© 2003-24 Kwasowa Grota.
Wszelkie prawa zastrzeżone. Jakiekolwiek kopiowanie, publikowanie lub modyfikowanie tekstów grafiki i innych materiałów chronionych prawem autorskim znajdujących się na stronie bez wyraźnej zgody autorów jest zabronione.
Grafika smoka z logo strony autorstwa Silvii Fusetti.
Polityka prywatności i cookies. Redakcja, kontakt
Grafika smoka z logo strony autorstwa Silvii Fusetti.
Polityka prywatności i cookies. Redakcja, kontakt
Darkem
Belegor
Dark Dragon
Acid Dragon
Belegor
Drwal
Acid Dragon
Czyli w skrócie - zmiany w miastach nie powinny dotyczyć kampanii. Natomiast faktem jest, że takie Lilim w kampanii teraz mogą być groźniejsze, bo zadają więcej obrażeń. Z drugiej strony - już kiedyś zadawały, zanim Ubisoft to zmienił w którymś patchu, więc nie jest to aż tak nadzwyczajne.
J. M. Sower
Acid Dragon
Nicolai
Warmonger
Mav
Fandor
witchking
Nicolai
Acid Dragon
Godzilla B
Nicolai
Drwal
Acid Dragon
Aczkolwiek alternatywne jednostki są najczęściej silniejsze niż "nieulepszone standardowe", a czasami nawet silniejsze niż te ulepszone (np. Żywiołaki Światła są lepsze od Kirasjerów).
Wg mnie trochę to przypomina model rozwoju miasta z Disciples II.
Godzilla B
dvoytek
Wow. Już wypróbowuję. A jeśli chodzi o ulepszenia, to można jeszcze wcisnąć sukkuba przed lilima. Tekstury i model są już w edytorze. Wystarczy dać portret, wymyśleć jakieś statystki i zabrać ogień z animacji bicza(bo Lilim ma bicz rozdzielony na 3 i płomień też jest rozdzielony).
Nie jest to dużo roboty, ale mam to już przygotowane(poza statystykami).
Jeśli chcesz to mogę Ci przesłać paczkę z sukkubem.
Acid Dragon
Chyba, że ktoś zdecyduje się zainwestować w ten projekt kilkadziesiąt tysięcy euro, żeby stworzyć zupełnie nowe modele, tekstury i animacje.
Natomiast sądzę, że to dopiero początek modowania gry. Być może uda się przenieść jakieś jednostki z Heroes VI. Być może powstaną jakieś bardzo dobre modyfikacje istniejących (jak Biały Tygrys, który powstał na bazie Pantery Cienia). Być może będzie można wykorzystać większą ilość jednostek neutralnych, które dojdą w ewentualnym dodatku do gry. Zobaczymy.
dvoytek
Acid Dragon
witchking
Nicolai
witchking
dvoytek
Nicolai
witchking
Godzilla B
Matheo
Acid Dragon
Nicolai
Godzilla B
Nephretes
Jeśli ktoś przetrze szlaki i doda zupełnie nową jednostkę do H7, a nawet i importowaną z H6, będzie można się więcej zastanawiać i będzie to miało większy potencjał. Na ten moment gratuluję pierwszego poważniejszego moda do siódemki, ale nadal zamierzam omijać tę grę szerokim łukiem.
Kammer
Nicolai
Belegor
Nicolai
Nephretes
W każdym razie nie kiwnę palcem dopóki ktoś nie pokaże jest to możliwe i przede wszystkim w naszym zasięgu.
Acid Dragon
Inaczej sprawa się ma w przypadku siedlisk zewnętrznych. Tu bardzo chętnie najmuje również alternatywne jednostki do swojej armii. Prawdopodobnie dzięki temu, że alternatywne jednostki są teraz przypisane do właściwych frakcji i nie są już "neutralne".
dvoytek
Zupełnie nowa jednostka z własną animacją ;)
https://www.youtube.com/watch?v=jDedZj_arMg&feature=youtu.be
Sobieski
Nicolai
Acid Dragon
Sobieski
- 3 z 4 w podstawie,
- 3 z 4 w elicie,
- 1 z 2 w czempionach?
Acid Dragon
Bychu
MinosKing
Górski Krasnolud
Morgan Grin
A czy dałoby radę wyciągnąć z moda Tygrysy i dodać je jako jednostki neutralne?
Andruids
Morgan Grin
Podobnie z tygrysami. Wiem, że w dodatkowej kampanii się pojawiają, ale chętnie zobaczyłbym je w normalnej grze.
Andruids
Andruids
Acid Dragon
Tata
Idai
Żywioł powietrza z kolei świetnie reprezentuje Ojca Niebo, a ifryt w twierdzy jakoś tak bez uzasadnienia.
Karule
Aayren