Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XDark MessiahHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały



Witaj nieznajomy.
FacebookRSS
17.XI.2019link 
VCMI

Ostatnią ciszę na scenie moderskiej Heroes 3 przerwała nowa aktualizacja Forge grupy Mod Design Team. Ta oznaczona numerem 1.4 paczka zawiera:
  • Nowe jednostki 3 poziomu - Cyborga i jego ulepszenie, którzy stanowią alternatywę dla Piromaniaków.
  • Dwóch nowych bohaterów: Hergona i Rialdo.
  • Nową machinę wojenną: Supply Cart, dzięki której jednostki strzelające zadają o 10% więcej obrażeń.
  • Kilka nowych dekoracji na mapie przygody.
  • Dziesiątki poprawek graficznych i naprawionych błędów.

  • W Forge zobaczymy zatem po raz pierwszy mechanikę zapowiadanych od dawna Alternatywnych jednostek. Video z prezentacją miasta możecie obejrzeć tutaj.


    UWAGA: Zawartość paczki instalujemy na najnowszą wersję VCMI z dziennych buildów.
    Drwal
    Wasze komentarze (40)
    17 lis - 14:27

    Andruids
    Miasto na mapie w końcu nie wygląda tak surowo. Super!
    17 lis - 14:44

    Droopy
    Bardzo podoba mi się zaktualizowany motyw muzyczny oraz model cyborga :)
    17 lis - 14:51

    Górski Krasnolud
    Ooo... szkoda, że wycofali techno-gogi 😂😂 Był to jeden z ciekawszych wariantów polskiego Forge, Cyber Zombie wydają mi się nieco nudniejsze, ale oczywiście szczere gratulacje dla twórców.

    Odnoszę wrażenie, że The Forge od NWC nigdy nie zostanie odzwierciedlone... po części pewnie przez to, iż sami twórcy się spierali jak ma wyglądać finalna wersja. Niemniej jednak chodzi mi bardziej o fabułę, prawie wszystkie mapy z kampanii były gotowe, szkoda, że sprawy się potoczyły w ten, a nie inny sposób.
    17 lis - 14:53

    Górski Krasnolud
    Ups przepraszam, nie doczytałem.
    17 lis - 15:02

    MinosKing
    Dawno mnie tutaj nie było, no i widzę sporo nowych niusów ale ten zaciekawił mnie chyba najbardziej? Nowa wersja Forge zapowiada się interesująco. Tylko ten Zombie zamiast Pyro-manty? Co on potrafi? :3
    17 lis - 15:04

    Lord Hawk
    Dlaczego w prezentacji jest poprzednia wersja jako mod do HOTA, a nie najnowsza pod VCMI ?
    17 lis - 15:06

    Lord Hawk
    Górski Krasnolud, Gog również jest, po prostu masz wybór których chcesz wykupić, oczywiście wybór jednego blokuje drugiego, ale obie jednostki są w grze.
    17 lis - 15:07

    MinosKing
    Okej już zauważyłem, no i doczytałem że te Cyborgi to tylko alternatywa dla Pyromaniaków. :D A już się bałem że z nich zrezygnowaliście! :P
    17 lis - 16:44

    Drwal
    Polecam przetestować nową umiejkę Cyborgów. ;)
    17 lis - 17:04

    Warmonger
    Nowe góry na mapie przygody, nowe artefakty! <3 O taką grę walczyłem!
    17 lis - 18:08

    MinosKing
    @Drwal @Warmonger @Lord Hawk @Górski Krasnolud Ech Panowie kiedyś to były czasy! Gdy pierwszy raz ukazało się Forge! A teraz doczekaliśmy się wersji 1.4. Hm zastanawiam się też powoli co do Rezerwatu? Czy Hei-Reg lub ktoś kto mógłby zrobić jakąś wersję testową Miasta, jak i jednostek na podstawie jego artów? :/ Ale to pewnie czcze marzenia. :3 A wracając na ziemię to jakie nowe artefakty doszły wraz z nową wersją Forge? Niestety nie mam jak tego sprawdzić bo już nie posiadam vcmi. :/ Są jakieś screeny z nimi?
    17 lis - 18:31

    Kuririn
    @MinosKing - co do rezerwatu, możesz być pierwszy... Wystarczy chcieć? :D
    17 lis - 19:04

    Kammer
    @MinosKing - Proponuję zapomnieć o istnieniu Oazy i Rezerwatu, tak będzie najlepiej, nikt nie będzie już rozczarowany.
    17 lis - 19:07

    Drwal
    Wbrew pozorom Oazie nie dużo brakuje do wykończenia. Pytanie czy gracze na pewno jej chcą. Nad egipskim Bastionem ludzie wzdychali, a jak już wyszedł, to jakoś niecpesjalnie kogo interesuje.
    17 lis - 19:21

    Kuririn
    Drwalu, bo to tak jest, jak się wzdycha do Bogusia Lindy :P
    17 lis - 19:29

    Kammer
    Mi się zdaje, czy Oazie "niedużo brakuje" od... trzech lat?
    17 lis - 20:18

    Fandor
    Drwalu moim skromnym zdaniem poziom Bastionu a Oazy to ziemia, a niebo. Jakość grafik Bastionu dzielą lata świetlne od większości innych projektów fanowskich, podczas gdy w jakości detali Oaza sporą część tych projektów wyprzedza. Trzeba także dodać, że nie ciąży na niej piętno monotematyczności - nie jest to miasto tworzone pod jedno państwo z ludzkiej historii, więc dużo lepiej wpisze się w klimat H3.
    Ja osobiście nie zdziwię się, jeżeli Oaza już wielokrotnie była gotowa tylko Neph stwierdził, że chce ją zrobić lepiej, co na naszym podwórku się ciągle zdarza, bo nasi moderzy zbyt mocno dążą do doskonałości, aczkolwiek chyba nie powinniśmy narzekać, bo czekamy długo ale potem dostajemy perełki.
    17 lis - 20:19

    Kastore
    Szkoda, Neph się fajnie denerwował jak komukolwiek coś się nie podobało. Ej, ten supply cart nie jest za słaby? W końcu tyle daje podstawowe łucznictwo.
    17 lis - 20:20

    Fandor
    Bardzo się cieszę, że wokół tego miasta coś się dzieje, i nie porzucacie swoich projektów. Daje to nadzieję, że za kulisami pomimo tego że ToW jest priorytetem pracujecie ciągle nad każdym innym projektem i coś rzeźbicie w tak zwanym wolnym czasie. Trzyma kciuki, żeby do Forge jak najszybciej dołączył Courtyard, Oasis i wszystkie inne pomysły i projekty jakie siedzą wam w głowach.
    17 lis - 21:18

    Hayven
    Bastion nikogo nie obchodzi, bo jest słabo wykończony, i jest pod VCMI, które wciąż jest dziwnie niepopularne.

    A Hei;reg z tego, co pamiętam, chyba zabronił komukolwiek tykać Preserve na podstawie swoich projektów? + jego rysunki były bardzo ładne, ale jest różnica między grafiką 2D i 3D, zwłaszcza taką, jaka ma rację bytu w rozszerzeniach H3, i nie mogłyby pozostać niczym więcej, niż szkicami koncepcyjnymi.
    17 lis - 21:22

    Drwal
    Forge, Oaza, Preserve też są/miały być pod VCMI.
    17 lis - 22:18

    avatar
    Kastore, ten Supply Cart jest w miejscu taniego, słabego wozu z amunicją. Intencjonalnie też ma być słaby :)
    17 lis - 22:56

    Kastore
    Armata jest mocna.
    18 lis - 01:47

    Górski Krasnolud
    Jak miło w końcu zobaczyć newsa z taką ilością komentarzy. 😊 Aż przypominają się stare czasy 😢😢
    18 lis - 02:12

    Kastore
    Liczbą*
    18 lis - 02:29

    Fandor
    Czy ja wiem, czy wózek jest taki słaby? Ja nie wyobrażam sobie grania bez wózka. Domyślam się że pro-graczom grającym rankingowe itd. wózek jest niepotrzebny bo bitwy są szybkie, ale na duże mapy gdzie ścierają się duże armię nie wyobrażam sobie gry z ograniczoną amunicją (i nie przypominam sobie teraz sposobu by mieć nieograniczoną amunicję bez wózka) więc jest to bardzo ważna wbrew pozorom machina. Jeżeli wózek nie będzie w przyszłości dawać tego co standardowy to też nie wiem czy nie lepiej będzie zrobić w mieście jakąs forge-wersje namiotu medyka. Chociaż ogólnie warsztat na mapie sprzedający Forge-Wersje wszystkich 3 machin byłby super (byle nie w samym mieście bo to może być przesada).
    18 lis - 07:03

    avatar
    By za dużo nie spoilerowć - Tides of War przyniesie pewne pomocnicze rozwiązanie w przypadku wysychania dostępnej liczby strzałów.
    18 lis - 09:42

    Warmonger
    Uważam jednak, że poprzedni Juggernout miał lepszy łeb. W prostocie siła :)
    18 lis - 16:05

    Drwal
    Mi osobiście też bardziej się podobał stary. ;)
    18 lis - 17:59

    Kastore
    Mnie się nigdy nie podobał. I wiem, że powtarzam to od jakiś pięciu lat, ale taką mam ochotę. W ogóle czy ktoś z was zauważył, że minotaur dostał hełm? A i supply cart wygląda bardzo ładnie.
    18 lis - 19:29

    avatar
    I portrety przeszły lifting - na stare też zwracałeś uwagę 😉
    18 lis - 20:57

    Kastore
    Wiem, że i tak moje słowo jest mniej warte, niż mogę to sugerować, ale doceniam. ^^
    19 lis - 07:10

    Fandor
    Czy tylko ja jestem fanem 7 poziomowego kraba :c To tak naprawdę najoryginalniejsza jednostka fanowska i w zasadzie najoryginalniejsza też w stosunku do reszty z gier.
    Ale też dołączam do teamu małego łba, był lepszy i czasem faktycznie w prostocie siła.
    Podpisuje się też bardzo wyjątkowo pod Kastorem (nie przyzwyczajaj się ;p) że reszta rzeczy bardzo ładna i cieszą pozytywne zmiany.
    19 lis - 10:32

    Kastore
    Ogólnie w Fordż jednostki od 5. do 7. wyglądają koncepcyjnie strasznie głupio.
    20 lis - 04:25

    Lord Hawk
    Fandorze nie jesteś sam, od kiedy w tym mieście ta jednostka się pojawiła, to osobiście uważam TĄ 7 za jedną z najciekawszych i oryginalniejszych jednostek tego miasta.
    20 lis - 12:30

    Erui
    A ja zainstalowałem nowe Forge i VCMI przestał się włączać..... Nawet jak wyłączę wszystkie mody oprócz Forge. A jak wyłączę Forge to VCMI działa. Build mam najnowszy. Pech jakiś.
    20 lis - 13:19

    avatar
    Tak, to pech. I samo vcmi. Ja mam tak samo z zupełnie innym modem a jak czasami czytam - u innych jeszcze inny mod powoduje że vcmi przestaje się włączać. Bo tak😉
    20 lis - 17:17

    Kastore
    Dlaczego w ogóle VCMI mi się z czymś łączy w nieskończoność jak kliknę na nową grę?
    20 lis - 17:25

    Kammer
    Bo VCMI działa w systemie klient-serwer. Zgaś VCMI i skilluj z menadżerze wszystkie procesy VCMI, szczególnie server.
    20 lis - 18:34

    Kastore
    A co potem?
    Nius archiwalny - możliwość komentowania została wyłączona.
    JB
    Bajan - 23 sty - 13:16
    Alistair - 22 sty - 18:37
    LuckyClover - 19 sty - 18:18
    voncur - 17 sty - 14:57
    now - 16 sty - 12:33
    Acid Dragon - 15 sty - 15:42
    Blaza - 14 sty - 21:24
    Kastore - 13 sty - 18:17
    Blaza - 11 sty - 21:51
    Tarnoob - 8 sty - 11:42
    Tarnoob - 8 sty - 11:13
    MW189 - 7 sty - 21:07
    flapdzak - 5 sty - 13:31
    Górski Krasnolud - 3 sty - 23:04
    Pointer - 2 sty - 10:35
    Serd - 30 gru - 20:58
    lemon_curry - 29 gru - 12:10
    avatar - 28 gru - 14:26
    adamnavel - 26 gru - 17:26
    Kammer - 25 gru - 10:33
    Majster - 18 gru - 14:25
    Majster - 18 gru - 14:07
    avatar - 1 gru - 07:17
    J. M. Sower - 22 lis - 22:42
    Kertra - 17 lis - 17:21
    Kammer - 8 lis - 23:41
    Proroc3Y - 19 paź - 21:18




    © 2003-22 Kwasowa Grota. Wszelkie prawa zastrzeżone. Jakiekolwiek kopiowanie, publikowanie lub modyfikowanie tekstów grafiki i innych materiałów chronionych prawem autorskim znajdujących się na stronie bez wyraźnej zgody autorów jest zabronione.
    Grafika smoka z logo strony autorstwa Silvii Fusetti.
    Polityka prywatności i cookies. Redakcja, kontakt