Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XDark MessiahHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały



Witaj nieznajomy.
FacebookRSS
Marketingowcy HotA Crew ostatnimi czasy zdecydowanie zmienili politykę komunikowania się z fanami i coraz częściej dzielą się informacjami o przyszłych wersjach dodatku. Po styczniowej bombie i zapowiedzi nowego miasta, po niespełna 3 miesiącach, w ramach Streamfestu, przedstawiono kolejny trailer Factory. Został nam pokazany ekran miasta, jak i cała otoczka tej inspirowanej Dzikim Zachodem frakcji.



Co jeszcze wiemy?
  • Potwierdzono, że Factory jest częściowo inspirowana Forge (kilka budynków w mieście przypomina te ze szkiców NWC), jednak tak naprawdę to osobna koncepcja. Technologia ma wynikać z wysoko rozwiniętej magii (5-poziomowej);
  • Na pierwszym poziomie zobaczymy Niziołki (przestaną być neutralami), na szóstym kolejne jednostki strzelające, przypominające amerykańskich kowbojów. Cała reszta armii nie została potwierdzona;
  • Niziołki i kowboje (szósty poziom) mają po nowej, ciekawej niedoprecyzowanej jeszcze zdolności;
  • Zapowiedziana jest zdolność przypominającą wskrzeszanie demonów/szkieletornię;
  • Nieujawnione jednostki mają być niehumanoidalne, prawdopodobne jest pojawienie się maszyn;
  • Ekran miasta oraz inne pokazane elementy mogą ulec zmianie;
  • Miasto inspirowane Dzikim Zachodem ma być gotowe w okolicach Nowego Roku;
  • Drwal
    Wasze komentarze (34)
    17 maj - 19:10

    Drwal
    Dzięki jak zwykle dla Kammerozy.
    17 maj - 19:20

    Nicolai
    No w końcu to wrzuciłeś :D
    17 maj - 20:19

    Hobbicus
    "Na pierwszym poziomie zobaczymy Niziołki (przestaną być neutralami), na szóstym kolejne jednostki strzelające, przypominające amerykańskich kowbojów. Cała reszta armii nie została potwierdzona;"
    Nie jest to prawda. Wiadomo, że na którymś poziomie (prawdopodobnie trzecim) pojawi się Mechanik (piromanka), o której zresztą wspominano w poprzednim newsie.

    "Niziołki i kowboje (szósty poziom) mają po nowej, ciekawej niedoprecyzowanej jeszcze zdolności;"
    Niziołki (ulepszone) mają doprecyzowaną zdolność - jest nią zdejmowanie kontry poprzez strzał. W przypadku Gunslingerów (Bandytów?) z tego co wiem mówiono, że mają możliwość kontrowania na odległość, ale nie mam tutaj pewności.

    "Zapowiedziana jest zdolność przypominającą wskrzeszanie demonów/szkieletornię;"
    Nieprawda. Zapowiedziana jest UNIKALNA zdolność, która przypomina farmienie demonów/szkieletornię TYLKO POD KĄTEM UNIKALNOŚCI, ale nic więcej o tym nie wiadomo.

    "Ekran miasta oraz inne pokazane elementy mogą ulec zmianie;"
    Ekran miasta NA PEWNO ulegnie pewnym zmianom.
    17 maj - 20:30

    Hobbicus
    "Technologia ma wynikać z wysoko rozwiniętej magii (5-poziomowej);"
    Tak w sumie to skąd ta informacja?
    17 maj - 22:06

    Drwal
    "Nie jest to prawda. Wiadomo, że na którymś poziomie (prawdopodobnie trzecim) pojawi się Mechanik (piromanka), o której zresztą wspominano w poprzednim newsie"

    Wymieniłem tylko dwie jednostki, gdyż tutaj mamy 100% pewność. Resztę wiemy, że będzie, ale nie wiadomo jeszcze gdzie, no i nie pokazano nam tych jednostek wcale. Traktuje to więc jako wciąż nic pewnego.

    "Niziołki (ulepszone) mają doprecyzowaną zdolność - jest nią zdejmowanie kontry poprzez strzał. W przypadku Gunslingerów (Bandytów?) z tego co wiem mówiono, że mają możliwość kontrowania na odległość, ale nie mam tutaj pewności."

    Fakt, zapomniałem o tym, dzięki.

    "Nieprawda. Zapowiedziana jest UNIKALNA zdolność, która przypomina farmienie demonów/szkieletornię TYLKO POD KĄTEM UNIKALNOŚCI, ale nic więcej o tym nie wiadomo"

    To miałem na myśli, faktycznie brzmi inaczej?

    "Ekran miasta NA PEWNO ulegnie pewnym zmianom."
    Pewnie tak, zdanie nie są sprzeczne.
    17 maj - 22:08

    Drwal
    "Tak w sumie to skąd ta informacja?"
    http://forum.df2.ru Nie mam teraz jak dokładnie poszukać.
    17 maj - 22:32

    Andruids
    @Hobbit te same kwestie wzbudziły moje wątpliwości ^^
    17 maj - 23:30

    Hobbicus
    "Resztę wiemy, że będzie, ale nie wiadomo jeszcze gdzie, no i nie pokazano nam tych jednostek wcale."
    Mechaniczkę nam pokazano w wywiadzie z Picolanem.

    "Nie mam teraz jak dokładnie poszukać."
    Jesteś pewien, że to nie błąd w tłumaczeniu? Nie mogę tam nigdzie znaleźć takiej informacji, a przecież sam informowałem o 5-poziomowej gildii na tym forum.
    17 maj - 23:48

    MinosKing
    W końcu jakieś nowe ciekawe wieści, co do rozwoju nowego zaplanowanego Miasta inspirowanego Dzikim Zachodem. Ekran miasta wygląda w porządku, ale jak już zostało wspomniane w ostateczności coś może ulec zmianie. Tylko niepokoi mnie trochę ten strzelec na szóstym poziomie bo będzie kojarzył się z Cyklopem z Twierdzy. :3
    18 maj - 00:15

    Andruids
    Mi się nie kojarzy, mimo, że tak jak Cyklop, ma głowę, parę rąk i nóg.
    18 maj - 03:08

    Kastore
    Dziwi mnie że taki zwykły koleś w jakimś casulowym ubraniu jest tak silny i ma tyle punktów życia.
    18 maj - 10:17

    MinosKing
    @Andruids Tak jak napisał pod tobą Kastore "koleś w jakimś casulowym ubraniu jest tak silny i z ma tyle punktów życia". Trudno mi sobie wyobrazić że może być coś od niego słabszego. :D Ale jeszcze wszystko pewnie może się zmienić:?

    A swoją drogą zabrakło informacji o tej jednostce z Miotaczem Ognia no i tego Pierzastego Węża co na którymś ze screenów było ich widać, ciekawe czy będą uwzględnione te jednostki? Czy zastąpione przez coś zupełnie innego?
    18 maj - 10:26

    Hobbicus
    Pierzasty wąż nie jest oficjalnie potwierdzony, a Mechanik (piromanka) po prostu została chamsko pominięta w tym newsie. :P

    A co do Gunslingera - come on, H3 pod względem doboru statystyk do jednostek jest w dużej mierze symboliczne, a nie realistyczne.
    18 maj - 10:38

    MinosKing
    @Hobbicus Coś w tym jest lecz nada trudno mi sobie go wyobrazić na tak wysokim poziomie, jak i słabsze od niego jednostki pomijając Niziołki oraz tą Piromantkę jak to ująłeś. :P

    Nie wiadomo teraz też czego się spodziewać? Jakichś Parowych Mechów? Konnych z Szablami XD czy co tam jeszcze można by wpasować do tych Pseudo Kowbojów? Czy jak ich tam zwać? :D
    18 maj - 10:47

    Kastore
    Nie muszą być symboliczne, chyba nie będziemy się czepiać jak coś jest magicznym zwierzęciem albo w ogóle jakimś magiem, ale gunslinger to najzwyklejszy koleś, bez żadnej zbroi, itp.
    18 maj - 10:53

    Hobbicus
    "Nie muszą być symboliczne"
    Ważka ma w H3 więcej HP niż centaur, podczas gdy w MM7 ma mniej. To JEST symboliczne, czy tego chcesz, czy nie.
    18 maj - 13:02

    Kastore
    Wiedziałem, że podasz ten przykład, dlatego napisałem, że "nie będziemy się czepiać jak coś jest magicznym zwierzęciem albo w ogóle jakimś magiem", bo nie mamy arbitralnie jak tego określić.
    18 maj - 13:43

    Hobbicus
    Ale to w żaden sposób nie odnosi się do tego, co napisałem. Nie ma żadnych obiektywnych statystyk dla jakiejkolwiek jednostki. Wszystko to kwestia balansu i właśnie symboliki.

    Gdyby podążać Twoim rozumowaniem, można byłoby dojść do wniosku, że nie ma ŻADNEGO logicznego powodu, dlaczego pikinier jest 3,5 raza mniej żywotny od krzyżowca.

    To tylko gra, nie odwzorowanie rzeczywistości.
    18 maj - 13:55

    Kastore
    Jak to się niby nie odnosi, jak perfidnie to napisałem dla argumentu z ważką, natomiast krzyżowiec ma lepszą zbroję od pikiniera i nie jest takim chudzielcem. :P
    I wiem, że to nie jest odwzorowanie rzeczywistości i że siła z poziomami rośnie za bardzo, żeby można było mówić o jakimś przełożeniu z prawdziwego świata, ale przynajmniej widać jakieś powody, dla których jedne jednostki są mocniejsze od innych. W przypadku Gunslingera nie widać żadnych przesłanek, dla których losowy bandyta miałby być tak wytrzymały, chociaż jakby miał mieć jakiś pancerz czy cokolwiek.
    18 maj - 15:17

    Nicolai
    Jak mam być szczery to nie czuję teg miasta. Każdy model z osobna wygląda rewelacyjnie, razem robi się chaos. Chatka z suszonej cegły, obok saloon jak w westernie, a to wszystko naprzeciw wiktoriańskiego pawilony. Trzy miasta sklejone w jeden, Heroes of Kingdom Hearts.
    18 maj - 17:14

    Kastore
    Nie no właśnie dobrze, że nie jest jednorodny.
    18 maj - 18:23

    Mateusz
    Aż zacytuję wielkiego człowieka: Konrada Szejdewika.

    "Ludzie dalej nie kumają klimatu heroes i stylu, który łączy bizantyjski kanon fantasy z dziwactwem lub ironią (np. arabskie kopuły w śnieżnym mieście)"
    18 maj - 18:25

    Mateusz
    A poza tym uważam, że kierunek jaki obrało Factory jest świetny, z niecierpliwością czekam na ujawnienie kolejnych puzzli z line-upu i muzycznego motywu przewodniego.

    Poza tym ci marketingowcy HotA na Facebooku to jakieś kocury <wink wink>
    18 maj - 18:33

    Kastore
    >>>marketingowcy HotA na Facebooku to jakieś kocury <wink wink>

    Co to w ogóle znaczy?
    18 maj - 18:40

    Kastore
    A, już wiem co to znaczy. Ale słaby żart. <wink wink>
    18 maj - 19:33

    Nicolai
    @Mateusz: A co mnie obchodzą cytaty z jakiegoś napinacza?
    18 maj - 20:10

    Mateusz
    Najwyraźniej ten napinacz wielokrotnie lepiej niż ty kuma klimat Heroes III :)
    18 maj - 22:22

    Nicolai
    No chyba nie... rozumienie klimatu to kwestia czysto subietywna, a patrząc na to co NWC zaproponowało w Forge/Conflux to można dojść do wniosku, że nawet oni gorzej znali klimat niż Konquer.
    19 maj - 09:21

    Hobbicus
    No... nie. Po prostu nie. Pewnych idei przy projektowaniu miast NWC się trzymało. Jedną z tych idei jest zróżnicowanie architektoniczje przy zachowaniu pewnej kolorystyki budynków. Jeśli ktoś narzeka na to, że różne style są na jednym ekranie miasta, to albo nie grał w oryginalną grę, albo zupełnie nie przywiązywal uwagi do takich rzeczy i dopiero teraz, gdy ma się pojawić nowy content, zebrało mu się na bezpodstawne narzekanie.

    Komentarz o "pieniaczu" natomiast był tak bardzo nie na miejscu, że dziwię się, że nie dostałeś warna.
    19 maj - 09:25

    Nicolai
    Czym innym jest "pewne zrożnicowanie", a czym innym "totalny chaos i każdy budynek z innej bajki".
    19 maj - 10:07

    Hobbicus
    Nie napisałem "pewne zróżnicowanie". Ono jest spore w oryginalnych miastach. Naprawdę spore. Inaczej miasta byłyby nudne. Jak Ci się to nie podoba, to wracaj do H5. :P
    19 maj - 10:23

    Nicolai
    No nie wiem, jak patrzę na taką Nekropolię czy Bastion to czuję, że budynki są w jednym stylu i są częścią większej całości. Tutaj takiego odczucia nie mam. I nie jestem odosobniony w tym. Tyle... nie wiem co tu mam więcej powiedzieć? Nie wiem też po co? Za dobrze Cię znam. Okichasz się, ale nie odpuścisz. Dlatego ja odpuszczę, bo nie będę się kłócić o gusta, to droga donikąd.
    PS. Ta wstawka o H5 kompletnie z czapy.
    19 maj - 11:06

    Kastore
    Mnie odpuścił. ;)
    A co do "napinacza" to jak już chce się robić argument do autorytetu to warto zadbać, żeby dla interlokutora osoba także była autorytetem. ;)
    19 maj - 11:14

    Hobbicus
    Ale to nie był argument od autorytetu, to było zacytowanie dobrego argumentu. Natomiast sami zachowujecie się jak zwykłe chamidła w swoich komentarzach, więc naprawdę tego typu uwagi, jakie reprezentujecie, są zwyczajnie żałosne. Jeśli ktoś tutaj powinien odpuścić, to Wy - swoje iście dziecięce odzywki.
    Chcesz skomentować ten materiał? Nic prostszego!
    Zaloguj się lub Załóż konto w Grocie!
    JB
    Bacus - 19 maj - 16:07
    avatar - 16 maj - 23:15
    Xesasi - 16 maj - 18:34
    Godzilla - 14 maj - 20:54
    Crazy-AK47 - 13 maj - 13:58
    Matheo - 11 maj - 22:28
    Cuthbert2 - 11 maj - 20:06
    DragoHomm - 9 maj - 09:56
    Andruids - 5 maj - 21:51
    Kammer - 30 kwi - 23:27
    Demorator - 30 kwi - 10:55
    Kammer - 29 kwi - 18:46
    planetavril - 29 kwi - 12:25
    Bahamut - 24 kwi - 13:31
    flapdzak - 22 kwi - 23:10
    Setillos - 22 kwi - 11:30
    Alistair - 21 kwi - 10:32
    Antalyan - 19 kwi - 20:25
    Asderuki - 16 kwi - 21:37
    Adolf_Egzekutor - 16 kwi - 16:12
    Adolf_Egzekutor - 16 kwi - 16:11
    Kastore - 15 kwi - 20:24
    Mad Hatter - 14 kwi - 18:02
    Blaza - 6 kwi - 15:21
    avatar - 6 kwi - 09:52
    mrocznymag322 - 5 kwi - 20:59
    mrocznymag322 - 5 kwi - 15:08
    anonim1233 - 1 kwi - 22:48
    Matheo - 27 mar - 17:47



    © 2003-19 Kwasowa Grota. Wszelkie prawa zastrzeżone. Jakiekolwiek kopiowanie, publikowanie lub modyfikowanie tekstów grafiki i innych materiałów chronionych prawem autorskim znajdujących się na stronie bez wyraźnej zgody autorów jest zabronione.
    Grafika smoka z logo strony autorstwa Silvii Fusetti.
    Polityka prywatności i cookies. Redakcja, kontakt