Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XDark MessiahHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały



Witaj nieznajomy.
FacebookRSS
O modzie Skull of Shadows pisaliśmy już dwa lata temu - zapowiadał on zamianę wszystkich miast z Heroes 5 na inne. Dziś mogę poinformować, iż te zapewnienia stały się faktem, zgodnie z postem sylana w Tawernie.
Każde miasto z oryginalnej gry zostało zastąpione innym, przy czym należy pamiętać, że mod jest nieco nierówny pod względem wykonania, dlatego też pewnie został podzielony na pojedyncze miasta do ściągnięcia:
  • Azyl (za Przystań) - miasto piratów i bestioludzi, kroków, harpii;
  • Conflux (za Akademię) - zgromadzenie żywiołaków, feniksów oraz Smoczych Rycerzy;
  • Gaj (za Inferno) - miasto Drzewiaków z bogatą florą: Mogrulami, Dioneami oraz Tapodami;
  • Grota (za Loch) - miasto Insektoidów. Biegają tu Świetlarze i Insektonogi oraz Mantie;
  • Iglica (za Nekropolię) - miasto magicznych białych elfów z ursulami;
  • Piramida (za Fortecę) - pustynne miasto wyznawców Słońca wraz ze sfinksami i mumiami;
  • Świątynia (za Sylvan) - morskie miasto nag, syren oraz... Rybików;
  • Ziggurat (za Twierdzę) - po prostu Cytadela: Reptilioni, Gorynycze, ale i Pierzaste Węże.
  • Dla lepszego odbioru gry warto również skorzystać ze Skillwheela oraz z dedykowanej muzyki (uwaga - muzyka nadpisuje oryginalne utwory, więc zalecane jest zrobienie back-upu!). Instalacja: pliki *.pak umieszczamy w folderze Data, muzykę wypakowujemy do folderu music.
    Należy jednak pamiętać, iż mod ten nie jest w stu procentach sfinalizowany - w kilku miastach brakuje opisów, bądź też są niepoprawne, dźwięki mogą być źle dopasowane, zaś kamerze zdarza się płatać figle. Nie zmienia to jednak wyjątkowości moda.

    Biedronka w swojej ofercie do 5. marca zamieściła Heroes V Gold oraz H3HD Edition za 20zł!

    Kammer
    Wasze komentarze (34)
    20 lut - 20:34

    Nicolai
    Nius widzę, wiadomość widzę... w tym tęczu :D
    20 lut - 20:41

    Godzilla
    Klątwa Śnieżnych Elfów przełamana :D.
    20 lut - 20:42

    Godzilla
    Poza tym, mod jest w wersji beta.
    20 lut - 22:34

    Asderuki
    Sylan nie ma czasu nad tym pracować. Więc wydał takie jakie miał.
    20 lut - 22:46

    Kuririn
    Bosze, co to jest...
    20 lut - 22:48

    Szaman
    W piątkę nie grałem już kupę lat... Wiem że to grafa 3D i to nie łatwo to modowac jak H3... ale... to jest poprostu brzydkie i nie chodzi o całość ale o jakość... Niektóre modele to sklejka z różnych modeli i zbytnio przebarwione. Jakość modeli daje wrażenie jak by były robione na najniższych ustawieniach graficznych (mało widocznych szczegółów). Na plus wychodzą miasta Azyl i Ziggurat. Na widok Gaju i Iglicy aż oczy krwawią...

    Na moje to takie: 3/5 (czyt: Trzy na Pięć).
    20 lut - 23:01

    Prince_Kassad
    Chce tylko zwrócić uwagę że świątynia ma swego pliku
    20 lut - 23:48

    Kammer
    Ja tam polecam ściągnąć i samemu sprawdzić. Zawsze jest szansa, że wybrałem akurat nieestetyczne jednostki. :P
    21 lut - 07:57

    J. M. Sower
    Mimo że H5 jest niezłe, to niestety nie jest stworzone dla modów, gdzyż nie da się dodać własnych modeli z całkiem nowymi animacjami. Sądzę, że modowanie tej gry jest trochę marnowaniem potencjału modera. Ostateczny efekt jest jaki jest niestety...
    21 lut - 11:42

    Hayven
    Ostateczny efekt może być bardzo dobry, tylko, że trochę sylanowi te stworki nie wyszły :/

    (Tak, i mówię to ja :) )

    Za to miasta, przynajmniej niektóre, wyglądają bardzo dobrze i na pomysłowo zrobione (a przynajmniej na obrazkach) :D
    21 lut - 12:15

    Magiellan
    Wygląda jak wygląda (choć moim zdaniem i tak nie jest źle). Niemniej zawsze fajnie, że jest więcej alternatyw i możliwości. Żałuję tylko, że jak dla mnie to Herki skończyły się na starej poczciwej trójeczce...
    21 lut - 14:20

    Sir Galuf
    Jedyne Co mi się w tym podoba, to ten Smoczy Rycerz. Reszta moim zdaniem słaba :-(
    21 lut - 14:51

    Kammer
    On akurat jest bohaterem. :P
    21 lut - 16:04

    Sir Galuf
    I tak jest fajny :-). Ale byłby lepszy jako jednostka.
    21 lut - 16:27

    Matikun
    Wyrzuca mnie do pulpitu :/. Raz mnie wyrzuciło, kiedy chciałem zbudować chatę gnolli, drugi raz, kiedy wchodziłem do miasta. Ktoś ma jakiś pomysł?
    21 lut - 18:58

    Matheo
    Ziggurat wygląda niesamowicie.
    21 lut - 23:37

    Górski Krasnolud
    Jak widać, fani lubią Sanktuarium, gdyż to już trzecia modyfikacja dodająca nagi do piątki.
    21 lut - 23:39

    Hayven
    Za to nie pojawiła się zapowiadana, wyczekiwana Faktoria, do której jednostki były gotowe już wieki temu.
    22 lut - 01:03

    Fandor
    Szanuję, za poświęcony czas, doceniam ciężką pracę. Efekty graficzne w H5 nieraz mnie zadziwiły, jednak no niestety jak już wyżej pisano, zaskoczyły bo nie spodziewałem się czegoś co spełni minimalne standardy gry, a zdarzały się perełki jednak sama grafika gry jest dla mnie najsłabszą w serii.
    Mam pytanie do zorientowanych, ile jest w tej chwili w miarę gotowych, grywalnych miast do H5? Wiem, że można tylko podmieniać, więc więcej niż sama gra ma nie można mieć, ale interesuje mnie ile łącznie jest takich projektów.
    22 lut - 10:10

    Hayven
    Jest:

    - 8 z modyfikacji powyżej
    - Warownia z Księgi Czarodzieja
    - Nexus z Tales of Karador (ale baardzo niekompletny)
    - Refuge Town / Cathedral (te dwa miasta są bardzo podobne)
    - Sanktuarium Lorda_Khorne
    - Wintrial Town (takie Vori, tylko że nie Vori :P)
    - The Damned (miasto potępieńców, niezbyt wysokiej jakości, ale jest - w zasadzie, znaleźć je można tylko w Kompendium Miast wydanym przez Lorda_Khorne)
    - Azyl (stara wersja)
    - Conflux (stara wersja)
    - Cytadela (stara wersja)
    - miasta z Chaos Theory ???
    22 lut - 16:28

    Prince_Kassad
    Oj zrobiłem błąd miałem na myśli że frakcja świątynia NIE ma swego pliku przy linku.
    22 lut - 16:40

    Kammer
    Dzięki, poprawione. Według słów sylana - w tej wersji już powinny być Okane (a nie Tancerze Ostrzy).
    22 lut - 17:25

    Mav
    Link do skilwheela przekierowuje do pobrania "Homm5S_GROVE.pak". A na tawernie link przekierowuje do pobrania "Homm5S_SKILLS.pak". Czy to błąd, czy po prostu różne pliki z tym samym...?
    22 lut - 17:38

    Kammer
    Fixed, fixed, dzięki.
    Tawerna linkuje w przypadku Gaju, Zigguratu i Skillwheela do hostingu nie-wiecznego, te pliki kiedyś znikną.
    22 lut - 17:45

    Godzilla
    To dajcie je do skarbca.
    22 lut - 18:11

    Acid Dragon
    Miejsce na serwerze nie jest z gumy. Nie możemy wszystkiego wrzucać do Skarbca. Ale jeśli będzie taka potrzeba - np. ludzie będą szukać tych modów, a źródła wygasną to zobaczymy czy da się coś wygospodarować.
    22 lut - 19:00

    Mav
    Pograłem sobie trochę azylem i muszę powiedzieć, że podobał mi się - jasne, modele jednostek są jakości dosyć niskiej, czasem bardzo umowne (ta wisząca w powietrzu jak kołek harpia jest przekomiczna xD), ale projekty i pomysły są jak dla mnie super. Nawet biorąc pod uwagę to, że klimaty pirackie mnie nie kręcą. Ekran miasta też został zrobiony z pomysłem i wygląda czadersko. Trzeba włączyć sobie dystans podobny w graniu w stare i brzydkie gry i zabawa jest całkiem całkiem. I wydaje mi się, że alternatywy są sensowniejsze niż w normalnych hirkach - widzę lepszy balans statystyk i umiejętności, wydaje mi się, że obie opcje są warte wybrania i można by grać różnymi taktykami. Mnie przy graniu banan z twarzy nie schodził, nie mogę się doczekać, aż pogram zamkiem robali, Piramidą i resztą. ^^
    23 lut - 02:36

    Kastore
    Nie wiem na co narzekacie, oryginalne HV też jest brzydkie jak noc.
    24 lut - 09:14

    Hiro
    Mam wrażenie, że miasta które wyglądają dobrze zawdzięczają to tylko użyciu stonowanych barw. Natomiast kilka projektów jednostek jest dosyć ciekawych.
    24 lut - 23:54

    Matikun
    Z uwagi na to, że przy Zigguracie mnie wywalało, pograłem sobie Azylem. Miastem gra się bardzo przyjemnie, ale jest OKROPNIE niezbalansowane. Dwóch strzelców o astronomicznej mocy wygrywa grę. O ile Bukanierzy nie są jeszcze aż tak potężni, to Niszczyciele okrętów to najsilniejsza jednostka w grze. Nie dość, że są twardzi, wyciskają mocne obrażenia, to jeszcze mają 25% szans na zabicie połowy oddziału rywala. Pierwszym co zrobiłem, było rozdzielenie tej istoty. Przeciwnik, który miał zagrożenie "wyzwania" na ciężkim poziomie trudności nie mógł nawet pierdnąć, mimo, że dwa razy sam zaatakowałem się czarami (przeciwnik posiadał odbijający artefakt, za drugim razem się zapomniałem). Żaden z niszczycieli okrętów nie zginął w tej bitwie, a jedyną stratą były 2 smoki, które nota bene są bardzo miękkie i może kilku Nawigatorów. Co jeszcze mi się rzuciło w oczy? Budynki są drogie, jak dla mnie za drogie, niektóre bardzo niewspółmiernie do uzyskanych korzyści. Jeśli miało równoważyć potęgę armii, to ten zabieg nie wyszedł. Wylosowanie Kitsune w startowych walkach to najgorsze co można trafić, jeśli los zechce, przegrasz z 3 razy silniejszą armią i bohaterem na 2/3 poziomie. Chyba nie mam większych uwag, głównie leży balans, za to fun z rozgrywki tymi Niszczycielami jest nieziemski :P.
    25 lut - 20:05

    Kammer
    Zaktualizowałem plik Iglicy - już powiny alternatywy działać.
    2 mar - 00:30

    Bluearga
    Rozumiem, że instalacja tego modu nie ma wpływu na są grę tj. mogę dowolnie usuwać i dodawać te miasta?
    2 mar - 17:50

    Godzilla
    tak jedynie musisz zrobić backup folderu music.
    2 mar - 18:07

    Bluearga
    Właśnie sobie pogrywam i powiem wam, że tragicznie nie ma. I tak jak na aktorski mod robiony przez jedna osobę naprawdę robi wrażenie. Zresztą jak ktoś wspomniał wyżej - HV jest brzydkie jak noc (a szkoda, bo grywalność ma przednią) więc znowu te dziwne hybrydowe i pokraczne jednostki nie odstają zbytnio od tych oryginalnych :P

    Ściągnęłam także tego Skillwheela, chyba powinien się gdzieś w grze objawić, tylko gdzie?
    Nius archiwalny - możliwość komentowania została wyłączona.
    JB
    Toffi - 19 sie - 12:51
    Xelacient - 19 sie - 00:37
    Kuririn - 18 sie - 20:41
    Święty Majkyl - 18 sie - 15:28
    kassandra1986 - 18 sie - 14:39
    Tarnoob - 17 sie - 11:51
    Kuririn - 16 sie - 23:30
    mrocznymag322 - 16 sie - 21:56
    zeryss - 16 sie - 10:59
    avatar - 15 sie - 22:01
    Blaza - 15 sie - 16:00
    Orzie - 15 sie - 11:07
    Święty Majkyl - 14 sie - 23:28
    Kammer - 14 sie - 14:42
    Święty Majkyl - 13 sie - 13:08
    Święty Majkyl - 12 sie - 22:53
    Święty Majkyl - 12 sie - 22:13
    Kaazam - 12 sie - 07:41
    klimat93 - 12 sie - 03:42
    Kammer - 11 sie - 22:35
    Święty Majkyl - 10 sie - 14:50
    Kammer - 4 sie - 11:51
    Matheo - 30 lip - 20:38
    Fleszu - 27 lip - 17:37
    Synek - 24 lip - 01:28
    Antalyan - 23 lip - 15:34
    lordgraa - 22 lip - 20:19
    flapdzak - 18 lip - 11:04
    Kastore - 12 lip - 23:11
    Rakso - 12 lip - 20:39
    Yaaqob - 12 lip - 15:54



    © 2003-19 Kwasowa Grota. Wszelkie prawa zastrzeżone. Jakiekolwiek kopiowanie, publikowanie lub modyfikowanie tekstów grafiki i innych materiałów chronionych prawem autorskim znajdujących się na stronie bez wyraźnej zgody autorów jest zabronione.
    Grafika smoka z logo strony autorstwa Silvii Fusetti.
    Polityka prywatności i cookies. Redakcja, kontakt