Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały



Witaj nieznajomy.
FacebookRSS
Wyniki głosowania na nowe szaty Lisza i Wampira zostały potwierdzone. Zwycięzcami rewii mody oficjalnie zostali więc Kapłan Śmierci oraz Krwawy Potwór
szczegółowe wyniki∙ The Priest of Death => 36 %
∙ The Undead Sorcerer => 29 %
∙ The Ancient Mummy => 35 %

∙ The Vampire Knight => 25 %
∙ The Night Lady => 37 %
∙ The Blood Monster => 38 %

Przypomnijmy też jak wyglądały pierwotne projekty (klony) z H6
Gdy minęło embargo nastąpił istny wysyp nowych materiałów na temat Heroes VII i Twierdzy.
Pojawiły się m.in. wywiad z Erwanem Le Bretonem oraz wywiad z Julienem "Marzhinem" Pirou. Dowiadujemy się z nich m.in. że:
  • W grze pojawią się tury jednoczesne.
  • Istnieje możliwość, że w fabule Ashanu, w przyszłości pojawią się kolejne frakcje, poza kanoniczną dziewiątką.
  • Odnośnie Arachnopolii - twórcy przyjęli krytykę do wiadomości i w ewentualnych przyszłych grach aspekt pająka ma być stonowany (gdy wpływ kultu na Nekropolię jest słaby).

  • Nowe grafiki dotyczące gry:
    Zapowiedzi i relacje portali:
  • Wrażenia portalu Gry Online
  • Wrażenia portalu Gram.pl
  • Wrażenia portalu Onet
  • Wrażenia portalu Eurogamer
  • Zarys fabularny kampanii Twierdzy

  • Ciekawostki (link):

    Ciekawostki z paryskiego M&M Day

    Alamar
    Wasze komentarze (37)
    30 mar - 21:50

    Nicolai
    Nawiązań do Skyrimu część druga... W TESV mieliśmy Falmerów strzelających z łuku na słuch, tutaj mamy Szamanów rzucających fireballami na węch.
    30 mar - 22:58

    Lyokoheros
    Kolejne Frakcje poza 9... czyli że oprócz tego, że ostatecznie będziemy może mieć(po paru dodatkach) oprócz przystani, akademi, twierdzy, nekropoli, lochu i sylwanu także inferno, fortece i sanktuarium jeszcze jakąś nową frakcję(jeśli tak to po wyjściu wszystkich dodatków koniecznie muszę mieć siódemkę!)? Czy po prostu sióma frakcja będzie czymś nowym?
    Choć na razie pewnie pozostanie czekać i domyślać się co Soft:Ubi nam w swej łaskawości raczy dać... choć muszę przyznać, że VII zapowiada się obiecująco... ale nie wiem czemu wracają do tego interfejsu graficznego z V... to krok w tył, ten w VI był znacznie lepszy.
    30 mar - 23:00

    Garett
    Ubi rozważa możliwość dodania miasta, którego jeszcze nie było w Ashanie!? :O

    A tak na serio, to się zdziwię, jeśli to prawdopodobne nowe miasto będzie należało do innej frakcji, niż Zakon Pustki.
    30 mar - 23:01

    Travis
    http://www.gry-online.pl/S022.asp?ID=10374

    Premiera na wrzesień? nowość!
    30 mar - 23:02

    Dru
    Martwi mnie to wybieranie umiejętności dla bohatera. Owszem wygląda to lepiej niż w H6 gdzie można było wybrać prawie wszystkie umiejętności dla każdego bohatera. Tutaj wygląda na to, że każda klasa będzie miała swoje koło umiejętności, jednakże liczyłem na jakiś element losowości...
    30 mar - 23:06

    Acid Dragon
    System losowych umiejętności ma się jeszcze pojawić - jako opcjonalna alternatywa dla obecnego.
    30 mar - 23:15

    Aayren
    Emmm... Widzicie to kupowanie jednostek w filmiku? Gość kupuje jednocześnie 3 bohemoty i 6 cyklopów, i resztę wojsk oprócz... wiwern. O co kaman?!
    30 mar - 23:41

    Acid Dragon
    Oprócz bazyliszków, nie wiwern. Nie przejmuj się tym za bardzo - to wersja alfa. Na ekranie rekrutacji są możliwe do kupienia zarówno Cyklopi, jak i Behemoty, choć w praktyce jest to niemożliwe. Ponieważ gracz próbował nająć wszystkie 8 rodzajów jednostek (wiwerny były niewidoczne), to na bazyliszki nie zostało miejsca w garnizonie i nie zostały najęte.
    30 mar - 23:58

    Yogoort
    cóż, wiem jak spędzę przyszłego sylwestra - będę grał w grę, HEROES7 ! :]]]]]]
    31 mar - 00:27
    matt
    Według redaktorów Onetu dostaniemy Inferno w płatnym DLC :D
    31 mar - 01:10

    Acid Dragon
    Dementuję. Ta informacja jest nieprawdziwa. Potwierdziłem to dzisiaj w Ubisofcie.
    31 mar - 08:11

    Nicolai
    Nowe frakcje poza kanoniczną dziewiątką? Pewnie Zakon Pustki i/lub Smoczy Rycerze, no ewentualnie "Wolne" Miasta.
    31 mar - 09:28

    Alamar
    Mamy cały Nieznany Wschód, Tajemnicze Południe, mroźne pustkowia na północy a zapewne i nowy kontynent za oceanem na zachodzie. Nie wspominając już o tym, że po ewentualnym mrocznym zakończeniem Mrocznego Mesjasza :P powinno być wiele miejsca na nowe frakcje, więc dlaczego ograniczać się tylko do opisanych już frakcji?
    31 mar - 10:20

    Acid Dragon
    Z rzeczy, które mi przychodzą do głowy w tym względzie to przede wszystkim fakt, że na innym kontynencie historia mogła się potoczyć zupełnie inaczej. Chociażby magowie nie stworzyli orków, a frakcją barbarzyńców mogliby być zielonoskórzy (ogry, trolle, gobliny). Również Nieumarli mogliby być inni, nie wydzielając się z jednego z domu magów. Zaś ludzie nigdy nie mieliby "świętego imperium" i dalej czciliby Ylatha.

    Zaś z zupełnie nowych frakcji na pewno jest możliwa jakaś frakcja "mroźna" (wiemy już na pewno, że w Ashanie istnieją potwory typu Yeti, śnieżne lisy, etc.), czy frakcja żywiołaków ("kuźnia żywiołów"). Niewykluczone, że ze zlepków kilku różnych ras może się też zrodzić frakcja "piracka" (morskie elfy, syreny, niektóre nagi, niektóre orki).

    Ale ostatecznie to tylko gdybanie.
    31 mar - 10:41
    serghi
    Przepraszam, że zapytam, może zostanę zjedzony od razu za to pytanie, ale na razie wiem o 6 frakcjach w MMVII a tutaj piszecie o tym że poza 9 będą następne.
    Czy coś wiadomo o dodatkowych 3 ?
    31 mar - 10:42

    Zehir-12
    No proszę xd wierzchowiec, który nie jest koniem, to mi się podoba xd Szkoda tylko że nie będzie słonia w Akademii :CC chyba, że to kiedyś zmienią ;)
    31 mar - 10:43

    Zehir-12
    A Erwan jak zwykle z tym swoim głupawym uśmieszkiem xd
    31 mar - 10:57

    Acid Dragon
    @serghi - nie piszemy o frakcjach w H7, ale o frakcjach w Ashanie. Fabularnie w Ashanie jest 9 frakcji (oprócz sześciu, które są w H7 są jeszcze Sanktuarium, Inferno i Forteca) i do tej pory żadna gra, począwszy od Heroes V, nie mogła wyjść poza ten zestaw. Ta informacja oznacza, że być może np. w Heroes 8 zobaczymy kiedyś coś zupełnie nowego, a nie tylko kolejne przetasowanie dziewięciu frakcji Ashanu.

    Może nie było to zbyt jasne w niusie, więc wprowadziłem drobną korektę.
    31 mar - 11:03

    MinosKing
    No proszę nie sądziłem że poza 6 proponowanymi rasami będą jeszcze jakieś nowe :O a to ci dopiero niespodzianka, ciekawe tylko czy to aktualna informacja a nie np. pogłoska, domysły?

    Bohaterowie Twierdzy wyglądają interesująco, tylko czy wierzchowiec orków aby pasuje do Pustynnych klimatów?
    31 mar - 11:11

    Yogoort
    ja bym co prawda na początek wolał żeby dodali te brakujace 3 frakcje a nie zapędzali się tak daleko w przyszłość i mówili o nowościach. 3 brakujące obecnie w H7 frakcje, dla każdej wprowadzić dwa dodatkowe line upy do wyboru dla gracza (co z finansowego punktu widzenia chyba raczej bedzie niemożliwe ale jak już gdybamy to i ja popuszczę wodze marzeń), lub chociaż po dodatkowej jednostce do wyboru na każdy tier (jak w H4)nie tylko te najmocniejsze, porządny generator map losowych, walki z bossami (co mnie się osobiście strasznie podobało w 6tce), zmieniające się w czasie walki pola bitwy (np rozpadające się mosty, spadajace głazy blokujące przejścia, wylewające rzeki itd itp) i 7mka mogła by zjeść inne części cyklu bez przystawki.
    31 mar - 11:14

    MinosKing
    @ Acid Dragon aha czyli jednak ja również coś źle zrozumiałem no cóż dziękuję za informację. Czyli wychodzi na to że będzie 6 Frakcji w MMH7, a te o których wspomniano to są jako Fabularne w Ashanie okej więc wyjaśniło się;)

    31 mar - 14:31
    Szymtronix312
    Czemu w bitwie brali udział i cyklop i behemot
    31 mar - 14:44

    Nerevar
    Bo to była rozgrywka pokazowa, więc chcieli pokazać obu czempionów?
    31 mar - 15:26

    Warmonger
    Grafika jest fantastyczna.
    Natomiast dynamiczna mapa przygody sugeruje, ze autorzy za dużo grali w Tomb Raidera i tym podobne tytuły. Sztuka dla sztuki.
    31 mar - 16:22

    Fandor
    Lisza trafiłem, ale Wampirzycy niestety nie, szkoda. Wg mnie powinni razem z którymś ze swoich retconów całkiem wyeliminować wpływy z Heroes 3 i zrobić jak najbardziej inne frakcje, a potencjału jest dużo w Ashanie jeżeli chodzi o frakcje, jednak znając życie dostaniemy 1 nową w którejś części to pożegnamy się z podstawowymi bo nie byli w tym czasie ważni :P.
    31 mar - 17:58

    Xesasi
    Jestem niesamowicie podekscytowany tą grą, a jest to co dopiero alfa !!
    To jest mój ulubiony zestaw jednostek twierdzy z wszystkich części, a do tego wygrały moje dwie opcje :)
    Mam nadzieje, że to będzie ta gra, która przynajmniej dorówna H3 w czasach jej świetności. Trzymam mocno kciuki.

    O nowe rasy nie dbam, osobiście marze po prostu byśmy kiedyś dostali pozostałą trójkę.
    31 mar - 19:27

    Zehir-12
    @Travis
    Lepiej niech się tak nie śpieszą z wydawaniem H7. Pod względem rozwiązań w grze/grafiki i tak dalej wszystko jest ok, ale nie chcę mieć powtórki z zabugowanego H6
    31 mar - 20:44

    Dru
    Mi również Twierdza bardzo się podoba mimo, że nigdy nie byłem zwolennikiem tej frakcji :) Jednakże bardziej ciekawią mnie kwestie mechaniki rozgrywki. Mam nadzieje, że więcej coś powiedzą w tym aspekcie ;)
    31 mar - 21:33

    Fandor
    Mnie najbardziej interesuje stabilność gry, jeżeli ma być powtórka z ich ostatnich gier, że patche naprawiające kilka błędów będą wprowadzać jeszcze więcej to nie ma sensu kupować :P
    31 mar - 22:26

    Kurek
    "Wg opinii szczęśliwców z Paryża, jednostki generalnie posiadają za mało umiejętności, co czyni je "nudnymi"."
    No właśnie! To jest duuży problem. Dlaczego nie jest tak, jak w heroes vi, gdzie system zdolności jednostek był wzorowo bogaty!?
    31 mar - 22:59

    Kastore
    >>>Dlaczego nie jest tak, jak w heroes vi, gdzie system zdolności jednostek był wzorowo bogaty!?

    Masz na myśli zawalony śmieciowymi umiejętnościami, których długość opisu niekiedy mogłaby zawstydzić długość wywodów Tarnooba? Tak, tego właśnie nam trzeba.
    31 mar - 23:08

    Lyokoheros
    Ja tak popieram kurka i uważam, że rozbudowany system zdolności jednostek był dużym atutem VI i dodawał wyjątkowości i taktycznego znaczenia nawet tym słabym jednostkom.
    31 mar - 23:28

    Kastore
    Wprowadzał niepotrzebny chaos. Poza tym nie potrzeba pierdyliarda umiejętności dla każdej jednostki, żeby urozmaicić rozgrywkę. Wręcz przeciwnie, gra staje się nudniejsza. Przykładowo - kiedy musisz wykazać się większą kreatywnością: gdy masz wszystko podane na tacy i możesz z łatwością osiągnąć upragniony cel, czy kiedy masz podane tylko niektóre składniki i musisz coś wykombinować, żeby owy cel zdobyć? Dlatego też jestem przeciwny dzieleniu jednostek jedynie na trzy poziomy. Najczęstszy argument za brzmi: "Bo trzon zyskuje na taktycznej ważności", ale moje pytanie jest następujące - "Dlaczego pierwsze jednostki w ogóle miałyby zyskiwać na sile? Po co takie uproszczenia?". Czy nie byłoby kreatywniejszym i bogatszym dla rozgrywki zrobić po staremu - od jednostek bardzo słabych, po bardzo silne, które paradoksalnie trzeba traktować równie poważnie by wygrać? Do wyjątkowości też się nie zgadzam. Trzy obrazy o kolorach: czerwonym, zielonym i niebieskim są względem siebie bardziej wyjątkowe od trzech czerwono-zielono-niebieskich, mimo różnych natężeń barw składowych.
    1 kwi - 00:08

    Kurek
    @Lyokoheros
    No właśnie o to chodzi! Duża ilość zdolności specjalnych sprawia, że każda jednostka staje się ważna i taktycznie odmienna, co dodaje jej sensu.
    Podaję przykład:
    Wampir i Lord Wampków w HVII. Zdolności: nieumarły, drenaż życia(picie krwi), czujność
    Brakuje tutaj: Zaświatów(HVI), teleportacji(HV i HVI), braku kontrataków, Torporu(HV TOE), beznamiętności(HVI) i Światłowstrętu(HVI).
    Te zdolności dodałyby wampirkowi cech, które uczyniłyby go bardziej wyjątkowym.
    1 kwi - 00:11

    Kurek
    @Kastore
    Jedyne jednostki, które miały za mało zdolności to Wściekły Kirin i Wcielenie Pustki, faktycznie można powiedzieć, że przy nich ciężko było się połapać.
    1 kwi - 01:36

    Kalohn
    Zgadzam się z Kastore'em. Jedna czy dwie zdolności specjalne, a i to nie komu popadnie, w zupełności wystarczą.
    Moim zdaniem to właśnie nadmiar talentów i nafaszerowanie nimi każdej kreatury i kreacji ujmują wybitności jednostkom bardziej prominentnym, a zarazem wywołują odczucie przesytu, wnoszą monotonię wszechobecnych aur i uzdrowień.
    Wyważone pod tym względem Heroes III może posłużyć za przykład.

    Cieszy mnie wybór wampira. ;)
    1 kwi - 01:38

    Vusapion
    Z jednej strony zgadzam się z Kurkiem, że faktycznie jest za mało umiejętności, ale to co było w Heroes 6 było zbyt mocno zagmatwane.
    Przydałyby się umiejętności aktywne, czyli te które może gracz samemu uruchomić podczas bitwy, a nie mnóstwo pasywnych którymi byliśmy uraczeni w poprzedniej części. Raczej się to nie zmieni i dostaniemy mało umiejętności tak samo jak to było w trójce, bo 4 frakcje mają już gotowe jednostki i zmienianie ich właściwości to zbyt dużo roboty dla Ubi.
    Nius archiwalny - możliwość komentowania została wyłączona.
    JB
    Sir Galuf - 29 lis - 00:11
    Belegor - 28 lis - 23:52
    Alistair - 26 lis - 23:22
    Darkstorn - 21 lis - 15:33
    Akad - 18 lis - 12:43
    Garett - 15 lis - 19:25
    Majster - 13 lis - 15:31
    Xfing - 11 lis - 00:56
    Anarion - 2 lis - 11:56
    klimat93 - 1 lis - 16:42
    Andruids - 1 lis - 02:41
    edeksumo - 31 paź - 22:19
    Majster - 31 paź - 21:29
    Szaman - 31 paź - 14:11
    James_Dean - 30 paź - 14:08
    Alamar - 23 paź - 09:19
    Dydzio - 14 paź - 17:13
    Garett - 12 paź - 16:18
    Soneilon - 23 wrz - 17:00
    Hayven - 15 wrz - 16:01
    Paskud - 15 wrz - 14:32
    Kastore - 15 wrz - 01:59
    Eggyslav - 14 wrz - 10:48
    Serd - 5 wrz - 19:20
    Markham98 - 3 wrz - 22:59
    Garett - 2 wrz - 18:48
    Garett - 2 wrz - 18:46
    Markham98 - 1 wrz - 00:50


    © 2003-24 Kwasowa Grota. Wszelkie prawa zastrzeżone. Jakiekolwiek kopiowanie, publikowanie lub modyfikowanie tekstów grafiki i innych materiałów chronionych prawem autorskim znajdujących się na stronie bez wyraźnej zgody autorów jest zabronione.
    Grafika smoka z logo strony autorstwa Silvii Fusetti.
    Polityka prywatności i cookies. Redakcja, kontakt