Serwis Age of Heroes zadał pracownikom Ubisoftu kilka pytań odnośnie gry, milczenia i brakujących elementów. W wielkim skrócie wygląda to następująco (wybaczcie mi te sarkastyczne odpowiedzi, które "przetłumaczyłem" z PR-owego bełkotu na bardziej zrozumiały język, ale nie mam dziś czasu na dokładne tłumaczenie czegoś, co i tak można skrócić do "bez komentarza"): 1. Dlaczego tak długo milczano? BH nie pracuje już nad Heroes VI, szukaliśmy następcy i nie wiedzieliśmy, co powiedzieć 2. Jaka przyszłość czeka tę grę? Czy powstaną kolejne gry z branży Mocy i Magii, czy też przez Heroes VI ich nie będzie? Heroes VI sprzedało się zadowalająco, ale daleko tej grze do doskonałości, więc będziemy je łatać. Zamierzamy nadal zarabiać na tej marce. 3. Plan łatania gry brzmi obiecująco, ale zmian w łatce 1.3 jest za mało i pojawiły się zbyt późno. Czy pojawi się większy patch i czy te małe patche mogą ocalić Heroes VI? Praca nad patchem 1.3 sprawiła nam wiele kłopotów, a to przez ponad milion linii kodu gry. Jak coś naprawiliśmy w jednym miejscu, to zepsuliśmy w innym miejscu. Dlatego powstał ten cały plan. 4. Możesz ujawnić planowane zmiany? Na razie mamy kłopoty z ogarnięciem kodu gry, więc zapomnij o tym. 5. Dlaczego brakuje tur jednoczesnych? Przez ich brak gra online w Heroes VI nie istnieje. Jest to zbyt skomplikowane, obecnie mamy na głowie kod gry. 6. Bronie rodowe są elementem bardziej gry jednoosobowej niż online. Nie każdy gracz ma wszystkie, maksymalnie rozwinięte bronie - balans leży. Czas przeznaczony na ten element, który nie działa w multiplayerze, wydaje się zmarnowany. Jakieś zmiany tego? Nie, jest to element dla graczy singleplayer. 7. Co z przyjaznym edytorem? Planujemy (kiedyś) za to się zabrać. 8. Co z interfejsem (księga czarów, ekrany zamiast okienek, itp.)? Jak wyżej. 9. Kiedy w końcu będą ekrany miast? Pracujemy nad tymi ekranami, ale naprawdę nie wiem, kiedy skończymy (będą na zasadzie H3: pokażą wszystkie budynki w mieście i ich ulepszenia, będą interaktywne i pojawią się w którejś łatce). 10. Czy system umiejętności zostanie zmieniony/poprawiony? Chcemy to zrobić, ale na razie mamy na głowie kod gry. 11. Czy zamierzacie zróżnicować bohaterów z różnych frakcji, by nie byli klonami? Chcemy, ale raczej dopiero w dodatku. (gwoli wyjaśnienia: słowo "dodatek" nigdzie nie padło, ale taki sens miała odpowiedź pracownika Ubisoftu). 12. Jakieś zmiany w systemie magii (obecnie są silne czary leczące kontra słabe ofensywne)? Zamierzamy osłabić leczenie i wzmocnić czary destruktywne, poprzez choćby zwiększenie podatności jednostek podstawowych na te czary. Ale to w przyszłości. 13. "Cooldown" czarów czy też rzucanie czarów masowych raz na bitwę odebrały przyjemność z ich posiadania. Coś z tym zrobicie? Bez komentarza. Wasze komentarze (0) Nius archiwalny - możliwość komentowania została wyłączona. | VIP - 9 paź - 20:57 anonim1233 - 9 paź - 16:07 Andruids - 8 paź - 00:21 Yaaqob - 7 paź - 08:32 Bacus - 5 paź - 11:15 Erui - 2 paź - 23:25 Markham98 - 1 paź - 12:17 boardgames_ftw - 29 wrz - 08:15 Belegor - 26 wrz - 20:45 Soneilon - 23 wrz - 17:00 Andruids - 23 wrz - 01:44 AmiDaDeer - 22 wrz - 18:46 Hayven - 15 wrz - 16:01 Paskud - 15 wrz - 14:32 Zachari - 15 wrz - 02:35 Kastore - 15 wrz - 01:59 Eggyslav - 14 wrz - 10:48 Adams - 11 wrz - 14:55 Bacus - 9 wrz - 23:35 Bacus - 8 wrz - 18:03 Serd - 5 wrz - 19:20 Markham98 - 3 wrz - 22:59 Garett - 2 wrz - 18:48 Garett - 2 wrz - 18:46 Markham98 - 1 wrz - 00:50 Markham98 - 1 wrz - 00:46 Andruids - 30 sie - 22:20 avatar - 28 sie - 21:17 Hayven - 28 sie - 00:48 Kastore - 21 sie - 23:26 Droopy - 9 sie - 11:15 Andruids - 7 sie - 22:24 Pointer - 2 sie - 21:45 Hayven - 23 lip - 15:15 Górski Krasnolud - 20 lip - 18:11 |
© 2003-24 Kwasowa Grota.
Wszelkie prawa zastrzeżone. Jakiekolwiek kopiowanie, publikowanie lub modyfikowanie tekstów grafiki i innych materiałów chronionych prawem autorskim znajdujących się na stronie bez wyraźnej zgody autorów jest zabronione.
Grafika smoka z logo strony autorstwa Silvii Fusetti.
Polityka prywatności i cookies. Redakcja, kontakt
Grafika smoka z logo strony autorstwa Silvii Fusetti.
Polityka prywatności i cookies. Redakcja, kontakt