Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały



Witaj nieznajomy.
FacebookRSS
29.VII.2016link 
Heroes IV


Zespół Equilibris ogłosił na stronie Celestial Heavens prace nad modem HD dla gry Heroes 4. Na razie są to wstępne prace i wciąż istnieje wiele przeszkód, by modyfikacja działała poprawnie, jednak na chwilę obecną umożliwia uruchomienie gry w rozdzielczości 1920x1080.
Autorzy poszukują grafików, którzy pomogliby w przerobieniu istniejących grafik na pasujące do nowych rozdzielczości. Jeśli ktoś chciałby pomóc, to najlepiej napisać post na Celestial Heavens.

Oprócz tego od pewnego czasu można z CH pobrać zaawansowany edytor map dla H4. Dodaje on wiele nowych opcji, m.in. większe "pędzle" i o innych kształtach, łatwiejszy dostęp do edycji zdarzeń czy zapamiętywanie stworzonych zdarzeń i questów. W przyszłości mają dojść nowe opcje, jak choćby konwersja map z H2 i H3 do formatu H4 czy generator map losowych.
Alamar
Wasze komentarze (36)
29 lip - 19:13

Drwal
Fajnie, że coś się dzieje w modowaniu Heroes IV. Nie sądziłem, że doczekamy tak ambitnego projektu do tej części (nie licząc Equilibris).
29 lip - 19:31

Dru
Wow, jeśli nie jest to Fake to wspaniała wiadomość :) Myślałem, że po tylu latach od premiery ostatniej części Equilibris nic nowego się nie pojawi, a ekipa dawno się już rozeszła...
29 lip - 19:34

Hellburn
No, no, no. Jaskiniowy żart primaaprilisowy stał się ciałem ;p.
29 lip - 20:46

avatar
Pisałem na forum jakiś czas temu, ale w królestwie H4 ten mod chyba prezentuje się ciekawiej.
http://heroescommunity.com/viewthread.php3?TID=42574
29 lip - 21:24

Lord Baffourd
O, to jest akurat świetna wiadomość. Pierwsza z realiów Mocy i Magii od dłuższego czasu, która autentycznie mnie uradowała. Od dawna narzekałem na zaniedbanie Heroes 4 pod tym względem. Byle tak dalej!

Przydałoby się tylko, aby HD Mod mógł być "nałożony" na czystą Heroes 4 - bez Equilibrisa - nie każdy bowiem lubi grać z owym modem.
29 lip - 21:25

Mirr Skulblodh
Miło mi o tym słyszeć... oby się im tylko kod źródłowy nie zawieruszył!
29 lip - 22:04

mervell
oho, bo pewnie dadzą kod źródłowy moderom...
30 lip - 00:07

Szaman
Lepsza wiadomość niż od uberów i ich po żal się Boże grą, spod marki "Might and Magic".
30 lip - 00:57

Kastore
Szaman, *pożal się Boże ^^
30 lip - 09:13

J. M. Sower
Chyba zgłoszę chęć pomocy przy menu głównym. Lubię czasem pobawić się z grafiką 2D. Za dwa tygodnie skończę pracę wakacyjną i będę mógł wracać do moddingu.
30 lip - 10:37

Fandor
MDT przejmuje Equilibrisa, byłoby to bardzo ciekawe.
Sower namów resztę, to może w końcu oprócz moda doczekamy się też dodatku.
30 lip - 11:15

Karule
Dla mnie bajka, lepsza wiadomość niż nowy Hirek, ale to duże wyzwanie, zobaczymy czy podołają.
30 lip - 11:45

Dark Dragon
Absolutnie rewelacyjna wiadomość. Miejmy nadzieję, że gra przy okazji nie będzie też się cięła na nowszych kompach (teraz na najwyższej rozdziałce to norma).
30 lip - 19:57

Lord Baffourd
Hmm. Kiedyś znalazłem art z menu głównego w takiej sporej rozdzielczości. Nie wiem czy się przyda - ale proszę: http://www.freelancer.ag.ru/misc/7/28_big.jpg
30 lip - 20:14

Alamar
Obawiam się, że nie. Potrzebna jest grafika w rozdzielczości 1980x1080, którą potem można przeskalować na mniejsze rozmiary. Wątpię, by taka istniała i należałoby ją tworzyć od nowa.
Zresztą problemami głównie są grafiki ekranów miast i wygląd pola bitwy, ponieważ po powiększeniu do powyższej rozdzielczości, albo masz pikselozę, albo miastu brakuje panoramy po bokach.
30 lip - 20:20

AmiDaDeer
Alamarze, ta grafika zaprezentowana przez Lorda jest większa niż 1980x1080. :P
30 lip - 20:42

Alamar
Wiem - spróbuj ją jednak przeskalować.
Poza tym menu główne to najmniejszy problem - patrz mój poprzedni komentarz.
30 lip - 21:17

AmiDaDeer
W razie problemu z proporcjami zawsze można zastosować ten sam motyw, co HD Mod - czyli zapełnienie pustych fragmentów ekranu jakimś wzorkiem.
31 lip - 17:58

J. M. Sower
@Lord Baffourd, wielkie dzięki! Z pewnością się przyda. Dysponując tą grafiką będę mógł swobodnie eksperymentować z próbą poszerzenia obrazu do wymaganych proporcji (mam na myśli trudne acz możliwe domalowanie czegoś po bokach). Można także (jak napisał Hobbit) zastąpić puste pole jakimiś ornamentami, jak to można zobaczyć wersjach HD starszych gier, takich jak HoMM czy też Twierdza.

Gdyby to nie szło można także po prostu przyciąć tę grafikę od góry i od dołu, jednak wtedy mielibyśmy po prostu okrojony oryginalny obrazek.

Tak czy siak powinien się przydać. ;)
31 lip - 18:10

J. M. Sower
Przeskalowałem ten obraz i wyszło mi stosunkowo niewiele do dorobienia. ;)

[a]http://i66.tinypic.com/35amy51.png[/a]
1 sie - 16:05

Fandor
Brawo Sower. :3 Mam nadzieję, że mod wyjdzie jak najszybciej.
1 sie - 22:16

Szaman
Zamiast skalować nie łatwiej zrobić "ramki" po bokach jak w HD mod? Przynajmniej to rozwiązuje kwestie zwiększania grafik 2D
2 sie - 00:28

Fandor
Zawsze najlepiej wygląda obrazek zeskalowany do odpowiedniej wielkości, a gdy się nie da to poprawiony do odpowiedniej wielkości, ramki to pójście na łatwiznę np. z braku grafików.
2 sie - 10:10

J. M. Sower
Zacząlem wczoraj wieczorem bawić się z tym i w zasadzie lewą stronę zapełniłem. Wrzucę dla porównania z wersją Alpha. Jednak prawej jeszcze nie mam więc wykorzystam ten obrazek.
2 sie - 10:14

J. M. Sower
Muszę jednak bez skromności przyznać, że moja wygląda lepiej. ;P
2 sie - 16:07

Dark Dragon
Zajęło mi to może z 10 minut roboty, więc nie ma się czym chwalić :P.
2 sie - 17:14

J. M. Sower
Oto i moje, tylko nie jestem pewien czy ta hydra nie gryzie się zbyt mocno z oryginalnymi.
http://oi63.tinypic.com/rc7fc4.jpg
2 sie - 18:38

Dark Dragon
Wygląda przyzwoicie, a rozmiar zmniejszony tylko na potrzeby uploadu?.
2 sie - 19:33

Lord Baffourd
Coś fantastycznego! Cieszę się że art się przydał i rozkwitł do takiego stopnia:) Panie Sower, czapki, Hełmy Widzenia, Dowodzenia Mullicha i Ohydne Maski z głów:)
2 sie - 21:09

J. M. Sower
@DD, tak. Strona ,na którą wrzuciłem automatycznie go pomniejszyła.
3 sie - 00:37

Fandor
Sower, to jest piękne, zacznij proszę publikować w jakimś temacie, bo nie chce mi się co chwila zaglądać do tego newsa. ;p
3 sie - 18:45

Dark Dragon
@JMS Może skorzystaj raczej z jakiegoś renderu z H4. Ta hydra jednak nie pasuje, zwłaszcza, że na polu bitwy mamy już dwie. Może zupełnie innego stwora tam dać? Może smoka z dodatku... w końcu to będzie ekran w zasadzie pod złotą edycję.
4 sie - 15:56
Jadame
Może dzięki temu warto będzie robić kampanie i mapy do H4.
Nius archiwalny - możliwość komentowania została wyłączona.
JB
Andruids - 8 paź - 00:21
Yaaqob - 7 paź - 08:32
Bacus - 5 paź - 11:15
Erui - 2 paź - 23:25
Markham98 - 1 paź - 12:17
boardgames_ftw - 29 wrz - 08:15
Soneilon - 23 wrz - 17:00
Hayven - 15 wrz - 16:01
Paskud - 15 wrz - 14:32
Kastore - 15 wrz - 01:59
Eggyslav - 14 wrz - 10:48
Adams - 11 wrz - 14:55
Eggyslav - 10 wrz - 16:56
Bacus - 9 wrz - 23:35
Serd - 5 wrz - 19:20
Markham98 - 3 wrz - 22:59
Garett - 2 wrz - 18:48
Garett - 2 wrz - 18:46
Markham98 - 1 wrz - 00:50
Andruids - 30 sie - 22:20
avatar - 28 sie - 21:17
Hayven - 28 sie - 00:48
Kastore - 21 sie - 23:26
Droopy - 9 sie - 11:15
Andruids - 7 sie - 22:24
Pointer - 2 sie - 21:45
Górski Krasnolud - 20 lip - 18:11



© 2003-24 Kwasowa Grota. Wszelkie prawa zastrzeżone. Jakiekolwiek kopiowanie, publikowanie lub modyfikowanie tekstów grafiki i innych materiałów chronionych prawem autorskim znajdujących się na stronie bez wyraźnej zgody autorów jest zabronione.
Grafika smoka z logo strony autorstwa Silvii Fusetti.
Polityka prywatności i cookies. Redakcja, kontakt