Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XDark MessiahHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały



Witaj nieznajomy.
FacebookRSS
Czeska strona o herosach - Heroes Centrum - zamieściła kilka nowych zdjęć i informacji o drugim dodatku, uzyskanych z wywiadu z twórcami gry.
Wprawdzie zbyt wiele nowych informacji nie ma, ale wyjaśniono kilka spraw:

- inicjatywa orków nie będzie zbyt duża, zrekompensuje ją za to szał bojowy i "pasek adrenaliny",

- styl architektury miast orków jest wzorowany na osadach z dalekiej północy (wigwamy ze skór i kości),

- szamanka orków będzie mogła uzupełniać rezerwy many, składając w ofierze gobliny,

- na żądanie graczy pojawią się nowe budynki na mapie - sklep z czarami, zatopiony skarbiec, czy odpowiednik smoczej utopii zlokalizowany na morzu, nie będzie za to nowych siedzib dla jednostek poziomów 4-7,

- power link artefaktów - za zebranie części danego zestawu, bohater otrzyma częściową premię, czasem zależną od rasy - np. zestaw krasnoludzkich króli za dwie zebrane sztuki (spośród hełmu, butów, zbroi i tarczy) ma dodawać 40% odporności na magię, zaś dla kapłana run ma dodatkowo zwiększyć moc czarów o 10%,

- alternatywne ulepszenia będą dostępne jednocześnie wraz ze zwykłymi (czyli nie będzie sytuacji znanych z HIV, gdzie wybudowanie siedliska dla jednej istoty danego poziomu, blokowało werbunek innej istoty),

- będą trzy kampanię oraz prolog - prolog pozwoli zapoznać się z nową rasą (hmm. .. pachnie mi to rozwiązaniem z Warcrafta III), kampania nekromantów opowie o "polowaniu" Arantira (postać z DM-a) na demony w Haresh oraz na Mrocznego Mesjasza, kampania orków o ich wodzu imieniem Gotay (pisownia niepewna) oraz o Imperium Gryfów i Srebrnych Miastach, zaś kampania akademii o połączonych siłach mrocznych elfów, krasnali i ludzi pod sztandarem Zehira i o losie Ashanu,

- nie pojawią się nowe rodzaje jednostek neutralnych - siedem nowych ulepszeń dla każdej z frakcji powinno zrekompensować te braki - dlatego też Yeti i Naga zostały wycięte z HV (tania wymówka Nivalu usprawiedliwiająca ich niekompetencje :P),

- nie będzie oficjalnego wsparcia modyfikacji ani też gry multiplayer w sieci lokalnej (raczej nie chcecie wiedzieć, jakie były wymówki w tych przypadkach ;),

- pojawi sie nowa wersja generatora map losowych, przystosowana do orków, ich terenów, budynków, itd. plus kilka nowych templates,

- pojawi się, wcześniej bądź później, przycisk Czekaj (ciekawe kiedy to nastąpi - odpowiedni mod jest dostępny od "wieków" :P).


Tekst może zawierać błędy w tłumaczeniu, przekłamania, nadinterpretacje, itp. - po pierwsze, tekst był tłumaczony rus-ang-pl, a po drugie, są to wypowiedzi od pracowników Nivalu, którzy już nie raz rozmijali sie z prawdą (z różnych powodów).
Alamar
Wasze komentarze (0)
Nius archiwalny - możliwość komentowania została wyłączona.
JB
Alistair - 23 lut - 12:57
Acid Dragon - 22 lut - 21:09
Kastore - 22 lut - 15:59
red dragoness - 22 lut - 12:28
Kastore - 21 lut - 23:25
Hieronim - 21 lut - 20:47
planetavril - 20 lut - 14:43
planetavril - 19 lut - 18:43
Alistair - 18 lut - 21:10
zloty77 - 18 lut - 07:59
Sir Galuf - 16 lut - 18:03
Kastore - 16 lut - 15:53
mrocznymag322 - 16 lut - 10:11
Andruids - 16 lut - 02:07
Kammer - 15 lut - 22:12
Kammer - 12 lut - 18:16
Oskwar - 11 lut - 08:23
Ravignir Drugi - 10 lut - 16:13
avatar - 9 lut - 19:32
Alamar - 9 lut - 09:15
flapdzak - 7 lut - 16:52
Adolf_Egzekutor - 6 lut - 19:44
Eggyslav - 6 lut - 13:22
lordgraa - 6 lut - 10:37
Belegor - 5 lut - 22:21
Xfing - 5 lut - 10:31
Xfing - 4 lut - 22:42



© 2003-19 Kwasowa Grota. Wszelkie prawa zastrzeżone. Jakiekolwiek kopiowanie, publikowanie lub modyfikowanie tekstów grafiki i innych materiałów chronionych prawem autorskim znajdujących się na stronie bez wyraźnej zgody autorów jest zabronione.
Grafika smoka z logo strony autorstwa Silvii Fusetti.
Polityka prywatności i cookies. Redakcja, kontakt