Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały



Witaj nieznajomy.
FacebookRSS
Mieliśmy już zakutych w metal i łańcuchy barbarzyńców Orków, więc dziś przyszedł czas na opis magicznej strony bohaterów Twierdzy. Oni również korzystają ze zdolności rasowej Szału Krwi zwiększającej szybkość i siłę jednostek na początku bitwy. Poznajcie więc wyznawców Ojca Niebo i Matki Ziemi:

Przyzywacz Burz
Przyzywacze Burz są wyznawcami Ojca Niebo, nie tylko zdolnymi zasiać podczas bitew szał w sercach sojuszniczych oddziałów, ale także przyzwać gniew swego boga i atakować potęgą błyskawicy, powodując ogromne zniszczenia na polu bitwy.
Główne umiejętności: Szał Krwi, Sztuka Wojenna, Magia Powietrza

Szaman
Szamani są mędrcami swego ludu, zdolnymi poskromić swój gniew, który jest ich błogosławieństwem i przekleństwem zarazem. Są też wykształceni i jednymi z najlepszych lingwistów na Ashanie. Potrafią jednak być dość efektywni w boju, dzięki magii Nieba i Ziemi.
Główne umiejętności: Szał Krwi, Odkrywanie, Cnota

Zaklinacz Ziemi
Są dziećmi i wyznawcami Matki Ziemi oraz obrońcami swego ludu. Ci zadziwiająco mądrzy nauczyciele są opiekunami wędrujących plemion, lecz gdy ich dzieci znajdą się w zagrożeniu, potrafią atakować zębami i pazurami jak pustynne lwice i z pewnością nie zapomnisz o niszczącej potędze magii ziemi, którą władają.
Główne umiejętności: Szał Krwi, Obrona, Magia Ziemi
Alamar
Wasze komentarze (10)
15 kwi - 18:33

Górski
Super. :) Choć nie ma zaskoczenia, jeśli chodzi o magię, bo tak jak myślałem, powietrze i ziemia. :)
15 kwi - 19:19

Elliv
Czy bohaterowiem magii nie powinni choć trochę widzieć? Dlaczego mają zasłonięte oczy? To nie wzbudza mojego zaufania do nich.
Ślepe krety.
15 kwi - 19:41

Kurek
Wybornie!
15 kwi - 19:57

MinosKing
Bardzo ciekawie się zapowiadają ci Dowódcy z Twierdzy używający magii powietrza jak i ziemi.
15 kwi - 20:28

Kalohn
Szaman bez magicznej umiejętności podstawowej jest chyba lekką niekonsekwencją? ;)
16 kwi - 10:03

WhyMe
Mnie ciekawi skąd orkowie posiadają swoje moce magiczne. Z tego co wiem za czary-mary odpowiedzialne są Smocze Bóstwa (wyjątkiem są magowie) a tych orkowie nie wyznają. Czyżby Sylanna i Ylath mieli potajemny romans z dzikusami? ;)
16 kwi - 10:11

WhyMe
Dodam jeszcze iż bardzo możliwe iż UBI dało nam wskazówkę dotyczącą neutralnej jednostki, jest nią Pustynny Lew - "these heroes can claw and bite as any DESERT LIONESS"
16 kwi - 13:28

Degraf
Może być tak, że szaman nie ma specjalizacji w żadnej magii a przez to szerszy dostęp. Pozostałe dwie klasy np. na full w swojej, pokrewna na "2 poziom pizzy" a pozostałe dostępne na 1 a szaman ze wszystkich dostępnych na 2 poziom. Ale to takie gdybanie, bez "barbarzyńskich pizz-skilli" ciężko powiedzieć.
16 kwi - 14:48

Idai
Dokładnie, szaman kosztem arcymistrzostwa jednego kawałka pizzy, może okazać się mistrzem 3 lub 4 kawałków pizzy.
16 kwi - 14:49

Szaman
Czuje się doceniony i ważny :D Studenci będą się o mnie uczyć xD
Nius archiwalny - możliwość komentowania została wyłączona.
JB
Szaman - 24 kwi - 20:19
Kodzo19 - 22 kwi - 16:11
Górski Krasnolud - 21 kwi - 18:03
Woo-Cash - 19 kwi - 13:37
Andruids - 19 kwi - 02:14
Pointer - 18 kwi - 23:40
Nicolai - 17 kwi - 20:56
Trolldaeron - 16 kwi - 18:45
Tarnoob - 13 kwi - 02:27
Tarnoob - 11 kwi - 00:39
Nezerith - 6 kwi - 09:58
Hayven - 5 kwi - 23:09
Major Disaster - 3 kwi - 23:14
Dydzio - 2 kwi - 18:04
Bajan - 2 kwi - 13:41
Andruids - 31 mar - 14:56
avatar - 28 mar - 20:57
mastercook - 27 mar - 22:50
Fandor - 27 mar - 12:13
Sobieski - 26 mar - 23:08
Jacob - 24 mar - 17:09
Bezimienny111 - 13 mar - 09:28
Andruids - 13 mar - 02:28
Kastore - 7 mar - 20:44
Alexei Griffin - 4 mar - 19:00
ShEv441 - 2 mar - 10:44
macowiec - 1 mar - 23:44
Kastore - 29 lut - 21:48
Godzilla - 29 lut - 17:46




© 2003-24 Kwasowa Grota. Wszelkie prawa zastrzeżone. Jakiekolwiek kopiowanie, publikowanie lub modyfikowanie tekstów grafiki i innych materiałów chronionych prawem autorskim znajdujących się na stronie bez wyraźnej zgody autorów jest zabronione.
Grafika smoka z logo strony autorstwa Silvii Fusetti.
Polityka prywatności i cookies. Redakcja, kontakt