Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały



Witaj nieznajomy.
FacebookRSS
...a oto i efekt kilkudniowych poszukiwań poszczególnych puzzli - szkic nowego ekranu miasta:


Zaś tajemniczy weteran "dał" dziś swój głos. Czyżby owa ciekawa postać miała barbarzyńskie korzenie? ;)
Alamar
Wasze komentarze (6)
13 cze - 08:22

Farben
Szkic całkiem przyjemny, mam nadzieję, że z animacją odda klimat miasta, zastanawiam się w których budynkach rekrutuje się poszczególne jednostki :)
13 cze - 15:58

Aayren
Razi mnie tutaj to samo, co mnie raziło w HoMM4 - te budynki są tak jakoś bezmyślnie rzucone, jak domki przy ulicy. W III jakoś te ułożenie było przyjemniejsze, jakoś tak przemyślane. U nekromantów, miasto powinno być taką fabryką wojska, w jednym miejscu obdzieramy ciała z duszy, tworząc ducha, a z reszty robimy szkielet. A nad tym wieża nekromantów, którzy nad tym sprawują pieczę, a potem można ich rekrutować. I tak powstaje ładny kompleksik który i ładnie wygląda, i ma sens.
Ale to tylko takie spostrzeżenie, poza tym, wygląd całkowicie przyzwoity.
14 cze - 10:51

Koyuki
Jestem podobnego zdania co Aayren, muszę również dodać, że nie wszystkie budynki pasują do siebie. Brakuje mi tego co było i w III i V - tamtejsze miasta miały w sobie życie i spójność. Tą spójność tutaj widze jedynie w okolicy budynku łzy Ashy. Mam nadzieję, że to tylko szkic koncepcyjny i nie będę musiał zawiedziony częścią estetyczna gry, która w moim mniemaniu ma bardzo duże znaczenie.
14 cze - 12:23

Alamar
Akurat miasta z HIV są bardzo źle zaprojektowane (wszystkie na jeden wzór), zaś życie w miastach było tylko w HI (stwory przed swoimi siedzibami czy mewy siedzące na przystani). W tym szkicu widać niestety, że budynki upchane są na siłę i oderwane od ogólnego planu miasta - zamiast zaplanować miasto od podstaw, jakiś nekromanta-architekt po prostu postanowił zbudować nowy budynek tam, gdzie akurat było trochę wolnego miejsca. O ile drugi plan na tym obrazku wygląda znośnie, o tyle pierwszy bije po oczach brakiem równowagi czy kompozycji między budynkami mieszkalnymi, a siedliskami stworzeń.
14 cze - 19:58

tomalikem
Jak dla mnie ten zamek to może być Loch.
Lecz kto wie może to kolejna nowa rasa.
14 cze - 21:32

Dark Dragon
Według mnie jest lepiej niż było, ale do ideału nadal daleko :P
Nius archiwalny - możliwość komentowania została wyłączona.
JB
Andruids - 8 paź - 00:21
Yaaqob - 7 paź - 08:32
Bacus - 5 paź - 11:15
Erui - 2 paź - 23:25
Markham98 - 1 paź - 12:17
boardgames_ftw - 29 wrz - 08:15
Soneilon - 23 wrz - 17:00
Hayven - 15 wrz - 16:01
Paskud - 15 wrz - 14:32
Kastore - 15 wrz - 01:59
Eggyslav - 14 wrz - 10:48
Adams - 11 wrz - 14:55
Eggyslav - 10 wrz - 16:56
Bacus - 9 wrz - 23:35
Serd - 5 wrz - 19:20
Markham98 - 3 wrz - 22:59
Garett - 2 wrz - 18:48
Garett - 2 wrz - 18:46
Markham98 - 1 wrz - 00:50
Andruids - 30 sie - 22:20
avatar - 28 sie - 21:17
Hayven - 28 sie - 00:48
Kastore - 21 sie - 23:26
Droopy - 9 sie - 11:15
Andruids - 7 sie - 22:24
Pointer - 2 sie - 21:45
Górski Krasnolud - 20 lip - 18:11



© 2003-24 Kwasowa Grota. Wszelkie prawa zastrzeżone. Jakiekolwiek kopiowanie, publikowanie lub modyfikowanie tekstów grafiki i innych materiałów chronionych prawem autorskim znajdujących się na stronie bez wyraźnej zgody autorów jest zabronione.
Grafika smoka z logo strony autorstwa Silvii Fusetti.
Polityka prywatności i cookies. Redakcja, kontakt