Ten nius to niejako rozwinięcie pierwszego zdania z poprzedniego. Dobra wiadomość to ta, że gorzej już nie będzie. Bo to fizycznie niemożliwe. Najnowsza PC-towa gra Might & Magic, czyli Might & Magic Showdown, która zadebiutowała 19 stycznia, sięgnęła dna. Nie gra w nią praktycznie nikt. Ponieważ można ją kupić tylko na Steamie, toteż dane z tej platformy dotyczą 100% wszystkich graczy. A te dane są jednoznacznie: w dowolnym momencie, sprawdzając liczbę graczy Showdown, zobaczymy może dwóch, może jednego, a coraz częściej żadnego. Przypomnijmy, że - mimo słabego marketingu - Might & Magic Showdown to tytuł, który wyszedł od jednego z największych producentów gier na świecie, na jednej z największych platform, o którym pisały największe portale o grach i który dotyczy legendarnej marki z 30-letnią historią i legionami graczy. Nic nie pomogło. Gra musi się bronić jakością. Bez tego nikt nie będzie chciał w nią grać. Dodatkową solą w oku niech będzie przypomnienie, że idea Showdown zakładała przede wszystkim pojedynki graczy, a więc zakładała, że w dowolnym momencie czasu będzie wielu chętnych na grę. Oficjalnie Might & Magic Showdown pozostaje w fazie "early access", czyli przedpremierowej i jest cały czas tworzona. Tak więc może jeszcze stać się bardzo dobrą i popularną produkcją. Jednakże obojętnie co przyniesie przyszłość, w tej chwili stan rozwoju marki Might & Magic sięgnął zera absolutnego. | Garett - 13 gru - 18:48 Darkstorn - 13 gru - 18:03 Garett - 12 gru - 20:49 CRW - 10 gru - 14:14 Garett - 7 gru - 21:25 Soneilon - 4 gru - 13:12 Garett - 4 gru - 11:02 Alistair - 26 lis - 23:22 Akad - 18 lis - 12:43 Darkstorn - 16 lis - 18:45 Majster - 13 lis - 15:31 Xfing - 11 lis - 00:56 Cezaros - 5 lis - 22:53 Anarion - 2 lis - 11:56 klimat93 - 1 lis - 16:42 Andruids - 1 lis - 02:41 edeksumo - 31 paź - 22:19 Majster - 31 paź - 21:29 Szaman - 31 paź - 14:11 James_Dean - 30 paź - 14:08 VIP - 24 paź - 17:35 Alamar - 23 paź - 09:19 James_Dean - 17 paź - 12:20 AmiDaDeer - 15 paź - 15:19 Garett - 12 paź - 16:18 Belegor - 26 wrz - 20:45 Soneilon - 23 wrz - 17:00 Hayven - 15 wrz - 16:01 Paskud - 15 wrz - 14:32 Kastore - 15 wrz - 01:59 Eggyslav - 14 wrz - 10:48 Bacus - 8 wrz - 18:03 Serd - 5 wrz - 19:20 Markham98 - 3 wrz - 22:59 Garett - 2 wrz - 18:48 |
© 2003-24 Kwasowa Grota.
Wszelkie prawa zastrzeżone. Jakiekolwiek kopiowanie, publikowanie lub modyfikowanie tekstów grafiki i innych materiałów chronionych prawem autorskim znajdujących się na stronie bez wyraźnej zgody autorów jest zabronione.
Grafika smoka z logo strony autorstwa Silvii Fusetti.
Polityka prywatności i cookies. Redakcja, kontakt
Grafika smoka z logo strony autorstwa Silvii Fusetti.
Polityka prywatności i cookies. Redakcja, kontakt
Kurek
Kastore
tanin
Ursus
Drwal
Nicolai
Sir Galuf
Kuririn
Darth Ponda
Alamar
"Here is subzero, now, plain zero!"
>>>Dobra wiadomość to ta, że gorzej już nie będzie.
Ubisoft: Challenge accepted.
Nie doceniasz Ubisoftu, Acid. :P
Osobiście nie rozumiem w ogóle, dlaczego ta gra ujrzała światło dzienne. O ile mogę jeszcze zrozumieć chęć wypuszczenia gierek na rynku chińskim, to całe to Shutdown na Steamie i to w dodatku we "wczesnym dostępie" (czytaj: zapłać, a może wtedy grę zrobimy), od początku było nieporozumieniem.
Jedyne co ten produkt miał dobrego, to malowanie figurek, ale co z tego, jeśli sama gra nie dość, że nie zachęcała, była za droga w stosunku do tego, co prezentuje, to jeszcze zmieniono jej zasady bez jakichkolwiek widocznych dla graczy powodów.
Zaś co do samego malowania figurek - sam pomysł nie jest zły, ale jedynie jako dodatek do pełnoprawnej gry (jak np. w Dawn o War), a nie jedna z głównych funkcji/zalet nowej tytułu.
Mirr Skulblodh
PartyzantPL
Alamar
3DO postępowało dokładnie tak samo z grami od New World Computing: nierealne daty wydania gier (HoMM4/MM9), sequeloza (CoMM/WoMM/Shifters), cięcia w zespołach twórców gier (1-3 osoby do tworzenia map w H4), wydawanie DLC (Heroes Chronicles) czy jechanie na nazwie marki (CoMM/WoMM/LoMM).
Jedyną wymówką jaką 3DO miało, to że utopiło masę forsy w swojej konsoli (3DO :P) i potrzebowało jak najszybciej odrobić straty. Ubisoft zaś takiej wymówki nie ma... chociaż z drugiej strony wciąż istnieje możliwość przejęcia przez koncern Vivendi, więc gotówkę też potrzebują do obrony przed wrogim przejęciem.
Polityka 3DO doprowadziła firmę do bankructwa... ciekawe, czy historia się powtórzy w przypadku Ubisoftu? :P
Nicolai
Turtle
Nicolai
Alamar
Ubisoft obecnie też doi swoje marki (*ekhm* Assassin's Creed *ekhm*), a nawet nowe tytuły... co wcale nie pomaga firmie w obronie przed Vivendi. Wbrew przeciwnie, powoduje, że gracze coraz mniej chętniej kupują produkty Ubisoftu - mają "alergię" na samą nazwę firmy. :P
Dla tych, co pamiętają 3DO, wygląda to jak deja vu. ;)
Douger