Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały



Witaj nieznajomy.
FacebookRSS
Po trzech miesiącach prac HotA Crew prezentuje nową wersję: 1.7.1.

Najważniejsze info, download:

Patch ten powinien mieć ksywkę Poprawki, gdyż jest po brzegi wypełniony nimi właśnie, ciekawsze znajdziecie niżej:
  • trudność nowej kampanii na dwóch najniższych poziomach została znacząco obniżona;
  • ale równocześnie poprawiono wiele błędów w samej kampanii, w tym takich, które ułatwiały rozgrywkę;
  • multum poprawek związanych z nowymi mechanikami z 1.7.0: statkami powietrznymi, strzałem wyprzedzającym, medytacją oraz wiązką żaru drednotów);
  • poprawiono symetryczność pewnych obiektów na szablonach zwierciadlanych;
  • poprawki związane z niepoprawnymi zachowaniami bohaterów w łodzi. Oraz w przypadku rzucania Klonu, Lotu i Ukrycia;
  • od teraz patrolujący bohaterowie AI będą się ściśle trzymali przypisanej im strefy;
  • masa poprawek błędów SoD-a;
  • dodano nowe podziemne piaskowe pole bitwy oraz... nowego kaktusa;
  • naprawiono błąd, w którym fragmenty przeszkód terenowych zachodziły na drogę;
  • poprawiono prędkości ruchu niksów;
  • dodaną nową opcję do wydarzeń oraz puszek pandory, która określa, na jakim poziomie trudności będą te obiekty obecne na mapie;
  • poprawiono udźwiękowienie jednostek Cove i Factory oraz dźwięki w cutscenkach kampanijnych.

  • Cały changelog możecie znaleźć tutaj.
    Kammer
    Wasze komentarze (36)
    7 kwi - 13:54

    Nicolai
    Skoro już jesteśmy przy HotA to jak wygląda sytuacja ze spolszczeniem? Bo Hel zapowiadał duże zmiany a nie jestem na bieżąco.
    7 kwi - 14:00

    Kammer
    Pewnie wkrótce będzie kolejna wersja.
    7 kwi - 20:36

    kubawaleczny
    Nom dalej brakuje pełnego spolszczenia. Jak idą prace nad polonizacją pełną?
    7 kwi - 21:40

    Kastore
    Szkoda, że obniżyli poziom trudności kampanii. Zawsze miałem miękkie serce dla bardzo trudnych kampanii w fanowskich modach, które jednak zachowywały ducha oryginału. Sądzę, że na poprzednim patchu na łatwym każdy mógłby to przejść, najwyżej wymagałoby to więcej czasu, tak jak ja przechodziłem np. Dragon Slayer mając 6 lat.
    8 kwi - 00:29

    Begrezen
    "na poprzednim patchu na łatwym każdy mógłby to przejść"
    gdyby tak było to by tego nie zmieniali xdd
    8 kwi - 01:29

    Kastore
    Bardzo przekorny komentarz i bardzo milenialskie xdd jako podkreślenie przekory, jednak nadal uważam, że nie jest to potrzebne, a ludziom po prostu się nie chce dłużej posiedzieć nad kampanią, bo jak zaraz pewnie usłyszymy, muszą wstać o 6 rano do pracy jako pracownik fizyczny w fabryce azbestu, a poziom trudności zabiera im ich jedyną radość z życia.
    8 kwi - 08:04

    Warmonger
    *Trudność została obniżona na najniższych poziomach trudności. Jeśli chcesz grać na wyższym poziomie, nic się nie zmieniło.
    8 kwi - 14:38

    Kastore
    Nigdy nie myślałem, że będę miał najbardziej niesławną dyskusję z Dark Souls o hirołsach.
    8 kwi - 15:42

    Droopy
    Dark souls są łatwe akurat
    8 kwi - 18:51

    Szaman
    " muszą wstać o 6 rano do pracy jako pracownik fizyczny w fabryce azbestu, a poziom trudności zabiera im ich jedyną radość z życia."

    Jako dumny pracownik fizyczny/produkcyjny zajmujący się stolarką okienną. Zgadzam się, zbyt wysoki poziom trudności zabiera mi przyjemność z grania a co za tym idzie obniża mi radość życia :D

    Nie czuje się komfortowo używania trainera kiedy gram w HOTE:)

    I Wstaje o 4:30!!
    8 kwi - 20:41

    Kastore
    To była satyra, bo zawsze znajduje się ktoś, kto opowiada, że jego życie jest tak smutne, ale po prostu tak smutne, że jakaś tam jedna gra jest w zasadzie jedynym, co utrzymuje go przy życiu tak, jakby innych rozrywek nie mógł sobie znaleźć, albo jakby mu przeszkadzało, że w tej jednej grze, co go trzyma przy życiu, będzie musiał spędzić trochę więcej czasu.

    Chciałbym jeszcze dodać, że ja szanuję wszystkich pracowników fizycznych, poza tymi, co usuwają azbest, bo niszczą moją ciężką pracę.
    8 kwi - 21:16

    Szaman
    Spokojnie Kastore:D To był sarkazm z mej strony;) achh... czy wszyscy tutaj mają przysłowiowy "kij w miejscu gdzie słońce nie dociera" xD
    8 kwi - 21:20

    Kastore
    W USA?
    8 kwi - 21:40

    Dydzio
    na mojej skórze
    10 kwi - 15:54

    Verchace
    Kiedy Spolszczenie do wersji 1.7.1 będzie ?
    10 kwi - 23:13

    Górski Krasnolud
    No i spoczko. Co prawda nie przepadam za HoTA, naprawdę dużo razy chciałem się przekonać, ale nie idzie mi to, wolę Heroes III z samym HD Modem, udziwnienia Rogu Otchłani średnio mi pasują, ale cieszę się, że nadal ten mod żyje, darzę go wielkim szacunkiem. Utrzymuje on zainteresowanie trójką w mainstreamie, jeśli tak to mogę ująć, dzięki czemu ta gra jest wiecznie żywa, co pozwala z kolei na inicjatywy takie jak Heroes III Board Game, którego ogrywania nie mogę się już doczekać. :)
    11 kwi - 00:33

    Tarnoob
    Bardzo ładny ten nowy teren i przypomina mi o Might and Magic VI, konkretniej o mapie Dragonsand. Jeśli HotA będzie robić trzecie miasto (łącznie dwunaste), to moim zdaniem mogłoby być właśnie pustynno-egipskie. To wydaje mi się całkiem prawdopodobne, bo:

    1) tak nawiązanoby do jednego z pierwszych fanowskich projektów miast, czyli Bastionu / Pawilonu (dostępnego na VCMI), a Cove i Factory były czymś podobnym;

    2) tak nawiązanoby do MM6 i pośrednio Heroes VII – gdzie Twierdza jest pustynna – a załoga HotA to uwielbia; Factory nawiązuje nie tylko do H2, H4, H7 i MM8, ale nawet do niszy jak Crusaders, Warriors i Legends;

    3) HotA chyba dąży do tego, żeby każdy teren miał swoje miasto i odwrotnie – Cove było wodne, potem zrobiono wyżyny (ang. Highlands) do Wrót Żywiołów, a potem Factory do kanionu. Piaski to chyba ostatni teren bez miasta.
    11 kwi - 13:09

    Dydzio
    tyle że miasto na piasku chyba wywróci multiplayer do góry nogami bo piasek jest generalnie tam używany jako teren który każdemu da kary ruchu itp
    12 kwi - 13:26

    Begrezen
    1. Cove jest bagienne a nie "wodne"...
    2. Tak jak Dydzio wspomniał - pustynia to jedyny neutralny teren, gdzie tylko nomadzi wyłączają karę do ruchu. Jakby powstało miasto na tym terenie to mnóstwo szablonów pvp by na tym ucierpiało.
    3. Hota Crew prędzej zakończy działalność, niż "przygarnie" jakiś tam fanowski zamek od ludu xd Albo zrobią coś nowego (ofc opierając się na lore MM), po swojemu, albo wcale.

    Na egipskie-pustynne miasto w hota daję całe 0,01% szans
    12 kwi - 23:02

    Kastore
    Według mnie Cove też jest wodne, teren neutralny nazywa się piasek, a nie pustynia, a HotA Crew raczej nie ma zasady, że mogą realizować tylko to, co sami wymyślą.
    13 kwi - 02:29

    Tarnoob
    W grach multiplayer będzie można po prostu wyłączyć to piaskowe miasto.
    13 kwi - 03:36

    Begrezen
    tak tak, na pewno poświecą parę lat pracy, żeby stworzyć miasto, które będzie zablokowane w pvp xD
    co to znaczy, że cove jest wodne? jednostki cove dostają premię za walkę na wodzie, tak jak na swoim natywnym terenie (czyli na bagnie)? nie? no to nie jest wodne :)
    13 kwi - 13:00

    Kastore
    Domyśl się.
    13 kwi - 13:24

    Begrezen
    KEKW
    13 kwi - 14:14

    Kastore
    Co mam odpisać na pytanie, co to znaczy, że jest wodne? Ich terenem natywnym jest bagno, ale to miasto piratów i prawie każda jednostka jest tam związana z wodą, więc dla mnie jest wodne. Ja wiem, że to tylko strategia w debacie, że udajesz, że nie wiesz, o co chodzi, ale to powinno się stosować tak, żeby samemu nie wypadać źle.

    Abstrahując, sądzę, że potrzebne jest nam miasto skalne, czyli takie położone na tej czarnej otchłani pod ziemią.
    13 kwi - 16:51

    Dydzio
    Zgadzam się z tym co Begrezen pisze, a jak ktoś myśli że hota zrobi miasto ktore ma być banowane na szablonach z piaskiem to nie ma pojęcia jak obecna scena pvp wygląda
    14 kwi - 08:55

    Warmonger
    Zamiast czekać na niestworzone rzeczy, lepiej stworzyć je samemu :D
    15 kwi - 19:27

    Szaman
    "Abstrahując, sądzę, że potrzebne jest nam miasto skalne, czyli takie położone na tej czarnej otchłani pod ziemią."
    NIE!! W związku z tym że w grze dodano mechanizm lotnego transportu, jestem za tym by stworzyć nowy zamek gdzie powietrze jest natywnym terenem!!
    15 kwi - 21:20

    Górski Krasnolud
    Ja bym stworzył zamek brzegu, czyli nie tyle co zwykłego piasku, tylko tych piaszczystych brzegów, które zakańczają każdy teren.
    15 kwi - 21:31

    Kastore
    Zamek Zegarów mógłby mieć właściwość, że każdy teren jest jego natywnym, ale tylko w weekendy, tudzież sobota-niedziela-poniedziałek, a w resztę dni żaden teren nie byłby dla niego natywny.
    15 kwi - 22:57

    Górski Krasnolud
    Nieironicznie, gdyby ktoś wymyślił frakcję, która w każdy dzień tygodnia miałaby inny teren natywny i wynikające z tego premie, mogłoby to być ciekawe.
    15 kwi - 23:20

    avatar
    No nie. Bardziej by irytowała niż wzbudziła ciekawość.
    16 kwi - 00:23

    Kammer
    Tak.
    16 kwi - 02:26

    Kastore
    Jakby w każdy dzień tygodnia był inny, to by irytowało, jakby był każdy w danym obrębie czasowym, to wprowadzałoby element 200 IQ. Na razie w grze nie mamy jakichś większych mechanik związanych z czasem poza przyrostem.
    17 kwi - 06:15

    RustDragon
    Jak nie było, tak nie ma pełnego spolszczenia :)
    17 kwi - 11:21

    Kammer
    Trochę wykazujesz brak szacunku do roboty Hella.

    Cześć rzeczy jest od niego niezależnych -- Crew sobie spowolniło przewijanie tekstu i teraz dubbing do Cove brzmi źle, edytor kampanii nie przyjmuje polskich znaków...
    Nius archiwalny - możliwość komentowania została wyłączona.
    JB
    Kastore - 26 maj - 15:04
    Hayven - 26 maj - 00:09
    J. M. Sower - 25 maj - 11:07
    Evenis - 24 maj - 20:09
    dziaduq - 22 maj - 16:18
    Warmonger - 18 maj - 17:16
    CRW - 16 maj - 10:21
    kz111 - 15 maj - 15:43
    edeksumo - 9 maj - 13:33
    FirePaladin - 6 maj - 17:41
    Kastore - 5 maj - 23:53
    Szaman - 1 maj - 15:22
    dragoo2_2 - 28 kwi - 20:21
    Akad - 27 kwi - 22:46
    Kodzo19 - 22 kwi - 16:11
    Górski Krasnolud - 21 kwi - 18:03
    Woo-Cash - 19 kwi - 13:37
    Andruids - 19 kwi - 02:14
    Pointer - 18 kwi - 23:40
    Nicolai - 17 kwi - 20:56
    Trolldaeron - 16 kwi - 18:45
    Tarnoob - 13 kwi - 02:27
    Tarnoob - 11 kwi - 00:39
    Nezerith - 6 kwi - 09:58
    Hayven - 5 kwi - 23:09
    Major Disaster - 3 kwi - 23:14
    Andruids - 31 mar - 14:56
    avatar - 28 mar - 20:57




    © 2003-24 Kwasowa Grota. Wszelkie prawa zastrzeżone. Jakiekolwiek kopiowanie, publikowanie lub modyfikowanie tekstów grafiki i innych materiałów chronionych prawem autorskim znajdujących się na stronie bez wyraźnej zgody autorów jest zabronione.
    Grafika smoka z logo strony autorstwa Silvii Fusetti.
    Polityka prywatności i cookies. Redakcja, kontakt