Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XDark MessiahHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały



Witaj nieznajomy.
FacebookRSS
Nadszedł czas, by w końcu zobaczyć Loch w pełni, wliczając w to modele 3D jednostek czy ekran miasta.
Oprócz tego, pojawił się filmik prezentujący armię Lochu w akcji: raz przeciwko wojskom leśnych elfów, drugi raz przeciwko nekromantom.
Alamar
Wasze komentarze (31)
12 sie - 16:20

Alamar
Co jak co, ale ekran miasta, po tej purpurowej plamie w Heroes 6, wygląda bardzo dobrze.

Niestety, gorzej z modelami, szczególnie meduzy, która jest kopią Koralowej Kapłanki z HoMM6.
12 sie - 16:33

Alamar
Tajne animacje jak zwykle są zabójcze. ;)
12 sie - 16:54

Warmonger
Po raz kolejny wybudowali siedliska, a nie doprowadzili drogi.
12 sie - 17:24

Dark Dragon
Najgorzej jak dla mnie wygląda smok.
12 sie - 17:30

Yogoort
Po raz kolejny bawi mnie fakt, że ludzie potrafią sobie zaprzątać głowę takimi bzdurami jak brak połączeń między siedliskami. Cóż każdy ma swoje zboczenie ;) Sam obraz miasta jak każdy inny z 7mki - szału nie ma, jest po prostu poprawny. Modele jednostek tak pół na pół, idąc od najsłabszej jednostki podobało mi się coraz bardziej aż dojechałem do tego dziwnego konstrukta - moim zdaniem bardzo słabo widoczna jest różnica między wersją podstawową i ulepszoną poza tym zarzut jak po obejrzeniu artów - jakieś takie za chude są ;) Przy meduzach zupełnie mi entuzjazm wyparował, żeby nie powiedzieć, że zamienił się w potężne rozczarowanie, które osiągnęło apogeum przy smokach. Meduzy które są kopia Koralowych Kapłanek podobały mi ogromnie jako właśnie Koralowe Kapłanki, te z Lochu to jakieś dziwne wywłokowate klony. Smoki to totalna porażka i do tego kopia z 6tki - żeby chociaż rozciągnęli ten model na bardziej mięsisty i przysadzisty oraz przycięli im te beznadziejne skrzydła, które nie poruszają się jak skrzydła, tylko jakby ktoś je dorobił z kartonu, są sztywne, brzydkie, bez gracji i polotu. Dziwne mam odczucia po tej prezentacji. Kurcze w każdej frakcji muszą być jakieś poważne ale, chyba tylko Przystań i Twierdza wyrastają mi na frakcje najlepiej zaprojektowane i dobrane.
12 sie - 17:47

Yogoort
Swoją drogą w opisie zdolności rasowej, na podstronie Lochu, widnieją takie słowa: "stają się niematerialni i niewidzialni, ujawniając się dopiero, gdy są gotowi zadać cios" czyli jednak mroczniaki będą niewidzialne ? Chyba tak.
12 sie - 17:51

Alamar
To tylko opis, w filmiku możesz zobaczyć, jak to w rzeczywistości wygląda.
12 sie - 18:23

Kastore
Dopiero po filmiku zorientowałem się jak bardzo ta gra jest brzydka. :/
12 sie - 19:25

Nicolai
Ekran - Bardzo fajny, w porównaniu do H6 wręcz arcydzieło. Tylko w kilku miejscach zbyt na siłę chcieli przebić monotonię kolorami, które niekoniecznie się komponują.
Cień - Średni model z H6 z nowszą teksturką. Szału nie robi. Tylko zastanawiam się jak można być mistrzem skrytobójstwa w takim odpustowym wdzianku? Animacja nawet OK, ale my już ją widzieliśmy w poprzedniej części :P
Troglodyta - W porównaniu do szkicu wyszedł dużo bardziej demonicznie. Niby nic w tym złego, ale coraz mniej Troglodyty w Troglodycie. Swoją drogą ta jednostka ma w sobie coś z polityka. W trakcie głosowania kusiła podkopami. Teraz okazuje się, że to była kiełbasa wyborcza. Śmieszna animacja to jakieś nieporozumienie, ot drapiący się kamień.
Prześladowca - Rewelacyjna Łowczyni Demonów z podstawki, ulepszenie nieco gorsze przez te bibelociki. Taki outfit powinien mieć Cień, a nie jakieś brzytwopeleryny i kolcodredy. Śmieszna animacja? Odpowiem śpiewająco... nic ciekawego!
Minotaur - Powrót nijakiego modelu z H6. Wygląda jak Hulk w tanim cosplayu krowy, szału nie robi. Całe szczęście, że zrezygnowali z fioletu w ulepszeniu, bo byłoby jeszcze gorzej. Śmieszna animacja całkiem OK, ale ona jest z odzysku.
Wędrowiec - Nie wiem czemu, ale ta jednostka przypadła mi do gustu. Może przez przekłamanie proporcji gorzej niż na koncepcie, ale nadal jest fajnie, pomimo tej komicznie małej główki i praktycznie identycznego ulepszenia. Tylko po co robić z tego konstrukta na siłę? Śmieszna animacja taka sobie...
Meduza - Z tą jednostką w H7 jest jak z Dzikim Gonem. Na każdym kolejnym materiale prasowym wygląda coraz gorzej. Mockup przy głosowaniu był miodny, koncept był dobry, a model to już niestety słabizna. Na artworku tylko się sugerowali przy palecie barw, bo sama jednostka to Koralowa Kapłanka. Śmieszna animacja bardzo fajna i, o dziwo, nowa.
Hydra - Nie miałem wątpliwości, że będzie gorzej niż na genialnym koncepcie. Ciężko zamodelować jednostkę z tyloma głowami. No i animacja troszkę kuleje, ta jednostka się nie wije tylko ślizga jak na lodzie. Śmieszna animacja to wahadło Newtona, byłoby nawet ciekawie jakby zrobił je ktoś kto umie animować.
Czarny Smok - Powrót chudziny z H6. Szkoda tylko, że gdzieś się po drodze jakoś detali zagubiła... Podstawka fajna, ulepszenie jest po prostu zbyt złote. Śmieszna animacja to takie nie wiadomo co. Co tam się niby dzieje? Smoczek ziewa czy co?
Podsumowując dostaliśmy aż cztery jednostki z odzysku... Fajnie.
12 sie - 20:52

Yogoort
Kilka uwag:
- bardzo fajnie wygląda bohaterka Lochu
- wierzchowiec Lochu ten sam co w 6tce
- animacja ataku licza oraz meduzy jest dokładnie taka sama
- wciąż pokazane pola bitwy to puste, nudne przestrzenie
- wciąż efekty czarów w zasadzie nie istnieją

Kurcze, zaczynam mieć złe przeczucia, liczyłem, że półtora miesiąca przed premierą te dwa ostatnie punkty nie zaistnieją i ulegną znaczącej poprawie od czasu pierwszej bety. Czyżby się zapowiadały najpaskudniejsze czary w całej serii Herosów, biorąc pod uwagę lata wydania tytułu i możliwości techniczne jakie są obecnie ?
12 sie - 21:20

Kuririn
A na ostatnim lvl dali "motyla" coś się im tam potentegowalo...
12 sie - 21:31

Nicolai
Co do Bohaterki to rzeczywiście bardzo ładna, tylko szkoda, że siedzi na tej ślepej traszce z poprzedniej części. Swoją drogą z tego co na filmiku widzę to powróci Yrris. Na nim też zauważyłem, że Smoki są strasznie liche, a Rogacz SSJ to jakiś gigant.
13 sie - 00:14

Zehir-12
Skoro już wszyscy tak się dzielą opiniami to ja też się podzielę, tym co ja myślę :P
Jak dla mnie wszystkie ekrany miasta są ok, to znaczy, że dla mnie wystarczy taki poziom graficzny, a niektóre wypadają nawet lepiej niż w H6 (przykładowo ten właśnie loch)
Jeśli chodzi o jednostki:
- Zabójca wiadomo, to samo co w H6, tylko inne barwy, ale jednostkę lubię, więc mi to nie przeszkadza
- Trologdyta trochę dziwnie atakuje, ale tragedii nie ma, model jest ok
- Prześladowca dla mnie idealny, nawet ulepszenie. Po grafice obawiałem się, że te przesadne szczegóły będą się za mocno rzucać w oczy, jednak jedyne co tu widzę to te kolce na kuszach co aż tak mnie nie razi, a sam model jest bardzo dobrze zrobiony
- Minotaur w nowych barwach wygląda dużo lepiej; tak jak w przypadku zabójcy nie przeszkadza mi że jest niemal kopią tego z H6
- Wędrowiec dużo fajniejszy ma model niż szkic (bardziej w kontekście tego bez ulepszenia, bo to jego szkic mi się średnio podobał), może różnice między zwykłym a ulepszonym nie są widoczne aż tak, ale zmienia się jego kolor (z szarego na czarny) oraz maska i trochę to jego ciało
- Meduza szkoda że nie jest bardziej zróżnicowana od perłowych kapłanek, oprócz tego średnio mi do nich pasuje umiejka z tym ruchliwym strzelcem i nie do końca w końcu rozumiem jak będzie działać to jej spojrzenie (czy w zwarciu czy na dystans)
- Hydry mi się bardzo podobają, może nie są idealne, ale w porównaniu ze smokami znacznie lepsze :P
- Smok - z powrotu jego wizarunku akurat cieszę się najmniej...
13 sie - 00:19

Zehir-12
Co do filmu 2 uwagi:
1. Wygląda na to, że wysysanie życia u wampirów znowu będzie badziewne, jak w H6 :C Żegnaj dobry wampirze z H3 i H5
2. Jakim cudem 47 trologdytów jednym ciosem zabija 19 liszy? o.O
13 sie - 00:25

Zehir-12
A i jeszcze motyw muzyczny lochu dali :P Prawie nie zauważyłem...Ale jest bardzo fajny i po raz pierwszy pasuje w 100% do danego zamku, a nie jak reszta :/
13 sie - 00:48

Matheo
Fajny rysunek :)
13 sie - 09:41

Ursus
Chyba jednaj będę walczył hydrami.
13 sie - 10:31

Tego
Trochę szkoda, że Loch, który już jest moim ulubionym zamkiem w H7, zawodzi na tak wielu płaszczyznach.
Ekran miasta jest nijaki, nie podoba mi się ich styl w tej części, choć jest lepszy od poprzedniej.
Bardzo zawodzi ponowne wykorzystanie modeli meduzy i smoka (w przypadku skrytobójcy to tak nie razi) - zwłaszcza ten drugi wygląda sztucznie, jakby tekstury były w zbyt niskiej rozdzielczości. Meduza - cudowna na obu artach - w 3D zyskała niedorozwinięty wyraz twarzy.
Jednak bardzo mnie cieszy w tej części - po raz pierwszy od 3 - rozmiar jednostek. Wreszcie ogromne są te, które powinny być ogromne, a małe te, które nie mają powodu do bycia ogromnym (z potwierdzającym regułę wyjątkiem "knechta".).
13 sie - 10:33

Alamar
>>>rozmiar jednostek

...czego dobitnym przykładem jest jelonek. :P
13 sie - 10:51

Kurek
Ekran miasta- 11/10 Najlepsze miasto Lochu w historii M&M.
Modele 3D- FANTASTYCZNE (poza wychudzoną ćmą, której daję 8/10)
Jeżeli chodzi o Meduzę, problemem nie jest model 3D, bo jest on bardzo dobry, ale animacje mogliby zmienić, aby różniła się ona od koralowej.
13 sie - 10:59

Kastore
Ekran jak zwykle beznadziejny i za przeproszeniem ziemniaka na nim widać.
13 sie - 12:52
Haarald
Spojrzałem na obrazek przedstawiony w newsie. Chyba mi się wzrok popsuł. W pierwszej chwili myślałem, że patrzę na Sylwan. Ale jednak dobrze widzę. Coś mi nie gra z tymi kolorami. Szczególnie jasne niebieskie tło sprawia wrażenie, że widzę to miasto jakby było nocą na powierzchni, a nie pod ziemią.
13 sie - 13:03
lukkkk
Widzę, że Loch wywołał kontrowersje :)
Według mnie o wiele mniejsze niż np. Nekropolia albo Sylvan.

Ekran miasta WEDŁUG mnie jest świetny. Jednostki prócz meduzy i smoka także.

Jednak myślę, że pomimo wszystko w dniu premiery ta gra będzie wrakiem i dopiero pół roku (rok) łatania temu pomogą. Tylko czy wtedy nie będzie za późno???
13 sie - 14:58

kochan
Patrząc na H5 , H6 , H7 widać jedno : Twórcy zamiast poprawiać jednostki do poziomu który uszczęśliwi wszystkich idą tak jakby okresem historycznym czyli H6 < H7 < H5 , może i h5 był bajkowy ale Loch był lochem a smok wyglądał jak bestia a nie wyrośnięte połączenie świetlika z motylem .
Matrona była by bardziej pożądanym magiem niż to coś z wężowym odwłokiem. Tam przynajmniej były cycki a nie deska z przodu i z tyłu ;(
Od czasu objęcia Homm przez Ubi był piękny obraz miasta , gdzie scrollem robiłem wziuu i już byłem pomiedzy jednym budynkiem a drugim z bliska z daleka , 3d a teraz mam znowu 20letnią technologie miast 2d i to ma być gra roku.
Miało być tak pięknie a wyszło jak zawsze , a znając ubi jeszcze wyjdzie 32 patchów by to chodziło a potem 2394dlc by to grało + dlc z każdym księstwem ludzi i podległymi mu jednostkami , no bo co wilki i gryfy mogą a jelenie już nie ?
13 sie - 15:33

Orlando Boom!
Dla mnie to piątka z części od Ubi miała najlepszy Loch - miasto wyglądało okazale, a jednostki też wyglądały bardzo dobrze, czuć było inspirację w Warhammerze. Szóstka miała tylko dobrego Minotaura, reszta przypominała jakąś zgraję z festynu, którym był ekran miasta. H7 - widać progres, ale smok czy wędrowiec to porażka totalna, miasto jeszcze za bardzo kolorowe jak na mój gust.
13 sie - 15:54

Alamar
Z gier od Ubioftu Loch z Heroes 7 jest chyba najlepszy.

Nie jest to burdel mrocznych elfów z Heroes 5 (striptizerki są aż na dwóch poziomach wśród jednostek :P), gdzie dorzucono zniewolone minotaury, diplodoki udające hydry czy szare traszki ze skrzydłami robiące za czarne smoki.

Nie jest to też jedna wielka plama purpury jak w Heroes 6, gdzie każde ulepszenie musiało wylać na siebie wiadro tej farby (poza smokiem, bo on był już purpurowy). O ile skład armii był w miarę dobry, to jednak tamten Loch też posiadał głupoty, które nagle wszystkim przeszkadzają: Zabójcę, Smoka czy Mantykorę przerobioną z Lamasu. W praktyce jednak Lochem grało się chyba najciekawiej w całym Heroes 6, a to nie dzięki wyglądowi jednostek, ale ich zdolnością, gdzie Zabójca, Minotaur i Smok pokazywali swoje pazury. Jeśli w Heroes 7 te jednostki zachowają swoje atrybuty (a na razie wszystko na to wskazuje), to ich wygląd ostatecznie nie będzie miał znaczenia.

Gracze narzekają na Zabójcę, Meduzę czy Smoka. Tak, są to kopie z Heroes 6 i naprawdę nie są to najlepsze jednostki (w przeciwieństwie do np. minotaura). Jednakże w grze te jednostki były jednymi z lepszych na polu walki, a to się ostatecznie liczy, a nie jak ona wygląda, tym bardziej że i tak obecnie jednostek nie widać na polu bitwy czy mapie przygód. :P
Osobna sprawa to Powsinoga (Strider) :P, jedna z oryginalnych jednostek Ubi-Limbicu. Myślę, że po prostu niektórzy czują się rozgoryczeni, że nie dostali Mantykory czy Bezimiennego... ale to by oznaczało z kolei kopię niemal w całości armii z Heroes 6. Chyba starczy nam kopiowanie jednostek w wykonaniu Ubi, zresztą Nekropolia jest już jednym przykładem kopii z poprzedniej gry (nawet nowy wampir się teleportuje jak stary, a lisz atakuje ciemnością i obniża obronę celu - tak jak "nieumarły motylek" z H6).

Co do samego ekranu miasta - nie jest ono monotonne, fioletowo-brązowe jak w Heroes 5 czy jednokolorowe jak w Heroes 6. Mamy tutaj zielone grzybki, jak w siedlisku Troglodytów w Heroes 3, lawę, zbiornik wodny (nawet potwory muszą coś pić), purpurę i architekturę Bezimiennych (a więc i mrocznych elfów), ale bez zbędnej przesady oraz różne źródła światła (padające z góry czy z innej, większej pieczary). No i najważniejsze, mamy też budynki, które wyglądają jak domy mieszkalne (za statuą Malassy po prawej), a także i samych mieszkańców (Powsinogi w górnym-lewym rogu). Jak dla mnie, ten ekran miasta jest nie tylko najlepszy z wszystkich w Heroes 7, ale i z ekranów Lochu od Ubi.
W Heroes 6 mieliśmy jedną wielką plamę purpury, na której nie dało się rozpoznać poszczególnych budynków. Same budowle były nawet niezłe, ale przez kolorystykę oraz przez postawienie murów obronnych nic praktycznie nie dało się zauważyć.
Heroes 5 miało ekrany 3D, ale co z tego, skoro praktycznie cały Loch na nich zajmował tylko górę całego ekranu? Wszystko było wbudowane z stalaktyty, zaś centrum jak i dół całego ekranu były praktycznie puste (mury obronne, tawerna, ratusz z Graalem i stocznia).
13 sie - 15:58

pawllo
Mi się ekran Lochu podoba, ale i tak zawsze znajdzie się ktoś kto umie tylko narzekać. Najpierw dostaliśmy możliwość wyboru frakcji - ktoś płakał, że jego faworyt przegrywa i nie potrzebne jest to głosowanie. Potem dostaliśmy możliwość wyboru jednostek tychże frakcji - tu także wielkie żale bo dlaczego wygrała opcja ta a nie inna, beznadziejne głosowanie. Potem także wybór ekranu miasta i teraz też biadolenie.
Ja tam się cieszę, że twórcy tej gry wspópracują z fanami i dają nam tyle możliwości. Co prawda wiadomo, że są rzeczy, które nie wyjdą idealnie, ale trzeba się cieszyć z tego co mamy :)
13 sie - 16:08

pawllo
A co do Lochu w innych częściach: H5 miało fajny trójwymiarowy ekran miasta, ale beznadziejny line-up. Praktycznie same mroczne elfy. Zero Meduz, Mantykor, Bezimiennych, Troglodytów, Obserwatorów a to przecież najfajniejsze jednostki. Tylko Minotaury, Hydry i Smoki ratowały honor armii. No i kto to widział, żeby zwykła kobieta - Matrona Cienia była silniejsza od potwora, którym była Hydra.
W H6 nie grałem, ale Loch w tej części wydaje mi się spoko. Co prawda, ekran miasta nie jest perfekcyjny ale skład armii i jednostki były super.
H7 Tu wszystko zapowiada się świetnie. Ekran miasta świetny a line-up na takim samym poziomie co w H6 - większość fajniejszych i kultowych jednostek, czyli super. :D
13 sie - 19:02

kochan
Wyrażenie własnej opinii uznawane jest na narzekanie. Miło.
Jednostki w H5 lochu, może i były czyste rasowo, w końcu był to kilka set lat od 6 i kilkadziesiąt od h7 czyt. Mogli wymrzeć ^^ Ygg call był mroczno fioletowy a matrona niczym burdel mama wiedziała jak sprawował władze - w h7 zamiast niej mamy meduze która pasuje tam jak pięść do nosa - chodzi o model , gdyby była to jednostka zrobiona od podstaw , gdzie faktycznie wyglądała by jak Gorgona z mit.greckiej z łukiem byłby dużo lepszy efekt .
A ważka szara zwana czarnym smokiem wyglądała jak smok nie jak ważka , szczególnie jak latający smok z kultury celtyckiej a nie jak tu smok wyjęty z yugioh
Co do ekranu 2d i 3d , mówiąc ,że powinni zrobić przód na przód to te ekrany które dostaliśmy jako arty powinny zostać jako arty a ekipa ubi winna zrobić z nich 3d każdy byłby zadowolony nawet jakby modele były już średnie. W H6 zawiodłem się na tym strasznie , nie tylko ja , co czytałem recenzje tam był zawsze minus jak z poznania do nowosybirska .
15 sie - 21:37

Bluearga
Czy tylko ja uważam, że walki wyglądają póki co marnie?
Uwaga nr 1. Jednostki biegnąć do miejsca docelowego przechodzą przez inne niczym duchy.
2. Zaatakowana od tyłu jednostka odwraca się nagle dopiero w chwili ataku bez jakiejkolwiek animacji obrotu.
3. Ogólnie animacje są jakieś dziwne, zwłaszcza atak Hydry.

Gra ma mieć premierę już we wrześniu a takie rzeczy ciągle są w niej obecne... Czarno to widzę.
17 sie - 08:35

Yogoort
@Bluearga to, że jednostki przechodzą jak duchy przez inne to specjalna, rasowa zdolność Lochu - Całun Mallasy. Fakt, jest wiele mrocznych punktów do usunięcia przed premierą, które znając życie nie zostaną poprawione i zamiast pelnoprawnego tytułu dostaniemy rozgrzebaną w połowie produkcję która się powinna nazywać 3cią fazą bety a nie premierą. Chciałbym się mylić bo pokładam ogromne nadzieje w tej części ale UBI nie umie wyciągać lekcji ze swoich błędów - albo zwyczajnie ma to gdzieś, a co za tym idzie, ma swoich klientów gdzieś.
Nius archiwalny - możliwość komentowania została wyłączona.
JB
Górski Krasnolud - 2 lip - 17:39
Eggyslav - 28 cze - 20:50
Pointer - 26 cze - 11:32
Bajan - 26 cze - 11:27
avatar - 24 cze - 10:23
DoctorPlay - 17 cze - 14:54
Górski Krasnolud - 15 cze - 11:49
adamnavel - 15 cze - 08:00
AquaInferus - 11 cze - 10:32
zmudziak22 - 10 cze - 21:36
zmudziak22 - 10 cze - 21:15
Szaman - 10 cze - 16:29
Kammer - 8 cze - 21:27
Yaaqob - 8 cze - 12:19
avatar - 7 cze - 20:20
Kastore - 4 cze - 17:44
Krzesiwo - 2 cze - 13:06
animalish - 27 maj - 20:09
Kastore - 25 maj - 15:30
Yaaqob - 24 maj - 11:51
Ursus - 21 maj - 12:30
Warmonger - 20 maj - 18:55
LuckyClover - 19 maj - 08:41
avatar - 17 maj - 18:32
Serd - 10 maj - 19:30




© 2003-22 Kwasowa Grota. Wszelkie prawa zastrzeżone. Jakiekolwiek kopiowanie, publikowanie lub modyfikowanie tekstów grafiki i innych materiałów chronionych prawem autorskim znajdujących się na stronie bez wyraźnej zgody autorów jest zabronione.
Grafika smoka z logo strony autorstwa Silvii Fusetti.
Polityka prywatności i cookies. Redakcja, kontakt