Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XDark MessiahHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały



Witaj nieznajomy.
FacebookRSS
      Na wstępie, przepraszam za brak dostępu do Groty w ostatnich dwóch dniach - znów zostały przekroczone limity zasobów na ten miesiąc.
      Doczekaliśmy się! 30.III.2005 pojawiła się oficjalna zapowiedź Ubisoftu w sprawie Heroes of Might and Magic V oraz nowe screeny z samej gry! Z informacji prasowej wyczytać możemy m.in.:

      Gracze znajdą się w bardziej 'dojrzałym' ['dorosłym'], tradycyjnym świecie fantasy, który spodoba się fanom wszystkich odmian tego gatunku. W nowej grze znajdą się elementy, które przyczyniły się do pierwszego sukcesu sagi, lecz także mnóstwo innowacji takich jak wysoce bogate [wciągające] mapy [w rozumieniu całości rozgrywki na mapie], różnorodne i przyciągające rasy, nowoczesna grafika 3D, rewolucyjny system taktyki na polu bitwy oraz oparty na fabule tryb kampanii.

      HoMM5, jak wcześniej niektórzy przypuszczali, jest tworzona przez rosyjską firmę Nival Interactive znaną m.in. z innej sagi strategii turowych fantasy - Etherlords (żeby nie było niedomówień - Ubisoft jest producentem, Nival jest developerem, czyli faktycznie to on tworzy grę). Otwarto również oficjalną stronę gry: www.mightandmagicgame.com, a tam - nowe forum.
      Pierwsze reakcje fanów na międzynarodowym portalu Celestial Heavens i forum Ubisoftu są zróżnicowane, choć generalnie pozytywne. Gracze oczekują raczej bardziej powrotu do rozwiązań z H3 niż H4 i obawiają się nieco grafiki 3D. Komentarze co do nowych screenów (najprawdopodobniej z samej gry) są raczej bardziej skrajne i chyba jedno jest jasne - to już nie gra 'Heroes', z tych, jakie znaliśmy wcześniej, ale coś zupełnie innego. Choć graficznie, pod względem technicznym są efektowne, to co do samego stylu można mieć sporo zastrzeżeń. Postacie z nich są prawie identyczne i/lub narysowane w identycznym stylu, jak szkice koncepcyjne, co niestety podważa teorie poniektórych, że szkicami 'nie należy się przejmować, bo w grze wszystko i tak będzie inaczej wyglądać'. Oto one:

Screen 1Screen 2Screen 3Screen 4

z innych źródeł...
      Z innych, pół-oficjalnych źródeł (podobno od jednego z pracowników firmy) z kolei dowiadujemy się, że Nival, po zapoznaniu się z opiniami wielu fanów, dotyczących fabuły gier HoMM-MM, postanowił w dość specyficzny sposób pozostać przy oryginalnej historii. Wrócimy do czasów SPRZED gry 'Might and Magic I'. Autorzy mają zamiar opowiedzieć nam przede wszystkim losy Starożytnych oraz pierwszą misję Sheltema, zanim jeszcze został uszkodzony. Oznacza to najprawdopodobniej, że w grze będziemy mieli do dyspozycji cały arsenał Starożytnej (choć futurystycznej ;) technologii. Choć na screenach tego (jeszcze) nie widać, to przecież Ubisoft powiedział, że gra spodoba się fanom *wszystkich* odmian fantasy. Oby tylko nie przesadzili z tymi androidami...
Acid Dragon
Wasze komentarze (0)
Nius archiwalny - możliwość komentowania została wyłączona.
JB
Andruids - 16 lut - 02:07
Andruids - 16 lut - 00:43
Kammer - 15 lut - 22:12
flapdzak - 15 lut - 13:15
avatar - 15 lut - 13:03
garnithron - 14 lut - 06:14
Kammer - 12 lut - 18:16
Oskwar - 11 lut - 08:23
Ravignir Drugi - 10 lut - 16:13
avatar - 9 lut - 19:32
Alamar - 9 lut - 09:15
flapdzak - 7 lut - 16:52
Adolf_Egzekutor - 6 lut - 19:44
Eggyslav - 6 lut - 13:22
lordgraa - 6 lut - 10:37
Belegor - 5 lut - 22:21
Xfing - 5 lut - 10:31
Xfing - 4 lut - 22:42
Orzie - 4 lut - 09:24
avatar - 4 lut - 07:20
Xfing - 4 lut - 07:11
Blaza - 3 lut - 11:33
Alamar - 3 lut - 09:29
Hieronim - 3 lut - 09:16
Kodzo19 - 2 lut - 18:32
Matheo - 2 lut - 15:35
Xelacient - 1 lut - 17:30
Górski Krasnolud - 31 sty - 22:32
Lord Hawk - 31 sty - 19:18
Flexor - 30 sty - 18:35
Ginden - 29 sty - 15:31
Kammer - 27 sty - 13:04



© 2003-19 Kwasowa Grota. Wszelkie prawa zastrzeżone. Jakiekolwiek kopiowanie, publikowanie lub modyfikowanie tekstów grafiki i innych materiałów chronionych prawem autorskim znajdujących się na stronie bez wyraźnej zgody autorów jest zabronione.
Grafika smoka z logo strony autorstwa Silvii Fusetti.
Polityka prywatności i cookies. Redakcja, kontakt