Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały



Witaj nieznajomy.
FacebookRSS
Nasz sojusznik, Jaskinia Behemota, opublikował ogromny wywiad z Gregiem Fultonem, gdzie poruszone są tematy modów, koncepcji Forge, losów serii i wiele innych. Zdecydowanie warto przeczytać!
To również dobra okazja, by przypomnieć o Fanstratics, projekcie Fultona, który silnie jest inspirowany H3. Na razie znajduje się w fazie pre-alpha, ale warto zapisać się do newslettera, którym rozpowszechniane są informacje.
A jeżeli chcecie poczuć trochę sportowych emocji -- już w ten piątek rusza finał Mistrzostw Polski, codziennie przez trzy dni w krakowskim studiu walczyć będą ze sobą dwaj gracze uważani w Polsce za najlepszych -- Dawidu91 i Szopa666. Ich starcia transmitowane i komentowane będą na kanale Nvidii.
Mistrzostwa wygrał Dawidu91, nagrania będą dostępne na YT Jaskini.
Kammer
Wasze komentarze (15)
11 lis - 19:41

Kastore
TL;DR, jest tam coś ciekawego?
11 lis - 19:53

Hayven
>>> Pamiętajcie, że w tamtym okresie HoMM3 było uznawane przede wszystkim za grę jednoosobową

Szach-mat, ligowcy!

Z kolei ze stwierdzeniem, że Ubi trzy razy próbowało powtórzyć sukces HoMM3 i się nie udało, nie zgodzę się – za pierwszym razem się udało całkiem nieźle i H5 przyciągnęła do serii całe nowe pokolenie graczy. To potem coś się zepsuło.
11 lis - 20:02

Nicolai
Ale śmieszny piesek ;)
11 lis - 20:34

Kastore
Przypominam tylko, że Mistrzostwa Polski w Heroes 3 są nielegalne, bo wyłączność na organizację Mistrzostw Polski ma rząd: https://www.lexlege.pl/ustawa-o-sporcie/art-13/ Pozdrawiam.
12 lis - 18:26

Hellburn
Boli cię sukces MP i Mateusza, Kastore? :) Polecam znaleźć sobie lepsze zajęcie niż psioczenie na jedną z najlepszych polskich inicjatyw odnośnie Heroes.
Pozdrawiam.
12 lis - 21:02
val-gaav
Sukces heroes 3 opierał się w znacznym stopniu na trybie hot seat, szybki internet mało kto miał w tamtych czasach, a i mało było innych gier które miały coś w stylu hot seat.

Polemizowałbym więc ze stwierdzeniem, że ludzie uznawali herosy za grę przede wszystkim jednoosobową.
12 lis - 22:16

AmiDaDeer
@Hellburn, jakkolwiek Kastore może trollować, tak jednak robi to w sposób merytoryczny (bo technicznie rzecz biorąc prawdą jest, że MP nie mogą być według prawa organizowane przez kogoś spoza związków sportowych). Ty natomiast poszedłeś w zwykłe ad personam... w odpowiedzi na jeden z wielu uszczypliwych komentarzy na Grocie.

Polecam znaleźć sobie lepsze zajęcie niż psioczenie na tego typu uwagi.
13 lis - 09:09

Bajan
Pupki szczypią aż miło. Mateusz odwalił nieocenioną robotę, jeszcze go kiedyś będziemy całowali po rękach.
13 lis - 10:09

Kammer
Ano, Mati dokonał heroicznego wysiłku, zebrał świetną ekipę, zdecydowanie należy mu się szacunek.
14 lis - 15:15

anonim1233
A jak to było wtedy z wymaganiami? Bo to, że obecnie na każdym komputerze się odpali to nie znaczy, że kiedyś tak było.
14 lis - 18:45

Drwal
Poziom organizacji MP w H3 jest dla mnie nie do uwierzenia. To udało się tak szybko. Jestem pełen ogromnego podziwu.
A prawnie? Nie znam się na tej kwestii, nie bardzo mi się też chce nad tym pochylać. Kiedyś gdzieś Mateusz chyba tłumaczył, że można. Oczywiście jestem sobie w stanie wyobrazić, że są tu jakieś zgrzyty, ale po co środowisko Heroes 3 w Polsce ma samo sobie rzucać kłody pod nogi?
14 lis - 20:54

avatar
@anonim1233 - gra jak wyszła była dość wymagająca. Owszem, to gra w 2D, więc nie tak jak debiutujący w tym czasie Quake 1, ale wejście do ekranu miasta miało minimalny, ale zauważalny lag, a tury AI zwłaszcza na mapach XL potrafiły zmęczyć.
Ale ogólnie trzeba przyznać, że gra chodziła właściwie na każdych driverach, kartach pamięci czy prockach.
15 lis - 16:37

AmiDaDeer
@avatar - kiedy wychodziło Heroes 3, to w tym samym roku wychodził akurat Quake 3: Arena. Takie drobne sprostowanie.
15 lis - 17:56

avatar
Rzeczywiście, te trzy lata różnicy się mnie zatarło...
25 lis - 11:23

Darkem
@avatar Po premierze Heroes 3 miało problem z niektórymi kartami graficznymi, w wyniku którego potrojony i przesunięty obraz nakładał się na siebie. Pamiętam, że jako dziecko grałem w taką wersję zachwycony tym, że Heroes 3 w ogóle istnieje ;).
Nius archiwalny - możliwość komentowania została wyłączona.
JB
Kastore - 17 kwi - 23:38
Nicolai - 17 kwi - 20:56
Szaman - 17 kwi - 20:01
Trolldaeron - 16 kwi - 18:45
Tarnoob - 13 kwi - 02:27
Tarnoob - 11 kwi - 00:39
Nezerith - 6 kwi - 09:58
Hayven - 5 kwi - 23:09
Major Disaster - 3 kwi - 23:14
Dydzio - 2 kwi - 18:04
Bajan - 2 kwi - 13:41
Andruids - 31 mar - 14:56
avatar - 28 mar - 20:57
mastercook - 27 mar - 22:50
Fandor - 27 mar - 12:13
Sobieski - 26 mar - 23:08
Jacob - 24 mar - 17:09
Bezimienny111 - 13 mar - 09:28
Andruids - 13 mar - 02:28
Kastore - 7 mar - 20:44
Alexei Griffin - 4 mar - 19:00
ShEv441 - 2 mar - 10:44
macowiec - 1 mar - 23:44
Kastore - 29 lut - 21:48
Godzilla - 29 lut - 17:46
Warmonger - 23 lut - 13:38
Pointer - 21 lut - 20:32
Dru - 21 lut - 12:31
Latarnik - 19 lut - 16:34
LordExegol - 6 lut - 13:40




© 2003-24 Kwasowa Grota. Wszelkie prawa zastrzeżone. Jakiekolwiek kopiowanie, publikowanie lub modyfikowanie tekstów grafiki i innych materiałów chronionych prawem autorskim znajdujących się na stronie bez wyraźnej zgody autorów jest zabronione.
Grafika smoka z logo strony autorstwa Silvii Fusetti.
Polityka prywatności i cookies. Redakcja, kontakt