Ubi-Nox przedstawił główne założenia systemu umiejętności.Możemy się z niego dowiedzieć jak kształtuje się koncepcja zdolności w H7. Wizualnie będą one ułożone na planie koła na wzór Heroes 5, ale za sprawą dowolności przy ich wyborze i restrykcji frakcyjnych najbliżej im będzie do systemu z poprzedniej odsłony. Jednak nie martwcie się, Ubisoft nie zapomniał o tradycjonalistach, będzie istnieć możliwość przywrócenia losowości znanej ze starszej części. Pewną nowością jest opcjonalny system autoskillowania, w którym komputer za nas rozwinie umiejętności bohatera (Ubisoft w służbie niezdecydowanym). Tłumaczenie artykułu można przeczytać na łamach naszego portalu: Wygląd koła umiejętności przedstawiony na zrzutach nie jest ostateczny. Pojawiły się liczne głosy, że w obecnej formie nie jest wystarczająco czytelny, wiec zostaną podjęte prace nad uczynieniem go bardziej przejrzystym. Według zapowiedzi od jutra zaczną pojawiać się artykuły omawiające poszczególne umiejętności i zdolności. Poznawać je zaczniemy od Okrzyków wojennych. | avatar - 24 kwi - 22:19 Szaman - 24 kwi - 20:19 VIP - 24 kwi - 15:17 Kodzo19 - 22 kwi - 16:11 Górski Krasnolud - 21 kwi - 18:03 Woo-Cash - 19 kwi - 13:37 Andruids - 19 kwi - 02:14 Pointer - 18 kwi - 23:40 Nicolai - 17 kwi - 20:56 Trolldaeron - 16 kwi - 18:45 Tarnoob - 16 kwi - 15:04 Tarnoob - 13 kwi - 02:27 jbnp5 - 11 kwi - 19:48 Tarnoob - 11 kwi - 00:39 Nezerith - 6 kwi - 09:58 Hayven - 5 kwi - 23:09 Major Disaster - 3 kwi - 23:14 Dydzio - 2 kwi - 18:04 Bajan - 2 kwi - 13:41 Andruids - 31 mar - 14:56 avatar - 28 mar - 20:57 mastercook - 27 mar - 22:50 Fandor - 27 mar - 12:13 Sobieski - 26 mar - 23:08 Jacob - 24 mar - 17:09 matikarlito - 23 mar - 13:41 matikarlito - 22 mar - 17:19 Bezimienny111 - 13 mar - 09:28 Andruids - 13 mar - 02:28 Kastore - 7 mar - 20:44 Alexei Griffin - 4 mar - 19:00 ShEv441 - 2 mar - 10:44 macowiec - 1 mar - 23:44 Kastore - 29 lut - 21:48 Godzilla - 29 lut - 17:46 |
© 2003-24 Kwasowa Grota.
Wszelkie prawa zastrzeżone. Jakiekolwiek kopiowanie, publikowanie lub modyfikowanie tekstów grafiki i innych materiałów chronionych prawem autorskim znajdujących się na stronie bez wyraźnej zgody autorów jest zabronione.
Grafika smoka z logo strony autorstwa Silvii Fusetti.
Polityka prywatności i cookies. Redakcja, kontakt
Grafika smoka z logo strony autorstwa Silvii Fusetti.
Polityka prywatności i cookies. Redakcja, kontakt
Wyznawca Pustki
Bacus
Kammer
Jestem bardzo ciekaw, czy ten system przebije ten z Piątki, który uważam za najdoskonalszy ze wszystkich, z jakimi mieliśmy do czynienia.
Nemomon
Co do artykułu, w pierwej akapicie popraw to (daj spację po kropce i zamień "które" na "których"): "dłuższych rozgrywek.W grze są dostępne Zdolności Arcymistrzowskie, które nie można"
tutaj: "że specjalizacja to słuszna strategia, może to być prawdą jeśli masz jakiś" zamiast przecinka dałbym średnik, aczkolwiek może dlatego, iż staram się używać na siłę średników.
"ofensywna, druga defensywna, a trzecie zrównoważona." <-- "trzecia"
"Każdy poziom doświadczenia dostarcza Ci jednego punktu. Możesz zbierać je, ale nie przynosi to żadnych korzyści." <-- wcześniej (oraz później) pisałeś "twojego" z małej litery, więc się zdecyduj, czy używasz wielkich liter, czy małych.
Wyraz "Was" też bym pisał z małej litery, bowiem nie odnosisz się do konkretnej osoby, tylko jakiejś nieokreślonej grupy. Z drugiej strony, skoro przez cały artykuł zwracałeś się do jednej osoby, to tak dziwnym jest na sam koniec zwracać się do grupy.
Nicolai
@Kammer: Ja Ci nic nie kazałem.
@Nemomon: Cii... bo przez Ciebie Alamar poczuje się zbędny. A tak na serio to dzięki za uwagi, już poprawiłem co trzeba.
Kurek
Można tak jeszcze długo wymieniać! Czy nie lepiej było w HVI, gdzie każda FRAKCJA miała dostęp do kilku szkół magii, które można z nią skojarzyć. Szamani znali wszystkie magie z wyjątkiem pierwotnej (nie kojarzy się z dziką naturą), demony nie znały magii wody i światłości, bo pochodzą z piekła ;p
PS
Bohaterowie mocy z Twierdzy nie powinni znać magii w ogóle, bo to przecież barbarzyńcy!
Idai
Co do obaw KURKA wydaje mi się, że magiczni bohaterowie nie będą mieli wcale małego dostępu do szkół magii. Zauważ, że w kole umiejętności można osiągnąć tylko 3 arcymistrzostwa. Każdy rodzaj bohatera ma 3 ulubione umiejętności i tylko w nich osiągnie arcymistrzostwo. Nie oznacza to jednak, że nie będzie miał dostępu do innych szkół. Nie osiągnie w nich jednak wyższego poziomu niż mistrzowski lub ekspert. Spodziewam się, że zdolności bojowe u magów będą zatrzymywały się zasadniczo na ekspercie, a większość szkół magi dobije do mistrza.
Na przykładzie Zaklinacza widzę to tak:
Główne umiejętności: Metamagia, Magia Pierwotna, Magia Ziemi i w nich może zdobyć arcymistrza.
Taki mag obok tych trzech szkół, może potencjalnie mieć w swoim kole jeszcze trzy jakiekolwiek szkoły magi np. woda, ogień i powietrze, które może opanować mistrzowsko.
Jako, że Zaklinacz był nieukiem w swoim potencjalnym kole ciemność i światło może opanować tylko na poziomie eksperta.
I tak podzieliłem pizze na 8 kawałków (siedem szkół i metamagia), a jeszcze trzeba wyciąć dwa kawałki. Niechaj ma np. walkę i obronę.
Bardzo mi podoba się taka pizza :)
Bacus
Dzięki Acid!
Acid Dragon
Zresztą tak całkiem serio, wśród VIPów jestem w obozie "random skills", uważając obecny system za nieoptymalny pod względem różnorodności i wartości "rozrywkowej". Jednakże doceniam fakt, że pod względem ilości wyborów i "ulepszania" bohatera umiejętnościami obecny system i tak dostarcza więcej możliwości niż chociażby w Heroes III.
MinosKing
Koło umiejętności wydaje się ciekawą opcją, może to i lepiej że każdy bohater będzie miał inne oddzielne umiejętności znajdujące się nim.
PS: Acid Dragon jak zawsze skromny;]
XaRRo
Jeden plus, że różne klasy mają dostęp do innych drzewek(czy tam: kawałków pizzy), więc zamiast 1 builda dla wszystkich może być 1 na klasę :P
Na całe szczęście będzie możliwość losowania. O ile nie będzie się dało zdobyć wszystkich umiejętności jedną postacią.
Wolfheart
Nicolai
Degraf
Kurek
Obyś miał rację!
Warmonger