Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XDark MessiahHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały



Witaj nieznajomy.
FacebookRSS
Marzhin, główny projektant map do HVI, a także członek serwisu Celestial Heavens odpowiedział na niektóre pytania zadane przez fanów. Wersję polską można przeczytać tutaj.

Wśród odpowiedzi o możliwych włączanych/wyłączanych opcjach, widoków, systemu trudności i SI, a także kilku pytań natury osobistej, znalazły się informacje dotyczące ekranu miasta. I tak:

- Ekran miasta jest właściwie oknem. Został zaprojektowany, by pozostać w niezmiennym rozmiarze niezależnie od rozdzielczości monitora.
- Ekran miasta będzie animowany i w "2,5D".
- Każde miasto będzie posiadać własny utwór muzyczny.
- Ekran miasta będzie się zmieniał, gdy wybudujesz budynek (choć na chwilę obecną, nie wszystkie budynki się pojawiają).
- Rozbudowa i rekrutacja odbywa się poprzez interfejs okna, a nie poprzez kliknięcia bezpośrednio na dany budynek.
Alamar
Wasze komentarze (0)
Nius archiwalny - możliwość komentowania została wyłączona.
JB
Górski Krasnolud - 2 lip - 17:39
Eggyslav - 28 cze - 20:50
Pointer - 26 cze - 11:32
Bajan - 26 cze - 11:27
avatar - 24 cze - 10:23
DoctorPlay - 17 cze - 14:54
Górski Krasnolud - 15 cze - 11:49
adamnavel - 15 cze - 08:00
AquaInferus - 11 cze - 10:32
zmudziak22 - 10 cze - 21:36
zmudziak22 - 10 cze - 21:15
Szaman - 10 cze - 16:29
Kammer - 8 cze - 21:27
Yaaqob - 8 cze - 12:19
avatar - 7 cze - 20:20
Kastore - 4 cze - 17:44
Krzesiwo - 2 cze - 13:06
animalish - 27 maj - 20:09
Kastore - 25 maj - 15:30
Yaaqob - 24 maj - 11:51
Ursus - 21 maj - 12:30
Warmonger - 20 maj - 18:55
LuckyClover - 19 maj - 08:41
avatar - 17 maj - 18:32
Serd - 10 maj - 19:30




© 2003-22 Kwasowa Grota. Wszelkie prawa zastrzeżone. Jakiekolwiek kopiowanie, publikowanie lub modyfikowanie tekstów grafiki i innych materiałów chronionych prawem autorskim znajdujących się na stronie bez wyraźnej zgody autorów jest zabronione.
Grafika smoka z logo strony autorstwa Silvii Fusetti.
Polityka prywatności i cookies. Redakcja, kontakt