Wszystkiego dobrego z okazji Świąt Wielkanocy! Niech miną Wam w szczęśliwej, spokojnej i radosnej atmosferze. I smoczych pisankach. Tego nigdy za wiele. My postanowiliśmy te święta spędzić na Enroth, otwierając w Grocie nowe komnaty - o Heroes II! Co nowego dołożyliśmy do opracowań, które już można znaleźć w sieci? Między innymi sporo ciekawostek, listę znanych modyfikacji i wszystkie przerywniki filmowe kampanii. Na szczególną uwagę zasługują też interaktywne ekrany miast. Wszędzie jednak staraliśmy się dołożyć coś nowego - w formie lub treści - aby warto było raz jeszcze odwiedzić krainy Enroth. Dział jest efektem wspólnej pracy całej hordy Grotowiczów: Dark Dragona, Bycha, Alamara, Hobbita, Nicolaia, Drwala i mojej. Also - special thanks to Orzie. Wszystkim dziękuję za poświęcony czas! A efekty możecie poznać odwiedzając nasze nowe: A jak już z Enroth wrócicie, to Alamar zaprasza do jeszcze bardziej osobliwej krainy ;). | Kastore - 7 lis - 14:25 Cezaros - 5 lis - 22:53 Andruids - 5 lis - 19:16 Kammer - 3 lis - 13:10 Anarion - 2 lis - 11:56 klimat93 - 1 lis - 16:42 Andruids - 1 lis - 02:41 edeksumo - 31 paź - 22:19 Majster - 31 paź - 21:29 Szaman - 31 paź - 14:11 James_Dean - 30 paź - 14:08 Agon - 29 paź - 03:12 Xfing - 27 paź - 20:17 VIP - 24 paź - 17:35 Alamar - 23 paź - 09:19 James_Dean - 17 paź - 12:20 AmiDaDeer - 15 paź - 15:19 Dydzio - 14 paź - 17:13 Garett - 12 paź - 16:18 Belegor - 26 wrz - 20:45 Soneilon - 23 wrz - 17:00 Hayven - 15 wrz - 16:01 Paskud - 15 wrz - 14:32 Kastore - 15 wrz - 01:59 Eggyslav - 14 wrz - 10:48 Bacus - 8 wrz - 18:03 Serd - 5 wrz - 19:20 Markham98 - 3 wrz - 22:59 Garett - 2 wrz - 18:48 Garett - 2 wrz - 18:46 Markham98 - 1 wrz - 00:50 Markham98 - 1 wrz - 00:46 Andruids - 30 sie - 22:20 avatar - 28 sie - 21:17 Hayven - 28 sie - 00:48 |
© 2003-24 Kwasowa Grota.
Wszelkie prawa zastrzeżone. Jakiekolwiek kopiowanie, publikowanie lub modyfikowanie tekstów grafiki i innych materiałów chronionych prawem autorskim znajdujących się na stronie bez wyraźnej zgody autorów jest zabronione.
Grafika smoka z logo strony autorstwa Silvii Fusetti.
Polityka prywatności i cookies. Redakcja, kontakt
Grafika smoka z logo strony autorstwa Silvii Fusetti.
Polityka prywatności i cookies. Redakcja, kontakt
Dark Dragon
Hellburn
Drwal
Tiger
PartyzantPL
Laxx
Wszystko szczegółowo dopracowane, świetne opisy...Jeszcze raz najszczersze gratulacje i oby tak dalej!
Mirr Skulblodh
Nicolai
Spurdo Sparde
Całej komnaty nie przeczytałem, bo już kiedyś miałem okazję zapoznać się z innym opracowaniem H2, więc większość tych informacji miałem już wcześniej w głowie. Z literówek rzuciły mi się w oczy:
>lokacje>Szczątki Statku
"To kiedyś było statkiem. Z rozwalonych drewnianych szczątku wyciągasz kupę złota, a może i jakiś fajny przedmiot."
szczątku
>lokacje>Obóz najemników
"Najemnicy z radością pokazują ci jak zwiększyć atak zasię swojego... miecza ;)."
zasię
>lokacje>Zaklęty krąg
"Wiadomo, że siedzenie wokół skąpo odzianych żeńskich osobnikó zwiększa szczęście."
osobnikó
>umiejęstności
"Każda umiejętność może może być rozwijana."
>bohaterowie>kampanijni
"Druga opcja to rozegranie scenariusza stworzonego przez gracz"
gracz
Doczepiłbym się też do informacji w "O ogrze..." mówiącej, że jedną z nowości w edytorze map jest generator map losowych - takowy generator był już w edytorze map z H1
No i czemu solucje są tylko do niektórych scenariuszy kampanijnych?
Bychu
Dark Dragon
"Każda umiejętność może może być rozwijana."
To jest akurat ok, reszta poprawiona.
>>No i czemu solucje są tylko do niektórych scenariuszy kampanijnych?
Dlatego, że nikt ich nie napisał :).
Nicolai
Alamar
Chromie (bez apostrofu i bez "e")
>>>"Każda umiejętność może może być rozwijana."
poprawione
>>>No i czemu solucje są tylko do niektórych scenariuszy kampanijnych?
Z chęcią zamieścimy brakujace, jeśli masz ochotę (i czas) je napisać.
Rok
desmond
No i widać, że kilka osób to opracowywało, bo według działu "jednostki" gargulec to jedna z najlepszych jednostek na tym poziomie, a w dziale "bohaterowie" możemy przeczytać, że gargulce są niezbyt silne.
Chyba też całkowity koszt rozbudowy miasta od poziomu wioski.nie wszędzie się zgadza (np. kamyki u rycerza).
Przydałby się też opis jaki jest %, że bohater danej profesji nauczy się X umiejętności/atutu.
Dark Dragon
>>No i widać, że kilka osób to opracowywało, bo według działu "jednostki" gargulec to jedna z najlepszych jednostek na tym poziomie, a w dziale "bohaterowie" możemy przeczytać, że gargulce są niezbyt silne.
Ale to się nie wyklucza, są bardzo dobre przez szybkość z jaką mogą unieruchomić wrogich strzelców. W ogólnym rozrachunku nie są jednak zbyt silne.
desmond
Samica ducha.
Poza tym wspomniany gargulec ma w opisie 5 hp - może stąd ktoś napisał, że jest niezbyt silny ;)
Tarnoob
Dark Dragon
Alamar
Gargulce są dobrą jednostką, jak na swój poziom, ale w ogólnym rozrachunku szybko giną. Może nie tak jak duszki, ale do np. Roka czy Gryfa im sporo brakuje, o nieumarłych lataczach nie wspominając.
Tarnoob
Znalazłem też jeszcze coś, co może być kardynalnym błędem. Autorzy fanartów wydali zgodę albo udostępnili je na zasadzie creative commons? Nawet jeśli tak, to wypadałoby podać autorów - nie tylko z grzeczności, ale też dla zaspokojenia głodu wiedzy tych, którzy chcieliby poznać coś więcej od tych autorów (np. ja).
Alamar
desmond
Według mnie gargulce są dobre na każdym etapie gry - mają b. dużą szybkość, więc zawsze się przydają do blokowania strzelców, a dzięki wysokiej obronie (najwyższej na swoim poziomie i wyższej niż gryfy) wcale szybko nie padają. Śmiem twierdzić, że właśnie przez takie bagatelizowanie gargulców Archibald przegrał wojnę, w następstwie czego urażone gargulce w kolejnej części przyłączyły się czarodziei.
Alamar
desmond
Poza tym zdanie, że gargulce są passé padło w konkretnym kontekście ("Drogie oddziały oraz niezbyt silne centaury i gargulce utrudniają początkowy rozwój"). A to nie jest prawda, bo połączenie wytrzymałych i szybkich gargulców, które mogą ściągać na siebie wrogów oraz strzelających centaurów, to najlepsze połączenie na start spośród wszystkich frakcji. Dodatkowo bohater z tymi jednostkami może się daleko poruszać, bo nikt go nie spowalnia, a ze zdolnością zwiad na zaawansowanym poziomie, czarnoksiężnik raczej wyraźnie odstaje od reszty w pierwszym tygodniu gry.
Jeszcze widzę błędy w tygodniowym przychodzie w zamku czarodzieja i czarodziejki, a u tej drugiej dodatkowo jako koszt rekrutacji błędnie wskazano siarkę. Z kosztem lepianki chyba też coś jest nie tak, bo wychodzi na to, że budowa katedry, czy innej piramidy pochłania mniej drewna i rudy niż ogrza chatka.
Dark Dragon
Alamar
Ależ oczywiście, to jest podstawowa strategia H1 i H2 - wymieniać jednostki na coś silniejszego. To nie Ashan, gdzie mieszane armie nie mają racji bytu (poza pewnymi scenariuszami), tutaj są one podstawą, zwłaszcza jak masz tytanów i smoki w jednej armii (a dodatkowo dżiny i duchy). Startowa armia czarnoksiężnika jest dobra do blokowania strzelców, ale ma już kłopoty w walce z typowymi "tankami" (choćby odporne na czary golemy). Wtedy same gargulce i centaury okazują się zbyt słabe.
MinosKing
MinosKing
Dark Dragon
Można też kupić w różnych sklepach w Polsce.
MinosKing
Kalohn
Gratuluję!
Tarnoob
morthi
Drobne poprawki (zakładka Lokacje - Opuszczona kopalnia - zdublowane "się")
Dział download - Muzyka z podstawki (GOG) (36.79 MB) błędny link (pobiera się Project Ironfist)
Dark Dragon
PartyzantPL
Dark Dragon
Sobieski
@Dark Dragon
"Pamiętajcie też o możliwości zmiany wyglądu! (przycisk obok logowania)."
Trochę szkoda że zmiana wyglądu polega na zmianie tła, a nie interfejsu na dobry i zły.
Acid Dragon
http://www.h2.acidcave.net/sphinx/lordhaart_h2.jpg
desmond