Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XDark MessiahHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały



Witaj nieznajomy.
FacebookRSS
Beta testy Heroes VII trwają w najlepsze, a autorzy skompilowali dziś listę najczęstszych problemów oraz znanych bugów w grze. Z kolei dla reszty świata przygotowano nowy, 11-minutowy film typu "gameplay", dotyczący Przystani (poniżej). Ma on charakter wstępu do gry dla wszystkich graczy, a więc również początkujących. Fabularnie zaś dowiadujemy się, że bohaterem kampanii Przystani wcale nie będzie Ivan, jak można by się spodziewać, ale Thomas Wolf, którego historia wydarzyła się wcześniej, przed znaną nam wojną 10-letnią i dotyczy rebelii Orków, którą nasz bohater ma stłumić, albo... poprzeć ją.
Dodatkowo dostaliśmy jeszcze 3 screenshoty z podziemnej mapy kampanii Nekropolii.

Acid Dragon
Wasze komentarze (19)
5 cze - 23:29

Andruids
Hm... czyli w kampaniach H7 będą nieliniowe zakończenia podobne do H2...? Lubię to.
6 cze - 00:01

x-masakrator-x
B9M9-XLF9-R9QM-RMLL
Jestem nowym grotowiczem, chociaz sledzę i forum i newsy. Kto pierwszy ten lepszy ;)
6 cze - 00:19

Tallos
Przeca było wiadomo, że to nie Iwan będzie bohaterem Przystani, skoro gramy księstwem Wilka. Kampania Ivana będzie kampanią ostateczną, po przejściu wszystkich początkowych.
6 cze - 00:32

Andruids
Masakrator, to zdaje się ja byłem tym pierwszym, wielkie dzięki za podzielenie się kodem z drugim człowiekiem. Życzę Ci, żeby preorder Ci służył : >
6 cze - 00:56

Idai
No to ja byłem tym drugim :(, again :p
6 cze - 09:38

x-masakrator-x
Mam tylko nadzieję, że trafiło na dobrego testera :) Ja niestety swoją betą się nie nacieszę, bo start pokrył się z wyjazdem za granicę. Ech gdyby tylko wypuscili ją w terminie...
6 cze - 11:13

Wikist
Wciąż nie rozumiem dlaczego bohaterowie mają model z Księstwa Gryfa, podczas gdy gramy Księstwem Wilka. O.o
6 cze - 11:25

Idai
Z tego co wiem bohaterowie mają model z Księstwa Sokoła, a nie Gryfa. Czyli uzbrojenie charakterystyczne dla ówczesnego Imperium Sokoła. Widocznie jako szlachetni musieli zakładać zbroje fundowane przez cesarza.
6 cze - 13:57

Andruids
@Masakrator jeszcze raz wielkie dzięki. Niestety, póki co gra nie chce działać na Windowsie 10. Ale robię co mogę i walczę z całych sił, żeby mi ruszyła, najwyżej pożyczę lapka od taty : )
6 cze - 18:42

x-masakrator-x
@ANcientDRuids Z tego co wiem (z własnego doświadczenia głównie :P) beta jeszcze nie obsługuje wszystkich wariacji systemowych. Mi na przykład nie obsługiwało rozdzielczości 1920x1200. Musiałem grać w 1920x1024 z czarnymi paskami na brzegach ekranu.
7 cze - 11:28

Matheo
Ekran to tylko prototyp prawda? Przecież to wygląda gorzej niż w H1. Ekrany to zupełnie odmienny klimat i styl graficzny niż mapa. Te schody... Drzewo rozwoju miasta też nie wygląda. Ikony budynków zajmują mniej niż połowę całego pola.

Mapa wygląda świetnie, mechanika też zapowiada się rewelacyjnie. Jednak ekrany miast to dramat.
7 cze - 12:17

Morglin
Moim zdaniem to ekrany miast były w H1 najlepsze, więc nie dziwię się, że jest gorzej. :P

7 cze - 18:17

Kammer
Stworek wychodzi przed domek? :P
7 cze - 19:23

Morglin
Tak. Plus jeszcze naprawdę piękna, bajkowa stylistyka.

W betę H7 nie grałem, ale patrząc po screenach, to o ekranach nie mogę powiedzieć nic poza tym, że po prostu są - nie wyróżniają się zupełnie niczym i wyglądają jak tysiące innych artów w necie (robionych przez pojedynczych grafików). I jakkolwiek nie mam nic do grafiki tego typu, gdy widzę ją na np. deviantarcie (lub w grze niezależnej), to jednak w popularnej serii gier komputerowych o niemałym budżecie mi się po prostu nie widzi. No i, o czym pisali już inni, ta dwuwymiarowa, baśniowa grafika całkowicie gryzie się z trójwymiarową mapą przygody o zupełnie odmiennej stylistyce.
8 cze - 01:40

Andruids
Widziałem dużo zapierających dech w piersi artów, a te prezentujące się na ekranach miast w H7 są nie mniej, ni więcej, jak tylko drugorzędne.

I właśnie budżet jest mały. Więc... tia.

Ale przynajmniej jest coś, nie to co w H6 : p
8 cze - 13:47

Yogoort
na tym filmiku od 0.40 do 0.43 sekundy jest przelotka przez miasto Przystani, czyż nie mogły tak wyglądać ekrany miast? W formie 2D ofc. Bardzo fajnie to wygląda, grafika jest porządna, dojrzała i pasująca do tego co mamy na mapie przygody. Obecnie ta forma obrazu olejnego jako ekran miasta jest ni w pi.. ni w oko do reszty grafiki obecnej w grze.
8 cze - 21:29

Andruids
Ej właśnie... Yogoort dobrze gadasz.
9 cze - 12:02
lukkkk
Te Rakszasy ciut małe są na polu bitwy. Śmiesznie to wygląda. Tak jakby Cabir był znacznie większy i znacznie potężniejszy. A przecież to nie on zajmuje 4 pola. Fajnie gdyby zostało to poprawione i jednostki były jednak większa. Wkurzało mnie to w H5, wkurza mnie to i tutaj. Oby coś z tym zrobiono. Coś czuję w kościach, że premiera zostanie przesunięta...
Nius archiwalny - możliwość komentowania została wyłączona.
JB
Górski Krasnolud - 2 lip - 17:39
Eggyslav - 28 cze - 20:50
Pointer - 26 cze - 11:32
Bajan - 26 cze - 11:27
avatar - 24 cze - 10:23
DoctorPlay - 17 cze - 14:54
Górski Krasnolud - 15 cze - 11:49
adamnavel - 15 cze - 08:00
AquaInferus - 11 cze - 10:32
zmudziak22 - 10 cze - 21:36
zmudziak22 - 10 cze - 21:15
Szaman - 10 cze - 16:29
Kammer - 8 cze - 21:27
Yaaqob - 8 cze - 12:19
avatar - 7 cze - 20:20
Kastore - 4 cze - 17:44
Krzesiwo - 2 cze - 13:06
animalish - 27 maj - 20:09
Kastore - 25 maj - 15:30
Yaaqob - 24 maj - 11:51
Ursus - 21 maj - 12:30
Warmonger - 20 maj - 18:55
LuckyClover - 19 maj - 08:41
avatar - 17 maj - 18:32
Serd - 10 maj - 19:30




© 2003-22 Kwasowa Grota. Wszelkie prawa zastrzeżone. Jakiekolwiek kopiowanie, publikowanie lub modyfikowanie tekstów grafiki i innych materiałów chronionych prawem autorskim znajdujących się na stronie bez wyraźnej zgody autorów jest zabronione.
Grafika smoka z logo strony autorstwa Silvii Fusetti.
Polityka prywatności i cookies. Redakcja, kontakt