Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XDark MessiahHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały



Witaj nieznajomy.
FacebookRSS
...bo Ubisoftowi najwyraźniej coś przecieka. Poniżej możecie sami obejrzeć, co wyciekło - jak choćby jednostki Twierdzy czy obecne koło umiejętności bohatera (nad którym wciąż trwają prace).

PS. W najbliższych dniach (godzinach?) zapewne można się spodziewać kolejnych wysypów grafik z pokazu gry w Paryżu. Ubi-Nox natomiast na łamach HC napisał, że oficjalne grafiki w wyższej rozdzielczości opublikują na początku przyszłego tygodnia.
Alamar
Wasze komentarze (44)
28 mar - 10:14

Warmonger
Oho, Cyklop będzie katapultą. Widać też drzewko umiejętności najwyraźniej wzorowane na tym z H5 - super :)
28 mar - 10:16

Kastore
Te kły wyglądają idoitcznie. No, chyba że odżywia się dożylnie, wtedy w porządku.
28 mar - 10:27

Morgan Grin
Jakość zdjęć pozostawia wiele do życzenia, ale powoli można porządkować skład Twierdzy: Behemoty (trochę szkoda, że ulepszenie jest białe - przypominami mi te goryle z Johna Cartera), Centaury (jak najbardziej na plus), Jeźdźcy Bazyliszków (wyglądają...trochę jak chude psy, a nie jak gady, ale poczekajmy na lepsze grafiki), Ork Piechur ( jak najbardziej), Pseudo Cyklop (również mi się podoba), Harpia (obok centaura widać jakieś pióra), Gnoll (przyjrzyjcie się czwartemu zdjęciu) oraz Wiwerna (na pasku inicjatywy).
Podoba mi się, że po raz kolejny zmienia się skład Twierdzy. Od czasów "Ashańskich" był to mój ulubiony zamek i na niego czekam najbardziej w siódemce. Nie mogę tylko odżałować braku Olifantów :(
28 mar - 10:32

Alamar
>>>Wiwerna (na pasku inicjatywy)

A nie jest to ikona Bazyliszka?


>>>Widać też drzewko umiejętności najwyraźniej wzorowane na tym z H5
Tylko pod względem wyglądu. Jak widzisz, masz "punkty biegłości", za które kupujesz zdolności (i podejrzewam też umiejętności - te czerwone 1, 2, 3 między ikonami zdolności) - czyli niemal taki sam system jak w H6 tyle, że zamiast odblokowywać nowe zdolności wraz z awansem bohatera (poziom 5., 15., 25.), teraz robisz to za pomocą punktów.
Zauważ też, że bohater od początku ma przypisane umiejętności i nie możesz ich losować jak w H2-5.
To jest system z H6 tylko, że inaczej ukazany (i trochę ulepszony).
28 mar - 10:36

Górski
Ciekawie się zapowiadają. A ten bezliszek to może Ammit? Sam nie wiem. :p
28 mar - 10:43

Morgan Grin
@Alamar: Spójrz na czwarte zdjęcie. Masz podświetlonego bazyliszka (ten z długim wąskim pyskiem), ale w kolejce, zaraz za orkiem, jest jeszcze inna gadzia maszkara ;)
28 mar - 10:50

Alamar
Wiesz, jest jeszcze ulepszenie bazyliszka, ale naprawdę ciężko tego screenshota coś pewnego powiedzieć.

EDIT:
na drugim screenshocie ta sama walka i można zauważyć, że jednych kreatur jest 30, a innych 4 - tak więc to raczej nie jest ulepszenie.
28 mar - 10:57

Morgan Grin
To tylko moje przypuszczenia i hipotezy, wyciągnięte z kiepskiej jakości zdjęć - nie przeczę, że mogę się mylić. Ale wydaje mi się, tak jeszcze gdybając, że ulepszenie bazyliszka miałoby podobny portret, a przynajmniej w identycznej pozycji. Ta "potencjalna wiwerna" jest zwrócona do nas profilem, w przeciwieństwie do bazyliszka.
W sumie żałuje tego, że bazyle są wierzchowcami. O wiele bardziej pasowała mi forma jaka występowała w trójce. Ale pozostaje mi tylko się cieszyć, że jedna z moich ulubionych jednostek wraca do serii po trzech odsłonach :D
28 mar - 11:23

Kurek
Błagam, niech Elrath sprawi, że ta gra osiągnie sukces i razem z przyszłymi dodatkami dała nam w sumie 9 frakcji... byłoby tak pięknie...
28 mar - 11:32

Pointer
Co do skillwheela, to nie było gdzieś wcześniej wzmianki, że system rozwoju bohatera ma być do wyboru przez gracza? W sensie, że jak się chce losowe jak w h5, to jest taka opcja, a jak się chce jak w h6 to też? Nie pamiętam gdzie, ale jakiś czas temu taka informacja się pojawiła...
28 mar - 11:47

Kalohn
Potencjalny behemot - o ile tak zwanym będzie - wygląda zadowalająco okazale, jak na me bezguście. Tak czy siak, po czwórkowym, garbatym szympansie lepszego (behemota) nie dane nam było oglądać. Rozwarcie paszczy u niego właściwe, a zatem imponujące szable w konsumpcji zawadzać nie powinny.

"Skill wheel" zdaje się różnić od poprzedniej, nużącej tacy zdolności głównie tym, że wszystkiego mieć nie można, czyli przynajmniej charakter "drzewka" posiada. Liczyłem jednak na obiecaną losowość...

28 mar - 12:07

Nicolai
Tak patrzę na to co ma być bazyliszkiem i chyba wyszedł im wielbłąd.
28 mar - 12:09

Warmonger
Nicolai +1. Ten stwór jest tak bezkształtny, jak to tylko możliwe.
28 mar - 12:59

Giltos
28 mar - 13:13

Alamar
Ten sam - wszystkie materiały pochodzą z tego samego niemieckiego magazynu o grach - część po prostu zamieszczono w sieci.
Dzięki jednak za link.

Czy mi się wydaje, czy wygląd samej Twierdzy jest o niebo lepszy od Przystani i Akademii? Czyżby został stworzony już po narzekaniach graczy? A może tylko nie da się zauważyć szczegółów? :P
28 mar - 13:18

Giltos
Ubi-Nox napisał na HC ,że na początku tygodnia dostaniemy zdjęcia w lepszej jakości
28 mar - 13:30

Travis
co do bazyliszka i wiwerny, to spójrzcie na ekran bohatera i na jego armie. widać tam ikonkę ulepszonego bazyliszka - w każdym razie różni się od tej z pola bitwy i ikonkę jakiegoś zielonego jaszczura. ;)
Po za tym, tam mało widać, ale Twierdza zapowiada się ciekawie ;)
28 mar - 13:51

Nicolai
Mi się wydaje czy na tym screenie jest Gnoll:
http://heroes.riotpixels.com/wp-content/uploads/2015/03/1.jpg
W każdym razie Cyklop i Paker świetni, a bazyliszkowielbłąd z bliska wygląda jak brontozaur, który zgubił ogon.
28 mar - 13:56

Giltos
w składzie twierdzy jest chyba tylko jeden ork
28 mar - 14:22

Matheo
Mapa przygody wygląda zadziwiająco dobrze ;)
28 mar - 14:27

Giltos
Na ostatnim obrazku, pod wilkiem chyba jest wiwerna
28 mar - 14:49

Nicolai
Dopisałem info od Ubi-Nox.
28 mar - 14:55

SzybciorPL
Na ostatnim obrazku, na północ od Edrica mamy chyba wiwerno-podobno coś. :p
28 mar - 15:19

marchewsz
Miasto Orków wygląda po prostu obłędnie! :o
28 mar - 15:52

J. M. Sower
Na pierwszy rzut oka myślałem, że będzie wielbłądzi jeździec w grze ;P. Jednak nie wygląda to wszystko najgorzej. Powiedziałbym nawet, że jest dość dobrze.
28 mar - 16:04

Vusapion
Alamarze już chciałem napisać, że to wielkie pole bitwy wcale nie jest duże, ale zauważyłem później cudzysłów.
Mapa wygląda bardzo atrakcyjnie jestem pod wrażeniem, miasto orków piękne nie ma dwóch zdań. Szkoda, że nie ma tych samych czempionów co w heroes 4 ale pomimo, że nigdy nie przepadałem za Twierdzą, to jednostki wizualnie prezentują się bez zarzutów (no może z wyjątkiem bazyliszka). Harpia można dostrzec, że ma czerwone skrzydła i zapewne będzie podobna do fanowskiej wersji Orcs of Sahaar. Wiweryna na pasku ma zielony pysk, a na mapie jest złota (zakładjąc, że oba to wiwerny) i pytanie co jest ulepszeniem?

Co do reszty, koło umiejętności z tego co widać jest dość ubogie, policzyłem na nim wszystkie umiejętności i suma wychodzi 30 przypadek nie sądzę ;)
No i coś co mnie trochę sfrustrowało, czemu bohater ma mieć maksymalnie tylko 8 artefaktów? Nie chce mi się dokładnie sprawdzać ile mieli w poprzednich częściach, ale z pewnością więcej.
28 mar - 17:19

kuba13131315
Możliwe że umiejętnośći jeszcze dorobią ogólnie twierdza super się prezentuje
28 mar - 17:25

marchewsz
@Vusapion może być też tak, że ekwipunek będzie przewijany. No chyba że mówisz o aktywnych przedmiotach, to wydaje mi się że we wszystkich Ubisoftowych Hirołasach było coś koło tylu slotów aktywnych.
28 mar - 17:43

Vusapion
Sprawdziłem ile było aktywnych artefaktów w 3 i 5. W 5 dziesięć, a w 3 kilkanaście, ale teraz jeszcze na szybko poszukałem tego z 6 i tam mamy osiem głównych plus cztery w plecaku, więc może być to tak samo, bo osiem to jest kpina, skoro ma być to przynajmniej na razie w teorii część łącząca wszystkie najlepsze elementy z całej sagi.
28 mar - 21:36
Szymtronix312
Szkoda że niebędzie olifanta, czekałem na niego już kilka miesięcy i nici:-(
28 mar - 22:31
Szymtronix312
Jak zobaczycie gdzieś jakiś nowe przecieki to piszcie. Plis
29 mar - 10:50

Viking
Moim zdaniem ekran Twierdzy jest tak samo przesłodzony jak Przystani. Mimo to ma całkiem przyjemny i oryginalny klimat.
29 mar - 14:26

Alamar
One more screenshot. ;)
29 mar - 14:30

Górski
Łał złoty smok!!!
29 mar - 14:33

Górski
Pewnie będą dziecimi Elaratha już widzę ten opis jednostki "są to dzieci Eleratha choć nie tak faworyzowane jak anioły, dlatego nie brały udziału w wojnach z bezimennymi".
29 mar - 16:35
Szymtronix312
Tego ‚‚smoka" chyba zjadł i wypluł behemot:-)
29 mar - 16:38

flapdzak
To prawdopodobnie wiwerna z twierdzy
29 mar - 17:18

Górski
Faktycznie :(. Kiedy zobaczyłem ''smoko'' od razu pomyślałem o złotym smoku. Echhh całe życie w kłamstwie :(.
29 mar - 18:49
Szymtronix312
Niewygłąda ani na smoka ani na wiwerne. Taka prawda, nieudało im się.:-(
29 mar - 20:21

Górski
Jeśli to były Złoty Smok to w sumie nie było by tak źle był by podobny do złotego smoka z intra heroes 4.
29 mar - 21:24

flapdzak
złoty smok, jako neutralna jednostka, będzie prawdopodobnie synem/kopia Elratha
29 mar - 21:51
Szymtronix312
Zauważyliście że żywiołak ziemi się nic niezmienił się nic od 6.
29 mar - 22:20

Giltos
nie widać dokładnie, czy taki sam
30 mar - 16:19

SzybciorPL
są jednostki twierdzy !
Nius archiwalny - możliwość komentowania została wyłączona.
JB
flapdzak - 28 cze - 22:21
Eggyslav - 28 cze - 20:50
Pointer - 26 cze - 11:32
Bajan - 26 cze - 11:27
avatar - 24 cze - 10:23
Castlebeck - 23 cze - 10:45
DoctorPlay - 17 cze - 14:54
Górski Krasnolud - 15 cze - 11:49
adamnavel - 15 cze - 08:00
AquaInferus - 11 cze - 10:32
zmudziak22 - 10 cze - 21:36
zmudziak22 - 10 cze - 21:15
Szaman - 10 cze - 16:29
Kammer - 8 cze - 21:27
Yaaqob - 8 cze - 12:19
avatar - 7 cze - 20:20
Kastore - 4 cze - 17:44
Krzesiwo - 2 cze - 13:06
animalish - 27 maj - 20:09
Kastore - 25 maj - 15:30
Yaaqob - 24 maj - 11:51
Ursus - 21 maj - 12:30
Warmonger - 20 maj - 18:55
LuckyClover - 19 maj - 08:41
avatar - 17 maj - 18:32
Serd - 10 maj - 19:30




© 2003-22 Kwasowa Grota. Wszelkie prawa zastrzeżone. Jakiekolwiek kopiowanie, publikowanie lub modyfikowanie tekstów grafiki i innych materiałów chronionych prawem autorskim znajdujących się na stronie bez wyraźnej zgody autorów jest zabronione.
Grafika smoka z logo strony autorstwa Silvii Fusetti.
Polityka prywatności i cookies. Redakcja, kontakt