Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XDark MessiahHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały



Witaj nieznajomy.
FacebookRSS
Dzisiaj zgodnie z zapowiedzią dostaliśmy pokaźnych rozmiarów artykuł. W nim Ubisoft przedstawia nam niemal nieograniczone możliwości personalizacji gry, które na pewno ucieszą moderów.

Tłumaczenie, jak zwykle, u nas:

Niestety dla fanów Lochu nie mamy równie dobrych wieści jak dla moderów. Na prezentację frakcji mrocznych elfów będą musieli jeszcze trochę poczekać, do Gamescomu. By umilić im oczekiwanie, Ubisoft zaprezentował wyszarzaną grafikę Obcego Troglodyty, który wraca po długiej przerwie do serii. Zapraszamy do dyskusji nt. Lochu na naszym forum.
Nicolai
Wasze komentarze (21)
31 lip - 23:53

Nicolai
Trochę Photoshopów i już wiemy jak Troglodyta może wyglądać w wersji polichromatycznej:
https://lh3.googleusercontent.com/-G-j9qm7MfYI/VbtQdSefZAI/AAAAAAAAAH0/hBtpwdDTgGQ/s896-Ic42/150730_IMG.jpg
1 sie - 10:31

Tego
Istnieje duża szansa, że z pomocą tych narzędzi moderskich H7 zapewni sobie nieśmiertelność. Cieszę się, że Ubi nareszcie zauważyło tę bardzo prostą zasadę: czego nie zrobi studio, dorobią moderzy.
Już nie mogę się doczekać dwóch wariantów każdego miasta - dziennego i nocnego albo mapy z ekranami z H3.
1 sie - 10:35

Drwal
No, jestem zaskoczony. W życiu bym się nie spodziewał, że Ubisoft ułatwi życie moderom.Teraz wystarczy nie schrzanić gry, a wszystko samo będzie się kręcić - jak z H3.
1 sie - 10:54

Yogoort
Mega plus za tak rozbudowane narzędzie UDOSTĘPNIONE DLA WSZYSTKICH ! Martwi mnie jednak jedna sprawa związana z modowaniem. W artykule jest informacja, ze dane modyfikacje są w obrębie konkretnej tworzonej mapy, z możliwością zapisania danych zmian i przeniesienia ich na następne projekty bądź podzielenia się tym z kimś ale....To będzie nadal działało w obrębie konkretnej mapy, nie będzie możliwości zmodowania całej gry daną zmianą tylko konkretne mapy (np ktoś zrobi Bastion to ten Bastion będzie dostępny jedynie w przerobionych mapach a nie będziemy mogli go wybrać jako grywalną frakcję), czy tez jak ktoś dopracuje statystyki frakcji to tez będzie to dostępne jedynie na określonych mapach. Chyba, że jakiś zręczny programista zrobi narzędzie, umożliwiające wprowadzenie danej zmiany na wszystkich mapach które gracz ma zainstalowane w folderze gry. Oby. Heh, sam nie mam zacięcia moderskiego ale w mapach scenariuszy na pewno zrobię sobie jakiegoś bossa :]]]
1 sie - 10:58

Vusapion
Wszystko ładnie, pięknie, a jednak nie bardzo. Z artykułu wynika, że wszytko co zmodujemy będziemy mogli mieć na mapie/mapach, a nie w całej grze. Powiedźmy, że zmienimy wszystko, spędzimy nad tym mnóstwo godzin, a efektem tego będzie modyfikacja na jednej mapie. W takim razie co z tego, że będzie można dokonywać szybko sporych modyfikacji skoro gra i tak nie zostanie zmieniona.
1 sie - 11:15

Morglin
Ja bym się wstępnie nie ekscytował, Might and Magic X też miało być super modowalne, a wyszło... no właśnie, chyba do tej pory nie ukazała się żadna modyfikacja do niego.
1 sie - 11:22

Nicolai
... i nie można tworzyć własnych umiejek. Aj Ci fani, dostają potężne narzędzie do modowania, a oni i tak narzekają :P W każdym razie jednostki można niby przenosić między projektami, więc nie jest tak źle. No i jeśli H7 zdobędzie popularność to jak nic znajdą się ludzie, którzy obejdą te ograniczenia.
@Morglin: Bo, by zmodować MMX trzeba było wykupić deweloperską licencję Unity, a to kosztuje... i to niemało. Toteż nie ma modów, bo nikt nie będzie inwestował sporo kasy specjalnie po to, by podmienić kilka modeli. W H7 jest inaczej, narzędzie jest darmowe i dostepne do wszystkich. Nikt nic nie musi dopłacać.
1 sie - 12:17

Kurek
Na pewno HVII będzie cudowną grą. Moim zdaniem lepszą od 1,2,4,5,6 części. Obawiam się także, że lepszą od HIII, co wywoła u mnie zawał w dniu premiery.
1 sie - 12:25

J. M. Sower
Nie narzekajcie tak ;P. To przecież pierwszy tak rozbudowany edytor w serii Heroes. Ja jestem bardzo uradowany (po pierwsze H7 idzie w kierunku naśladowania H3, a po drugie zyskujemy potężny edytor map). Zauważcie, że będziemy mogli podmieniać nawet modele 3D!

Oczywiście, nie mamy wsparcia twórców w sprawie modyfikowania samej gry, ale coś czuję, że i tu będzie szansa co nieco zmienić. A nawet jakby jej nie było, to pojawienie się takiego edytora i tak może poskutkować wieloma ciekawymi pseudo-modami ;). Może z czasem, jeśli ta odsłona będzie się cieszyć dużą popularnością (czego jej życzę), to może Ubi postanowi rozszerzyć nam pole do popisu i dać możliwość modyfikacji samej gry (pomarzyć zawsze można ;P).
1 sie - 13:02

Tarnoob
Fenomenalne! Nie mogę się doczekać adaptacji H3 w H7. :-) Podmiana modeli to cudo - być może spełnią się najskrytsze marzenia wielu fanów czyli zobaczenie Heroes III w trójwymiarze... Niezwykłe!
1 sie - 13:06

Drwal
Tylko najpierw te modele H3 trzeba skądś wziąć. :)
1 sie - 13:09

Kurek
Ja chciałbym spotkać jednostki z HVI i HV w HVII. Może uda się przenieść wszystkie :D?
A może razem z NCF? A może powstanie nowy, większy NCF? Może powstanie wiele nowych frakcji i bohaterów? TAK TAK TAK :DDDD
1 sie - 13:17

Kammer
Muszę przyznać, że jestem bardzo pozytywnie zapatrzony w tę nowinkę. Oczywiście, jest to pokaźny kombajn, w którym wiele będzie można zrobić. Samemu liczę, że H7 dorówna dwóm najlepszym odsłonom - H3 i H5.

I wiecie co? Przecież znaczna większość modów powstających w Kuźni powstaje na bazie modeli 3D. Wyobrażacie sobie przeniesienie ich do H7? Czy wyobrażacie sobie Forge w H7?
1 sie - 13:27

Nicolai
@Kammer: Dobra, dobra... wszyscy wiemy, że chodzi Ci tak naprawdę o Vori.
1 sie - 15:22

J. M. Sower
Modele pasujące do H3 nie będą pasowały do siódemki... niestety. Jednak ekrany miast można zaczerpnąć, tylko nieco obrobić ;) - przydały by się grafiki z wersji HD.

Zatem, jeśli miałby powstać mod upodabniający tę odsłonę do Trójki, to raczej widziałbym całkiem nowe modele, lub przeróbki tych z Siódemki i ekrany miast z oryginału (po pewnym obrobieniu w 2D). W każdym razie jest to multum pracy. Życzę powodzenia temu kto się na to porwie ;P.
1 sie - 15:25

J. M. Sower
No ale dodanie jednego miasta, to już inna sprawa ;). Jakby tak przerobić modele paru oryginalnych jednostek na coś takiego jak ujawniono na Prima aprilis i wrzucić nasz ekran miasta Forge...
1 sie - 15:48

Nemomon
Myślę, iż tak źle może niekoniecznie będzie. Jak ludzie skoncentrują się na tworzeniu paczek, zamiast map, to może w jakiś sposób uda się to modowanie ruszyć. W takim przypadku ludzie, mający dane paczki, mogliby je aplikować do swoich map lub ewentualnie edytować istniejące w grze mapy (edytorem), by dodawać do nich te paczki. W teorii wydaje się to być możliwym.

W artykule nie zostało to wspomniane; ciekaw jestem, czy wciąż będzie obowiązywać jakiś limit miast. Znaczy czy będziemy mogli jedynie edytować istniejące, czy też będziemy mogli dodać relatywnie nieskończoną ilość miast.
1 sie - 17:58

Warmonger
W H5 działało to tak, że mod zawarty w jednej mapie wpływał na całą gę. Było to przyczyną wielu nieoczekiwanych "błędów", ale jakoś działało. Sądzę, że stworzenie moda globalnego to tylko kwestia czasu.
1 sie - 18:37

Kurek
@Warmonger
Tak, ale mam nadzieję, że nie zepsuje to rozgrywki/ nie zabierze nam radości grania online przez niezgodność gry z oryginałem. Moim zdaniem, jeśli nie trzeba będzie podmieniać miast, ale tworzyć dodatkowe, a także jednostki, opcja podana przez Ubi-nox powinna nam wystarczyć. Wydaje mi się, że grę będzie można zmodyfikować nawet bardziej niż Warcrafta III. To cieszy :))
4 sie - 22:01
rad19dym
Czyli będzie można podmieniać modele jednostek? Tak, przeczytałem tekst, ale nie znalazłem nic na ten temat.
Nius archiwalny - możliwość komentowania została wyłączona.
JB
Górski Krasnolud - 2 lip - 17:39
Eggyslav - 28 cze - 20:50
Pointer - 26 cze - 11:32
Bajan - 26 cze - 11:27
avatar - 24 cze - 10:23
DoctorPlay - 17 cze - 14:54
Górski Krasnolud - 15 cze - 11:49
adamnavel - 15 cze - 08:00
AquaInferus - 11 cze - 10:32
zmudziak22 - 10 cze - 21:36
zmudziak22 - 10 cze - 21:15
Szaman - 10 cze - 16:29
Kammer - 8 cze - 21:27
Yaaqob - 8 cze - 12:19
avatar - 7 cze - 20:20
Kastore - 4 cze - 17:44
Krzesiwo - 2 cze - 13:06
animalish - 27 maj - 20:09
Kastore - 25 maj - 15:30
Yaaqob - 24 maj - 11:51
Ursus - 21 maj - 12:30
Warmonger - 20 maj - 18:55
LuckyClover - 19 maj - 08:41
avatar - 17 maj - 18:32
Serd - 10 maj - 19:30




© 2003-22 Kwasowa Grota. Wszelkie prawa zastrzeżone. Jakiekolwiek kopiowanie, publikowanie lub modyfikowanie tekstów grafiki i innych materiałów chronionych prawem autorskim znajdujących się na stronie bez wyraźnej zgody autorów jest zabronione.
Grafika smoka z logo strony autorstwa Silvii Fusetti.
Polityka prywatności i cookies. Redakcja, kontakt