Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XDark MessiahHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały



Witaj nieznajomy.
FacebookRSS
Zgodnie z przewidywaniami, dzisiaj Ubisoft zaktualizował podstronę Sylvanu na blogu developerskim. Możemy na niej przeczytać zebrane informacje na temat elfów, takie jak opis, filozofię, strategię czy komentarz Kaspara.

Jednak dla graczy, największą gratką będzie możliwość obejrzenia modeli jednostek z bliska oraz poznanie ich zdolności. Wszystkim miłośnikom easter eggów, którzy jeszcze nie zapoznali się z ukrytą treścią na stronach z jednostkami, polecamy sprawdzenie konami code.

Jednak to dopiero początek wiadomości na dzisiaj. Fanów statystyk na pewno ucieszy podsumowanie czerwcowej bety. Dla tych, którzy chcieli w nią zagrać, a przegapili szansę, też mamy dobrą nowinę. Będzie kolejna beta. Zobaczymy w niej dwie frakcje, które zwyciężą głosowanie.
(Zapraszamy też do wzięcia udziału w grotowej ankiecie).


Otrzymaliśmy jeszcze jedną informację, chociaż nie przekazano nam jej wprost. Bystre oczy fanów, które nie przegapią żadnego smaczku, zauważyły, że Nekropolię reprezentuje nowy szkic Lisza, zgodny z wynikami głosowania. Wszystkich ciekawych tego, jak wyglądały pozostałe opcje, zapraszamy do naszego portalu poświęconego Heroes VII:
Znajdziecie tutaj inne opcje wyglądu Wampira oraz Lisza i wiele, wiele więcej.
Nicolai
Wasze komentarze (46)
1 lip - 16:21

Acid Dragon
Yay! Najlepszą jednostką Elfów są świąteczne choinki! ^^^
1 lip - 16:27

Sobieski
Ta Księżycowa Łania.

Why Ubisoft, why?
1 lip - 16:30

kochan
Ja może sie nie znam na wszystkim ale o co chodzi z tym konami code?
1 lip - 16:32

Wellplay
@Sobieski

Why Democracy, why?
1 lip - 16:35

Sobieski
Teraz to już chodzi mi o sam wygląd, a nie fakt wyboru składu armii.
1 lip - 16:37

Acid Dragon
kochan - ten żart jest zrozumiały głównie dla starszego pokolenia graczy ;). Konami code był słynny na początku lat 90-tych. W każdym razie, pomijając wywód historyczny, należy po załadowaniu się strony z danym stworem na klawiaturze wystukać sekwencję kodu, aby zobaczyć ukrytą zawartość.
1 lip - 16:42

kochan
@AcidDragon Ja jestem ze starego pokolenia bo mario bros i kaczki były hitem dzieciństwa ale zastanawiam się gdzie ja znajde joystick żeby start wcisnąć :D
1 lip - 16:43

Wikist
"Armie Elfów mają zmienny skład, obejmujący liczne sprzymierzone jednostki duchów: Nimfy i Rusałki spośród wróżek"

No to rip. Czyli otwarcie powiedzieli wróżki. Echhh, oby to było tylko takie tłumaczenie, bo ten wyraz zabolał. :P
1 lip - 16:58

Acid Dragon
@kochan - a to pozdrawiam kolegę, Zapewne niedługo spotkamy się na oddziale geriatrii :P. Kod występował w kilku wariantach - ta nie wymaga przycisku "start" ;).
1 lip - 16:58

Wikist
"Niejednego kłusownika spotkał marny koniec, kiedy ginął zadeptany pod kopytami mściwych Księżycowych Łań."

xD
1 lip - 16:59

Eruanno
@Up

Słowo "wróżki" Cię zabolało? Mi wypaliło oczy po obejrzeniu modeli 3D. Jeszcze nigdy w życiu żadna gra tak bardzo mnie nie zawiodła. To jest jakiś ponury żart.

Na szczęście te wszystkie genialne dojrzałe arty nie zostaną wmieszane w ten bubel jakim jest MMH7. Mam nadzieję, że H8 wyswobodzi się spod szyldu Ubisoft i trafi w ręce profesjonalistów.
1 lip - 17:04

Wikist
Dlaczego ulepszony smok ma głowę z drewna, a nieulepszony z kamienia? Ulepszenie powinno zmieniać się na lepsze, a nie gorsze. :/ O ile podobał mi się z artów to ten model ulepszenia jest rozczarowujący.
1 lip - 17:16

Wikist
Chyba to już tradycja, że nieulepszony smok w Sylvanie wygląda lepiej od ulepszenia. :'(
1 lip - 17:28

Dark Dragon
Loch FTW! :D
1 lip - 17:42

Alamar
Jednostki nieulepszone wyglądają o wiele lepiej niż ulepszenia, ale to chyba już normalne w H7. Na szczęście modele 3D są mniej przesadzone niż szkice, zarówno kolorystycznie, jak i pod kątem wyrazu twarzy.

Zaś co do ulepszonego Drzewca:
https://www.youtube.com/watch?v=6ZDR1jbKY6k
1 lip - 17:53

Idai
W natłoku info zauważyliście, że mamy ujawnionego nowego licha ?
1 lip - 17:59

kuba13131315
jak uruchomić ten konami cod ?


1 lip - 18:00

Alamar
Owszem - wygląda... cóż, gdzieś już go widziałem (Warhammer?) i chyba za dużo żarł, bo spaślak się z niego zrobił. :P
1 lip - 18:08

Minastir
@kuba13131315 wciśnij w takiej kolejności:
↑↑↓↓←→←→BA
1 lip - 18:10

Minastir
Mi się bardzo podoba nowy lich, wygląda o wiele lepiej niż poprzedni :)
1 lip - 18:16

Nicolai
- Rusałki to jakiś żart, a ich atak powinien się nazywać Pogromca Epileptyków.
- Atak (Wielkiej) Druidki to "I have no idea, what I'm doing" :)
- Nadal mi się nie podobają chwasty porastające Zielonego Smoka. Niby powinienem się cieszyć, że Szmaragdowy ich nie ma, ale z drugiej to jest pierwszy przypadek kiedy podstawa ma więcej detali niż ulepszenie. Do tego czemu Szmaragdowy ma drewniany pysk, a Zielony kamienny?
- Starożytny Drzewiec to choinka :/
1 lip - 18:21

kuba13131315
Minastir wielkie dzięki

1 lip - 18:57

SzybciorPL
Jest lisz, jak i czarny smok :)
1 lip - 19:02

Nicolai
@Up: O Liszu już napisałem, a Czarny Smok jest z H6, więc nie zasługuje na newsa :P
1 lip - 19:07

SzybciorPL
@up: Znając Ubi to ten smok będzie w H7 ;p
1 lip - 19:28

Nicolai
@Up: Miałem tego świadomość przy aktualizowania newsa. W sumie to właśnie dlatego o tym nie wspomniałem, bo co miałem niby napisać? "Breaking news, Czarny Smok wygląda tak samo jak w H6"?
1 lip - 19:35

Alamar
A to jakiekolwiek zaskoczenie? Nawet podczas pokazu armii ciemniaków, smok miał szkic z H6.
1 lip - 19:37

Górski
Modele są EPICKIE. :)
1 lip - 19:56

Wikist
Weźmy zróbmy coś żeby ten szmaragdowy smok jakoś wyglądał. No panie i panowie.. jak tak można... no przepraszam... Wystarczy że zamienią drewniany pysk na kamienny i może ustawia głowę pod większym katem w dół jak u zielonego smoka, a nie "niby dumna poza" jak miało wyjść ale nie wyszło. To wygląda bardziej jak bagienny smok. Na takiego bagiennego smoka bym przystał, ale to. :/
1 lip - 20:29

Alamar
@Wikist
Wystarczy założyć szmaragdowi torbę na głowie i jakoś będzie wyglądać. :P
1 lip - 21:30

Matikun
Wy chyba jesteście ślepi z tym czarnym smokiem :P. OK wygląda podobnie, ale zdecydowanie nie tak samo.
1 lip - 22:20

Wellplay
Ja również jestem pewien że nie będzie taki sam.
1 lip - 22:32

Matikun
@Nicolai

Zobacz, jedyne co w nich jest podobnego, to kolory, ten z artu do bety jest wyraźnie tęższy, nie ma rogów i posiada zupełnie inny pysk, także nie podchodziłbym do niego tak negatywnie :D.
1 lip - 22:49

SzybciorPL
@up coś w tym jest :)
1 lip - 23:14

Wellplay
@Matikun

Ma rogi ale reszta się zgadza.
2 lip - 00:11

Nicolai
@Matikun:
- Niech Ci będzie, ten szkic ma więcej pomarańczowego (orange is new black xD).
- Fakt, niby jest tęższy.
- Na moje to te same pyski, może przekłamanie przez inny rzut Cię zmyliło?
- Rogi są tu i tu.
Czyli jedyne różnice to kolor i tężyzna, jeśli w pozostałych przypadkach masz też rację to zmiany są tak subtelne, że ja ich nie widzę.To już większe różnice są między postaciami na kolejnych panelach komiksu. Rozważałeś, że te rozbieżności mogą wynikać z tego, że mają nowego grafika? Model wezmą taki sam, ale zrobiono mu nowy szkic, by pasował do obecnego stylu 2D.
2 lip - 00:34

Matikun
Z rogami coś mi się pomyliło, chciałem napisać, że są krótsze niż u tego z H6. Myślę, że to może być lekko zmieniony model z H6 z inną teksturką.
2 lip - 00:36

Matikun
No i zdaje się wystarczająco różnić, jest zdecydowanie fajniejszy niż ten stary, przynajmniej na szkicu...
2 lip - 00:39

Nicolai
Jakby zaaplikowali mu tężyznę to rzeczywiście byłby fajniejszy. Co do większej ilości pomarańczowego to cóż... Może jestem dziwny, ale wyznaję zasadę, że Czarny Smok powinien być czarny. Dlatego też byłbym za odwróceniem barw w stosunku do H6, Podstawie dałbym złote wstawki, a ulepszenie dałbym czarno-fioletowe.
2 lip - 00:50

Kurek
1. Modele Sylvanu pięnke (poza tymi przeokropnymi smokami oczywiście)
2. Ten Lisz jest prześliczny! Jest idealny! Mimo, że najpewniej nie będzie miał kostura, jestem z niego bardzo zadowolony.
3. UWAGA! WAŻNE
Przestudiowałem model czarnego smoka z HVI i porównałem z tym malunkiem przedstawionym na głosowaniu. Różnią się 2 rzeczami:
- skrzydła nie mają kosmiczno-niebieskiego dymu/mgły (to dobrze)
- ma inną głowę, układ rogów, szczęka i oko (wygląda bardziej "męsko"- to dobrze)
Mam nadzieję, że zarówno smok, jak i lisz będą tak samo piękne w 3d jak na malunkach.
2 lip - 02:21
Weather
Ogólnie modele jednostek wyglądają zacnie, fajowskie skille tysz, ale mogli by poprawić szmaragdowego smoka, na splasharcie wygląda jakby miał o wiele więcej tych szmaragdów, zwłaszcza na szyi i plecach, na modelu są o wiele mniejsze. Ale pozatym to gites, fajne synergie, unikalne skille druidów, Drzewiec wygląda jak badass, gitara gra :D Oh, jeszcze głowę szmaragdowemu by ciut poprawili, zielony ma lepszy łeb.
2 lip - 10:57

ghalishthog
@Weather: Być może jeszcze troszkę go podrasują. Całość jest jednak imponująco spójna. Napracowali się i są efekty. Brawo! ;)
2 lip - 17:03

Wikist
To teraz popatrzcie sobie na model widmowego smoka i jego art. Nie wydaje mi się, że czarny smok będzie się aż tak różnił od tego co dostaliśmy w HVI. Ale pożyjemy zobaczymy.
3 lip - 15:25

Elliv
Wzór na otrzymanie Sylvańskiego Smoka:
Żywołak Ziemi + Kirin = Smok.

Część stworów Sylvanu to kalki ze Świątyni. Nic nowego.
3 lip - 17:22

Nicolai
@Up: Kalkami jest prawie połowa jednostek: Nimfa, Driada i Smok.
Nius archiwalny - możliwość komentowania została wyłączona.
JB
flapdzak - 28 cze - 22:21
Eggyslav - 28 cze - 20:50
Pointer - 26 cze - 11:32
Bajan - 26 cze - 11:27
avatar - 24 cze - 10:23
Castlebeck - 23 cze - 10:45
DoctorPlay - 17 cze - 14:54
Górski Krasnolud - 15 cze - 11:49
adamnavel - 15 cze - 08:00
AquaInferus - 11 cze - 10:32
zmudziak22 - 10 cze - 21:36
zmudziak22 - 10 cze - 21:15
Szaman - 10 cze - 16:29
Kammer - 8 cze - 21:27
Yaaqob - 8 cze - 12:19
avatar - 7 cze - 20:20
Kastore - 4 cze - 17:44
Krzesiwo - 2 cze - 13:06
animalish - 27 maj - 20:09
Kastore - 25 maj - 15:30
Yaaqob - 24 maj - 11:51
Ursus - 21 maj - 12:30
Warmonger - 20 maj - 18:55
LuckyClover - 19 maj - 08:41
avatar - 17 maj - 18:32
Serd - 10 maj - 19:30




© 2003-22 Kwasowa Grota. Wszelkie prawa zastrzeżone. Jakiekolwiek kopiowanie, publikowanie lub modyfikowanie tekstów grafiki i innych materiałów chronionych prawem autorskim znajdujących się na stronie bez wyraźnej zgody autorów jest zabronione.
Grafika smoka z logo strony autorstwa Silvii Fusetti.
Polityka prywatności i cookies. Redakcja, kontakt