Premiera dodatku już za dwa tygodnie, czas nagli. Pewnie dlatego Limbic zdecydowało się na potężną publikację przedstawiającą wybranych bohaterów oraz wszystkie sześć klas dowódców Fortecy. Moc u Krasnoludów reprezentować będą Przywódcy, Jarlowie i Thanowie. Magią z kolei zajmują się takie znakomitości jak Podpalacze, Władcy Run i Rytownicy. Dokładniej omówimy ich za chwilę, bo zaczniemy od zaprezentowania wybranych biografii. Jeśli wydają się one Wam dziwnie znajome to bardzo słusznie, bowiem są to sami starzy wyjadacze. HAEGEIR Rasa: Kurdupel Przynależność: Moc Klasa: Przywódca Specjalizacja: Zadziorny - Bohater zadaje dodatkowe 4 obrażenia na poziom. BiografiaHaegeir Mordisson jest obecnym wodzem klanu Ponurej Stali, ale nie podejrzewałbyś tego z powodu jego radosnej osobowości. Nie miej jednak wątpliwości: nie zyskał przydomka "Niedźwiedzie Serce" z powodu miłego usposobienia. Hathor Deepstrider, jego najstarszy przyjaciel i brat na polu walki, określiłby Haegeira jako prostego człowieka krasnoluda, który lubi robić to, w czym jest najlepszy. W tym przypadku jest to: jedzenie, picie, okaleczanie i zabijanie.HEDWIG Rasa: Kudupelka Przynależność: Moc Klasa: Than Specjalizacja: Tarczowniczka - Obrońcy i Tarczownicy nie mogą zostać unieruchomienie atakami stworów. BiografiaHedwig "Srebrnowłosa" Randversdottir, jak reszta klanu Zimowego Wichru, uwielbia podróże z dala od komfortów wielkich kamiennych auli Grimheimu, odkrywanie nowych krain i poznawanie nowych osób. Jednak jako tarczowniczka uwzględnia swoją powinność ochrony i eskorty krasnoludów z innych klanów, którzy są mniej niż zachwyceni pomysłem opuszczenia bezpiecznych podziemnych domów.BART BRIMSTONE Rasa: Kurdupel Przynależność: Magia Klasa: Władca Run Specjalizacja: Wiking - Wszyscy Obrońcy, Koboldy Zwiadowcy i Kapłani Run oraz ich ulepszenia w armii bohatera zyskują zdolność "wojna na morzu". BiografiaBart Brimstone (Siarzecki :P) urodził się w klanie rzemieślników i inżynierów, ale zawsze fascynowała go woda i uważał, że istnieje wielka moc do ujarzmienia w połączeniu ognia z jego przeciwnym żywiołem. Jego badania inne krasnoludy uznały za herezję, co w końcu doprowadziło do banicji Siary. By dalej studiować wiedzę o wodzie i jej wszelkich formach, dołączył do załogi Morskich Elfów podczas ich wojaży i pokochał ocean oraz jego nieskończonych możliwościach. Został piratem, by sfinansować swoje eksperymenty i zbudował Ogniste Serce, pierwszy (i jedyny) na Ashanie okręt napędzany parą.SVEA Rasa: Kurdupelka Przynależność: Magia Klasa: Podpalacz(ka) Specjalizacja: Uczennica Powietrza - Bohater zwiększa magię czarów powietrza o 6. BiografiaSvea spędziła swą młodość w niewielkiej ambasadzie w miastach Srebrnej Ligi krainy czarodziei. Jednak gdy inne krasnoludy popadały w depresję i tęsknotę za domem z powodu pozostania w obcej krainie, Svea spędziła swój czas studiują tajemnice sztuki magicznej Ligi. Wynikiem tego było jej mistrzostwo nad Magią Powietrza - co jest niezwykłe dla krasnoluda. Przywódcy są wodzami prowadzącymi rajdy na pozycje wroga i idącymi na szpicy armii Krasnoludów. Ich mistrzowskie zdolności przywódcze i znajomość magii runicznej są kluczowe w stosowanej przez nich strategii. Zdolności: Sztuka Wojenna, Atak, Odkrywanie, Przywództwo Jarlowie są jednymi z najbardziej szanowanych bohaterów Krasnoludów. Mądrzy i silni, są mistrzami ekonomii i rzadko się zdarza, by pod ich rządami miasta nie rozkwitały. Są także ekspertami magii runicznej oraz ognia. Zdolności: Ekonomia, Cnoty, Magia Ognia, Przeznaczenie Thanowie są tarczami swego ludu. Utrzymają pozycję w każdej sytuacji. Wszystko za sprawą ich męstwa, zdolności obronnych jak i znajomości magii runicznej. Dodatkowo specjalizują się w ekonomii i okrzykach wojennych. Zdolności: Obrona, Magia Ognia, Okrzyki, Ekonomia Podpalacze są bezdyskusyjnymi mistrzami ognia dzierżącymi potężną magię runiczną i ognia. Dodatkowo opanowali sztukę wojenną jak nikt inny. Razem to wszystko sprawia, że potrafią przemienić bitwę w pogorzelisko. Zdolności: Magia Ognia, Okrzyki, Magia Powietrza, Odkrywanie Władcy Run są największymi uczonymi pośród bohaterów Krasnoludów. Mistrzowie run i magii ognia, do tego znakomicie radzą sobie z magią ziemi i pierwotną. Ich drugorzędnymi zdolnościami jest administracja i sztuka wojenna. Zdolności: Magia Ognia, Cnoty, Magia Pierwotna, Ekonomia Rytownicy są strażnikami świętych miejsc. Mistrzowie run oraz magii ognia i ziemi. Ponadto opanowali magię powietrza i pierwotną. Ich znajomość sztuk tajemnych to ich tarcza. Dlatego też specjalizują się w strategiach defensywnych i zasadzkach. Zdolności: Magia Ognia, Magia Ziemi, Obrona, Przeznaczenie | Kodzo19 - 22 kwi - 16:11 Górski Krasnolud - 21 kwi - 18:03 Erui - 21 kwi - 12:51 Woo-Cash - 19 kwi - 13:37 Andruids - 19 kwi - 02:14 Pointer - 18 kwi - 23:40 Nicolai - 17 kwi - 20:56 Trolldaeron - 16 kwi - 18:45 Tarnoob - 16 kwi - 15:04 Tarnoob - 13 kwi - 02:27 jbnp5 - 11 kwi - 19:48 Tarnoob - 11 kwi - 00:39 Nezerith - 6 kwi - 09:58 Hayven - 5 kwi - 23:09 Major Disaster - 3 kwi - 23:14 Dydzio - 2 kwi - 18:04 Bajan - 2 kwi - 13:41 Andruids - 31 mar - 14:56 avatar - 28 mar - 20:57 mastercook - 27 mar - 22:50 Fandor - 27 mar - 12:13 Sobieski - 26 mar - 23:08 Jacob - 24 mar - 17:09 matikarlito - 23 mar - 13:41 matikarlito - 22 mar - 17:19 Bezimienny111 - 13 mar - 09:28 Andruids - 13 mar - 02:28 Kastore - 7 mar - 20:44 Alexei Griffin - 4 mar - 19:00 ShEv441 - 2 mar - 10:44 macowiec - 1 mar - 23:44 Kastore - 29 lut - 21:48 Godzilla - 29 lut - 17:46 Warmonger - 23 lut - 13:38 Dru - 21 lut - 12:31 |
© 2003-24 Kwasowa Grota.
Wszelkie prawa zastrzeżone. Jakiekolwiek kopiowanie, publikowanie lub modyfikowanie tekstów grafiki i innych materiałów chronionych prawem autorskim znajdujących się na stronie bez wyraźnej zgody autorów jest zabronione.
Grafika smoka z logo strony autorstwa Silvii Fusetti.
Polityka prywatności i cookies. Redakcja, kontakt
Grafika smoka z logo strony autorstwa Silvii Fusetti.
Polityka prywatności i cookies. Redakcja, kontakt
Ursus
Alamar
Był wspomniany w scenariuszu H5:FoH, gdzie po jego śmierci nowym władcą krasnali został Tolghar.
http://www.h6.acidcave.net/sphinx/scrnshot_231007_185505.jpg
@Ursus
Wolałbyś "kurduplica" (jak krasnoludzica)?
Sir Galuf
Ursus
Nicolai
Kurek
Czy wam także bardzo podoba się graficzny styl Fortecy? Jak dla mnie wszystko jest przepiękne!
Acid Dragon
Nitj'sefni
Alamar
Garett
@Sir Galuf @Ursus89 To nie obsesja, a element lokalnego folkloru. :P
@Acid Dragon Sam umieściłeś te dwa słowa w jednej wypowiedzi. :P
Nitj'sefni
Nicolai
Alamar
Podejrzewam, że ten spis jest błędny - ktoś zamiast magii runicznej dał czwartą, niegłówną umiejętność i dlatego wyszły cztery (zawsze były 3 główne + rasowa).
Przekonamy się wkrótce.
Kurek
MinosKing
Nicolai
Alamar
MinosKing
Nicolai
Warmonger
Nicolai
Kammer
Darkem
Portrety fajne i dobór bohaterów ciekawy. Dorzucą kobolda oraz walkirię i będę zadowolony :).
Nitj'sefni
Nicolai
Ursus
Nitj'sefni
Nicolai
@Nitj'sefni: Nie, Walkirie to sklejki z dusz Krasnali :P
Wizard23
Eraveng
Sir Galuf