Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały



Witaj nieznajomy.
FacebookRSS
Nelgirith na forum serwisu Celestail Heavens opublikował skany z francuskiego magazynu PC Games. Przedstawiają one tereny podziemne oraz jednego z bossów - Matkę Namtaru.





Matka Namtaru jest inkarnacją Ashy i ma pod swoją kontrolą Śmierć, Czas i Przestrzeń (stąd jej trzy oblicza). Jest bossem o wymiarach 4x4, a towarzyszy jej horda widm, które rwą się do walki z graczem. Owe widma uległy korupcji pod wpływem aury Namtaru.

Podczas każdej tury, Matulka wystrzeliwuje trzy promieni Pierwotnej Magii w trzech kierunkach. Potrafi też przeskoczyć z jednego krańca pola bitwy na drugi (jak ktoś grał w King's Bounty: Legendę to powinien pamiętać pewnego bossa pająka stamtąd i niemal identyczną taktykę walki).

Poza tym Namtaru ma dwie zdolności ofensywne i dwie defensywne:
- nieograniczony kontratak, który dodatkowo zatruwa napastnika;
- potrafi wystrzelić sieć "czasową", która pokrywa obszar 3x3 i paraliżuje wszelkie jednostki pod nią;
- posiada Tarczę Niewrażliwości, która absorbuje 80% zadanych uszkodzeń;
- może pożreć swych widmowych podwładnych, by się uleczyć, jeśli stan jej zdrowia osiągnie poziom krytyczny.

A teraz dobra wiadomość, gracz który będzie walczył z Matką Namtaru, otrzyma artefakt, który zniweluje Tarczę Niewrażliwości na jedną turę (będzie go można użyć co trzecią turę).


UAKTUALNIENIE:
Jeszcze kilka informacji:

- producenci pracują nad różnymi zachowaniami komputera; SI znajduje się na wysokiej pozycji na liście rzeczy do zrobienia;

- umiejętności rasowe mają mieć cztery poziomy mocy. W przypadku nekromancji ostatni poziom zapewni ożywianie na masową skalę;

- Boss z jednego z filmików pokazującej bitwę (smok/wąż wodny) zajmuje 2x8 pól;

- Opcjonalna misja treningowa opowie historię Pawła (martwy rycerz ze zwiastuna Ubisoftu) podczas jego młodzieńczych lat;

- prolog (obowiązkowy) będzie zaś ostatnią przygodą Pawła i początkiem wydarzeń dla każdej z pięciu kampanii; ma on zając gracza na dwie do czterech godzin, a niektóre mapy kampanijne nawet na pięć.


I na koniec jeszcze kilka skanów z czasopisma:




Alamar
Wasze komentarze (0)
Nius archiwalny - możliwość komentowania została wyłączona.
JB
Kodzo19 - 22 kwi - 16:11
Górski Krasnolud - 21 kwi - 18:03
Woo-Cash - 19 kwi - 13:37
Andruids - 19 kwi - 02:14
Pointer - 18 kwi - 23:40
Nicolai - 17 kwi - 20:56
Trolldaeron - 16 kwi - 18:45
Tarnoob - 13 kwi - 02:27
Tarnoob - 11 kwi - 00:39
Nezerith - 6 kwi - 09:58
Hayven - 5 kwi - 23:09
Major Disaster - 3 kwi - 23:14
Dydzio - 2 kwi - 18:04
Bajan - 2 kwi - 13:41
Andruids - 31 mar - 14:56
avatar - 28 mar - 20:57
mastercook - 27 mar - 22:50
Fandor - 27 mar - 12:13
Sobieski - 26 mar - 23:08
Jacob - 24 mar - 17:09
Bezimienny111 - 13 mar - 09:28
Andruids - 13 mar - 02:28
Kastore - 7 mar - 20:44
Alexei Griffin - 4 mar - 19:00
ShEv441 - 2 mar - 10:44
macowiec - 1 mar - 23:44
Kastore - 29 lut - 21:48
Godzilla - 29 lut - 17:46
Warmonger - 23 lut - 13:38
Dru - 21 lut - 12:31




© 2003-24 Kwasowa Grota. Wszelkie prawa zastrzeżone. Jakiekolwiek kopiowanie, publikowanie lub modyfikowanie tekstów grafiki i innych materiałów chronionych prawem autorskim znajdujących się na stronie bez wyraźnej zgody autorów jest zabronione.
Grafika smoka z logo strony autorstwa Silvii Fusetti.
Polityka prywatności i cookies. Redakcja, kontakt