Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XDark MessiahHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały



Witaj nieznajomy.
FacebookRSS
W dniu dzisiejszym Ubisoft udostępnił nie tylko patch 1.7, ale także pierwszą kampanię z długo wyczekiwanych Tales of Axeoth. Czeka tam na nas kilka niespodzianek - m.in. fabularne wzmianki o Starożytnych oraz powrót niektórych elementów z Heroes IV jak choćby Białe Tygrysy i Ifryty. Na stosowny artykuł omawiający nowe scenariusze przyjdzie nam jeszcze poczekać, ale za to możemy przejrzeć pełną listę zmian najnowszej łatki.
Standardowo patch powinien pobrać się automatycznie zarówno na Steamie jak i Uplayu.

UPDATE: Jest też i zapowiadany artykuł o Zaginionych Opowieściach z Axeoth. Kampania "Unity" opowiada historię Genevieve Seymour, wędrującej po nowym, nieznanym świecie, gdzie trafiła na skutek Rozliczenia. Wydarzenie to zniszczyło nie tylko świat Enroth, ale też ponad stuletnią wiedzę o magii. Celem Genevieve jest odnalezienie zapomnianych zaklęć i stworzenie zupełnie nowej filozofii magii: Teorii Jedności. Jednakże zadanie to nie będzie łatwe, gdyż niewielu czarodziei jest skłonnych do podzielenia się swą cenną wiedzą...

Kampania zawiera zaś:
- 5 map;
- 2 nowe stworzenia - Białego Tygrysa i Ifryta;
- ok. 80 nowych bohaterów z portretami opartymi o dzieła artysty Heroes III-IV, George'a Almonda;
- 6 bohaterów kampanijnych, w tym Genevieve Seymour i Pherlona;
- ok. 30 nowych obiektów mapy przygody lub ich nowych wersji, by lepiej pasowały do świata Axeoth;
- 24 artefakty znane z przeszłości;
- kilka ścieżek dźwiękowych na licencji od Roba Kinga i Paula Anthony'ego Romero.

>> Intro do kampanii

Nicolai, Acid Dragon
Wasze komentarze (45)
18 lut - 15:31

Morgan Grin
Białe Tygrysy? Wow....czemu nie ma ich jeszcze w normalnej grze? :/
Pograłem w nową Kampanię z 5 minut, ale jak tylko usłyszałem muzykę z 4ki to niemal rozpłynąłem się na fotelu <3 Pojawia się wiele nowych budynków i siedlisk. Wie ktoś czy w normalnej rozgrywce też są dostępne?
18 lut - 15:33

Nicolai
@Up: Niestety nie, nowy kontent z Unity jest oparty na lokalnych modyfikacjach zawartych w scenariuszu.
18 lut - 15:34

Dark Dragon
Morgan Grin - budynki, bohaterowie, artefakty, jednostki etc. z Axeoth nie powinny pojawiać się w zwykłych rozgrywkach H7.
18 lut - 15:43
zbyniu1908
dostrzegliscie jakies bledy?
18 lut - 16:16

Nicolai
@Up: To znaczy?
18 lut - 16:19
zbyniu1908
jak interakcja budynkow w miastach? wskaznik obrazen podczas walki ktory czsasami falszowal
18 lut - 16:50

Markham98
Biały tygrys to nic innego jak przerobiona Cienista pantera.
18 lut - 16:59

Kurek
HURAAAA! Tęskniłem za tygrysami i za Ifrytami :D
Mam nadzieję, że można pakunek z nimi przenieść do własnych map, hmm?
18 lut - 17:05

Nicolai
@Markham98: You don't say :P
18 lut - 17:06

Andruids
Tak jak zauważył Markham, biały tygrys to zwykły reskin, ale nie mogłem się nie ucieszyć na jego widok : D
Z niecierpliwością czekam, aż będę mógł zasiąść do opowieści z Axeoth.
18 lut - 17:09

Nicolai
@Andruids: Ifryt to też reskin, ale... czy ktoś się z tym krył? Taki był zamysł ;) Zrobić DLC po kosztach.
18 lut - 17:14

Mav
Ciekawe, jak wygląda ifryt. :D
18 lut - 17:17

Acid Dragon
Cóż - to *darmowe* DLC. Wg mnie nie można oczekiwać budżetu na zupełnie nowe modele do czegoś, co z założenia nie przyniesie prawie żadnych zysków. Ale sądzę, że to miła odmiana od czasów Adventure Packów do H6, które również zawierały głównie nowe tekstury do istniejących modeli (np. Ptak Gromu, Widmowy Smok) i mniej map, a były płatne.

Jak na darmowy dodatek jest nieźle.
18 lut - 17:17

Drwal
Bawimy się w WoGa. :)
18 lut - 17:41

Markham98
Wiadomo jakie jeszcze doszły nowe jednostki?
18 lut - 18:24

Tarnoob
Gratulacje! :-) Nie mogę się doczekać zapowiedzi dodatku - mija już prawie pół roku od premiery, czyli czas najwyższy na decyzję.
18 lut - 18:33

Sobieski
@Tarnoob
H6 wyszło 13 października 2011, natomiast Cienie Mroku 2 maja 2013, więc po prawie 19 miesiącach. Analogicznie dodatek do H7 powinien się pojawić w kwietniu 2017.
@Dark Dragon
"budynki, bohaterowie, artefakty, jednostki etc. z Axeoth nie powinny pojawiać się w zwykłych rozgrywkach H7."
Masz na myśli tylko kampanie i scenariusze podstawki czy multiplayer też? Jeśli tak to trochę słabo. Po co robić tyle dodatków tylko dla 4? map.
18 lut - 18:38

Sobieski
Dodatkowo Cienie Mroku zostały zapowiedziane 4 października 2012, więc po prawie 12 miesiącach. Analogicznie dodatek do H7 powinien zostać zapowiedziany we wrześniu 2016.

Oczywiście wszystko to tylko teoretycznie, praktycznie to dodatku może nawet nie być.
18 lut - 19:13

Alamar
Albo też może być zapowiedziany wcześniej. :P
18 lut - 20:42

Acid Dragon
Dołączyłem do niusa link do polskiego intro "Jedności", do obejrzenia na naszym kanale YT:
https://youtu.be/pw1NODXqsD8
18 lut - 21:01

Markham98
Super, że narratorem jest ta sama osoba co z czwórki - Adam Baumann, przez co jest budowany klimat.
18 lut - 21:04

Shael
Hym, muzyka z tego intra na Waszym kanale brzmi jak jedna melodia z Wiedźmina 3 :o
18 lut - 21:07

Shael
Dokładnie w 1:00 się zaczyna jakoś, i przypomina to Fields of Ard Skellig
18 lut - 21:13

Markham98
Dokładnie, miałem takie samo odczucie.
18 lut - 21:15

Acid Dragon
W tym przypadku jestem pewien, że to wariacja jednego z utworów z Heroes 4. Przypomina melodię ze śniegu, ale może ktoś z lepszym słuchem muzycznym mnie poprawi. https://www.youtube.com/watch?v=4gNtmef_c-Y
18 lut - 21:32

Dark Dragon
@Shael - bo utwór z Wiedźmina bardzo przypomina Wandering Theme z H4. W sumie wiele osób już to wyłapało (czyżby mniej lub bardziej świadomy plagiat Wieśka?)
18 lut - 21:38

Nicolai
Mi się wydaje czy intro czyta Gaunter O'Dim?
18 lut - 21:50

Andruids
Tak jak skomentował Pan Romero. Ten charakterystyczny kawałek/chór/melodia jest utworem, z którego korzystało już kilku kompozytorów w tworzeniu swojej muzyki.
18 lut - 23:22
zbyniu1908
panowie tez macie spadki fps w grze? nie mowie ze po tym patchu bo od poczatku odkad gra jest to w pewnych miejscach mam spadki fps
18 lut - 23:25

Belegor
Podobne motywy występują również w anime Fairy Tail. Widać tak jak Andruids rzekł, to jest chwytliwy motyw i nie raz się go chwytano przy tworzeniu klimatycznych melodii. 2 nowe jednostki- można było się spodziewać. Czyli w akademii z DLC nie będzie niziołków, krasnoludów, smoczych golemów...czyli tak jak można było się spodziewać. Za dużo kasy by na nowe modele poszłoby.
18 lut - 23:56
zbyniu1908
nie przesadzajmy zeby robic nowe modele dla 5misji fajnie ze wogole takie cos zrobili zeby przypomniec troche klimat tamtych czasow a wedlug mnie to dlc jest swietnie opowiedziane
19 lut - 00:11

Szaman
Chyba to jedyna cześć/urywek/DLC/Nazwij jak, chcesz. Który mi się podoba, z całej tej brei od VI do VII. Śmieszne jest to, że „podoba nam” się to, co de facto stworzyło 3DO, a nie Ubisoft (muzykę, świat itp.) Mówcie, co chcecie, ale dla mnie Romero przy uberach się wypalił. Jego muzyka już na nie zaurocza jak w przypadku Heroes I-IV. Fabuła dodatku też nie imponuje i w niektórych momentach czuć „Heroes VII” i nie chodzi mi tu o grafikę co coś w tym stylu, wszak DLC jest zrobione na VII xD np. Intro, czuć, że wyszło spod cudzej ręki, jedyne co tam śmierdzi „3DO” to wzmianka o „statkach przybyłych z gwiazd". W tym intro też zbyt wiele było odwoływań do bogów itp. A wszak wiemy, że poprzednich częściach religia nie odgrywała większej roli w świecie Enroth, ba nawet sami magowie z Bracady nie zakładali, że magia pochodzi od bogów.
Dla mnie dodatek byłby idealny, gdyby zrobiono go dla Heroes IV (tak wiem, marzę).
19 lut - 09:30

Alamar
Gwoli ścisłości - utwory z H4 powstały na bazie wykupionych praw do utworów o brzmieniu celtyckim, dostępnych dla każdego zainteresowanego. Dlatego też muzyka z H4 jest podobna do tej choćby z gry Warlords Battlecry 2 czy właśnie z Wiedźmina 3 - ich podstawa jest ta sama.

@Szaman
3DO nie tworzyło żadnej gry z serii Might and Magic. Nie myl wydawcy (3DO) z producentem (New World Computing).

Mam pytanie odnośnie nowej kampanii: czy bohaterowie znów mają klasy i umiejętności nieprzystosowane do swoich czarów? Z tego co czytałem to czary, które dano im w księgach magii, nie mogą osiągnąć maksymalnej skuteczności.
19 lut - 17:40

Kastore
Wow, ifryt wygląda tak tandetnie. :P
19 lut - 20:58

Alistair
Ifryt jakoś taki za mało ognisty.
19 lut - 21:13
zbyniu1908
jak dla mnie ifryt wyglada dobrze
19 lut - 23:09

Nicolai
Ifryt to Solmyr z inną teksturką, aczkolwiek fakt.... dziwnie go pokolorowali. Powinien być ognisty, a nie czekoladowy.
20 lut - 10:50

dvoytek
@Belegor
Na nowe jednostki w darmowym DLC nawet nie liczyłem, ale miałem nadzieję, że chociaż przekopiują jakieś z Heroes VI, które pasują do miast z czwartej części.(wilki, cerbery)
20 lut - 15:22

Acid Dragon
Wilki akurat są w Heroes VII i w kampanii z Axeoth przewędrowały do sił Sylvanu.
20 lut - 17:17

Fandor
Lares wprowadzający do kampanii, tym mnie urzekli.
20 lut - 19:26
zbyniu1908
panowie wiecie jak odblokowac porty zebym mogl byc hostem? mam internet radiowy
21 lut - 21:09

Sydnej501
Mam do was pytanie dotyczące generatora map losowych w edytorze map. Od poprzedniego patcha ( a utrzymane w tym) nie mogę uruchomić map losowych stworzonych po patchu. Wcześniejsze działają lecz to tyczy się tylko nowych. Macie może tak samo ? A może wiecie jak to naprawić? Re-install nic nie daje. Dzięki za odp
22 lut - 15:16

dvoytek
U mnie działa dobrze. Testowałem na małej mapie losowej. Edytor zgłasza jakieś błędy mapy? Zbudowałeś oświetlenie?
Nie możesz ich uruchomić w grze czy w oknie edytora również? Najlepiej napisz o tym na forum, żeby nie było spamu w komentarzach pod artykułem.
22 lut - 21:23

Sydnej501
Nie robię tylko mapę losową zapisuje i przerzucam. Ja robię na ustawieniach największa mapa 6 graczy bez podziemi. Spróbuj zrobić na tych nastawach i powiedz czy działa. Przed poprzednim patchem wszystko działało
Nius archiwalny - możliwość komentowania została wyłączona.
JB
Bahamut - 24 kwi - 13:31
avatar - 23 kwi - 22:59
flapdzak - 22 kwi - 23:10
Setillos - 22 kwi - 11:30
Kammer - 22 kwi - 00:24
Alistair - 21 kwi - 10:32
Antalyan - 19 kwi - 20:25
Mateusz - 18 kwi - 01:12
Asderuki - 16 kwi - 21:37
Adolf_Egzekutor - 16 kwi - 16:12
Adolf_Egzekutor - 16 kwi - 16:11
Kastore - 15 kwi - 20:24
Mad Hatter - 14 kwi - 18:02
Creon Engineer - 13 kwi - 15:15
Matheo - 12 kwi - 15:35
Blaza - 6 kwi - 15:21
avatar - 6 kwi - 09:52
mrocznymag322 - 5 kwi - 20:59
mrocznymag322 - 5 kwi - 15:08
anonim1233 - 1 kwi - 22:48
Matheo - 27 mar - 17:47
Alamar - 21 mar - 10:10
Hieronim - 20 mar - 18:45
Hieronim - 18 mar - 15:46
Demorator - 13 mar - 19:04
red dragoness - 4 mar - 16:37
red dragoness - 4 mar - 16:24



© 2003-19 Kwasowa Grota. Wszelkie prawa zastrzeżone. Jakiekolwiek kopiowanie, publikowanie lub modyfikowanie tekstów grafiki i innych materiałów chronionych prawem autorskim znajdujących się na stronie bez wyraźnej zgody autorów jest zabronione.
Grafika smoka z logo strony autorstwa Silvii Fusetti.
Polityka prywatności i cookies. Redakcja, kontakt