbijał(można było dostać zajoba) a tutaj mamy centra terytoriów(już dawno myślałem o takim rozwiązaniu). Brakuje tylko zamków tak z 6, z 50 map i trochę zdolności i czarów a wtedy H3 musiałoby się ukłonić przed H6 bo jest to gra z naprawdę dużym potencjałem i możliwościami tylko jest nie skończona( a mam lat 27 i grałem w h3 od początku i dużo w nią grałem i była to moja ulubiona gra, ale najwyższy czas zamknąć tamten etap)
20 sie - 12:05

Fandor
Coz, o gustach sie nie dyskutuje. Jednak nie moge zaprzeczyc ze sa fajne rozwiazania, ale tez i rozwiazania beznadziejne. System kopalni mi sie podoba, tu przyznaje Ci racje ale cala reszta z kazdym kolejnym pachem mnie odrzuca (chociaz poczatkowo moje podejscie bylo podobne do twojego).
20 sie - 17:14

Alamar
>>>Nie , bo w H3 było pełno denerwujących rzeczy, jak chociażby zajmowanie w kółko kopalni bo komputer je odbijał(można było dostać zajoba) a tutaj mamy centra terytoriów(już dawno myślałem o takim rozwiązaniu).

I teraz zamiast odbijać pojedyncze kopalnie, trzeba odbijać forty i jeszcze przekształcać siedliska z powrotem na swoją frakcję, bo komputer od razu po zdobyciu fortu/miasta je zmienia. I co jest tu bardziej uciążliwe? :P
Najlepsze rozwiązanie tego problemu było w H2, gdzie można było przyzwać żywiołaki do obrony kopalń... albo też użyć duchów, by nikt z kopalni już nie skorzystał.
20 sie - 18:24

Warmonger
Najlepsza strategią jest rozniesienie przeciwnika w drobny pył, zanim zdąży dojść do naszych kopalń :P Ale co kto lubi.
20 sie - 21:57

Mosqua
Alamarze - nie zawsze przebudowa jest opłacalna. Zaś komputer zawsze cheatuje i nic z tym zrobić się nie da. Powinni raz-dwa poprawić AI i usunąć im parę udogodnień (bo full zabudować i ulepszeń pod koniec 2 tygodnia to lekka przesada).
20 sie - 23:18

Alamar
Mosqua - w przeciwieństwie do H1-4, w HV-VI posiadanie w armii jednostek z nieswojej frakcji nie przysparza korzyści, a powoduje straty, nie tylko z powodu morale, ale też dlatego, że takie jednostki nie mają premii za umiejętności rasowe. Dodatkowo brak przebudowy siedlisk oznacza, że jesteś w tyle z przyrostem jednostek czy też w przypadku fortów z dochodami. Tak więc przebudowa budowli jest konieczna, jeśli chcesz mieć przewagę.

A o oszustwach komputera nie warto wspominać, bo już sam fakt, że rozpoczyna mapę posiadając w zanadrzu olbrzymią armię do wykupienia (tak więc przyrost jednostek go nie obchodzi), sam za siebie mówi.
21 sie - 08:40

Mosqua
Przelicz sobie Alamarze ile kosztuje przebudowa miasta. W trakcie przebudowy miasta traci się wszystko, co od 2 poziomu. Jeżeli znajduje się wysokorozwinięte miasto, to pomyśl ile kasy pompujesz w błoto, zanim będziesz mógł je wykorzystać w odczuwalny sposób. To ja osobiście wolę dokończyć rozbudowę miasta i pomieszać te jednostki, których słabość (lub brak) jest odczuwalny (np. brak lotników w Sanktuarium).
21 sie - 11:34

Alamar
Przebudowa miasta w HVI: max 30 000 sztuk złota, 30 drewna i rudy oraz z 25 kryształów. Straty: budynki unikatowe (2-3 na miasto). Zysk: przyrost stworów o około 50 na tydzień (w zależności od frakcji, nie licząc premii z siedlisk zewnętrznych) + 21 kolejnych za wszystkie trzy rodzaje fortyfikacji.
Podsumowanie - w jeden dzień, za cenę trochę większą niż siedlisko czempiona (nieulepszonego!), mamy "wybudowaną całą bazę na potrzebę rekrutacji naszej armii. Nadal uważasz, że jest przebudowa jest wyrzuceniem zasobów w błoto?
Co do przebudowy fortów - zamiast 250 sztuk złota, dostajemy 500 sztuk złota na dzień - po tygodniu jesteśmy na czysto, a złota zawsze brakuje, zwłaszcza jak ma się więcej miast pod swoją kontrolą (bo i armia z nich większa).
Zaś o dodatkowym przyroście stworów, nie ma co chyba wspominać? W Heroesach nie masz limitu jednostek w swojej armii (jak np. w King's Bounty), więc kto ma większą armię, ten ma przewagę.
21 sie - 13:28

Mosqua
Traci się też wszystkie budynki rekrutacyjne, za wyjątkiem 3 podstawowych.
21 sie - 14:59

Alchemik
To nie jest prawda, ile razy w kampanii przekształcałem zamki na swoje i wszystkie budynki rekrutacyjne zostawały.
21 sie - 15:26

Alamar
Mosqua - nie, nie traci się. Następnym razem sprawdź coś w grze, nim wprowadzisz kogoś w błąd.
Jedyne budynki jakie ulegają zniszczeniu to: unikatowe, ulepszone targowisko w przypadku przemiany w Nekropolię czy Inferno, Aulę Nieśmiertelnych z Nekropolii oraz budynek Łez Ashy.
21 sie - 16:05

Acid Dragon
Mosqua być może pomyliła się ze względu na niektóre mapy kampanii, w których gracz nie może wybudować siedlisk stworów poza 3 podstawowymi, ale komputer już tak - w takim przypadku, kiedy konwertujemy wrogie miasto z wybudowanymi siedliskami wyższych poziomów podczas gdy sami mamy ograniczenie, to rzeczywiście, te budynki są tracone.
21 sie - 16:52

Mosqua
Nie, się nie pomyliłam - w mapach standardowych też nie chciało mi konwertować. Screenu nie zrobię, bo to nie był mój egzemplarz, ale widocznie będzie to jeden z błędów, skoro u wszystkich konwertuje a u mnie nie chciało.
21 sie - 20:09

Alamar
Mosqua - sprawdzone na wersji 1.5.2 i jest jak napisałem i zawsze tak było.
22 sie - 21:58

Fandor
Streszczajac powyzsze posty trzeba stwierdzic ze chetnie widziana zmiana bylo by zbilansowanie plusow i minusow za przebudowe i pozostawienia miasta innej frakcji, z tym ze to robota na kilka pachy (zmiana mozliwosci niektorych umiejetnosci rasowych i pare innych dupereli).
Nius archiwalny - możliwość komentowania została wyłączona.
JB
Xfing - 13 paź - 22:44
Garett - 12 paź - 16:18
Kuririn - 12 paź - 09:17
anonim1233 - 10 paź - 18:31
Bacus - 5 paź - 11:15
Erui - 2 paź - 23:25
boardgames_ftw - 29 wrz - 08:15
Soneilon - 23 wrz - 17:00
Hayven - 15 wrz - 16:01
Paskud - 15 wrz - 14:32
Kastore - 15 wrz - 01:59
Eggyslav - 14 wrz - 10:48
Bacus - 9 wrz - 23:35
Serd - 5 wrz - 19:20
Markham98 - 3 wrz - 22:59
Garett - 2 wrz - 18:48
Garett - 2 wrz - 18:46
Markham98 - 1 wrz - 00:50
Andruids - 30 sie - 22:20
avatar - 28 sie - 21:17
Hayven - 28 sie - 00:48
Kastore - 21 sie - 23:26
Droopy - 9 sie - 11:15
Andruids - 7 sie - 22:24
Pointer - 2 sie - 21:45
Górski Krasnolud - 20 lip - 18:11


© 2003-24 Kwasowa Grota. Wszelkie prawa zastrzeżone. Jakiekolwiek kopiowanie, publikowanie lub modyfikowanie tekstów grafiki i innych materiałów chronionych prawem autorskim znajdujących się na stronie bez wyraźnej zgody autorów jest zabronione.
Grafika smoka z logo strony autorstwa Silvii Fusetti.
Polityka prywatności i cookies. Redakcja, kontakt