Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XDark MessiahHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Po cmentarzu włóczy się:
   Kuririn



Witaj nieznajomy.
FacebookRSS
Jak poinformował serwis Celestial Heavens, na forum Nivalu pojawiło się kilka odpowiedzi od Old Boya (pracownik tejże firmy), dotyczących usprawnień, jakie mogą pojawić się w przyszłych patchach lub dodatkach do HV.

Z najważniejszych rzeczy:
- Kingdom Overview (czyli wszelkie informacje o posiadanych kopalniach, miastach, siedliskach, itp. - przynajmniej taka funkcję miał ten przycisk w poprzednich częściach gry),
- poprawa wyglądu Hall of Fame (czyli tabeli wyników),
- dalsze zmiany w siłach poszczególnych frakcji (balans),
- własnoręczne kierowanie wieżyczkami podczas oblężenia (jest to rozważane),
- sojusze na mapach (bardzo mało prawdopodobne),
- teleportacja wrogich stworzeń (rozważane),
- co najmniej jeszcze jeden patch (1.5) dla podstawowej wersji gry (który ma zawierać edytor bohatera/armii dla trybu pojedynku),
- możliwe, że system przyznawania podstawowych umiejętności (atak, obrona, moc, wiedza) zostanie poprawiony, ale nie oznacza to jakichkolwiek zmian w aktualnym planie herosów danej frakcji (innymi słowy - nie będzie systemu znanego z H3, gdzie po osiągnięciu 10 poziomu, szanse na nauczenie się którejś z tych czterech umiejętności drastycznie ulegały zmianie),
- możliwe, że pojawią się nowe artefakty wpływające nie na statystyki bohater, ale na statystyki wroga.

Z rzeczy, których raczej nie zobaczymy:
- osobnych siedlisk dla stworzeń poziomu 4-7,
- mgły wojny znanej z H4,
- bohaterów kampanijnych w zwyczajnych rozgrywkach (chodzi szczególnie o gry wieloosobowe),
- odwiedzanie sojuszniczych miast,
- opcji autowalki (np. zabronienie komputerowi używania czarów),
- kryształowych smoków oraz nag (w takim razie, po kiego licha dodali do Kuźni budynek - wprawdzie nieaktywny - Naga Temple?),
- czarów redukujących prędkość (a więc i zasięg ruchu) jednostek (a czy teleportowanie wrogich jednostek na koniec planszy nie będzie o wiele bardziej niezbalansowane, niż takie czary?),
- szybkości bohatera zależnej od szybkości jednostek (system znany z H4).
Alamar
Wasze komentarze (0)
Nius archiwalny - możliwość komentowania została wyłączona.
JB
Godzilla - 22 sie - 21:51
Matheo - 22 sie - 11:04
Święty Majkyl - 21 sie - 21:56
Felag - 21 sie - 17:45
James_Dean - 21 sie - 15:56
Święty Majkyl - 21 sie - 13:39
Kastore - 21 sie - 00:35
Blaza - 20 sie - 20:45
Xelacient - 19 sie - 00:37
Święty Majkyl - 18 sie - 15:28
kassandra1986 - 18 sie - 14:39
Tarnoob - 17 sie - 11:51
Kuririn - 16 sie - 23:30
mrocznymag322 - 16 sie - 21:56
avatar - 15 sie - 22:01
Blaza - 15 sie - 16:00
Orzie - 15 sie - 11:07
Święty Majkyl - 14 sie - 23:28
Święty Majkyl - 13 sie - 13:08
Święty Majkyl - 12 sie - 22:53
Święty Majkyl - 12 sie - 22:13
Kaazam - 12 sie - 07:41
klimat93 - 12 sie - 03:42
Kammer - 11 sie - 22:35
Święty Majkyl - 10 sie - 14:50
Kammer - 4 sie - 11:51
Fleszu - 27 lip - 17:37
Synek - 24 lip - 01:28
Antalyan - 23 lip - 15:34
lordgraa - 22 lip - 20:19
flapdzak - 18 lip - 11:04



© 2003-19 Kwasowa Grota. Wszelkie prawa zastrzeżone. Jakiekolwiek kopiowanie, publikowanie lub modyfikowanie tekstów grafiki i innych materiałów chronionych prawem autorskim znajdujących się na stronie bez wyraźnej zgody autorów jest zabronione.
Grafika smoka z logo strony autorstwa Silvii Fusetti.
Polityka prywatności i cookies. Redakcja, kontakt