Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały



Witaj nieznajomy.
FacebookRSS
Kilka nowych informacji uzyskanych przez serwis Heroic Corner od Marzhina, głównego projektanta poziomów w HVI:


- Łza Ashy ma tym razem działać na zasadzie zebrania jej kilku odłamków (w tym nagroda za pokonanie bossów czy wykonanie zadań), nim będzie jej można użyć.

- Oprócz Łzy mają też istnieć inne, potężne artefakty nie do zdobycia w zwykły sposób (chyba podobne do tych z kategorii "ultimate" w H1-2 i HIV).

- Statystyki bohaterów są wprawdzie przypisane do klasy (czyli rycerz będzie zwiększał atak i obronę fizyczną, a mag magiczną), ale jeśli jakiś parametr będzie zbyt słaby w porównaniu do pozostałych, podczas awansu zostanie zwiększony. Dokładnych szczegółów na razie brak.

- Łączenie niektórych stworzeń z rożnych frakcja w armii może zaowocować specjalnymi premiami (chodzi głównie o wykorzystanie umiejętności stworzeń).

- Nie istnieją siedliska zewnętrzne dla stworzeń neutralnych, ale niektóre z nich będzie można przyzwać czarami czy zdolnościami.

- Pewne czary czy zdolności wpływają na inne - czary wody "przemaczają" cel, co sprawia, że czary elektryczne zadają o 20% obrażeń więcej.

- Rozwój miasta podobny jest do tego z HV - nadal są poziomy miast, które trzeba osiągnąć, by wybudować dane budynki. By wybudować budynek czempiona, trzeba posiadać miasto na poziomie 3 (czyli z ratuszem).

- System tygodni nadal jest, ale tym razem nie losowy, a według określonego kalendarza - np. tydzień festiwali zawsze odbywa się w tym samym dniu w danym roku. Niestandardowe tygodnie przyrostów stworów (jak tydzień plagi) są jednak wciąż losowe, mogąc zastąpić dowolny inny tydzień. Tydzień 1 (czyli na początku gry) też jest losowy.

- Budynki na mapie przygód:

*Arena - dodaje atak lub obronę, ale wpierw trzeba pokonać armię neutralną - jednak wszelkie straty są niwelowane po walce.

*Kapliczka Siódmego Smoka to po prostu inna nazwa dla Drzewa Wiedzy (+1 poziom).

*Istnieją "skarbnice" jak Piramida, nawiedzona przez stwory Nekropolii, gdzie po pokonaniu strażników otrzymuje się nagrodę.

*Krematorium - czyli Całun Mroku (zasłania obszar widoczności dla przeciwnika).

*Piekielna Kuźnia - zwiększa moc i magię bohatera do końca danego tygodnia.

*Świątynia Matki Ziemi - 10% więcej zdrowia podczas następnej walki.



UAKTUALNIENIE:
Pełna wersja pytań zadanych Marzhinowi oraz uzyskanych odpowiedzi znajduje się tutaj.
Alamar
Wasze komentarze (0)
Nius archiwalny - możliwość komentowania została wyłączona.
JB
mastercook - 27 mar - 22:50
Major Disaster - 27 mar - 19:56
Fandor - 27 mar - 12:13
Sobieski - 26 mar - 23:08
Kastore - 26 mar - 18:35
Jacob - 24 mar - 17:09
FirePaladin - 24 mar - 14:36
Andruids - 17 mar - 23:56
Bezimienny111 - 13 mar - 09:28
Andruids - 13 mar - 02:28
avatar - 10 mar - 08:21
Kastore - 7 mar - 20:44
Alexei Griffin - 4 mar - 19:00
ShEv441 - 2 mar - 10:44
macowiec - 1 mar - 23:44
Kastore - 29 lut - 21:48
Godzilla - 29 lut - 17:46
Warmonger - 23 lut - 13:38
Pointer - 21 lut - 20:32
Dru - 21 lut - 12:31
Latarnik - 19 lut - 16:34
Warmonger - 15 lut - 10:51
LordExegol - 6 lut - 13:40
Kastore - 2 lut - 15:06
Eggyslav - 22 sty - 18:34
AmiDaDeer - 22 sty - 16:13
Dru - 22 sty - 16:00
Crazy-AK47 - 21 sty - 00:40
Major Disaster - 20 sty - 01:02




© 2003-24 Kwasowa Grota. Wszelkie prawa zastrzeżone. Jakiekolwiek kopiowanie, publikowanie lub modyfikowanie tekstów grafiki i innych materiałów chronionych prawem autorskim znajdujących się na stronie bez wyraźnej zgody autorów jest zabronione.
Grafika smoka z logo strony autorstwa Silvii Fusetti.
Polityka prywatności i cookies. Redakcja, kontakt