Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XDark MessiahHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały



Witaj nieznajomy.
FacebookRSS
Dziś nieco więcej o klasach bohaterów w Heroes VII. Tradycyjny podział na bohaterów Mocy i Magii został zachowany, ale oprócz tego są jeszcze wariacje wewnątrz tego podziału, najwyraźniej częściowo odziedziczone po Heroes VI. Każda z tych klas ma nieco inny zestaw "ścieżek zdobywania umiejętności w skill wheelu" (sic!). Bohaterowie Mocy potrafią rzucać zaklęcia, ale nie są w tym zbyt dobrzy i preferują okrzyki wojenne.
Dziś poznajemy trzy klasy bohaterów Mocy z Przystani:

Egzekutorzy - Są najbardziej ofensywnymi z bohaterów Przystani. Polegają na czystej sile swych mieczy, by wygrać bitwę. Mistrzowie okrzyków wojennych i skuteczności ataku. Mają również wysoko rozwinięte umiejętności dowodzenia oraz "machin" wojennych. Przydadzą się też przy odkrywaniu terenu i do magii światła, a nawet okazjonalnie potrafią rzucić kulą ognia w celu posprzątania pola bitwy.
Główne umiejętności: Prawość, Okrzyki Wojenne, Skuteczność Ataku

Rycerze - Są najbardziej typowymi bohaterami Przystani. Dobrze zrównoważeni, mają najsilniejszą umiejętność dowodzenia ze wszystkich klas. Wyszkoleni by być władcami i lordami, posiadają umiejętności dyplomacji oraz zarządzania królestwem. Otrzymują także podstawy w magii, głównie ze szkoły Światła.
Główne umiejętności: Prawość, Dowodzenie, Gospodarka

Paladyni - To oświeceni wojownicy, których prowadzi święte światło Elratha. Są mistrzami obrony i dyplomacji oraz są biegli w Magii Światła. Ich mocną stroną jest skupianie się na ochronie swych armii i swego ludu. Jednakże nie można ich niedoceniać jako wprawnych wojowników i herosów na polu bitwy.
Główne umiejętności: Prawość, Dyplomacja, Skuteczność Obrony
Acid Dragon
Wasze komentarze (21)
12 sty - 20:17

Viking
Naprawdę dobry pomysł,, który może znacząco wpłynąć na rozgrywkę. Ciekawe, czy wśród tych klas bohaterów znajdą się n
iewypały, których gracze będą unikać?
12 sty - 20:43

Aniel
Bardzo mi się to podoba, 3 strategie do wyboru: 1) siła jednostek 2) ekonomia, ulepszenia i liczebność jednostek 3) Magia

Mi się to bardziej kojarzy z H3, z edytorem map, gdzie można było inteligencję AI ustawić bodajże, na wojownika, maga lub odkrywcę (ekonomistę).. o ile dobrze pamiętam.
12 sty - 21:36

Zehir-12
Czekajcie, bo nie nadążam. Czyli, że będzie można wybrać między tymi trzema na początku gry, tzn. jak się ma bohatera początkowego, to się będzie wybierać czy to egzekutor/rycerz/paladyn? I to potem będzie wpływać na dostępne umiejętności, czy na przyrost atrybutów? ;P A przy okazji skoro już pokazują tych bohaterów to by mogli szkice WSZYSTKICH pokazać, a nie, ale dobra...A tymczasem czekam na update xd
12 sty - 21:46

Irydus
prawilni wojownicy :P
12 sty - 21:46

Nerevar
Nie chcę krakać, ale grafiki podpisane są tylko "bohater_mocy", skąd pewność, że będą 3 różne zestawy modeli?

>>Ciekawe, czy wśród tych klas bohaterów znajdą się niewypały, których gracze będą unikać?

Przypuszczam, że gracze szybko wyczają, która (pod)klasa sprawdza się najlepiej i w 99% grać właśnie nią.
12 sty - 21:50

Alamar
Czy tylko mi tu "zapachniało" Heroes Kingdoms?
12 sty - 22:13

Zehir-12
A w ogóle na pewno obie grafiki przedstawiają egzekutorów, bo babka wygląda bardziej na paladyna :P
12 sty - 22:36

Acid Dragon
Usunąłem wzmiankę o tym, że na grafikach przedstawieni są Egzekutorzy. Pierwotnie w artykule te grafiki były ustawione pod opisem egzekutorów. Teraz są nad, a więc nad wszystkimi. Nie można mieć pewności, że trzy "podklasy" dostaną osobne grafiki. Być może te dwa modele będą dzielone między trzy klasy mocy.
12 sty - 22:52

Nerevar
A z zupełnie innej beczki - mogli dać bohaterom trochę elementów związanych z wilkami, a nie tylko ptasio-pierzaste motywy...
12 sty - 23:21

Zehir-12
@Nerevar
No. W sumie racja :P Niby Przystań wzorowana na księstwie Wilka, a tu co chwila jakieś gryfie akcenty. Nawet chyba jakaś jednostka takowe miała, ale teraz nie pamiętam, może był to ten cały kawalerzysta.
13 sty - 01:20

Wikist
Ja natomiast uważam, że będzie więcej modeli dla bohaterów z frakcji. Wnioskuje po tym, że na stronie Przystani w zakładce bohaterów mamy sześć pustych miejsc. A jako, że strona Przystani została zaktualizowana to może przedstawiać faktyczny podział, a nie taki jest jest obecny na stronie Akademii (najpewniej przestarzały albo wycofany).

Oczywiście może się też tak zdarzyć, że Rycerz będzie miał jeden model, a rozwijać się będzie mógł właśnie w stronę egzekutora, rycerza albo paladyna (bez zmiany wyglądu modelu graficznego). Na stronie dwa miejsca z sześciu przedstawiałyby wtedy rycerza kobietę i mężczyznę, a pozostałe cztery sloty mogłyby być przeznaczone na odpowiednio kobietę i mężczyznę maga (w Przystani pewnie Kleryka), oraz ostania hybrydową klasę kobietę i mężczyznę.

Mam jednak nadzieję, że przedstawia się to w inny sposób i mamy do czynienia z podziałem trzy na trzy, czyli trzy różne koncepcje rycerza i trzy różne koncepcje maga. Przy czym widać byłoby wyraźny podział na tego bardziej ofensywnego, tego zrównoważonego i tego defensywnego.
13 sty - 01:32

Hellscream
@up
Opierając się na aktualnych informacjach, na 100% mamy do czynienia z podziałem, który określiłeś "trzy na trzy". Na stronie Przystani wyraźnie w okienku Klasy jest sześć slotów, podzielonych po równo między Moc a Magię. Nie odpowiada to oczywiście na pytanie odn. wyglądu, jednakże na pewno nie uświadczymy powrotu systemu klasowego z MMX (wojownik-hybryda-mag).
13 sty - 02:07

Lili The Dragon
Jak widzę w Przystani znowu wysp skrzydeł i skrzydełek anielskich...Uhhh Że im nie przeszkadzają one w walące to się dziwie :)
13 sty - 11:20

Nicolai
Czyli wzięli trzy podklasy z H6 (jedna podstawka i dwa ulepszenia) i sprawili, że są one dostępne samego początku? Ciekawe, ciekawe... Tylko mam nadzieję, że sprawdzi się to w praniu i nie będzie jakiś klas, których nikt nie będzie używać?
13 sty - 11:32

Alamar
Chyba raczej nadal mamy dwie klasy - Moc i Magię - tyle że każda klasa ma teraz 3 podkategorie: ofensywną, defensywną i do d... tzn. wyśrodkowaną. :P

Pytanie tylko, jak to zostanie wykonane? Czyżby wzorem Heroes 4 byłyby to klasy zaawansowane, dostępne po zdobyciu odpowiednich umiejętności?
13 sty - 11:41

Aayren
@ Alamar - chyba nie, zważywszy, że każda podklasa ma już ustalone umiejętności przewodnie... Chyba żeby zaczynając bohaterem mocy tylko z 'Prawością' i zależnie od wyboru umiejętności głównych, awansować. Tyle że musiała by istnieć chyba w takim wypadku jakaś klasa mocy poprzedzająca wszystkie te trzy?

Co do samego przedstawienia bohaterów przystani, jestem nastawiony bardzo pozytywnie. Wygląda na to, że klasy będą mile zróżnicowane i będzie w czym wybierać :)
13 sty - 12:52

Alamar
Tyle że tak naprawdę nie wiemy, co owe "main skills" oznaczają. Czy umiejętności, które bohater posiada, czy może umiejętności, dzięki którym ma dostęp do dodatkowych zdolności w drzewku.

"Prawość" to akurat umiejętność frakcyjna Przystani, która zwiększa morale armii. Pozostałe wspomniane umiejętności to nazwy znane z poprzednich części i dostępne (teoretycznie) dla każdego bohatera, niezależnie od frakcji.
13 sty - 17:55

Eruanno
Co do różnych modeli podklas:

https://www.youtube.com/watch?v=9VjpjgEW6bc (15:32)

https://static14.cdn.ubi.com/mmh7/prod/images/141013_Screenshots/MMH7_Hero_Haven.jpg

Na chwilę obecną są to jedynie różnice kolorystyczne. Niebieski i biały :)
14 sty - 10:35

Wellplay
To nie są tylko różnice kolorystyczne ale pancerze też są inne.
14 sty - 17:02

Eruanno
@up

Inne? Co dokładnie?
14 sty - 22:28

Wellplay
Biały pancerz posiada okręgi słońca a niebieski tego nie ma.
Nius archiwalny - możliwość komentowania została wyłączona.
JB
flapdzak - 28 cze - 22:21
Eggyslav - 28 cze - 20:50
Pointer - 26 cze - 11:32
Bajan - 26 cze - 11:27
avatar - 24 cze - 10:23
Castlebeck - 23 cze - 10:45
DoctorPlay - 17 cze - 14:54
Górski Krasnolud - 15 cze - 11:49
adamnavel - 15 cze - 08:00
AquaInferus - 11 cze - 10:32
zmudziak22 - 10 cze - 21:36
zmudziak22 - 10 cze - 21:15
Szaman - 10 cze - 16:29
Kammer - 8 cze - 21:27
Yaaqob - 8 cze - 12:19
avatar - 7 cze - 20:20
Kastore - 4 cze - 17:44
Krzesiwo - 2 cze - 13:06
animalish - 27 maj - 20:09
Kastore - 25 maj - 15:30
Yaaqob - 24 maj - 11:51
Ursus - 21 maj - 12:30
Warmonger - 20 maj - 18:55
LuckyClover - 19 maj - 08:41
avatar - 17 maj - 18:32
Serd - 10 maj - 19:30




© 2003-22 Kwasowa Grota. Wszelkie prawa zastrzeżone. Jakiekolwiek kopiowanie, publikowanie lub modyfikowanie tekstów grafiki i innych materiałów chronionych prawem autorskim znajdujących się na stronie bez wyraźnej zgody autorów jest zabronione.
Grafika smoka z logo strony autorstwa Silvii Fusetti.
Polityka prywatności i cookies. Redakcja, kontakt