Przyszedł czas, by pomówić o bohaterach Nekropolii. Niegdyś dysydenci Siedmiu Miast, teraz są zwalczani przez społeczeństwo Magów. Nekromanci dowodzą niezliczonymi oddziałami nieumarłych, a także są w stanie ożywić poległych przeciwników, by zasilili szeregi ich wojsk, a to wszystko za sprawą ich umiejętności rasowej: Nekromancji. W dniu dzisiejszym poznamy Bohaterów Mocy tejże frakcji, którzy zgodnie z nowym systemem wprowadzonym w HVII będą pogrupowani w trzy odrębne klasy o różnych specjalizacjach. Czarni Rycerze jak wszyscy członkowie Domu Eterna, mogą po każdej bitwie ożywić poległych, by wcielić ich do swej armii, ale ich umiejętności lepiej sprawdzają się na polu bitwy. Gdyż mogą oni wykorzystać pełnię możliwości okrzyków bitewnych, jednostek wojennych (dawne machiny wojenne), ofensywnych manewrów oraz czarów, by odesłać wrogów do Ashy. Są oni także ekspertami Magii Ciemności, którą wykorzystują do nakładania na przeciwnika przerażających zaklęć, które osłabiają jego oddziały. Główne umiejętności: Nekromancja, Atak, Magia Ciemności Rycerze Śmierci stanowią czołówkę armii nieumarłych, których głównym zadaniem jest rozszerzanie domeny Nekromantów. Na pograniczu, Rycerze Śmierci mogą przejąć kontrolę nad nowymi osadami i miastami, by przyśpieszyć ich rozrost. Jednak pomimo dobrej znajomości zarządzania, nadal są mistrzami Nekromancji zdolnymi do ożywiania kościanych regimentów, by służyły ich celom. Główne umiejętności: Nekromancja, Sztuka Wojenna, Ekonomia Kościani Strażnicy jako wysłannicy samej śmierci, są obrońcami Heresh. Są to mistrzowie Nekromancji, którzy potrafią ożywic i kontrolować armię nieumarłych, ale także umieją negocjować z przeciwnikami warunki ich poddania. Jednak jeśli nie można uniknąć śmiertelnej walki to nie popełniają błędów i wykorzystują swą niszczycielską moc, by zdewastować oddziały wroga. Główne umiejętności: Nekromancja, Obrona, Dyplomacja | Sir Galuf - 29 lis - 00:11 Belegor - 28 lis - 23:52 Alistair - 26 lis - 23:22 Darkstorn - 21 lis - 15:33 Akad - 18 lis - 12:43 Darkstorn - 16 lis - 18:45 Garett - 15 lis - 19:25 Majster - 13 lis - 15:31 Xfing - 11 lis - 00:56 Cezaros - 5 lis - 22:53 Anarion - 2 lis - 11:56 klimat93 - 1 lis - 16:42 Andruids - 1 lis - 02:41 edeksumo - 31 paź - 22:19 Majster - 31 paź - 21:29 Szaman - 31 paź - 14:11 James_Dean - 30 paź - 14:08 VIP - 24 paź - 17:35 Alamar - 23 paź - 09:19 James_Dean - 17 paź - 12:20 AmiDaDeer - 15 paź - 15:19 Dydzio - 14 paź - 17:13 Garett - 12 paź - 16:18 Belegor - 26 wrz - 20:45 Soneilon - 23 wrz - 17:00 Hayven - 15 wrz - 16:01 Paskud - 15 wrz - 14:32 Kastore - 15 wrz - 01:59 Eggyslav - 14 wrz - 10:48 Bacus - 8 wrz - 18:03 Serd - 5 wrz - 19:20 Markham98 - 3 wrz - 22:59 Garett - 2 wrz - 18:48 Garett - 2 wrz - 18:46 Markham98 - 1 wrz - 00:50 |
© 2003-24 Kwasowa Grota.
Wszelkie prawa zastrzeżone. Jakiekolwiek kopiowanie, publikowanie lub modyfikowanie tekstów grafiki i innych materiałów chronionych prawem autorskim znajdujących się na stronie bez wyraźnej zgody autorów jest zabronione.
Grafika smoka z logo strony autorstwa Silvii Fusetti.
Polityka prywatności i cookies. Redakcja, kontakt
Grafika smoka z logo strony autorstwa Silvii Fusetti.
Polityka prywatności i cookies. Redakcja, kontakt
Zehir-12
Okrzyki wojenne?, Ekonomia ;)
Nicolai
Acid Dragon
Baloq
Podział na 3 klasy mocy i 3 klasy magi może być ciekawy, zobaczymy jak to się sprawdzi w grze.
Alamar
@Baloq
A nie 3 klasy Vegety i 3 klasy magi? :P
Nicolai
Wellplay
Baloq
Kurek
Kto to tłumaczył >:(
Nicolai
Acid Dragon
Elliv
Nie będę bawić się w „znajdź dziesięć szczegółów, którymi różnią się dwa obrazki”.
Dla mnie ważniejsza jest umiejętność samej nekromancji, która jak dobrze rozumiem, ma sprawić, że po bitwie część poległych jednostek wroga będzie pracować dla mnie. Nie było tego w H6. Stęskniłam się już za tą umiejętnością.
Dark Dragon
Swoją drogą w Clash of Heroes pojawiła się jednostka o nazwie "Ebon Guard".
Alamar
Nie wspominając już o tym, jaki kolor przypisuje się hebanowi? :P
Andruids
Nicolai
Dark Dragon