© 2003-24 Kwasowa Grota.
Wszelkie prawa zastrzeżone. Jakiekolwiek kopiowanie, publikowanie lub modyfikowanie tekstów grafiki i innych materiałów chronionych prawem autorskim znajdujących się na stronie bez wyraźnej zgody autorów jest zabronione.
Grafika smoka z logo strony autorstwa Silvii Fusetti.
Polityka prywatności i cookies. Redakcja, kontakt
Grafika smoka z logo strony autorstwa Silvii Fusetti.
Polityka prywatności i cookies. Redakcja, kontakt
Tallos
Tego
Nicolai
Nemomon
Tallos
Generalnie na plus, ale sam tam widzę sporo pustego miejsca - ikonki by mogli powiększyć.
Arial
Viking
@Tego Dziękuję za powołanie się na architekturę mojego rodzinnego miasta - od razu w Grocie zrobiło się bardziej swojsko :)
Nicolai
Giltos
http://www.duel.acidcave.net/hon/s05_Her_Aca_008.jpg
Bluearga
Ogólnie to nie ma zbytnio na co czekać, sama zapomniałam o tej stronie na dobre dwa tygodnie xD
AmiDaDeer
Górski
Zehir-12
Nie nie każdej akcji, patrz zaznaczanie jednostki i wejście do ekranu miasta :V
Ale tak teraz na serio, to dlaczego przy rekrutacji jednostek jest jakiś odgłos jakby z kuźni, jakby ktoś normalnie uderzał młotkiem w mieczyk xd co to ma do jednostek?
Eruanno
Nicolai
Minastir
Morgan Grin
Jestem też zachwycony, jak ładnie wgląda miasto Przystani na początku rozwoju. Śliczne <3
Aayren
Ursus
@Minastir : Może będzie guziczek, który chowa wszystkie paski i minimapkę w ekranie miasta.
SarShassar
Wellplay
Minastir
http://heroworld.gamerhome.net/screenshot/h7/20140816-IGN-HavenTownScreen.jpg
https://ubistatic-a.akamaihd.net/0004/prod/images/150507_Town_UI/Town_Screen.jpg
Tallos
Yogoort
Minastir
-
chodzi ci o coś takiego ? mi też by się coś takiego podobało :)
http://pliki.jaskiniabehemota.net/h5/uploads/files/scrnshot0902061019339su.jpg
marchewsz
A co do ekranu z HV alfa to był po prostu paskudny, lepszy był w finalnej wersji.
Haarald
Co do pizzy to jest sporo do ładowania w sloty. Jednak trochę szkoda, że mamy z góry narzucone ograniczenia. Spośród 10 kawałków przynajmniej trzy powinni byli zrobić wolnymi do wyboru.
Vusapion
@Minastir bardzo fajną masz stronę na Heroes Community. Sam bawiłem się w podobny sposób i tworzyłem jednostki w systemie 4-4-2. Nieco inaczej je zestawiłem i od razu z pełnym zestawem statystyk.
Co do newsa:
1. Zamek Akademii nie pasuje mi głównie z powodu tego białego koloru, który bardzo mocne gryzie się z każdym otoczeniem.
2. Interfejs Przystani wygląda naprawdę ładnie i choć początkowo bardzo chciałem miast 3D to teraz już mi to nie przeszkadza.
3.Drzewko rozwoju miasta jest bardzo przejrzyste i bardzo mądrze zaplanowane. Nie ma czegoś takiego jak w HIII gdzie w pierwszym tygodniu w niektórych miastach można było mieć jednostkę 7 poziomu i podobnie to było w HVI. Wiadomo, że początkowo nie będziemy wiedzieli jaki to jest budynek tylko po jego ikonie, ale jak na niego najedziemy to z pewnością będzie opis.
4. Okno rekrutacji jednostek jest źle zrobione i wygląda brzydko. Najlepiej zdecydowanie wyglądało to w HV. W HVI nie było tragedii, ale to teraz jest słabe, oby to zmienili.
5.Okno z machinami wygląda dobrze, ale nie wiem dokładnie jak to w praktyce działa, bo u góry mamy pokazane ikony budynków i tylko jedna jest zaznaczono, dodatkowo ceny są ale nie do końca wiadomo, czy za machiny, czy budynki.
6. Okno do rekrutacji bohatera jest bardzo przejrzyste, wszystkie statystyki, posiadana armia, jego wygląd oraz portret jest w jednym oknie i śmiem twierdzić, że wygląda to najlepiej z całej serii.
7. Targ prezentuje się nienagannie z od razu pokazaną procentową zniżką związaną z ilością posiadanych miast.
8. Gildia magów ma bardzo ładny wygląd i ikony zaklęć są świetnie zrobione. Widzimy Gildię Akademii która ma o 1 zaklęcie więcej na gildię, ale mimo to całkiem sporo zaklęć umieścili. Gildia to jedno, bo nie sądzę, że ktoś będzie w niej spędzał czas dłużej niż sprawdzenie po zakupie jakie zaklęcia się pojawiły. Ważniejsze jak będzie wyglądało okno z czarami podczas bitwy, bo to właśnie tam mamy największą styczność z zaklęciami.
9. Gildia złodziei wygląda średnio, ale o wiele bardziej interesuje mnie jak dokładnie będzie działać i dopiero wtedy zostanie oceniona.
10. Karawana na filmiku została przedstawiona w dobrym świetle i nie powinno być takiego problemu jak w HV gdzie czasem nie miała miejsca żeby wjechać. Dobry pomysł z jednostkami idącymi do zamku zamiast zawsze takiej samej karawany.
11. Fortyfikacje które dostały bonusy to miła odmiana. Pokazana jest dokładna wytrzymałość murów, obrażenie zadawane przez wieże oraz strażnicy, co do strażników to ja odczytałem z tego obrazka tyle, że stworzenia podstawowe przychodzą do garnizonu 5/dzień, a elitarne 2/dzień i maksymalna ich liczba to (60, 70, 15, 15).
12. Rozbijanie artefaktów i pozyskiwanie z nich surowców zastąpi umiejętność tworzenia artefaktów z HV i być może będzie bardzo pomocne, ale wolałbym wykuwać niż niszczyć.
13. Kupowanie zwojów to jest dla mnie zagadka. Czy kupienie zwoju będzie równoznaczne z nauczeniem się tego zaklęcia (tak jak w przypadku gildii magów) czy też dostaniemy zwój z ograniczoną ilością wyładowań tegoż zaklęcia?
14. Koło umiejętności. Po pierwsze trzeba przyznać, że prezentuje się ładnie i jest bardzo przejrzyste. Po drugie trzeba zauważyć, że jest to zmodyfikowana wersja którą dostaliśmy w HVI. Następnie mamy do czynienia ze sporym ograniczeniem i tutaj tkwi problem, rozumiem, że ma to wprowadzić urozmaicenie bohaterów, ale żeby takie coś działało dobrze, to potrzeba równorzędnych wszystkich umiejętności, gdzie jedna jest równa drugiej, ale to jest niemożliwe, podobnie jak równość i sprawiedliwość na świecie, po prostu nie można tego zrobić, chociażbyśmy zrobili wszytko co możemy. Ten pomysł nie jest całkiem zły, być może byłby nawet bardzo dobry, ale potrzebne byłoby coś co dałoby dostęp do reszty umiejętności. Takim czymś mogłoby być wybranie z tych 10 umiejętności 8 i przydzielenie ich tak jak teraz, ale 1 kawałek pizzy mógłby wybrać sobie gracz i jeden byłby losowo generowany (z procentową szansą jak umiejętności w HV).
15. Efekty dźwiękowe które przeszkadzają można ściszyć lub całkowicie wyłączyć, więc po co ten lament? Mnie akurat to nie drażni.
16. Ogólny wygląd początkowo nie sprawiał wrażenia pozytywnego u mnie, wydawał się za bardzo drewniany i brzydki, ale po tych kilku miesiącach widać, że kamienny brąz i elementy przypominające witraże wyglądają bardzo dobrze i świetnie się komponują. Ogólne wrażenie jest jak najbardziej pozytywne z małymi wyjątkami na razie.
marchewsz
Minastir
Kalohn
Podpisuję się pod uwagą Minastira. Panel bohatera jeszcze ujdzie, ale okienko minimapy w mieście wypadałoby wygasić bądź zmniejszyć, by nie przysłaniało niektórych elementów interfejsu.
Gildia magii jest aż nadto przejrzysta... gdy idzie o poziom zaklęć. Natomiast mam pewien problem z rozróżnianiem szkół. Mam na myśli przede wszystkim podobieństwa Woda-Powietrze i Pierwotna-Ciemność. Nie zawadzało to w poprzedniej części, bowiem tam czary nie były wymieszane. Tutaj kod barwny wymaga dopieszczenia, moim zdaniem. Sama otoczka to mało, przydałyby się bardziej dystynktywne tła.
To samo dotyczy tawerny - można by pomyśleć, że Luna jest jedną z bohaterek Przystani (no, z lekko obniżoną hemoglobiną). Brakuje mi jakiegoś znacznika, czegoś informującego o proweniencji bohatera.
Podoba mi się dość złożone drzewko rozbudowy miasta, w tym fortyfikacji. Ogólnie nie jest źle. Do mnie to trafia. ;)
Kurek
Ten szanowny Pan dobrze prawi, zgadzam się w 100%
Dodam jeszcze tylko od siebie, że elementy grecko-rzymskie widoczne na niektórych budynkach Przystani nie pasują do frakcji. Złoty Elrath? Wiadomo co o nim sądzimy.
Zehir-12
Zehir-12
Idai