Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XDark MessiahHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały



Witaj nieznajomy.
FacebookRSS
Dzisiaj Ubi-Nox opublikował kolejny artykuł dotyczący umiejętności. Tym razem poznamy wycinek SkillWheela dotyczący Przeznaczenia, czyli statystyki odpowiedzialnej za Szczęście. Umiejętność zwiększy jego wartość, a zdolności dadzą dostęp do zdarzeń losowych z nim związanych. Pełną rozpiskę możecie znaleźć na naszej stronie:

Nicolai
Wasze komentarze (21)
21 kwi - 23:43

Nicolai
Kiedy tłumaczyłem poziom Nowicjusza to zastanawiałem się kto zainwestowałby punkty biegłości w coś takiego, ale potem zobaczyłem co oferują na Ekspercie oraz Mistrzu i zmieniłem zdanie. Brak kontry czy negacja wrogiego czaru może nieźle namieszać.
22 kwi - 08:12

Alamar
Po wybrakowanych Okrzykach i Wiatrach, w końcu szczęście się do nas uśmiechnęło i mamy umiejętność, która posiada ciekawe zdolności... nawet na poziomie nowicjusza.

Gdyby twórcy tylko włożyli tyle samo wysiłku w pozostałe umiejętności...
22 kwi - 18:00

Kastore
"wzmocnienie podróżnicze"? :P
22 kwi - 18:05

Alamar
adventure buff :P
22 kwi - 18:06

Nicolai
Dosłowne tłumaczenie "adventure buff", wygląda na to, że w H7 będziemy mieć system bonusów na mapie przygody.
22 kwi - 18:15

Alamar
Zamiast premii za tereny rodzinne/magiczne z mapy przygód, teraz będzie trzeba wykupić właściwą zdolność bohaterowi. Podobnie będzie w przypadku Odkrywcy i terenu rodzinnego:

https://ubistatic-a.akamaihd.net/0004/prod/images/150409_Skillwheel/Skillwheel_Ability.jpg
22 kwi - 18:17

Nicolai
@Alamar: Bądź grotowym patriotą, linkuj do naszych zasobów:
http://www.heroes7.acidcave.net/sphinx/ability.jpg
22 kwi - 18:40

Tarnoob
Wygląda zachęcająco. Co prawda umiejętność mistrzowska prezentuje się gorzej od eksperckich - przecież zaklęć ofensywnych z zasady zawsze używało się rzadziej niż tych masowych lub nawet pojedynczych ulepszeń/osłabień stworów.
22 kwi - 18:40

Tarnoob
Tfu, co ja pacze, co ja piszem - tam powinno być "zdolność mistrzowska".
22 kwi - 20:32

Degraf
Przedobrzone szanse procentowe - będą musieli obniżyć, albo znów będziemy mieli paczkę "must have"...
22 kwi - 21:05

Kurek
1.Magia Chaosu zbędna dla bohaterów mocy
2."Magia Chaosu" kojarzy się z demonami, magią Urgasha. To troszkę nie pasuje do połowy frakcji. Jak Kapłan światłości może mieć zdolność bóstwa demonów?
3. Te ikonki są niestarannie zrobione, w heroes V i VI były ładniejsze, miały swój styl, a tutaj prostota i lenistwo.
4. Poza tym wszystko inne mi się podoba ;)
22 kwi - 21:15

Degraf
@KUREK - Kapłan światłości może nie mieć dostępu do poziomu mistrzowskiego. Może nie mieć dostępu do poziomu eksperta a nawet w ogóle nie mieć tego kawałka pizzy.
22 kwi - 21:25

Kurek
@Degraf
Ale wszyscy będą mieli dostęp taki sam.
22 kwi - 21:30

Nicolai
@Degraf: Ale gdzie masz szanse procentowe? Tylko przy Niestabilnej Magii. Aczkolwiek rzeczywiście 50% szans w jej przypadku to dużo za dużo. A to tylko jedna ze zdolności Przeznaczenia. Szanse na blokowanie kontry czy większy buff do obrażeń to absolutny must-have, o czym już wspomniałem w temacie dotyczącym SkillWheela.
@Tarnoob: Zależy od frakcji, ale rzeczywiście coś może być nie tak z tą zdolnością. Dla Lochu będzie absolutnym must-have, a dla Przystani zapychaczem.
@KUREK: No tak, nazwa trochę myląca, ale w H6 ustalono, że Szczęście to domena Chaosu. Tylko teraz jak o tym pomyśleć to gryzie się z Elfami z H5, które specjalizowały się w szczęściu. Co do ikonek to może nie są tyle mało staranne co nic nie mówiące. Magia Chaosu i Niestabilna Magia mają obrazki, które mogą równie dobrze reprezentować wszystko.
22 kwi - 21:31

Degraf
@KUREK - każda klasa będzie miała swoją indywidualną pizzę złożoną z różnych kawałków. Widać to po linki Alamara, gdzie jakaś klasa w ogóle nie ma leadershipa. Przy podejściu "wszyscy będą mieli dostęp taki sam" oznaczałoby to, że nikt nie miałby leadershipa.
22 kwi - 21:33

Degraf
@Nicolai - poza procentami na wejście są też procenty efektowe.
22 kwi - 21:45

Nicolai
@Degraf: Ale napisałeś szanse procentowe przecież, więc nie mówiłeś o procentach efektowych ;) Poza tym jakbyś czytał uważnie to wiedziałbyś, że każdy ma dostęp do mistrza w Przeznaczeniu :P
23 kwi - 01:28

Acid Dragon
Nie mogłem się powstrzymać - dodałem odpowiednie tło do tabelki ze zdolnościami ^^
23 kwi - 08:53

Idai
Acid dziękuję, z tym tłem w końcu jest to czytelne :) Szkoda tylko, że bez kaparów :(
23 kwi - 15:34

Nicolai
Kapary średnio nadają się na pizzę, musisz nawalić ich naprawdę sporo, by je wyczuć ;)
5 maj - 12:21

Tallos
Moja ulubiona umiejętność z H5, widzę, że tutaj też może nieźle namieszać.
Nius archiwalny - możliwość komentowania została wyłączona.
JB
flapdzak - 28 cze - 22:21
Eggyslav - 28 cze - 20:50
Pointer - 26 cze - 11:32
Bajan - 26 cze - 11:27
avatar - 24 cze - 10:23
Castlebeck - 23 cze - 10:45
DoctorPlay - 17 cze - 14:54
Górski Krasnolud - 15 cze - 11:49
adamnavel - 15 cze - 08:00
AquaInferus - 11 cze - 10:32
zmudziak22 - 10 cze - 21:36
zmudziak22 - 10 cze - 21:15
Szaman - 10 cze - 16:29
Kammer - 8 cze - 21:27
Yaaqob - 8 cze - 12:19
avatar - 7 cze - 20:20
Kastore - 4 cze - 17:44
Krzesiwo - 2 cze - 13:06
animalish - 27 maj - 20:09
Kastore - 25 maj - 15:30
Yaaqob - 24 maj - 11:51
Ursus - 21 maj - 12:30
Warmonger - 20 maj - 18:55
LuckyClover - 19 maj - 08:41
avatar - 17 maj - 18:32
Serd - 10 maj - 19:30




© 2003-22 Kwasowa Grota. Wszelkie prawa zastrzeżone. Jakiekolwiek kopiowanie, publikowanie lub modyfikowanie tekstów grafiki i innych materiałów chronionych prawem autorskim znajdujących się na stronie bez wyraźnej zgody autorów jest zabronione.
Grafika smoka z logo strony autorstwa Silvii Fusetti.
Polityka prywatności i cookies. Redakcja, kontakt