Wyniki głosowania na nowe szaty Lisza i Wampira zostały potwierdzone. Zwycięzcami rewii mody oficjalnie zostali więc Kapłan Śmierci oraz Krwawy Potwór szczegółowe wyniki∙ The Priest of Death => 36 % ∙ The Undead Sorcerer => 29 % ∙ The Ancient Mummy => 35 % ∙ The Vampire Knight => 25 % ∙ The Night Lady => 37 % ∙ The Blood Monster => 38 % Przypomnijmy też jak wyglądały pierwotne projekty (klony) z H6Gdy minęło embargo nastąpił istny wysyp nowych materiałów na temat Heroes VII i Twierdzy. Pojawiły się m.in. wywiad z Erwanem Le Bretonem oraz wywiad z Julienem "Marzhinem" Pirou. Dowiadujemy się z nich m.in. że: Nowe grafiki dotyczące gry: Zapowiedzi i relacje portali: Ciekawostki (link): Ciekawostki z paryskiego M&M Day | Sir Galuf - 29 lis - 00:11 Belegor - 28 lis - 23:52 Alistair - 26 lis - 23:22 Darkstorn - 21 lis - 15:33 Akad - 18 lis - 12:43 Darkstorn - 16 lis - 18:45 Garett - 15 lis - 19:25 Majster - 13 lis - 15:31 Xfing - 11 lis - 00:56 Cezaros - 5 lis - 22:53 Anarion - 2 lis - 11:56 klimat93 - 1 lis - 16:42 Andruids - 1 lis - 02:41 edeksumo - 31 paź - 22:19 Majster - 31 paź - 21:29 Szaman - 31 paź - 14:11 James_Dean - 30 paź - 14:08 VIP - 24 paź - 17:35 Alamar - 23 paź - 09:19 James_Dean - 17 paź - 12:20 AmiDaDeer - 15 paź - 15:19 Dydzio - 14 paź - 17:13 Garett - 12 paź - 16:18 Belegor - 26 wrz - 20:45 Soneilon - 23 wrz - 17:00 Hayven - 15 wrz - 16:01 Paskud - 15 wrz - 14:32 Kastore - 15 wrz - 01:59 Eggyslav - 14 wrz - 10:48 Bacus - 8 wrz - 18:03 Serd - 5 wrz - 19:20 Markham98 - 3 wrz - 22:59 Garett - 2 wrz - 18:48 Garett - 2 wrz - 18:46 Markham98 - 1 wrz - 00:50 |
© 2003-24 Kwasowa Grota.
Wszelkie prawa zastrzeżone. Jakiekolwiek kopiowanie, publikowanie lub modyfikowanie tekstów grafiki i innych materiałów chronionych prawem autorskim znajdujących się na stronie bez wyraźnej zgody autorów jest zabronione.
Grafika smoka z logo strony autorstwa Silvii Fusetti.
Polityka prywatności i cookies. Redakcja, kontakt
Grafika smoka z logo strony autorstwa Silvii Fusetti.
Polityka prywatności i cookies. Redakcja, kontakt
Nicolai
Lyokoheros
Choć na razie pewnie pozostanie czekać i domyślać się co Soft:Ubi nam w swej łaskawości raczy dać... choć muszę przyznać, że VII zapowiada się obiecująco... ale nie wiem czemu wracają do tego interfejsu graficznego z V... to krok w tył, ten w VI był znacznie lepszy.
Garett
A tak na serio, to się zdziwię, jeśli to prawdopodobne nowe miasto będzie należało do innej frakcji, niż Zakon Pustki.
Travis
Premiera na wrzesień? nowość!
Dru
Acid Dragon
Aayren
Acid Dragon
Yogoort
matt
Acid Dragon
Nicolai
Alamar
Acid Dragon
Zaś z zupełnie nowych frakcji na pewno jest możliwa jakaś frakcja "mroźna" (wiemy już na pewno, że w Ashanie istnieją potwory typu Yeti, śnieżne lisy, etc.), czy frakcja żywiołaków ("kuźnia żywiołów"). Niewykluczone, że ze zlepków kilku różnych ras może się też zrodzić frakcja "piracka" (morskie elfy, syreny, niektóre nagi, niektóre orki).
Ale ostatecznie to tylko gdybanie.
serghi
Czy coś wiadomo o dodatkowych 3 ?
Zehir-12
Zehir-12
Acid Dragon
Może nie było to zbyt jasne w niusie, więc wprowadziłem drobną korektę.
MinosKing
Bohaterowie Twierdzy wyglądają interesująco, tylko czy wierzchowiec orków aby pasuje do Pustynnych klimatów?
Yogoort
MinosKing
Szymtronix312
Nerevar
Warmonger
Natomiast dynamiczna mapa przygody sugeruje, ze autorzy za dużo grali w Tomb Raidera i tym podobne tytuły. Sztuka dla sztuki.
Fandor
Xesasi
To jest mój ulubiony zestaw jednostek twierdzy z wszystkich części, a do tego wygrały moje dwie opcje :)
Mam nadzieje, że to będzie ta gra, która przynajmniej dorówna H3 w czasach jej świetności. Trzymam mocno kciuki.
O nowe rasy nie dbam, osobiście marze po prostu byśmy kiedyś dostali pozostałą trójkę.
Zehir-12
Lepiej niech się tak nie śpieszą z wydawaniem H7. Pod względem rozwiązań w grze/grafiki i tak dalej wszystko jest ok, ale nie chcę mieć powtórki z zabugowanego H6
Dru
Fandor
Kurek
No właśnie! To jest duuży problem. Dlaczego nie jest tak, jak w heroes vi, gdzie system zdolności jednostek był wzorowo bogaty!?
Kastore
Masz na myśli zawalony śmieciowymi umiejętnościami, których długość opisu niekiedy mogłaby zawstydzić długość wywodów Tarnooba? Tak, tego właśnie nam trzeba.
Lyokoheros
Kastore
Kurek
No właśnie o to chodzi! Duża ilość zdolności specjalnych sprawia, że każda jednostka staje się ważna i taktycznie odmienna, co dodaje jej sensu.
Podaję przykład:
Wampir i Lord Wampków w HVII. Zdolności: nieumarły, drenaż życia(picie krwi), czujność
Brakuje tutaj: Zaświatów(HVI), teleportacji(HV i HVI), braku kontrataków, Torporu(HV TOE), beznamiętności(HVI) i Światłowstrętu(HVI).
Te zdolności dodałyby wampirkowi cech, które uczyniłyby go bardziej wyjątkowym.
Kurek
Jedyne jednostki, które miały za mało zdolności to Wściekły Kirin i Wcielenie Pustki, faktycznie można powiedzieć, że przy nich ciężko było się połapać.
Kalohn
Moim zdaniem to właśnie nadmiar talentów i nafaszerowanie nimi każdej kreatury i kreacji ujmują wybitności jednostkom bardziej prominentnym, a zarazem wywołują odczucie przesytu, wnoszą monotonię wszechobecnych aur i uzdrowień.
Wyważone pod tym względem Heroes III może posłużyć za przykład.
Cieszy mnie wybór wampira. ;)
Vusapion
Przydałyby się umiejętności aktywne, czyli te które może gracz samemu uruchomić podczas bitwy, a nie mnóstwo pasywnych którymi byliśmy uraczeni w poprzedniej części. Raczej się to nie zmieni i dostaniemy mało umiejętności tak samo jak to było w trójce, bo 4 frakcje mają już gotowe jednostki i zmienianie ich właściwości to zbyt dużo roboty dla Ubi.