Niespełna rok temu informowaliśmy o wielkiej aktualizacji modyfikacji do Heroes of Might and Magic V - Might and Magic: Heroes 5.5, która pokaźnie się rozrosła przez ten czas (nagrywane są filmiki z rozgrywki). Dziś możemy przedstawić kolejną wersję tego znakomitego moda: Podczas minionego roku dodano szereg nowinek: - nowe artefakty; - nowe zestawy artefaktów; - nowe szablony; - opcjonalna konwersja miast; - więcej nowych tekstur; - opcjonalna funkcja Zarządzania. Zaś, jak wymieniono na obszernych listach zmian po najnowszej wersji możemy się spodziewać: - poważnej przebudowy systemu zdolności rasowej Inferno - teraz już wzywanie posiłków nie będzie tak bardzo spowalniać akcji naszych wojsk, a wezwane oddziały będą mogły od razu podjąć działanie, zaś, dla balansu, zwiększono znacznie obrażenia Wygnania; - szeregu modyfikacji w umiejętnościach, przykładowo: Mroczne odrodzenie zapewnia regenerację many, Zmierzch zwiększa Siłę zaklęć o 3 dla wszystkich zaklęć od poziomu 30., a Upadły Rycerz od tego poziomu daje +5 do Siły zaklęć (również do wszystkich zaklęć) i obniża morale o kolejny punkt; - zmian w artefaktach, zestaw Lwiego ducha daje +4 do Ataku, zaś Pancerz oświecenia daje... każdego dnia ilość doświadczenia równą dziesięciokrotności ilości dni, które przeminęły podczas rozgrywki (pozdrawiamy WoG-a); - zmian związanych z zasięgiem ruchu bohaterów, teraz będą podróżować dalej, ale bez korzystania z terenów rodzimych; - wielu, wielu poprawek błędów. | VIP - 9 paź - 20:57 anonim1233 - 9 paź - 16:07 Andruids - 8 paź - 00:21 Yaaqob - 7 paź - 08:32 Bacus - 5 paź - 11:15 Erui - 2 paź - 23:25 Markham98 - 1 paź - 12:17 boardgames_ftw - 29 wrz - 08:15 Belegor - 26 wrz - 20:45 Soneilon - 23 wrz - 17:00 Andruids - 23 wrz - 01:44 AmiDaDeer - 22 wrz - 18:46 Hayven - 15 wrz - 16:01 Paskud - 15 wrz - 14:32 Zachari - 15 wrz - 02:35 Kastore - 15 wrz - 01:59 Eggyslav - 14 wrz - 10:48 Adams - 11 wrz - 14:55 Bacus - 9 wrz - 23:35 Bacus - 8 wrz - 18:03 Serd - 5 wrz - 19:20 Markham98 - 3 wrz - 22:59 Garett - 2 wrz - 18:48 Garett - 2 wrz - 18:46 Markham98 - 1 wrz - 00:50 Markham98 - 1 wrz - 00:46 Andruids - 30 sie - 22:20 avatar - 28 sie - 21:17 Hayven - 28 sie - 00:48 Kastore - 21 sie - 23:26 Droopy - 9 sie - 11:15 Andruids - 7 sie - 22:24 Pointer - 2 sie - 21:45 Hayven - 23 lip - 15:15 Górski Krasnolud - 20 lip - 18:11 |
© 2003-24 Kwasowa Grota.
Wszelkie prawa zastrzeżone. Jakiekolwiek kopiowanie, publikowanie lub modyfikowanie tekstów grafiki i innych materiałów chronionych prawem autorskim znajdujących się na stronie bez wyraźnej zgody autorów jest zabronione.
Grafika smoka z logo strony autorstwa Silvii Fusetti.
Polityka prywatności i cookies. Redakcja, kontakt
Grafika smoka z logo strony autorstwa Silvii Fusetti.
Polityka prywatności i cookies. Redakcja, kontakt
Darkem
KIng_Mariusz
Dobrze by było jakby ktoś to wreszcie przetłumaczył na polski (wczesna wersja miała polską wersję).
Teraz łyżka dziegciu.
Jak na razie jest niewiele map, które wykorzystują wszystkie nowości. Jest trochę map tzw. demonstracyjnych (w pełni grywalnych), które zawierają nowe elementy + stare mapy z heroes V
Do folderu maps nie wolno dodawać nowych map, jeśli chcemy uniknąć konfliktów.
Wiele map z internetu zawiera wiele skryptów, które o dziwo wpływają nawet na inne mapy, powodując że gra nie działa tak jak powinna. To oznacza, że jeśli wrzucimy do folderu maps taką mapę to sama obecność tej mapy wystarczy do tego, żeby na innej nie konfliktowej mapie działy się dziwne rzeczy.
Sytuację ratuje trochę MMH55_Editor, a ściślej umieszczony w zakładce Tools - Advenced RMG, którego to właśnie narzędzia powinniśmy używać do generowania nowych map.
Do tej pory jest pięć w pełni kompatybilnych map z intenetu.
KIng_Mariusz
KIng_Mariusz
voncur
Lord Baffourd
Acid Dragon
Hayven
Kyrre
Nie odstrasza mnie na tych zrzutach ekranu matematyka, uważam że trzeba zrozumieć działania mechanik gry.
Kastore
kochan
Hayven
>>zlikwidowano talenty rasowe
Teraz jest możliwość grania bohaterami innej frakcji, rodem m.in. z H3. Dzięki temu jest więcej możliwości rozgrywki. Poza tym, każdy bohater ma dostęp jedynie do 12 spośród jakichś... 25 umiejętności (?), więc każda z klas pozostaje unikalna.
>>teraz każdy może być nekromantą, tworzyć artefakty akademii..
No nie do końca, chyba tylko Czarnoksiężnicy mają pewną szansę na trafienie Nekromancji (oprócz bohaterów Nekropolii, rzecz jasna), taki smaczek rodem z H2. Co do Akademii, to nie wiem.
>>skillwheel jest nie kompatybilny
Oryginalny - oczywiście, że tak.
>>a wyczytać z ich poradnika jest często nie wygodnie,
A tutaj się zgadzam, ale z drugiej strony - wszystko jest elegancko rozpisane w drzewkach, które można otworzyć z poziomu gry.
Kastore
Zastanów się dlaczego tak jest... :/
>>>Dodali sety artefaktów z 6
To źle?
kochan
A troszkę się zasmuciłem, ponieważ aby dobić standardową drogą do poziomu unikatowego talentu rasowego jest strasznie ciężko, robię zestaw np Akademią i okazuję się, że ta kombinacja jest nie prawidłowa. Muszę więcej czasu temu poświęcić.
@Kastore - Tytani Pioruna czy Burzy to jednostki strzelające, po to są by cisnąć piorunem, a tu nagle dostaję Kolosa z funkcją przywołania pioruna lub standardowego strzelca. Smutek po tylu latach. Co do Artefaktów z jednej strony nie jest złe, trochę urozmaicenie ale np. set Legionu nie mogę nałożyć na bohatera. Próbowałem z każdą rasą ale nic. Przy czym stare sety, na mapie przygody widać połączenie ale za to w ekwipunku nadal jest przy każdym "1/n " gdzie n to liczba całkowitego zestawu.
Etharil
Kastore
#Facepalm A zobacz proszę na statystyki tych ulepszeń z oryginalnej gry/
>>>np. set Legionu nie mogę nałożyć na bohatera. Próbowałem z każdą rasą ale nic.
Do you even read the description?!
>>>U mnie nekromantą byli Czarodziej, Rycerz i Demon także wiesz.
Ale szansa na dostanie nekromancji przez te klasy jest minimalna, poza tym Lord Corlagon i czarnoksiężnicy z RoE. :P
KIng_Mariusz
Trzeba ściągnięty plik wrzucić do folderu data. Nie wymaga rozpoczęcia nowej gry, działa na ekranie bohatera, ekranie awansu na kolejny poziom, ekranie spotkania się bohaterów i ekranie przeglądu królestwa.
Przygotowywana jest kolejna wersja moda RC8, w której będzie szereg kolejnych zmian (m.in. zmianie ma ulec część umiejętności) i zaimplementowane już wewnątrz moda koło umiejętności.