Dzisiaj przez półtorej godziny na Twitchu Xavier Penin (główny projektant gry) oraz Julien Pirou (scenarzysta i projektant) odpowiadali na pytania fanów, jak również pokazali demo gry prezentowane na targach Gamescom i Igromir. Niestety zbyt wiele nowinek nie usłyszeliśmy, ale z ciekawszych informacji: - Będą 4 poziomy Gildii MagiiPierwszy poziom zawiera czary dostępne dla każdego bez potrzeby specjalizacji. Kolejne poziomy posiadają co najmniej jeden czar ze szkoły faworyzowanej przez miasto. Akademia posiada dostęp do większej ilości czarów, a czary losowe; - Cabiry to duchy ognia potrafiące reperować konstrukty, Magowie są zaś elitąz kulą ognia i przeszywającym strzałem; - W Infernie na pewno pojawi się Sukub, a w Lochu Minotaur (jeśli dane miasto zostanie wybrane); - Będzie głosowanieW dwóch turach: najpierw na trzy warianty, a następnie na dwa zwycięskie na wojska Lochu/Inferna; - Będzie można niszczyć budynki w miastach; - System umiejętności wciąż jest omawiany, z uwzględnieniem losowościobecnie plany zakładają jej brak; - Karawany będą wymagać czasu na dotarcie do miasta (jak w H4 i H5); - Premie/kary do morale za zabicie/stratę oddziału; - Edytor map będzie w grze. Dziś też był ostatni dzień na oddanie głosu w sprawie wyboru figurki Iwana. Zwyciężył Strateg z wynikiem 69%/31%. Chętnych zapraszam też do przeczytania jego biografii. | avatar - 28 mar - 20:57 mastercook - 27 mar - 22:50 Fandor - 27 mar - 12:13 Sobieski - 26 mar - 23:08 Kastore - 26 mar - 18:35 Jacob - 24 mar - 17:09 FirePaladin - 24 mar - 14:36 matikarlito - 23 mar - 13:41 matikarlito - 22 mar - 17:19 Fandor - 19 mar - 20:14 Andruids - 17 mar - 23:56 Bezimienny111 - 13 mar - 09:28 Andruids - 13 mar - 02:28 avatar - 10 mar - 08:21 Kastore - 7 mar - 20:44 Alexei Griffin - 4 mar - 19:00 ShEv441 - 2 mar - 10:44 macowiec - 1 mar - 23:44 Kastore - 29 lut - 21:48 Godzilla - 29 lut - 17:46 Warmonger - 23 lut - 13:38 Pointer - 21 lut - 20:32 Dru - 21 lut - 12:31 Latarnik - 19 lut - 16:34 Leance - 17 lut - 11:00 LordExegol - 6 lut - 13:40 Kastore - 2 lut - 15:06 AmiDaDeer - 23 sty - 13:23 AmiDaDeer - 23 sty - 13:20 Eggyslav - 22 sty - 18:34 AmiDaDeer - 22 sty - 16:13 Dru - 22 sty - 16:00 Crazy-AK47 - 21 sty - 00:40 Major Disaster - 20 sty - 01:02 Hayven - 19 sty - 11:18 |
© 2003-24 Kwasowa Grota.
Wszelkie prawa zastrzeżone. Jakiekolwiek kopiowanie, publikowanie lub modyfikowanie tekstów grafiki i innych materiałów chronionych prawem autorskim znajdujących się na stronie bez wyraźnej zgody autorów jest zabronione.
Grafika smoka z logo strony autorstwa Silvii Fusetti.
Polityka prywatności i cookies. Redakcja, kontakt
Grafika smoka z logo strony autorstwa Silvii Fusetti.
Polityka prywatności i cookies. Redakcja, kontakt
Degraf
Alamar
Jednak nim rozpoczęto otwartą betę, usunięto tę zdolność, bo była zbyt mocna (i faktycznie taka była).
EDIT:
Nie wiem jednak, czy ta zdolność dotyczy tylko bohatera Przystani (coś było na ten temat przy okazji jakiegoś wywiadu/pytań i odpowiedzi), czy dla wszystkich frakcji.
Alamar
Garett
69 :O
Alamar
Eruanno
Zehir-12
Z tego co dobrze zrozumiałem, to na twoje pytanie czy jest szansa na przegrane rasy w dodatku powiedzieli, że na razie pracują nad podstawką i że póki co nie myśleli o dodatkach, tzn. że czas pokarze. czyli jakaś tam szansa jest ;) Wszystko zależy od tego jak się sprzeda gra!
Alamar
Eruanno
Darkem
Morgan Grin
Acid Dragon
@Zehir-12 - Dobrze zrozumiałeś. Prawdę mówiąc, spodziewałem się takiej odpowiedzi, ale chciałem tym samym uciąć wszelkie kategoryczne głosy mówiące, że na pewno frakcji nie będzie lub odwrotnie - że na pewno będą. Prawda jest taka, że jeśli ktoś twierdzi, że odrzucone frakcje będą lub nie, to albo jest jasnowidzem, albo ma wiedzę większą od samych twórców.
Nemomon
Gdyby jeszcze Smoq uwierzył mi na słowo, iż w galerii avatarów Magii i Miecza znajdują się avatary, które obok Magii i Miecza nigdy nie stały... :P
Szkoda, że nie będzie bossów. Lubiłem ich. Co prawda cała walka z bossami sprowadzała się do tego, iż trza było ze miesiąc dłużej zbierać jednostki, aby stawić im czoło, ale i tak ci bossowie byli ciekawi. W H7 mogliby istnieć, chociaż niekoniecznie jako wrogowie z kampanii, a generalnie jako wolnostojące jednostki na mapie.
Ciekawe, kiedy wypuszczą jakieś grywalne demo...
Kurek
Eruanno
Nemomon
Viking
No i mądrze rozwiązali głosowanie, na pewno wynik będzie sensowniejsze niż na armię Sylwanu, stara zasada exemplis discimus działa niezależnie od zmieniających się czasów jak widać
Nicolai
Dru
Viking
kocmouh
Alistair
Andruids
Nicolai
Andruids
Kurek
Zehir-12
Nicolai
Acid Dragon
Alamar
http://pl.wikipedia.org/wiki/Canis_dirus
Nicolai
Jednak nie o to tutaj chodzi, na szkicach koncepcyjnych wilkor miał rozmiary człowieka, na polu bitwy jest wielki jak koń.
Andruids
Viking
Ja się właśnie bałem, że będzie mały i szybkoumierający, a przez to nieprzydatny, a tak to w połączeniu z Sędziną może być nawet sensowną alternatywą dla Gryfów (nie, nie tęsknie za nimi - przejadły mi się).
Poza tym po ulepszeniu będę mógł go utożsamić z małym Fenrirem
Nerevar
Bluearga
Xernfaex
Viking
Xesasi
Alamar
Może to, że są PŁASKIE? Nie mają żadnej głębi. Nawet na ekranach miast w H1-2, ręcznie rysowanych, widać co zajmuje pierwszy plan, a co jest plenerem. Ekran Przystani z HoMM7 wygląda jakby był namalowany na szkle czy na innym, płaskim podkładzie, a nie odzwierciedlał realne (fantastyczne?) miasto.
Viking
W sumie pod tym względem ekran nie jest najgorszy: nie wiadomo tylko czy pomnik Elratha jest przed czy za zamkiem, a poza tym to się da głębie i perspektywę ogarnąć. A poza tym to pewnie tylko wersja alfa, która może się mocno zmienić. Mnie tylko razi, że jednostki Przystani niby mroczniejsze, a ich miasto cukierkowe, jakby graficy stworzyli jego ekran świeżo po wizycie w sklepie ze słodyczami :)
Bacus
A co do samych ekranów 2D to mam mieszane uczucia. Nie jest to złe, ale porównując do tych ekranów z H5 to wygląda to biednie.
A wilki wielkości niedźwiedzia wyglądają nienaturalnie i głupio.
Bluearga
pierdyl
Raz że miasto w h7 jest prze cukierkowe, dwa że nie ma tam detali, trzy że za mało jest tam kontrastu, cztery że wygląda jak namalowany obrazek farbkami dla dzieci. Mam nadzieję, że to tylko wersja jakaś demo miasta i że będzie to wyglądać o niebo lepiej... Może ktoś z Was kto dobrze zna angielski napisze gdzieś na stronie h7 o tych ekranach miast co i jak? Może dotrze coś do nich w końcu..
Bluearga
Moim zdaniem powinni wrócić do współpracy z Nivalem(coś ostatnio cienko przędą Prime world to poniekąd straszna wtopa dla nich) albo nic z tego nie będzie.
AmiDaDeer
Naprawdę, Blueargo, nie masz już chyba na co narzekać.
Andruids
I dość już tego narzekania i malkontenctwa! Skupmy się na czymś pozytywnym! Przy prezentowanym obecnie malunku nawet ten z szóstki dobrze wypada! To dopiero wyczyn : D
SarShassar
Bluearga